quote:Op zondag 12 februari 2006 14:15 schreef kukeleku het volgende:
Haai![]()
Ik zie dat heo er weer is......wat komt tie doen?![]()
Dat vroeg Ferry zich ook al af.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:15 schreef kukeleku het volgende:
Haai![]()
Ik zie dat Theo er weer is......wat komt tie doen?![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef rooie3 het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Waar ben ik nu in beland,zie ik die Klote viool gemasseerd worden.
Er mot gewerkt worden en ruzie maken dit lijkt wel een verwenoord voor b sterren![]()
Hallo rooiequote:Op zondag 12 februari 2006 14:17 schreef rooie3 het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Waar ben ik nu in beland,zie ik die Klote viool gemasseerd worden.
Er mot gewerkt worden en ruzie maken dit lijkt wel een verwenoord voor b sterren![]()
Goedemiddag Kukelekuquote:Op zondag 12 februari 2006 14:15 schreef kukeleku het volgende:
Haai![]()
Ik zie dat Theo er weer is......wat komt tie doen?![]()
Waar vind tie de tijd om daar naar te kijkenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:20 schreef regenworm het volgende:
Theo heeft over Antina die in de string door het hotel liep
weet ik ook niet spring hak op de tak skihutquote:Op zondag 12 februari 2006 14:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat voor wartaal slaat Theo nu weer uit?
ruzie Monique en Theoquote:Op zondag 12 februari 2006 14:22 schreef cuall het volgende:
ik snap er geen ruk van, hij heeft het over een rel![]()
Snap er niks van,hoop dat het over Viool gaatquote:Op zondag 12 februari 2006 14:22 schreef cuall het volgende:
ik snap er geen ruk van, hij heeft het over een rel![]()
Het zou best kunnen maar het is één raadselquote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap er niks van,hoop dat het over Viool gaat![]()
Snap hem ook niet....maar ligt dat nu aan ons?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik doe echt mijn best om het te snappen, maar voor mij spreekt hij in raadselen![]()
Ben zeer benieuwd,laten we hopen dat hij veel commentaar over Kliko heeft gehoord.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:26 schreef cuall het volgende:
[..]
oh toch niet
![]()
Hij gaat het met 2 mensen persoonlijk spreken![]()
Hij heeft met de jeugd die naar zijn party's komen gesproken dus......zou best eens kunnenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou hij ook tegen vlooi zeggen dat haar bijnaam "KLIKO" is?
Klok is aangepast er zit een vertraging van 2 minuten.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Theo, wij streamers hebben het veel zwaarder hoor....toevallig
Hoezo zware vertraging in de streams, als de klok in beeld is loopt die toch bijna gelijk met de werkelijke tijd. Of hebben ze die op die vertraging aangepast?
Kan toch niet.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:29 schreef regenworm het volgende:
Theo zegt dat in de streams een flinke vertraging zit en wordt gemanipuleerd met andere stukken
Neeeeeeee echt niet, hij probeert wat te zeggen, maar zegt niks.quote:
Klopt niet. Want bij de opening zat er hooguit 30 seconden in. Daar kon je het heel goed timen. Aan het geluid van de opening van de OS. En dat was zeker geen 2 minuten.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Klok is aangepast er zit een vertraging van 2 minuten.
De tuin, het logoquote:Op zondag 12 februari 2006 14:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan toch niet.
Ze kunnen toch niet andere stukken door gooien
dan zit er geen extra delay op de streamsquote:Op zondag 12 februari 2006 14:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Klopt niet. Want bij de opening zat er hooguit 30 seconden in. Daar kon je het heel goed timen. Aan het geluid van de opening van de OS. En dat was zeker geen 2 minuten.
Viool dus nietquote:Op zondag 12 februari 2006 14:31 schreef cuall het volgende:
Monique vraagt nu met wie Theo even apart wil praten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |