ikkequote:Op zondag 12 februari 2006 11:37 schreef flugeltje het volgende:
Woont er hier iemand in Amsterdam?
Meen je dat of ben je me aan het plagen?quote:
bekijk mijn profiel maarquote:Op zondag 12 februari 2006 11:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Meen je dat of ben je me aan het plagen?
Ik niet Flugelquote:Op zondag 12 februari 2006 11:37 schreef flugeltje het volgende:
Woont er hier iemand in Amsterdam?
Woon je ver van de leidsestraat?quote:
Nu weet ik waarom je er gistermorgen niet was, je zat nog in Den Haagquote:
ongeveer 30-40 minuten lopen, 20 minuten tramquote:Op zondag 12 februari 2006 11:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Woon je ver van de leidsestraat?
Ken je de lushwinkel daar?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
ongeveer 30-40 minuten lopen, 20 minuten tram
dan ken je regenworm erg slecht.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom je er gistermorgen niet was, je zat nog in Den Haag![]()
sorry Flugeltje die ken ik niet.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan ken je regenworm erg slecht.
A Lush Lifequote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
A Lush Life
Wij geloven in producten die effectief zijn en gemaakt van vers fruit, groenten, essentiële oliën en veilige synthetische stoffen, geen dierlijke ingrediënten bevatten en in het vermelden van alle ingrediënten op de etiketten.
Wij geloven in het kopen van producten van bedrijven die niet op dieren testen.
Wij geloven in het met de hand maken van verse producten, het printen van eigen etiketten en het ontwikkelen van eigen geuren.
Wij geloven in een huis gevuld met heerlijke natuurlijke aroma’s, in lange badsessies met kaarslicht en veel massages.
Wij vinden dat onze producten hun prijs waard moeten zijn, dat wij winst mogen maken en dat de consument altijd gelijk heeft.
Wij vinden dat woorden als ‘vers’ en ‘biologisch’ een oprechte betekenis hebben wat verder gaat dan marketing.
Goedemorgen Snaptnix.quote:
Geen idee, wij hebben geen zondagskrant.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Snaptnix stond er nog iets leuks in de krant vandaag.
In de leidsestraat in Amsterdam wordt de winkel vandaag heropend en de klanten die komen kijken/kopen krijgen een gratis goodiebag met producten mee. Ik probeer erachter te komen of die goodiebag vol genoeg zit om er een ritje A'dam aan te wagenquote:
Bel ze gewoon even op.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In de leidsestraat in Amsterdam wordt de winkel vandaag heropend en de klanten die komen kijken/kopen krijgen een gratis goodiebag met producten mee. Ik probeer erachter te komen of die goodiebag vol genoeg zit om er een ritje A'dam aan te wagen
Is tóch best een end rijden namelijk....
Heb ik ook al aan gedacht, maar ik weet niet of ze het gaan verklappen aan flugel...quote:
Nachtzusterquote:Op zondag 12 februari 2006 12:01 schreef nachtzuster het volgende:
Goodmeurning![]()
Flugel kun je dubbele post in de SV van mij weghalen?
staat zo slordig![]()
donequote:Op zondag 12 februari 2006 12:01 schreef nachtzuster het volgende:
Goodmeurning![]()
staat zo slordig![]()
nee, heb je ja kan je krijgen.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb ik ook al aan gedacht, maar ik weet niet of ze het gaan verklappen aan flugel...
Hai newsiequote:Op zondag 12 februari 2006 12:02 schreef newsman het volgende:
Goeiemiddag allemaal![]()
, jaja ik hoor het weer goed, kliko, zit weer eens over het avond eten te lullen.
Haaiquote:Op zondag 12 februari 2006 12:01 schreef nachtzuster het volgende:
Goodmeurning![]()
staat zo slordig![]()
Goedemorgen nachtzuster.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:01 schreef nachtzuster het volgende:
Goodmeurning![]()
staat zo slordig![]()
Middag Snappiequote:Op zondag 12 februari 2006 12:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai newsie![]()
Viola lult toch altijd over eten en lukt ze niet over eten dan kom er nog grotere onzin uit
Hallo nachtzusterquote:Op zondag 12 februari 2006 12:01 schreef nachtzuster het volgende:
Goodmeurning![]()
staat zo slordig![]()
je had het beter niet kunnen posten.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:04 schreef Snaptnix het volgende:
onze springvlooi cuall wordt steeds beroemder/beruchter![]()
Volgens mij zint er iemand op wraak![]()
Ik heb de link verwijderd, precies om de reden die je geeft.... Ik zit er achteraan.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
je had het beter niet kunnen posten.
Peter verdient geen aandacht meer, en je maakt Cuall alleen maar bang.
En dat verdient ze niet lieve meid.
Je hebt helemaal gelijk, haal de link wel even wegquote:Op zondag 12 februari 2006 12:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
je had het beter niet kunnen posten.
Peter verdient geen aandacht meer, en je maakt Cuall alleen maar bang.
En dat verdient ze niet lieve meid.
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:04 schreef Snaptnix het volgende:
onze springvlooi cuall wordt steeds beroemder/beruchter![]()
knip
Volgens mij zint er iemand op wraak![]()
I'm on itquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb de link verwijderd, precies om de reden die je geeft.... Ik zit er achteraan.
Dat is heel lief van je misschien is beter om zo iets naar Flugeltje te mailen.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, haal de link wel even weg
Maar schrok er zelf ook gewoon even van![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Cuall![]()
Ah dus jij bent "van die andere club"![]()
Je hebt helemaal gelijk gewoon en zal er de volgende keer echt om denken om het door te mailen.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je misschien is beter om zo iets naar Flugeltje te mailen.
Oei, das wel een hele enge smileyquote:Op zondag 12 februari 2006 12:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik steun je Cuall en sta op wacht [afbeelding]
Ze had toch nieuwe creme die ze vandaag uit ging testen? Had toch eigenlijk wel een hele metamorfose verwacht zoals ze erover liep te lullenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:14 schreef newsman het volgende:
Ja, Viool, je creme heeft goed gewerkt, je ziet er nog steeds uit als een varken
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:10 schreef newsman het volgende:
Frank Pickwick uitgeroepen tot grootste ochtend muts
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gebeld en ze gaven eerlijk toe dat het waarschijnlijk niet de moeite was om er helemaal vanuit Brabant voor naar Amsterdam te rijden.... Wel zo eerlijk van ze
Dat is inderdaad erg eerlijk kom je niet vaak tegenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gebeld en ze gaven eerlijk toe dat het waarschijnlijk niet de moeite was om er helemaal vanuit Brabant voor naar Amsterdam te rijden.... Wel zo eerlijk van ze
nee, maar het is mijn huis minder licht dan in HBBquote:Op zondag 12 februari 2006 12:18 schreef newsman het volgende:
Wat ik me afvroeg, zitten jullie trouwens ook met een zonnebril op in de kamer, alles jullie wakker worden en trek hebben in ontbijt?????????
Zo, dat is zeldzaam zulke eerlijkheid. Helemaal top van de lushwinkel A'damquote:Op zondag 12 februari 2006 12:16 schreef flugeltje het volgende:
Ligt eraan, meetsal niet. Maar 's zomers wil het nog wel eens erg licht zijn in de kamer en dan soms welquote:Op zondag 12 februari 2006 12:18 schreef newsman het volgende:
Wat ik me afvroeg, zitten jullie trouwens ook met een zonnebril op in de kamer, alles jullie wakker worden en trek hebben in ontbijt?????????
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:17 schreef regenworm het volgende:
Kliko in smiley
[afbeelding]
[afbeelding]
Viola, is hard aan het werk regenworm, ze moet alle email, 10 keer lezenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:20 schreef regenworm het volgende:
Viola schiet eens op met de e-mail
ik hoop dat mijn e-mail naar Bonnie er door heen is gekomen.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Viola, is hard aan het werk regenworm, ze moet alle email, 10 keer lezen![]()
Ik hoop die van mij ookquote:Op zondag 12 februari 2006 12:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn e-mail naar Bonnie er door heen is gekomen.
Ze zag haar hoofd in de spiegelquote:Op zondag 12 februari 2006 12:24 schreef regenworm het volgende:
Zit Viola te janken
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan gaan we met ze tweeën zitten duimen.
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 12 februari 2006 12:31 schreef regenworm het volgende:
Helaas mij e-mail zit er weer niet tussen.
Jammer maar helaas
Geef de moet nog niet op misschien komt er de e-mail nog.quote:
Hoi teamlead.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:46 schreef MissJ. het volgende:
Ach....GOEDEMORGEN ALLE...![]()
MissJ. is in the housse.
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:46 schreef MissJ. het volgende:
Flugeltje, ik woon vlakbij amsterdam waar ik ben opgegroeid. Parkeren bij de Leidsestraat is nog duurder dan 3,50 per uur, ik dacht al 4,25 zelfs. Je kan wel met het openbaar vervoer dat is makkelijker.
Ik ken de Lush winkel ook niet maar zowiezo is er geen goodiebag goed genoeg om vanuit Brabant naar Amsterdam te komen lijkt me.
MissJ. is in the housse.
je kunt ook gaan fietsenquote:Op zondag 12 februari 2006 11:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In de leidsestraat in Amsterdam wordt de winkel vandaag heropend en de klanten die komen kijken/kopen krijgen een gratis goodiebag met producten mee. Ik probeer erachter te komen of die goodiebag vol genoeg zit om er een ritje A'dam aan te wagen
Is tóch best een end rijden namelijk....
Goeiemiddag MissJquote:Op zondag 12 februari 2006 12:46 schreef MissJ. het volgende:
Flugeltje, ik woon vlakbij amsterdam waar ik ben opgegroeid. Parkeren bij de Leidsestraat is nog duurder dan 3,50 per uur, ik dacht al 4,25 zelfs. Je kan wel met het openbaar vervoer dat is makkelijker.
Ik ken de Lush winkel ook niet maar zowiezo is er geen goodiebag goed genoeg om vanuit Brabant naar Amsterdam te komen lijkt me.
MissJ. is in the housse.
Hoi MissJ.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:46 schreef MissJ. het volgende:
MissJ. is in the housse.
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai TL![]()
Lang niet gezien, alles goed?
Hai wit vosje, dan doe ik gezellig even een bakkiequote:
Hoi whitef0x.quote:
Stukkie vlaai erbij?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai wit vosje, dan doe ik gezellig even een bakkiemet je mee.
Tegen echte Limburgse vlaai zeg ik geen nee natuurlijkquote:
Welke heb je?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:53 schreef cuall het volgende:
[..]
......voor mensen met een lelijk gezicht,
en jij hoort erbij![]()
pudding kruimel en kruisbessen (limburgse naam weet ik wel maar niet hoe ik het moet schrijven:P)quote:
Ach ik volg het wereldnieuws nog regenwormquote:Op zondag 12 februari 2006 12:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
je moet wel wereldvreemd zijn om naar Viola te kijken
kroezjelequote:Op zondag 12 februari 2006 12:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
pudding kruimel en kruisbessen (limburgse naam weet ik wel maar niet hoe ik het moet schrijven:P)
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:53 schreef cuall het volgende:
[..]
en jij hoort erbij![]()
Zo lekker postief, cuall, maar de mensen die het hardste schreeuwen, hebben meestal zelf geen spiegelquote:Op zondag 12 februari 2006 12:53 schreef cuall het volgende:
[..]
en jij hoort erbij![]()
en waarom zit ik er dan nog niet bijquote:Op zondag 12 februari 2006 12:53 schreef cuall het volgende:
[..]
en jij hoort erbij![]()
moet datquote:Op zondag 12 februari 2006 12:54 schreef newsman het volgende:
[..]
Ach ik volg het wereldnieuws nog regenworm![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:52 schreef MissJ. het volgende:
Dames dames....wat ik nou weer vind:
Let op Ferry bloot
komt maar halen je weet wel waarquote:
jij bent erelidquote:Op zondag 12 februari 2006 12:56 schreef whitef0x het volgende:
[..]
en waarom zit ik er dan nog niet bij![]()
En lult weer is met haar bek vol.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:57 schreef regenworm het volgende:
En Viola staat weer te vreten
quote:
Dan moet jij de voorzitter wel zijn anders kon je me geen erelid makenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:59 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan moet jij de voorzitter wel zijn anders kon je me geen erelid maken![]()
nee TL gelukkig nietquote:Op zondag 12 februari 2006 12:59 schreef teamlead het volgende:er zijn toch geen camera's in de sauna he?
goddank... dan mag fiool wat mij betreft de rest van de dag in de sauna gaan zittenquote:
Heerlijk toch viool in de saunaquote:
quote:
dat overleeft mijn monitor nietquote:
Middag MIssJquote:Op zondag 12 februari 2006 13:00 schreef MissJ. het volgende:
(zal ook eens sociaal zijn)
Hallo LS en alle anderen![]()
ooh ja was een flatscreen he nee daar past viool niet inquote:
theo en afspraken na komen.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:04 schreef MissJ. het volgende:
Theo zou om 11,00 terug in het Hotel zijn...............zou die 23 uur vanavond bedoelen?
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:06 schreef teamlead het volgende:
Totaal off-topic: de afdaling heeft een fantastische ontknoping
quote:
niet liegen:quote:Op zondag 12 februari 2006 13:08 schreef teamlead het volgende:
[..]het OS-topic is gesloten door mijn collega hoor
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
niet liegen:
[HBB] Het offtopic-topic deeltje 1
Het ging toch ook om off topicquote:Op zondag 12 februari 2006 13:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat gaat niet specifiek over de OS
see you Manuquote:Op zondag 12 februari 2006 13:15 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, ik ben er weer vandoor, moet werken geloof ik
Blue whites![]()
![]()
![]()
ze zei " baby" .... Fiool is meer een fossielquote:Op zondag 12 februari 2006 13:15 schreef newsman het volgende:
Anita:"Ja, dat ga ik ook doen, een babyolifantje adopteren, voor 50 euro per jaar", ach ze heeft nog niet aan Viool gedacht, volgende keer beter
dat is een belediging voor de olifant.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:15 schreef newsman het volgende:
Anita:"Ja, dat ga ik ook doen, een babyolifantje adopteren, voor 50 euro per jaar", ach ze heeft nog niet aan Viool gedacht, volgende keer beter
Ja oke, dan is Anita ook nog goedkoper uitquote:Op zondag 12 februari 2006 13:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze zei " baby" .... Fiool is meer een fossiel
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:15 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, ik ben er weer vandoor, moet werken geloof ik
Blue whites![]()
![]()
![]()
voor 50 euro per jaar komt viool nog niet eens een dag door 13 cent per dag daar kan ze net een wasa cracker van halen ..quote:Op zondag 12 februari 2006 13:15 schreef newsman het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:21 schreef newsman het volgende:
Jesus, komt Viool weer met die creme, smeer het op je reet
Even een forum oprichten voor slachtoffer cremes van vioolquote:Op zondag 12 februari 2006 13:21 schreef newsman het volgende:
Jesus, komt Viool weer met die creme, smeer het op je reet
Tja ach, verbaast me allemaal niksquote:Op zondag 12 februari 2006 13:58 schreef regenworm het volgende:
Het is weer wachten op Viola en Anita.
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:58 schreef regenworm het volgende:
Het is weer wachten op Viola en Anita.
Eindelijk goede regiequote:Op zondag 12 februari 2006 14:01 schreef regenworm het volgende:
1 van de 4 streams laat wat leuks zien
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:15 schreef kukeleku het volgende:
Haai![]()
Ik zie dat heo er weer is......wat komt tie doen?![]()
Dat vroeg Ferry zich ook al af.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:15 schreef kukeleku het volgende:
Haai![]()
Ik zie dat Theo er weer is......wat komt tie doen?![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef rooie3 het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Waar ben ik nu in beland,zie ik die Klote viool gemasseerd worden.
Er mot gewerkt worden en ruzie maken dit lijkt wel een verwenoord voor b sterren![]()
Hallo rooiequote:Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef rooie3 het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Waar ben ik nu in beland,zie ik die Klote viool gemasseerd worden.
Er mot gewerkt worden en ruzie maken dit lijkt wel een verwenoord voor b sterren![]()
Goedemiddag Kukelekuquote:Op zondag 12 februari 2006 14:15 schreef kukeleku het volgende:
Haai![]()
Ik zie dat Theo er weer is......wat komt tie doen?![]()
Waar vind tie de tijd om daar naar te kijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:20 schreef regenworm het volgende:
Theo heeft over Antina die in de string door het hotel liep
weet ik ook niet spring hak op de tak skihutquote:Op zondag 12 februari 2006 14:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat voor wartaal slaat Theo nu weer uit?
ruzie Monique en Theoquote:Op zondag 12 februari 2006 14:22 schreef cuall het volgende:
ik snap er geen ruk van, hij heeft het over een rel![]()
Snap er niks van,hoop dat het over Viool gaatquote:Op zondag 12 februari 2006 14:22 schreef cuall het volgende:
ik snap er geen ruk van, hij heeft het over een rel![]()
Het zou best kunnen maar het is één raadselquote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap er niks van,hoop dat het over Viool gaat![]()
Snap hem ook niet....maar ligt dat nu aan ons?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik doe echt mijn best om het te snappen, maar voor mij spreekt hij in raadselen![]()
Ben zeer benieuwd,laten we hopen dat hij veel commentaar over Kliko heeft gehoord.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:26 schreef cuall het volgende:
[..]
oh toch niet
![]()
Hij gaat het met 2 mensen persoonlijk spreken![]()
Hij heeft met de jeugd die naar zijn party's komen gesproken dus......zou best eens kunnenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou hij ook tegen vlooi zeggen dat haar bijnaam "KLIKO" is?
Klok is aangepast er zit een vertraging van 2 minuten.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Theo, wij streamers hebben het veel zwaarder hoor....toevallig
Hoezo zware vertraging in de streams, als de klok in beeld is loopt die toch bijna gelijk met de werkelijke tijd. Of hebben ze die op die vertraging aangepast?
Kan toch niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:29 schreef regenworm het volgende:
Theo zegt dat in de streams een flinke vertraging zit en wordt gemanipuleerd met andere stukken
Neeeeeeee echt niet, hij probeert wat te zeggen, maar zegt niks.quote:
Klopt niet. Want bij de opening zat er hooguit 30 seconden in. Daar kon je het heel goed timen. Aan het geluid van de opening van de OS. En dat was zeker geen 2 minuten.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klok is aangepast er zit een vertraging van 2 minuten.
De tuin, het logoquote:Op zondag 12 februari 2006 14:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan toch niet.
Ze kunnen toch niet andere stukken door gooien
dan zit er geen extra delay op de streamsquote:Op zondag 12 februari 2006 14:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klopt niet. Want bij de opening zat er hooguit 30 seconden in. Daar kon je het heel goed timen. Aan het geluid van de opening van de OS. En dat was zeker geen 2 minuten.
Viool dus nietquote:Op zondag 12 februari 2006 14:31 schreef cuall het volgende:
Monique vraagt nu met wie Theo even apart wil praten.![]()
Viola en ....quote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef kukeleku het volgende:
theo vind dat twee personen achter z'n rug om gelult hebben......
Zal wel Frank en Ferri, of John zijnquote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef kukeleku het volgende:
Oh dat zal dan in elk geval, wel over John gaan, die was helemaal niet tevreden over de aanpak van Theoquote:Op zondag 12 februari 2006 14:34 schreef kukeleku het volgende:
Zouden zijn skihut sponsers afhakenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef kukeleku het volgende:
Theo heeft straks nog een iets wat minder prettige mededeling aan iedereen![]()
Maar dat wist Theo donderdagavond toch al.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef cuall het volgende:
[..]
Oh dat zal dan in elk geval, wel over John gaan, die was helemaal niet tevreden over de aanpak van Theo
Dat er geen nieuwe hotelier komt, niemand heeft zin om het Viola te werken.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef kukeleku het volgende:
Ja denk het ook, het gaat hem om 2 mensen die leuk en lief in z'n gezichtveld deden en achter z'n rug kwaad over hem spraken.quote:
Er is geen plaats meer voor vlooi in Pieterburenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:35 schreef kukeleku het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er is geen plaats meer voor vlooi in Pieterburen
jammerquote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oh, dat hoop ik toch nietquote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Zouden zijn skihut sponsers afhaken![]()
zou wel zielig zijn voor Mappa Mondo
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
bij bb5 zat er tussen de stream van versatel box en stream online 1 minuut, de versatel liep strak gelijk met de liveuitzending . Denk dat er nu dezelfde vertraging is en dat Theo in de war is met de logo's en tuinstreamsquote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan zit er geen extra delay op de streams
Theo en Theaquote:Op zondag 12 februari 2006 14:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
bij bb5 zat er tussen de stream van versatel box en stream online 1 minuut, de versatel liep strak gelijk met de liveuitzending . Denk dat er nu dezelfde vertraging is en dat Theo in de war is met de logo's en tuinstreams
ondanks alles is thea de beste baas tot nu toe whehahah
hij kan in de war zijn om ons in de war laten raken.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
bij bb5 zat er tussen de stream van versatel box en stream online 1 minuut, de versatel liep strak gelijk met de liveuitzending . Denk dat er nu dezelfde vertraging is en dat Theo in de war is met de logo's en tuinstreams
ondanks alles is thea de beste baas tot nu toe whehahah
Dan is vandaag dus zijn laatste dag ? (kan ik al gaan juichenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:46 schreef A-en-M het volgende:
Morgen is Theo er dus ook niet, prima Bigg Boss
hij is er het minst en hij haalt het meest op...dan beju een goeie!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:46 schreef A-en-M het volgende:
Da's waar. Alleen hoef ik hem toch niet zo nodig op de streams te zien.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
hij is er het minst en hij haalt het meest op...dan beju een goeie!
Maar de massages duren langerquote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef kukeleku het volgende:
Nou, dat was de iets minder prettige mededeling van theo.....Het opnemen van het lied gaat niet door.![]()
Ja, 1x scoren met zijn matties, de boel opstoken en hem dan snel smerenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:46 schreef A-en-M het volgende:
Dat hij het meest op heeft gehaald id zeker klasse, maar dat maakt hem nog geen goede bossquote:Op zondag 12 februari 2006 14:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
hij is er het minst en hij haalt het meest op...dan beju een goeie!
Kan toch samen met de massages ? Deden ze dat bij mij op het werk maarquote:Op zondag 12 februari 2006 14:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
jammer wil graag die vergadering horen
Die zooi is harstikke heet.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Theo krijgt een parafine behandeling, kunnen ze daar geen morfine van maken?
Als dit zo is dan is dit vrij ernstig dan zouden er mee gaan afhakenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:50 schreef kukeleku het volgende:
Volgens Theo hebben de artiesten die mee zouden doen aan het lied niet voldoende vertrouwen in het concept van HHB om hun naam er aan te geven
yep, op maandag was al alles geregeld volgens zijn zeggen, en op donderdag zat nog iedereen te bellen voor gasten.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, 1x scoren met zijn matties, de boel opstoken en hem dan snel smeren![]()
![]()
theo is de slechtse baas die het meeste geld heeft opgehaald.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:51 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat hij het meest op heeft gehaald id zeker klasse, maar dat maakt hem nog geen goede boss![]()
Het gaat om de kids, hij heeft tot nu toe het best gepresteerd voor de kids, dus is Theo wat mij betreft de beste boss tot nu toe. Ieder tegenargument is welkom mits er meer geld aan vast zit dan Theo heeft opgehaald!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, 1x scoren met zijn matties, de boel opstoken en hem dan snel smeren![]()
![]()
Geef ze groot gelijk.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als dit zo is dan is dit vrij ernstig dan zouden er mee gaan afhaken
Zo klopt iequote:Op zondag 12 februari 2006 14:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
theo is de slechtse baas die het meeste geld heeft opgehaald.
Het doel heiligt niet altijd de middelen.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doel heiligt middelen, en jullie vergeten omwille van je eigen sensatielust het doel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |