Dan heb jij de vangst niet gezien van de politiequote:Op maandag 13 februari 2006 09:57 schreef SCH het volgende:
[..]
En maar blijven relativeren.
Als er wapens zijn gevonden dan zijn dat echt geen keukenmesjes of stukjes hout hoor.
Behalve Mark de Fries, maar dat is een geheim wapenquote:Op maandag 13 februari 2006 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Precies, wapens hebben niets met voetbal te maken...
Je zal er maar mee (dood)gestoken worden.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Dan heb jij de vangst niet gezien van de politie
Ik praat het niet goed hoor, ik vind het allemaal kneusjes, maar die paar houten planken en ijzeren staafjes . .
Is dat een soort Boukhari?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Behalve Mark de Fries, maar dat is een geheim wapen![]()
Tuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in, ik praat het ook niet goed, zeer zeker niet.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zal er maar mee (dood)gestoken worden.
Er lagen niet eens steekwapens in het home dus hoe kun je dan (dood)gestoken worden?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zal er maar mee (dood)gestoken worden.
Maar hij heeft niet de intentie om er iemand zijn kop mee in te slaan, neem ik aan.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:26 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij veel meer en gevaarlijkere 'wapens' in huis hebt dan er in het home gevonden zijn. Die vangst was gewoon lachwekkend, een paar planken en een ijzeren staaf.
Ik relativeer niet, het is de media die juist alles zo overdrijft.
Dit heeft wel met Ajax te maken, alleen niet met voetbal. Maar aangezien dit het Ajax topic is lijkt het me wel in dit topic horen.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar hij heeft niet de intentie om er iemand zijn kop mee in te slaan, neem ik aan.
Maar genoeg over dit onderwerp, het heeft niks met Ajax te maken. In NWS loopt er een topic over dit specifieke onderwerp.
Kom op Devv05 zo ken ik er nog wel 10. Laten we elkaar geen mietje noemenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:29 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dit heeft wel met Ajax te maken, alleen niet met voetbal. Maar aangezien dit het Ajax topic is lijkt het me wel in dit topic horen.
En wie zegt dat die 'wapens' in het home wel gebruikt zouden worden voor zulke doeleinden?
Dat zei ik dus ook al. Het is nu wel duidelijk dat die jongen potentie heeft en mooi meegenomen: een neusje voor mooie goals. Hij lijkt me een echte Ajax speler, lekker brutaal.quote:
Tja, dit was wel koren op je molen natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2006 11:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook al. Het is nu wel duidelijk dat die jongen potentie heeft en mooi meegenomen: een neusje voor mooie goals. Hij lijkt me een echte Ajax speler, lekker brutaal.˛
Ik denk dat als hij met betere spelers om zich heen gaat spelen hij best wel constant kan worden.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dit was wel koren op je molen natuurlijk.
Maar ze zaten er lekker in idd, maar hoe constant is hij??
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:04 schreef Robar het volgende:
[..]Misschien wilden ze wel een veranda bouwen
Hoe constant is hij? Het is niet demoniserend bedoeld, maar er zijn simpelweg geen constante Marokkaanse voetballers. Tenminste, als je constant positief bedoelt.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dit was wel koren op je molen natuurlijk.
Maar ze zaten er lekker in idd, maar hoe constant is hij??
Tja, dat durf ik ook niet zo te zeggen hoor. Ik KEN er niet zoveel, maar kan me niet voorstellen dat het zo zwart/wit is..quote:Op maandag 13 februari 2006 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe constant is hij? Het is niet demoniserend bedoeld, maar er zijn simpelweg geen constante Marokkaanse voetballers. Tenminste, als je constant positief bedoelt.
Zie niet wat het er mee te maken heeft, dat hij een marokkaan isquote:Op maandag 13 februari 2006 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe constant is hij? Het is niet demoniserend bedoeld, maar er zijn simpelweg geen constante Marokkaanse voetballers. Tenminste, als je constant positief bedoelt.
Ik heb het ook maar van mijn vader (wijze woorden heeft hij altijd), maar iedere Marokkaan is een mooi-weer-voetballer (niet letterlijk) en zij zullen nooit constant een goede serie neerzetten. Yassine Abdellaoui was de opvolger van Marc Overmars bij Willem II en leek zelfs een verbetering ten opzichte van de naar Ajax vertrokken linksbuiten, maar dit was slechts een aantal weken. ZIe bijvoorbeeld ook Tarek Sektioui, Nourdin Boukhari, Adil Ramzi etc.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:46 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Zie niet wat het er mee te maken heeft, dat hij een marokkaan is
Dat was ook het grappige eraan, maar idd, nu wel weer leuk geweest.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:39 schreef Houniet het volgende:
Diba scoort ook weer twee keer hoor :`)
Nedved bedoel je? Morgen denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:47 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wanneer word de nieuwe aanwinst gepresenteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |