abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34993188
regenworm en Muerte
en iedereen die nog binnen is/komt
pi_34993207
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:04 schreef Snaptnix het volgende:
onze springvlooi cuall wordt steeds beroemder/beruchter

Volgens mij zint er iemand op wraak
je had het beter niet kunnen posten.
Peter verdient geen aandacht meer, en je maakt Cuall alleen maar bang.
En dat verdient ze niet lieve meid.
pi_34993213
Mogge Regenworm en Cuall
  zondag 12 februari 2006 @ 12:09:16 #54
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34993236
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:08 schreef regenworm het volgende:

[..]

je had het beter niet kunnen posten.
Peter verdient geen aandacht meer, en je maakt Cuall alleen maar bang.
En dat verdient ze niet lieve meid.
Ik heb de link verwijderd, precies om de reden die je geeft.... Ik zit er achteraan.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_34993238
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:06 schreef cuall het volgende:

[..]

Hallo nachtzuster
Cuall
Ah dus jij bent "van die andere club"
pi_34993244
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:08 schreef regenworm het volgende:

[..]

je had het beter niet kunnen posten.
Peter verdient geen aandacht meer, en je maakt Cuall alleen maar bang.
En dat verdient ze niet lieve meid.
Je hebt helemaal gelijk, haal de link wel even weg
Maar schrok er zelf ook gewoon even van

edit: flugeltje heeft de link al verwijderd.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34993256
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:04 schreef Snaptnix het volgende:
onze springvlooi cuall wordt steeds beroemder/beruchter

knip

Volgens mij zint er iemand op wraak
pi_34993262
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:08 schreef newsman het volgende:
Mogge Regenworm en Cuall
Het staat een dranghenk misschien om voetbalfans
  zondag 12 februari 2006 @ 12:10:22 #59
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34993282
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:09 schreef cuall het volgende:

[..]

I'm on it
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_34993285
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:09 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik heb de link verwijderd, precies om de reden die je geeft.... Ik zit er achteraan.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34993295
Frank Pickwick uitgeroepen tot grootste ochtend muts
pi_34993314
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:09 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, haal de link wel even weg
Maar schrok er zelf ook gewoon even van
Dat is heel lief van je misschien is beter om zo iets naar Flugeltje te mailen.
pi_34993315
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:09 schreef nachtzuster het volgende:

[..]

Cuall
Ah dus jij bent "van die andere club"
Ja, maar ik voeg me heel makkelijk hoor
pi_34993341
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:10 schreef flugeltje het volgende:

[..]

I'm on it
pi_34993360
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:09 schreef cuall het volgende:

[..]

ik steun je Cuall en sta op wacht
pi_34993392
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:11 schreef regenworm het volgende:

[..]

Dat is heel lief van je misschien is beter om zo iets naar Flugeltje te mailen.
Je hebt helemaal gelijk gewoon en zal er de volgende keer echt om denken om het door te mailen.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34993396
Ja, Viool, je creme heeft goed gewerkt, je ziet er nog steeds uit als een varken
pi_34993404
Zal mijn e-mail er tussen zitten
pi_34993420
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:13 schreef regenworm het volgende:

[..]

ik steun je Cuall en sta op wacht [afbeelding]
Oei, das wel een hele enge smiley , maar je bent wel lief hoor, ik ben blij met jullie steun
pi_34993425
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:14 schreef newsman het volgende:
Ja, Viool, je creme heeft goed gewerkt, je ziet er nog steeds uit als een varken
Ze had toch nieuwe creme die ze vandaag uit ging testen? Had toch eigenlijk wel een hele metamorfose verwacht zoals ze erover liep te lullen
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34993457
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:10 schreef newsman het volgende:
Frank Pickwick uitgeroepen tot grootste ochtend muts


Goedemorgen Newsman
  zondag 12 februari 2006 @ 12:16:55 #72
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34993503
Ik heb gebeld en ze gaven eerlijk toe dat het waarschijnlijk niet de moeite was om er helemaal vanuit Brabant voor naar Amsterdam te rijden.... Wel zo eerlijk van ze
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_34993511
Kliko in smiley

pi_34993543
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gebeld en ze gaven eerlijk toe dat het waarschijnlijk niet de moeite was om er helemaal vanuit Brabant voor naar Amsterdam te rijden.... Wel zo eerlijk van ze
Nou dat is wel netjes
pi_34993545
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gebeld en ze gaven eerlijk toe dat het waarschijnlijk niet de moeite was om er helemaal vanuit Brabant voor naar Amsterdam te rijden.... Wel zo eerlijk van ze
Dat is inderdaad erg eerlijk kom je niet vaak tegen
pi_34993553
Wat ik me afvroeg, zitten jullie trouwens ook met een zonnebril op in de kamer, alles jullie wakker worden en trek hebben in ontbijt ?????????
pi_34993574
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:18 schreef newsman het volgende:
Wat ik me afvroeg, zitten jullie trouwens ook met een zonnebril op in de kamer, alles jullie wakker worden en trek hebben in ontbijt ?????????
nee, maar het is mijn huis minder licht dan in HBB
pi_34993575
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gebeld en ze gaven eerlijk toe dat het waarschijnlijk niet de moeite was om er helemaal vanuit Brabant voor naar Amsterdam te rijden.... Wel zo eerlijk van ze
Zo, dat is zeldzaam zulke eerlijkheid. Helemaal top van de lushwinkel A'dam
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34993593
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:18 schreef newsman het volgende:
Wat ik me afvroeg, zitten jullie trouwens ook met een zonnebril op in de kamer, alles jullie wakker worden en trek hebben in ontbijt ?????????
Ligt eraan, meetsal niet. Maar 's zomers wil het nog wel eens erg licht zijn in de kamer en dan soms wel
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34993607
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:17 schreef regenworm het volgende:
Kliko in smiley

[afbeelding]
[afbeelding]
pi_34993611
Viola schiet eens op met de e-mail
pi_34993649
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:20 schreef regenworm het volgende:
Viola schiet eens op met de e-mail
Viola, is hard aan het werk regenworm, ze moet alle email, 10 keer lezen
pi_34993684
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:22 schreef newsman het volgende:

[..]

Viola, is hard aan het werk regenworm, ze moet alle email, 10 keer lezen
ik hoop dat mijn e-mail naar Bonnie er door heen is gekomen.
pi_34993696
Zit Viola te janken
pi_34993744
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:23 schreef regenworm het volgende:

[..]

ik hoop dat mijn e-mail naar Bonnie er door heen is gekomen.
Ik hoop die van mij ook
pi_34993780
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:26 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik hoop die van mij ook
dan gaan we met ze tweeën zitten duimen.
pi_34993789
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:24 schreef regenworm het volgende:
Zit Viola te janken
Ze zag haar hoofd in de spiegel
pi_34993830
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:28 schreef newsman het volgende:

[..]

Ze zag haar hoofd in de spiegel
Dan zou ik ook gaan janken.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34993831
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:27 schreef regenworm het volgende:

[..]

dan gaan we met ze tweeën zitten duimen.
pi_34993871
Helaas mij e-mail zit er weer niet tussen.
Jammer maar helaas
pi_34993977
Hoera de streams zitten bijna op slot
pi_34994093
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:31 schreef regenworm het volgende:
Helaas mij e-mail zit er weer niet tussen.
Jammer maar helaas
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
  zondag 12 februari 2006 @ 12:42:40 #93
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_34994217

mogguh
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_34994226
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:38 schreef newsman het volgende:

[..]

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Geef de moet nog niet op misschien komt er de e-mail nog.
En anders heeft Bonnie pech ik niet het was maar een leuke steun betuiging.
pi_34994252
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef teamlead het volgende:

mogguh
TL leuk om jouw ook weer eens te zien.
pi_34994271
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef teamlead het volgende:

mogguh
Mogguh TL
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34994305
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef teamlead het volgende:

mogguh
Goeiemiddag TL
pi_34994346
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:42 schreef teamlead het volgende:

mogguh
Hai TL Lang niet gezien, alles goed?
pi_34994359
pi_34994360
Flugeltje, ik woon vlakbij amsterdam waar ik ben opgegroeid. Parkeren bij de Leidsestraat is nog duurder dan 3,50 per uur, ik dacht al 4,25 zelfs. Je kan wel met het openbaar vervoer dat is makkelijker.
Ik ken de Lush winkel ook niet maar zowiezo is er geen goodiebag goed genoeg om vanuit Brabant naar Amsterdam te komen lijkt me.
Ach....GOEDEMORGEN ALLE...
MissJ. is in the housse.
MissJ. is een manier van leven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')