Moehahahahahahaquote:Op maandag 13 februari 2006 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is misschien al bekend voor je, maar lees mijn wetenschappelijk werkje hierover eens:"Opkomst en ondergang van het homoïsme."²
ow heb je hem weer met zijn essays...quote:Op maandag 13 februari 2006 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is misschien al bekend voor je, maar lees mijn wetenschappelijk werkje hierover eens:"Opkomst en ondergang van het homoïsme."²
Gordon zegt dat ie het niet geworden is, maar altijd al was.quote:
oh.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gordon zegt dat ie het niet geworden is, maar altijd al was.
hoe kan ik dat bemachtigen?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die naam Arnold_fan: linkt dat naar Schwarzenegger? Ben je ook fan van hem in zijn functie als politicus.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:13 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Het probleem van SCH en meer beschaafde mensen is dat ze willen geloven dat moslims niet slecht zijn. En hoewel dit zonder twijfel deels het geval is het je altijd rotte appels zoals jij, die mensen als SCH, Joden en Denen met hun hoofd naar beneden van een flat gooienZoals je post vanmorgen dat een andere user zijn polsen maar door moet snijden, daar maak je jezelf niet erg geliefd mee.
![]()
En hoewel hij ze verdedigd wordt hij als hij ergens loopt met zijn (toekomstige) vriend in elkaar getrapt door mensen zoals jij, omdat jij niet verdraagzaam kunt zijn.
Bij de kapper zekerquote:Op maandag 13 februari 2006 12:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh.
ik las dat ie door slechte ervaringen met vrouwen maar homo is geworden, en nu weer hetero
leuk om te zien dat jij de discussie volgt.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:29 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Als Amsterdam Homo-Hoofdstad is, betekent dat nog niet dat het niet een andere hoofdstad kan zijn. Waarom is Homo-Hoofdstad erg, als A'dam daarnaast ook Grachten-Hoofdstad, Paaltjes-Met-Drie-Rode-Kruisjes-Hoofdstad en Weetikveelwatnogmeer-Hoofdstad is, is er niks mis mee.
alles is zoals ik wil, als ik kijk door m'n roze brilquote:Op maandag 13 februari 2006 09:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten. Ik vind die aandacht voor het uitgaansleven sowieso nogal overrated. Alsof de homo zich daarin onderscheidt van de hetero. Er is echt meer in het leven dan dansen, een biertje pakken en flirten of op een boot dansen alhoewel het allemaal natuurlijk leuk is.
Let wel, dit gaat om een schoolonderzoekje van een hbo'er van Inholland.quote:Helft homo's voelt zich niet veilig
Steeds meer Amsterdamse homo's voelen zich onveilig in de stad. Zo durft de helft van de homoseksuele Amsterdammers niet meer hand in hand over straat te lopen. Dat blijkt uit een onderzoek van de Hogeschool InHolland.
Gewelddadige incidenten en het opkomende religieus fundamentalisme in de stad worden door de homo's genoemd als belangrijkste oorzaken van hun onveilige gevoel.
Het beeld van Amsterdam als zeer homovriendelijke stad verandert snel. Onder andere door de mishandeling van Amerikaanse journalist Chris Craine en die van André Hoogenberg. >>>
at5.nl
volgens mij niet door een hbo-er maar medewerker, want die man zag er erg oud uitquote:Op maandag 13 februari 2006 12:51 schreef Tafkahs het volgende:
Let wel, dit gaat om een schoolonderzoekje van een hbo'er van Inholland.
Daar heb je helemaal gelijk in. Het COC wordt momenteel geleid door een VVD-er, Frank van Dalen en die doet het een beetje op Henk Krolse wijze en daar schieten we niet veel mee op. Ik heb Van Dalen er al vaker op aangesproken maar het is nu eenmaal het wat gemakkelijker populisme dat het goed doet tegenwoordig.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:51 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
alles is zoals ik wil, als ik kijk door m'n roze bril
Het COC weet het onderzoek nu alweer te draaien naar: de helft van de homoparen durft niet meer hand in hand te lopen. Het is uiteraard gebaseerd op een gevoel van onveiligheid
[..]
Let wel, dit gaat om een schoolonderzoekje van een hbo'er van Inholland.
onze essays moeten altijd minimaal 4 A4'tjes zijnquote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
tijd voor een homo-oppositie?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Het COC wordt momenteel geleid door een VVD-er, Frank van Dalen en die doet het een beetje op Henk Krolse wijze en daar schieten we niet veel mee op. Ik heb Van Dalen er al vaker op aangesproken maar het is nu eenmaal het wat gemakkelijker populisme dat het goed doet tegenwoordig.
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
homosexualiteit is een redelijk veel voorkomend verschijnsel in de natuur.quote:Bovenal is het een afwijking in de hersens, omdat bv. het verheven dierenrijk zulke voorbeelden niet kent en altijd handelt naar de geests der voorplanting.
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:52 schreef rubbereend het volgende:
dat essay
[..]
homosexualiteit is een redelijk veel voorkomend verschijnsel in de natuur.
Stel je voor dat het voorkomt in de natuur, en ik zeg "stel". Wat bewijst dat dan? Juist, het bewijst niks, het kan een afwijking zijn bij mensen EN dieren.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]vooral bij eenden en honden dacht ik
stel dat er nou meer homos dan heteros warenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel je voor dat het voorkomt in de natuur, en ik zeg "stel". Wat bewijst dat dan? Juist, het bewijst niks, het kan een afwijking zijn bij mensen EN dieren.²
het bewijst dat jij onzin loopt te verkopen en je er nu uit probeert te lullenquote:Op maandag 13 februari 2006 14:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel je voor dat het voorkomt in de natuur, en ik zeg "stel". Wat bewijst dat dan? Juist, het bewijst niks, het kan een afwijking zijn bij mensen EN dieren.²
whehehequote:omdat bv. het verheven dierenrijk zulke voorbeelden niet kent en altijd handelt naar de geests der voorplanting.
Ik loop op mijn werk in pak, bijvoorkeur Boss en Peter van Holland, verder maatwerk, en in mijn vrije tijd in al dan niet gescheurde jeans en een trui.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:18 schreef SCH het volgende:
[..]Blijft mijn favoriete stukje proza, vooral deze quotes:
- Afname verkoop heren-kleding omdat homo's zich ook thuis voelen in dames-kleding
Neuh, ik speelde als kind met autootjes, geweertjes, was een echt jongetje wat dat aanging.quote:- Veel van deze mannen begonnen hun levensjaren met het spelen met barbies van middelmatige kwaliteit
Valt natuurlijk niks tegen in te brengen. Had jij ook van die aftandse barbies Piet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |