je had het beter niet kunnen posten.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:04 schreef Snaptnix het volgende:
onze springvlooi cuall wordt steeds beroemder/beruchter![]()
Volgens mij zint er iemand op wraak![]()
Ik heb de link verwijderd, precies om de reden die je geeft.... Ik zit er achteraan.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
je had het beter niet kunnen posten.
Peter verdient geen aandacht meer, en je maakt Cuall alleen maar bang.
En dat verdient ze niet lieve meid.
Je hebt helemaal gelijk, haal de link wel even wegquote:Op zondag 12 februari 2006 12:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
je had het beter niet kunnen posten.
Peter verdient geen aandacht meer, en je maakt Cuall alleen maar bang.
En dat verdient ze niet lieve meid.
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:04 schreef Snaptnix het volgende:
onze springvlooi cuall wordt steeds beroemder/beruchter![]()
knip
Volgens mij zint er iemand op wraak![]()
I'm on itquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb de link verwijderd, precies om de reden die je geeft.... Ik zit er achteraan.
Dat is heel lief van je misschien is beter om zo iets naar Flugeltje te mailen.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, haal de link wel even weg
Maar schrok er zelf ook gewoon even van![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Cuall![]()
Ah dus jij bent "van die andere club"![]()
Je hebt helemaal gelijk gewoon en zal er de volgende keer echt om denken om het door te mailen.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je misschien is beter om zo iets naar Flugeltje te mailen.
Oei, das wel een hele enge smileyquote:Op zondag 12 februari 2006 12:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik steun je Cuall en sta op wacht [afbeelding]
Ze had toch nieuwe creme die ze vandaag uit ging testen? Had toch eigenlijk wel een hele metamorfose verwacht zoals ze erover liep te lullenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:14 schreef newsman het volgende:
Ja, Viool, je creme heeft goed gewerkt, je ziet er nog steeds uit als een varken
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:10 schreef newsman het volgende:
Frank Pickwick uitgeroepen tot grootste ochtend muts
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gebeld en ze gaven eerlijk toe dat het waarschijnlijk niet de moeite was om er helemaal vanuit Brabant voor naar Amsterdam te rijden.... Wel zo eerlijk van ze
Dat is inderdaad erg eerlijk kom je niet vaak tegenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gebeld en ze gaven eerlijk toe dat het waarschijnlijk niet de moeite was om er helemaal vanuit Brabant voor naar Amsterdam te rijden.... Wel zo eerlijk van ze
nee, maar het is mijn huis minder licht dan in HBBquote:Op zondag 12 februari 2006 12:18 schreef newsman het volgende:
Wat ik me afvroeg, zitten jullie trouwens ook met een zonnebril op in de kamer, alles jullie wakker worden en trek hebben in ontbijt?????????
Zo, dat is zeldzaam zulke eerlijkheid. Helemaal top van de lushwinkel A'damquote:Op zondag 12 februari 2006 12:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gebeld en ze gaven eerlijk toe dat het waarschijnlijk niet de moeite was om er helemaal vanuit Brabant voor naar Amsterdam te rijden.... Wel zo eerlijk van ze
Ligt eraan, meetsal niet. Maar 's zomers wil het nog wel eens erg licht zijn in de kamer en dan soms welquote:Op zondag 12 februari 2006 12:18 schreef newsman het volgende:
Wat ik me afvroeg, zitten jullie trouwens ook met een zonnebril op in de kamer, alles jullie wakker worden en trek hebben in ontbijt?????????
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:17 schreef regenworm het volgende:
Kliko in smiley
[afbeelding]
[afbeelding]
Viola, is hard aan het werk regenworm, ze moet alle email, 10 keer lezenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:20 schreef regenworm het volgende:
Viola schiet eens op met de e-mail
ik hoop dat mijn e-mail naar Bonnie er door heen is gekomen.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Viola, is hard aan het werk regenworm, ze moet alle email, 10 keer lezen![]()
Ik hoop die van mij ookquote:Op zondag 12 februari 2006 12:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn e-mail naar Bonnie er door heen is gekomen.
Ze zag haar hoofd in de spiegelquote:Op zondag 12 februari 2006 12:24 schreef regenworm het volgende:
Zit Viola te janken
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan gaan we met ze tweeën zitten duimen.
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 12 februari 2006 12:31 schreef regenworm het volgende:
Helaas mij e-mail zit er weer niet tussen.
Jammer maar helaas
Geef de moet nog niet op misschien komt er de e-mail nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |