ikkequote:Op zondag 12 februari 2006 11:37 schreef flugeltje het volgende:
Woont er hier iemand in Amsterdam?
Meen je dat of ben je me aan het plagen?quote:
bekijk mijn profiel maarquote:Op zondag 12 februari 2006 11:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Meen je dat of ben je me aan het plagen?
Ik niet Flugelquote:Op zondag 12 februari 2006 11:37 schreef flugeltje het volgende:
Woont er hier iemand in Amsterdam?
Woon je ver van de leidsestraat?quote:
Nu weet ik waarom je er gistermorgen niet was, je zat nog in Den Haagquote:
ongeveer 30-40 minuten lopen, 20 minuten tramquote:Op zondag 12 februari 2006 11:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Woon je ver van de leidsestraat?
Ken je de lushwinkel daar?quote:Op zondag 12 februari 2006 11:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
ongeveer 30-40 minuten lopen, 20 minuten tram
dan ken je regenworm erg slecht.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom je er gistermorgen niet was, je zat nog in Den Haag![]()
sorry Flugeltje die ken ik niet.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan ken je regenworm erg slecht.
A Lush Lifequote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
A Lush Life
Wij geloven in producten die effectief zijn en gemaakt van vers fruit, groenten, essentiële oliën en veilige synthetische stoffen, geen dierlijke ingrediënten bevatten en in het vermelden van alle ingrediënten op de etiketten.
Wij geloven in het kopen van producten van bedrijven die niet op dieren testen.
Wij geloven in het met de hand maken van verse producten, het printen van eigen etiketten en het ontwikkelen van eigen geuren.
Wij geloven in een huis gevuld met heerlijke natuurlijke aroma’s, in lange badsessies met kaarslicht en veel massages.
Wij vinden dat onze producten hun prijs waard moeten zijn, dat wij winst mogen maken en dat de consument altijd gelijk heeft.
Wij vinden dat woorden als ‘vers’ en ‘biologisch’ een oprechte betekenis hebben wat verder gaat dan marketing.
Goedemorgen Snaptnix.quote:
Geen idee, wij hebben geen zondagskrant.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Snaptnix stond er nog iets leuks in de krant vandaag.
In de leidsestraat in Amsterdam wordt de winkel vandaag heropend en de klanten die komen kijken/kopen krijgen een gratis goodiebag met producten mee. Ik probeer erachter te komen of die goodiebag vol genoeg zit om er een ritje A'dam aan te wagenquote:
Bel ze gewoon even op.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In de leidsestraat in Amsterdam wordt de winkel vandaag heropend en de klanten die komen kijken/kopen krijgen een gratis goodiebag met producten mee. Ik probeer erachter te komen of die goodiebag vol genoeg zit om er een ritje A'dam aan te wagen
Is tóch best een end rijden namelijk....
Heb ik ook al aan gedacht, maar ik weet niet of ze het gaan verklappen aan flugel...quote:
Nachtzusterquote:Op zondag 12 februari 2006 12:01 schreef nachtzuster het volgende:
Goodmeurning![]()
Flugel kun je dubbele post in de SV van mij weghalen?
staat zo slordig![]()
donequote:Op zondag 12 februari 2006 12:01 schreef nachtzuster het volgende:
Goodmeurning![]()
staat zo slordig![]()
nee, heb je ja kan je krijgen.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb ik ook al aan gedacht, maar ik weet niet of ze het gaan verklappen aan flugel...
Hai newsiequote:Op zondag 12 februari 2006 12:02 schreef newsman het volgende:
Goeiemiddag allemaal![]()
, jaja ik hoor het weer goed, kliko, zit weer eens over het avond eten te lullen.
Haaiquote:Op zondag 12 februari 2006 12:01 schreef nachtzuster het volgende:
Goodmeurning![]()
staat zo slordig![]()
Goedemorgen nachtzuster.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:01 schreef nachtzuster het volgende:
Goodmeurning![]()
staat zo slordig![]()
Middag Snappiequote:Op zondag 12 februari 2006 12:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai newsie![]()
Viola lult toch altijd over eten en lukt ze niet over eten dan kom er nog grotere onzin uit
Hallo nachtzusterquote:Op zondag 12 februari 2006 12:01 schreef nachtzuster het volgende:
Goodmeurning![]()
staat zo slordig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |