abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35019776
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:39 schreef Cart_man het volgende:
Oh god, er wordt wat gezongen. Arme zieltjes...
Oerwoudgeluiden zijn bij jullie ook de normaalste zaak van de wereld? Niet dat ik me er druk over kan maken maar triest is het wel. En mensen met nazi helmen en gasmaskers op de tribune die hamas leuzen roepen hebben wat mij betreft ook het IQ van een pindadop. Verder zal het me verrotten wat ze daar allemaal zingen.

En dat de media er geen aandacht aan besteedt als het Ajax betreft, bullshit. Moet je kijken hoe groot het gisteren op de voorpagina van de Telegraaf en andere media stond, en het wordt overal genoemd en besproken. Geldt ook voor de actie op de Toekomst trouwens, dus ga niet zo zielig de slachtofferrol spelen alsjeblieft.

Waar wel nauwelijks over gesproken wordt is de dubbele brandstichting in het Ajax home die de oorzaak van deze (debiele) 'actie' was. Maar het opsporen van de daders daarvan heeft voor de overheid blijkbaar nooit prioriteit gehad. Met uiteindelijk deze escalatie als gevolg, en er zullen over en weer vast nog wel meer dingen voor gaan vallen
  zondag 12 februari 2006 @ 23:08:51 #242
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_35020108
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:00 schreef devv05 het volgende:

[..]

Oerwoudgeluiden zijn bij jullie ook de normaalste zaak van de wereld? Niet dat ik me er druk over kan maken maar triest is het wel. En mensen met nazi helmen en gasmaskers op de tribune die hamas leuzen roepen hebben wat mij betreft ook het IQ van een pindadop. Verder zal het me verrotten wat ze daar allemaal zingen.

En dat de media er geen aandacht aan besteedt als het Ajax betreft, bullshit. Moet je kijken hoe groot het gisteren op de voorpagina van de Telegraaf en andere media stond, en het wordt overal genoemd en besproken. Geldt ook voor de actie op de Toekomst trouwens, dus ga niet zo zielig de slachtofferrol spelen alsjeblieft.

Waar wel nauwelijks over gesproken wordt is de dubbele brandstichting in het Ajax home die de oorzaak van deze (debiele) 'actie' was. Maar het opsporen van de daders daarvan heeft voor de overheid blijkbaar nooit prioriteit gehad. Met uiteindelijk deze escalatie als gevolg, en er zullen over en weer vast nog wel meer dingen voor gaan vallen
1) Zwaaien met Davidssterren en Israelische vlaggen kan wel?
2) Gezien de historie tussen de clubs, werd dat gevalletje Toekomst te licht opgepakt.
Wat daar gebeurde bracht de haat naar een heel nieuw niveau.. Is daar wel iemand voor opgepakt
3) Brandstichting, daar zijn jullie ook niet vies van.. Vorig jaar nog 2x in Rotterdam, 8 jaar na de sterfdag van ene Carlo P.

zondag 12 februari 2006 @ 23:12:57 #243
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_35020299
Zullen we het weer over VOETBAL hebben. Je weet wel, dat spelletje met die bal waar we allemaal zo van houden.
Jawel, je keek.
pi_35020381
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:08 schreef Keltie het volgende:

[..]

1) Zwaaien met Davidssterren en Israelische vlaggen kan wel?
Lekkere vergelijking, lijkt me nogal een verschil. Of scheer je de joden en de nazi's in de tweede wereld oorlog ook over één kam? Bovendien is dat zwaaien met Israelische vlaggen al veeeeel minder geworden de laatste jaren, maar staat er verder helemaal los van.
quote:
2) Gezien de historie tussen de clubs, werd dat gevalletje Toekomst te licht opgepakt.
Wat daar gebeurde bracht de haat naar een heel nieuw niveau.. Is daar wel iemand voor opgepakt
Werd meer dan genoeg in het nieuws gebracht en alle Ajacieden spraken daar bovendien zelf ook schande van. Helaas zijn er maar 2 mensen opgepakt en ook daadwerkelijk veroordeeld. De daders die echt schuldig zijn (en dus die spelers hebben aangeraakt en niet alleen op het veld waren) mogen ze wat mij betreft veel harder straffen. Maarja...
quote:
3) Brandstichting, daar zijn jullie ook niet vies van.. Vorig jaar nog 2x in Rotterdam, 8 jaar na de sterfdag van ene Carlo P.
Kan ik me zo niets van herinneren. Maar dat heeft niets met de brand in ons supportershome en de huidige Ajax-ado opstandjes te maken en rechtvaardigt al helemaal niets. Want je dupeert er duizenden mensen mee die helemaal niks van dit soort onzin moeten hebben.
  zondag 12 februari 2006 @ 23:44:33 #245
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_35021480
Berijpt iedereen nu waarom ik Diba bij Ajax wil?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 13 februari 2006 @ 00:07:15 #247
131729 jna
pi_35022217
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Berijpt iedereen nu waarom ik Diba bij Ajax wil?

²
Ik zat er gewoon op te wachten...
Jawel, je keek.
pi_35022271
aaaaargh, HOU OP!
  maandag 13 februari 2006 @ 00:12:37 #249
13462 BansheeBoy
pi_35022382
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
nee
Hij was vandaag ontzettend sterk, hij was in mijn ogen de man van de wedstrijd, hij lijkt alleen maar mooie doelpunten te kunnen maken, wat dat betreft doet hij me denken aan Dennis Bergkamp, alletwee intelligente stylisten.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_35022508
Purrel Frankel maakt ook wel eens een mooie goal
  maandag 13 februari 2006 @ 00:18:16 #251
131729 jna
pi_35022546
Gaan we nu weer 300 posts besteden aan Diba
Jawel, je keek.
pi_35022573
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:00 schreef devv05 het volgende:

[..]

Inderdaad niet zeuren. Oerwoud geluiden, hamas spreekkoren en nazi-helmen zijn heel normaal. Een clubhuis (tot twee keer toe) in de fik steken ook.

Belachelijk dat die Ajacieden uberhaupt commentaar hebben.
Jongen,je maakt nou een vergelijking die nergens op slaat natuurlijk,mensen neersteken lijkt mij toch heel wat erger dan een paar spreekkoren,of niet? En dat van dat clubhuis is nooit bewezen en is ook niet door ADO gedaan.
  maandag 13 februari 2006 @ 00:20:37 #253
131729 jna
pi_35022606
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:19 schreef Hageneezz het volgende:

[..]

Jongen,je maakt nou een vergelijking die nergens op slaat natuurlijk,mensen neersteken lijkt mij toch heel wat erger dan een paar spreekkoren,of niet? En dat van dat clubhuis is nooit bewezen en is ook niet door ADO gedaan.
Even off-topic:

Registreer je je nou speciaal hiervoor?
Jawel, je keek.
  maandag 13 februari 2006 @ 00:39:01 #254
13462 BansheeBoy
pi_35023061
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:20 schreef jna het volgende:

[..]

Even off-topic:

Registreer je je nou speciaal hiervoor?
En dat vraagt JNA (Jaap Naar Ajax) ?

²
  maandag 13 februari 2006 @ 00:40:45 #255
131729 jna
pi_35023105
quote:
Op maandag 13 februari 2006 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dat vraagt JNA (Jaap Naar Ajax) ?

²
Ja, dat was dus niet zo gepland he.

Toen ik mezelf registreerde had Jaap nog niet eens koffie gedronken.
Jawel, je keek.
pi_35025405
Als Diba nou ELKE wedstrijd op dit niveau zat, en soms nog BETER, dan mocht ie eventueel wel komen ja.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 13 februari 2006 @ 08:30:07 #257
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_35026481
quote:
Op maandag 13 februari 2006 03:24 schreef Jajong het volgende:
Als Diba nou ELKE wedstrijd op dit niveau zat, en soms nog BETER, dan mocht ie eventueel wel komen ja.
Precies leuke momentvoetballer met goeie techniek , maar te licht , een keer wind tegen en hij ligt op de grond
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 13 februari 2006 @ 08:44:40 #258
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35026623
Anouar Diba, is dat niets voor Ajax?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35026687
quote:
Op maandag 13 februari 2006 08:44 schreef M0NTANA het volgende:
Anouar Diba, is dat niets voor Ajax?
pi_35026701
Gister In Studio Voetbal werd de intresse voor Jenner weer bevestigd.
Ajax!!
pi_35026923
Volgende week RBC, ik verwacht weer een geweldige wedstrijd
pi_35027054
quote:
Op maandag 13 februari 2006 09:10 schreef Jasza het volgende:
Volgende week RBC, ik verwacht weer een geweldige wedstrijd
Ik verwacht een 1-0 of 2-1 overwinning in de laatste minuut na een half uur van druk op het doel van Stekelenburg.
  maandag 13 februari 2006 @ 09:18:46 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35027064
Zelfs RBC begint te lopen op het moment .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_35027085
Ja en met die gokchinees weet je het ook nooit, misschien zijn alle wedstrijden van Ajax wel door hem gekocht
pi_35027396
Ik heb hier een hele DVD vol met missers en blunders in de voetbal.
Wanneer je interesse hebt,.....
  maandag 13 februari 2006 @ 09:36:40 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35027437
Ik heb al tele2 ik zie alle blunders al elke week live .
Get woke, go broke!
pi_35027450
Gisteren die beelden gezien, wat er zaterdag allemaal in het home in beslag is genomen? teering wat een wapens zeg
Ajax!!
pi_35027736
Hehe ja gaat nergens over. Een losse plank is volgens hun al een slagwapen. Dan ligt zo'n beetje elk willekeurig huis vol met slag en steekwapens.

Als het nou vol zou liggen met machinegeweren en explosieven had het een ander verhaal geweest
pi_35027828
quote:
Op maandag 13 februari 2006 09:52 schreef devv05 het volgende:
Hehe ja gaat nergens over. Een losse plank is volgens hun al een slagwapen. Dan ligt zo'n beetje elk willekeurig huis vol met slag en steekwapens.

Als het nou vol zou liggen met machinegeweren en explosieven had het een ander verhaal geweest
En maar blijven relativeren.

Als er wapens zijn gevonden dan zijn dat echt geen keukenmesjes of stukjes hout hoor.
  maandag 13 februari 2006 @ 09:59:50 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35027874
Precies, wapens hebben niets met voetbal te maken...
Get woke, go broke!
pi_35027882
quote:
Op maandag 13 februari 2006 09:57 schreef SCH het volgende:

[..]

En maar blijven relativeren.

Als er wapens zijn gevonden dan zijn dat echt geen keukenmesjes of stukjes hout hoor.
Dan heb jij de vangst niet gezien van de politie
Ik praat het niet goed hoor, ik vind het allemaal kneusjes, maar die paar houten planken en ijzeren staafjes . .
pi_35027891
quote:
Op maandag 13 februari 2006 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Precies, wapens hebben niets met voetbal te maken...
Behalve Mark de Fries, maar dat is een geheim wapen
pi_35027901
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:00 schreef Robar het volgende:

[..]

Dan heb jij de vangst niet gezien van de politie
Ik praat het niet goed hoor, ik vind het allemaal kneusjes, maar die paar houten planken en ijzeren staafjes . .
Je zal er maar mee (dood)gestoken worden.
  maandag 13 februari 2006 @ 10:01:20 #274
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_35027910
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Behalve Mark de Fries, maar dat is een geheim wapen
Is dat een soort Boukhari? .
Get woke, go broke!
pi_35027931
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Is dat een soort Boukhari? .
Net even anders
pi_35027972
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in, ik praat het ook niet goed, zeer zeker niet.
Maar ik vond de "gevonden wapens" nu niet echt indrukwekkend.
Misschien wilden ze wel een veranda bouwen

Nee, wapens zijn nooit goed, I agree en die kneusjes mogen wat mij betreft een leuke boete krijgen.
pi_35028401
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Er lagen niet eens steekwapens in het home dus hoe kun je dan (dood)gestoken worden?

Ik durf te wedden dat jij veel meer en gevaarlijkere 'wapens' in huis hebt dan er in het home gevonden zijn. Die vangst was gewoon lachwekkend, een paar planken en een ijzeren staaf.

Ik relativeer niet, het is de media die juist alles zo overdrijft.
pi_35028422
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:26 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat jij veel meer en gevaarlijkere 'wapens' in huis hebt dan er in het home gevonden zijn. Die vangst was gewoon lachwekkend, een paar planken en een ijzeren staaf.

Ik relativeer niet, het is de media die juist alles zo overdrijft.
Maar hij heeft niet de intentie om er iemand zijn kop mee in te slaan, neem ik aan.

Maar genoeg over dit onderwerp, het heeft niks met Ajax te maken. In NWS loopt er een topic over dit specifieke onderwerp.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_35028459
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:27 schreef Suijk het volgende:

[..]

Maar hij heeft niet de intentie om er iemand zijn kop mee in te slaan, neem ik aan.

Maar genoeg over dit onderwerp, het heeft niks met Ajax te maken. In NWS loopt er een topic over dit specifieke onderwerp.
Dit heeft wel met Ajax te maken, alleen niet met voetbal. Maar aangezien dit het Ajax topic is lijkt het me wel in dit topic horen.

En wie zegt dat die 'wapens' in het home wel gebruikt zouden worden voor zulke doeleinden?
pi_35028732
Ik vind het wel genoeg uitgekauwd, dat bedoel ik er mee. Ik vind het weinig met de voetbalclub Ajax te maken hebben. De standpunten zijn bekend, het wordt een herhaling van zetten en er wordt alleen maar gespeculeerd over wat er gebeurd zou kunnen zijn of wat waar voor gebruikt zou kunnen worden, niet echt nuttig, toch?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')