nee, maar het is mijn huis minder licht dan in HBBquote:Op zondag 12 februari 2006 12:18 schreef newsman het volgende:
Wat ik me afvroeg, zitten jullie trouwens ook met een zonnebril op in de kamer, alles jullie wakker worden en trek hebben in ontbijt?????????
Zo, dat is zeldzaam zulke eerlijkheid. Helemaal top van de lushwinkel A'damquote:Op zondag 12 februari 2006 12:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb gebeld en ze gaven eerlijk toe dat het waarschijnlijk niet de moeite was om er helemaal vanuit Brabant voor naar Amsterdam te rijden.... Wel zo eerlijk van ze
Ligt eraan, meetsal niet. Maar 's zomers wil het nog wel eens erg licht zijn in de kamer en dan soms welquote:Op zondag 12 februari 2006 12:18 schreef newsman het volgende:
Wat ik me afvroeg, zitten jullie trouwens ook met een zonnebril op in de kamer, alles jullie wakker worden en trek hebben in ontbijt?????????
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:17 schreef regenworm het volgende:
Kliko in smiley
[afbeelding]
[afbeelding]
Viola, is hard aan het werk regenworm, ze moet alle email, 10 keer lezenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:20 schreef regenworm het volgende:
Viola schiet eens op met de e-mail
ik hoop dat mijn e-mail naar Bonnie er door heen is gekomen.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Viola, is hard aan het werk regenworm, ze moet alle email, 10 keer lezen![]()
Ik hoop die van mij ookquote:Op zondag 12 februari 2006 12:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik hoop dat mijn e-mail naar Bonnie er door heen is gekomen.
Ze zag haar hoofd in de spiegelquote:Op zondag 12 februari 2006 12:24 schreef regenworm het volgende:
Zit Viola te janken
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
dan gaan we met ze tweeën zitten duimen.
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 12 februari 2006 12:31 schreef regenworm het volgende:
Helaas mij e-mail zit er weer niet tussen.
Jammer maar helaas
Geef de moet nog niet op misschien komt er de e-mail nog.quote:
Hoi teamlead.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:46 schreef MissJ. het volgende:
Ach....GOEDEMORGEN ALLE...![]()
MissJ. is in the housse.
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:46 schreef MissJ. het volgende:
Flugeltje, ik woon vlakbij amsterdam waar ik ben opgegroeid. Parkeren bij de Leidsestraat is nog duurder dan 3,50 per uur, ik dacht al 4,25 zelfs. Je kan wel met het openbaar vervoer dat is makkelijker.
Ik ken de Lush winkel ook niet maar zowiezo is er geen goodiebag goed genoeg om vanuit Brabant naar Amsterdam te komen lijkt me.
MissJ. is in the housse.
je kunt ook gaan fietsenquote:Op zondag 12 februari 2006 11:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In de leidsestraat in Amsterdam wordt de winkel vandaag heropend en de klanten die komen kijken/kopen krijgen een gratis goodiebag met producten mee. Ik probeer erachter te komen of die goodiebag vol genoeg zit om er een ritje A'dam aan te wagen
Is tóch best een end rijden namelijk....
Goeiemiddag MissJquote:Op zondag 12 februari 2006 12:46 schreef MissJ. het volgende:
Flugeltje, ik woon vlakbij amsterdam waar ik ben opgegroeid. Parkeren bij de Leidsestraat is nog duurder dan 3,50 per uur, ik dacht al 4,25 zelfs. Je kan wel met het openbaar vervoer dat is makkelijker.
Ik ken de Lush winkel ook niet maar zowiezo is er geen goodiebag goed genoeg om vanuit Brabant naar Amsterdam te komen lijkt me.
MissJ. is in the housse.
Hoi MissJ.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:46 schreef MissJ. het volgende:
MissJ. is in the housse.
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai TL![]()
Lang niet gezien, alles goed?
Hai wit vosje, dan doe ik gezellig even een bakkiequote:
Hoi whitef0x.quote:
Stukkie vlaai erbij?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai wit vosje, dan doe ik gezellig even een bakkiemet je mee.
Tegen echte Limburgse vlaai zeg ik geen nee natuurlijkquote:
Welke heb je?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:53 schreef cuall het volgende:
[..]
......voor mensen met een lelijk gezicht,
en jij hoort erbij![]()
pudding kruimel en kruisbessen (limburgse naam weet ik wel maar niet hoe ik het moet schrijven:P)quote:
Ach ik volg het wereldnieuws nog regenwormquote:Op zondag 12 februari 2006 12:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
je moet wel wereldvreemd zijn om naar Viola te kijken
kroezjelequote:Op zondag 12 februari 2006 12:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
pudding kruimel en kruisbessen (limburgse naam weet ik wel maar niet hoe ik het moet schrijven:P)
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:53 schreef cuall het volgende:
[..]
en jij hoort erbij![]()
Zo lekker postief, cuall, maar de mensen die het hardste schreeuwen, hebben meestal zelf geen spiegelquote:Op zondag 12 februari 2006 12:53 schreef cuall het volgende:
[..]
en jij hoort erbij![]()
en waarom zit ik er dan nog niet bijquote:Op zondag 12 februari 2006 12:53 schreef cuall het volgende:
[..]
en jij hoort erbij![]()
moet datquote:Op zondag 12 februari 2006 12:54 schreef newsman het volgende:
[..]
Ach ik volg het wereldnieuws nog regenworm![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:52 schreef MissJ. het volgende:
Dames dames....wat ik nou weer vind:
Let op Ferry bloot
komt maar halen je weet wel waarquote:
jij bent erelidquote:Op zondag 12 februari 2006 12:56 schreef whitef0x het volgende:
[..]
en waarom zit ik er dan nog niet bij![]()
En lult weer is met haar bek vol.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:57 schreef regenworm het volgende:
En Viola staat weer te vreten
quote:
Dan moet jij de voorzitter wel zijn anders kon je me geen erelid makenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:59 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan moet jij de voorzitter wel zijn anders kon je me geen erelid maken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |