Dat is leukquote:Op zondag 12 februari 2006 11:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Barbara
Mijn naam betekent trouwens vreemdelinge, niet van hier (Barbaar...) uit het Grieks/Latijn
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:58 schreef CarDani het volgende:
Oww ik vind het heerlijk om af en toe eens te filosoferen over vanalles![]()
Nalediquote:Op zondag 12 februari 2006 11:59 schreef Mirage het volgende:
Ik flikte het weer
[..]
Dat is leuk
Mijn naam is Grieks en komt uit het oude testament http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=Est&pos=0&set=18〈=nl2
Ester betekent ster.
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Het is zoooooo heerlijk als kotsen je tweede natuur is geworden! Wat een bevrijding, een opluchting, een zaligheid, het liefste blijf ik het de hele 9 maanden lang doen en daarna ook nog! Ik wil meer!
![]()
Hou op schei uit!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Het is zoooooo heerlijk als kotsen je tweede natuur is geworden! Wat een bevrijding, een opluchting, een zaligheid, het liefste blijf ik het de hele 9 maanden lang doen en daarna ook nog! Ik wil meer!
![]()
Gemberthee en koude colaquote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
![]()
Maar gemberthee is zo ranzig. Ik ga er vanzelf vanquote:Op zondag 12 februari 2006 12:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
Gemberthee en koude cola![]()
Serieus ! De gemberthee (wel bijna de hele dag blijven drinken) heeft bij mij een heleboel verlicht.
Gemberwortel kopen, raspen/fijnsnijden/plakjes met de kaasschaaf (hoeft maar een klein beetje) en daar thee van zetten.
Andere tip.
Koop een klein flesje wijn, neem 's ochtends voordat je wat dan ook nuttigt 2 slokjes nemen.
Die gember heeft volgens mij helemaal geen negatief effect, de cola is alleen als je gevoelig bent voor eem hoge bloeddruk. (en je wordt er dik van door de suikers natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 12:51 schreef vamperotica het volgende:
Ik zie idd bij allerlei tips tegen zwangerschapskwaaltjes
gember tegen misselijkheid....
Maar dan lees ik ergens anders weer dat je niet te veel gember "mag" als je zwanger bent....
Net als cola, koffie en wijn natuurlijk....![]()
![]()
,quote:Op zondag 12 februari 2006 12:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar gemberthee is zo ranzig. Ik ga er vanzelf van![]()
En dan ben ik niet eens zwanger.
Ach ik weet al niet eens meer pcies wat ik over de cola gelezen had...quote:Op zondag 12 februari 2006 12:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Die gember heeft volgens mij helemaal geen negatief effect, de cola is alleen als je gevoelig bent voor eem hoge bloeddruk. (en je wordt er dik van door de suikers natuurlijk)
ik weet niet hoe jouw bloeddruk is, maar die van mij is eigenlijk altijd laag dus ik kan vrij cola drinken.
Waarom denk je anders dat ik weer zwanger ben geworden? Ik wilde die sfeer weer proevenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En je was er net vanaf. Je houdt er echt van dus.
Mijn bloeddruk is ook altijd goedquote:Op zondag 12 februari 2006 12:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Die gember heeft volgens mij helemaal geen negatief effect, de cola is alleen als je gevoelig bent voor eem hoge bloeddruk. (en je wordt er dik van door de suikers natuurlijk)
ik weet niet hoe jouw bloeddruk is, maar die van mij is eigenlijk altijd laag dus ik kan vrij cola drinken.
Wel bedankt voor de tipquote:Op zondag 12 februari 2006 12:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
Gemberthee en koude cola![]()
Serieus ! De gemberthee (wel bijna de hele dag blijven drinken) heeft bij mij een heleboel verlicht.
Gemberwortel kopen, raspen/fijnsnijden/plakjes met de kaasschaaf (hoeft maar een klein beetje) en daar thee van zetten.
Andere tip.
Koop een klein flesje wijn, neem 's ochtends voordat je wat dan ook nuttigt 2 slokjes nemen.
ow ja... patatjes!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk is ook altijd goedgember helpt bij mij niet, eigenlijk niets helpt. Ik krijg ook geen tabletjes omdat ik nog steeds borstvoeding geef....
Ze zeggen trouwens dat je geen vette dingen mag eten als je misselijk bent of maagpijn hebt. Raad eens wat perfect helpt? Patat eten![]()
Alleen ja, dat doe ik niet elke dag......
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ow ja... patatjes!
En hamburgers waar het vet en de saus vanaf druipt!
ik droom over alles wat eetbaar is... Maar vooral over het "foute"eten ja!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik droom over slecht eten
![]()
Hoe ver ben je nou Vamp?
Oh okquote:Op zondag 12 februari 2006 13:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik droom over alles wat eetbaar is... Maar vooral over het "foute"eten ja!
ben net over de helft nu... 21 weken en een beetje
Hey!!!! Je jat mijn woorden !!quote:
Op zich wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:43 schreef sararaats het volgende:
Mirage, alles goed met jou en de baby?
Dooddoenerquote:ochtendmisselijkheid hoort er nu eenmaal bij
Mijn misselijkheid valt gelukkig wel mee... Met vlagen en zoals het nu voelt gaat dat de hele zwangerschap zo duren...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Op zich wel.
Al is de bevalling nog een beetje onduidelijk en heb ik er helemaal genoeg van inmiddels.
[..]
Dooddoener
Er is ochtendmisselijkheid en er is kotsen tot je opgenomen moet worden.
Bij beide voorgaande zwangerschappen was de misselijkheid van tijdelijke aard en ongevaarlijk.
Gewoon uitzingen dus, hoort er bij sommige zwangerschappen gewoon bij idd.
Bij deze zwangerschap was de misselijkheid extreem en was het erg ongezond voor mijzelf.
Ik heb op het randje gezeten dat ik opgenomen zou moeten worden wegens uitdroging.
Dat is niet iets dat je kan kwalificeren als "hoort er nou eenmaal bij".
En zo zal het bij nog wel meer dames zijn.
Net zoiets als bekkeninstabiliteit.
Sommigen, zoals ik, hebben last van hun bekken in de zin van "licht ongemakkelijk".
Andere kunnen niet meer lopen.
De ongemakken van mij wat dit betreft "hoort er nou eenmaal bij" (ondanks dat ik 4 hoog woon zonder lift), maar bij sommige andere dames is het niet meer "hoort er gewoon bij".
Praten met dieren is mij ook redelijk onbekend. Maar dat wil niet zeggen dat je niet kunt praten over het praten met dieren. Wat mij betreft kun je overal over praten in het leven. Hier kan het zo gek niet zijn of er valt over te praten als het ware.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef sararaats het volgende:
maar praten met dieren is mij nog onbekekend
Geen goede reclame voor de Burger King. Zal Mac Donalds wel weer in de handen wrijven nu.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:59 schreef Mirage het volgende:
http://www.nu.nl/news/672(...)mse_Burger_King.html
leek mij op de éénof andere manier interessant voor Uncle-Scorp.
Waar is hij eigenlijk.
Trouwens.. uit andere bronnen kwam dat het 80 mensen betrof.
Benieuwd wat hier aan de hand blijkt.
1 uur slaap is niet veel, word al gaar als ik eraan denkquote:Op zondag 12 februari 2006 14:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moggebarra gaat zo ff slaapje doen denk ik.. heb 1 uur geslapen
Ik heb ook minder energie als vroeger, maar ik heb wel andere dingen die ik doe. Lichamelijk steek ik sowieso niet 100 procent in mijn vel. Ik bedoel, conditiequote:Op zondag 12 februari 2006 14:04 schreef nokwanda het volgende:
@Vamp... jaaaa, ik liep 2 dagen voor de bevalling nog te swingen op een muziekfestival. Was druk in een verhuizing een week ervoor. Studeerde en deed mee aan allerlei projecten.
Ik barstte van de energie toen. Maar ja.... ik was 21.
dan weet je hoe ik me voelquote:Op zondag 12 februari 2006 14:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
1 uur slaap is niet veel, word al gaar als ik eraan denk
Ik heb mijn slaap uit gelukkig.
Yep, soms als ik een nacht niet geslapen heb. Dan ben ik niets waard. Dan lijkt de wereld ook een grote chaos te zijn. Dan lijkt alles dat ik heb opgebouwd weg te zijn. Ik bedoel, de structuur en stevigheid in mijn gevoel en denken is dan weg.quote:
weinig energie, jaquote:Op zondag 12 februari 2006 13:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mijn misselijkheid valt gelukkig wel mee... Met vlagen en zoals het nu voelt gaat dat de hele zwangerschap zo duren...
Wat me deze keer heeeeel erg tegenvalt is het gebrek aan energie...
En dan niet alleen geestelijk, maar ook lichamelijk. Ik ben zo blij dat vriendjelief maar op 1 hoog woont, want 4 hoog zou ik niet redden zonder pauzes van minstens een kwartier!
even naar de stad is een uitputtingsslag. Bij de vorige 3 zwangerschappen heb ik daar helemaal geen last van gehad. Hobbelde in 2003 nog 3 dagen op graspop rond ongeveer 2 maanden voordat t monstertje geboren werd.
Droompje, sinds mijn zwangerschap droom ik van MacDonald's en Burger King. Vreselijk maar waarquote:Op zondag 12 februari 2006 14:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Geen goede reclame voor de Burger King. Zal Mac Donalds wel weer in de handen wrijven nu.
Ik heb het sowieso niet zo op fastfood. Denk altijd dat het vlees niet goed bereid en bewaard wordt en ga zo door. Ook eten van de afhaal vertrouw ik nooit helemaal.
Ik hou er niet echt van.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Droompje, sinds mijn zwangerschap droom ik van MacDonald's en Burger King. Vreselijk maar waar![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:12 schreef vamperotica het volgende:
alleen vandaag?
Heeeeeee Oversightquote:
is een goed boek lezen niets voor jou?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik denk dat ik ff iets anders ga opzoeken. Bank hangen misschien
Teveel bezig zijn is ook niet goed....rustig aandoen is beter.
Goed idee, ik hou van lezen en heb alleen het geduld niet zo erg. Heb 1 boek van Dan Brown liggen.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is een goed boek lezen niets voor jou?
ik vind de Da Vinci Code en Het Bernini mistery echt 2 boeken voor jou
ja heb ff 3 uurtjes geslapenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Eerst maar eens bijkomen van het eten
Pffffff...
En Barra, ben je bijgekomen van de wazigheid?
Ik ga ff muziek luisteren en niet veel schrijven. Soms voel ik dat mensen oordelen op Fok! alsof ik het oordeel van mensen door het scherm voel heenkomen, heeft niets met jullie te maken. Maar ik voel soms een weerstand richting mij komen als ik wat schrijf. Alsof ik de mening en opvatting van de lezer kan voelen.
Alsof het uitwerkt in het geheel.
En dat put uitMaar daar verzin ik nog wel wat op. Kan ook zijn dat ik mezelf een oordeel vel. Maar dat weet ik niet.
Mooi dat je weer bij positieven bent, ik zakte net ff in na het eten, maar ik ga weer door. Zodra ik het boeltje oppak, ga ik vanzelf door, altijd vooruit denk ik maarquote:Op zondag 12 februari 2006 18:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja heb ff 3 uurtjes geslapenben weer helemaal fit
en je moet de oordelen van mensen naast je neerleggen. iedereen heeft overal commentaar op
Je lijkt EW wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
rammstein is erg lekker..... ben nu zelf even lekker naar korn aan het luisteren
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je lijkt EW wel.
Heeft ie regelmatig heeeeel hard aanstaan![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:12 schreef nokwanda het volgende:
nou.... spelen dan. Doe es iets leuks. Ik ben een cynische sarcastische bitch vandaag
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:46 schreef Oversight het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn.....
Jij kan geen jointjes draaien....
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:46 schreef Oversight het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn.....
Jij kan geen jointjes draaien....
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Ik kan wel shaggies draaien hoor. Dus een joint zal niet zo heel erg anders zijn.
Wat nou? Een filtertje erin? moet ook als je shag bijna op is en er alleen nog maar losse zooi in je pakkie zit.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:51 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan wel shaggies draaien hoor. Dus een joint zal niet zo heel erg anders zijn.
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
Need i say more?
zo'n statement zegt genoeg....
maar ze bedoelt het wel goedquote:Op zondag 12 februari 2006 18:57 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zeg het inderdaad maar niet, begín er niet eens aan, sterker nog we zouden niet eens moeten willen dat ze het uberhaubt begreep....
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat nou? Een filtertje erin? moet ook als je shag bijna op is en er alleen nog maar losse zooi in je pakkie zit.
Heb trouwens jaren aan bukshag gedaan. Krijg je best wat ervaring van hoor.
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:12 schreef nokwanda het volgende:
nou.... spelen dan. Doe es iets leuks. Ik ben een cynische sarcastische bitch
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:00 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wat dacht je van zorgvuldig vloetje omvouwen, binnestebuiten natuurlijk, en tegen de vouwrichting van het pakje in uiteraard.....
Dan het maken van het tipje, een vak appart.
Het zorgvuldig bepalen van de juiste mengverhouding, het selecteren van de juiste toppen...
Het draaien, en dichtrollen wederom binnenstebuiten, zodat nergens twee lagen papier alkaar ovelappen na het dichtrollen, en je zo weinig mogelijk papier oprookt,....
geen vrouwenwerkje...
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:00 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dan het maken van het tipje, een vak appart.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nope..... klinkt als een echt mannenritueel.
Dat lukt mannen perfect. Als ze de was in de kast leggen ligt het totaal de verkeerde kant op, om over het vouwen ervan maar niet te spreken. Maar een vloeitje de verkeerde kant opvouwen moet echt perfect lukken![]()
Ja.... even mijn zweepje pakken en dan maar es naar boven lopen om te zien of mijn tederbeminde zoon dat goed gedaan heeft.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik rook mee zonder te roken, blaas de rook maar door het scherm heen.....maar ik kan ook joints draaien, geleerd van vroeger. Maar ik werd te wazig van wiet. Ik werd echt wazig, 10 km boven mezelf zweven
Wacht maar tot het die tijd van de maand is.quote:
*meld*quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja.... even mijn zweepje pakken en dan maar es naar boven lopen om te zien of mijn tederbeminde zoon dat goed gedaan heeft.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wacht maar tot het die tijd van de maand is.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik word er heel erg chill en filosofisch van
Die kleine jongen is 12 en een half!! En hij hoeft de was niet te doen maar WEL zijn eigen troep opvouwen die hij uit de kast rukt en er neer heeft geflikkerd.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
Laat jij je kleine jongen de was doen ?
vandaag ÓÓK!!!! i rest my case
Heeft jouw vechtgenote dat verteld?quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:07 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dát wil ik meemaken...
wanneer en waar?
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die kleine jongen is 12 en een half!! En hij hoeft de was niet te doen maar WEL zijn eigen troep opvouwen die hij uit de kast rukt en er neer heeft geflikkerd.
quote:
nou.... ik zou zeggen: ga je gang: meldt misdaad anoniem. Bel de kinderbescherming.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heeft jouw vechtgenote dat verteld?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
◢◤
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou.... ik zou zeggen: ga je gang: meldt misdaad anoniem. Bel de kinderbescherming.
Heb ik wel eens tegen hem gezegd: nou.... bel je de kindertelefoon: hier is het nummer.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou.... ik zou zeggen: ga je gang: meldt misdaad anoniem. Bel de kinderbescherming.
Heb ik wel eens tegen hem gezegd: nou.... bel je de kindertelefoon: hier is het nummer.
Ik geloof dat ik dat toen al had gedaan ja.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
noh had je hem toen al geslagen of nog niet ?
*nokje pest*
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:11 schreef nokwanda het volgende:
Ik geloof dat mijn kat het eindelijk voor elkaar heeft gekregen om over mijn pantoffel te pissen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:11 schreef nokwanda het volgende:
Ik geloof dat mijn kat het eindelijk voor elkaar heeft gekregen om over mijn pantoffel te pissen.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:11 schreef Oversight het volgende:
[..]
Mijn fenominale hormonale geniale echtgenote (vechtgenote alleen voor boze balkonmeneren) vertelt me nooit iets....
Maar ik heb jouw geniale feminale fenominale hormonale vechtgenote nooit geschreven dat ik een waterpijp heb hoor. Dus dat kon je niet nalezen toen ze weg was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De rest wel?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:12 schreef Oversight het volgende:
[..]
God en Oversight straffen onmiddelijk
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar ik heb jouw geniale feminale fenominale hormonale vechtgenote nooit geschreven dat ik een waterpijp heb hoor. Dus dat kon je niet nalezen toen ze weg was.
De rest wel?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor. Dat vraag ik me absoluut niet af. Ik WEET wat ik mail. Vandaar:quote:Op zondag 12 februari 2006 19:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
Nu vraaggt ze zich af wat ze ook alweer allemaal gemaild heeft....
![]()
Ik moet nog steeds wennen aan jouw avatarquote:Op zondag 12 februari 2006 19:16 schreef nokwanda het volgende:
Nee hoor. Dat vraag ik me absoluut niet af. Ik WEET wat ik mail. Vandaar:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
what's wrong with it?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:17 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds wennen aan jouw avatar![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik raak high zonder middelenquote:
Ik heb nooit gezegd dat er iets mis mee isquote:Op zondag 12 februari 2006 19:18 schreef nokwanda het volgende:
what's wrong with it?
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:20 schreef Oversight het volgende:
[..]
zie jij mij al in andermans mail snuffelen ?
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:21 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat er iets mis mee is![]()
Nou twee grote schelen ogen is misschien een hintquote:Op zondag 12 februari 2006 19:24 schreef nokwanda het volgende:alleen dat het wennen is.
Maar waarom is dat zo? *pakt schop om eens diep te graven*
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je insinueerde het zelf hoor.
Nou ja..... nu weet je iig zeker dat het interessant zou zijn
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou twee grote schelen ogen is misschien een hint![]()
Die zijn alleen maar zo om de aandacht van mijn rimpels af te leidenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:28 schreef Oversight het volgende:
[..]
oewww. zelfbeheersing...... hmmzzz
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach zo erg is het niet hoor. Alleen maar de juicy detailsover mijn sexleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haha net alsof dat zo sexy is
Tis ook niet de bedoeling dat het voor JOU sexy isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
was etenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:43 schreef nokwanda het volgende:
En toen bleef het stil.
Oversight???? Barra!!! HALLOOOOOOO!!!!!!!
ze horen me niet. Te druk met lezen.
Altijdquote:
Welke rimpels?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:29 schreef nokwanda het volgende:
Die zijn alleen maar zo om de aandacht van mijn rimpels af te leiden![]()
Watquote:Op zondag 12 februari 2006 19:30 schreef nokwanda het volgende:
je bedoeld toch niet dat die schele ogen je fantasie prikkelen, hey????
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Altijd![]()
[..]
Welke rimpels?![]()
[..]
Wat![]()
Welke reactiequote:Op zondag 12 februari 2006 20:55 schreef nokwanda het volgende:
Tja... ik blijf ijdel. En provocatief. En de verwachtte reactie bleef niet uit
Van je zorgen maken krijg je er alleen maar meerquote:Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef nokwanda het volgende:
Ow, en mijn rimpels zijn die dingen die je op de leuke foto's in mijn fotoboek niet ziet maar die er weldegelijk in overvloed zijn.![]()
En grijze haren...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Van je zorgen maken krijg je er alleen maar meer![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:21 schreef Mirage het volgende:
bezigheidstherapie
zorgen maken
grijze haren kweken
grijze haren verven
zorgen maken
rimpels krijgen
cremetjes smeren
zorgen maken
grijze haren kweken
grijze haren verven
zorgen maken
rimpels krijgen
cremetjes smeren
zorgen maken
grijze haren kweken
grijze haren verven
zorgen maken
rimpels krijgen
cremetjes smeren
zorgen maken
grijze haren kweken
grijze haren verven
zorgen maken
rimpels krijgen
cremetjes smeren
zorgen maken
enzovoort..
dat is de bezigheid van de vrouw boven de 30
En al zwanger van de 4de. verdorven blaag.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:24 schreef vamperotica het volgende:
ik ben ng maar 13
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:20 schreef vamperotica het volgende:
bij mij kruipen ze gewoon weer onder het kleed vandaan waarikze zorgvuldig onder geveegd had
Ahhhhh wahhhh liefquote:
Zich vermenigvuldigenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Probeer ik soms ook ja. maar ik wil echt niet weten wat ze in godsnaam allemaal onder dat kleed doen
![]()
je kan er maar vroeg bij zijn... Ben je er ook weer eerder vanaf!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En al zwanger van de 4de. verdorven blaag.![]()
Meisje meisje......quote:Op zondag 12 februari 2006 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Probeer ik soms ook ja. maar ik wil echt niet weten wat ze in godsnaam allemaal onder dat kleed doen
![]()
Jij bent ook nog geen 30 hèquote:
Juist.... dus Mirage.... ik weet van de bloemetjes en bijtjes.quote:
quote:
alsjeblieft ben blij dat ik vanavond weer gewoon 8 uur ga slapenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist.... dus Mirage.... ik weet van de bloemetjes en bijtjes.
Precies die activiteit die ik miste in het lijstje van crempjes smeren en zo
Luie donderquote:Op zondag 12 februari 2006 21:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alsjeblieft ben blij dat ik vanavond weer gewoon 8 uur ga slapen
Haar broertje toch. Er wordt nog onderzoek gedaan naar wat dat wapen daar deed. Was op het nieuws.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:58 schreef Mirage het volgende:
Trouwens... hebben jullie afgelopen week ook dat nieuwsbericht meegekregen dat een 5 jarig meisje in haar buik is geschoten in R'dam ?
Het vermoeden was/is door een ander kindje (per ongeluk).
onderaan je armenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:04 schreef nokwanda het volgende:
Damn.... ik heb echt een nekmassage nodig. Waar zijn de handen als je ze nodig hebt?
Tja.....quote:Op zondag 12 februari 2006 22:01 schreef Mirage het volgende:
Dat meisje zit op de oude school van Btje.
De school waar ik hem heel snel weg wilde hebben.
Nee ik ben 18 met 8 jaar ervaringquote:Op zondag 12 februari 2006 21:37 schreef Mirage het volgende:
Jij bent ook nog geen 30 hè
quote:
Wel eens geprobeerd? Met je eigen handen net dat stuk nek masseren waar je net niet bij kan?quote:
ja hoor... Wel eens geprobeerd... Leverde me buiten de nekpijn nog een pijnlijke schouder op....quote:Op zondag 12 februari 2006 22:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd? Met je eigen handen net dat stuk nek masseren waar je net niet bij kan?
![]()
En bovendien.... dat zijn geen karweitjes die je zelf moet doen. Ik wil die grote handen die niet van mij zijn.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja hoor... Wel eens geprobeerd... Leverde me buiten de nekpijn nog een pijnlijke schouder op....
ik denk dat ik vriendjelief straks maar een slief aan kijk.... Zn filmpje is toch net afgelopen...
heb m daarnet ook al zo'n zelfde soort voorstel gedaan... maar hij wilde zich concentreren op de filmquote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
sneu dat je daarop moet wachten. Jij bent toch vast veeeeel leuker dan de film. Bovendien kan het samengaan. En met een beetje mazzel vergeet ie dan de hele film.
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:24 schreef vamperotica het volgende:
ik ben ng maar 13
*schop*quote:Op zondag 12 februari 2006 22:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
heb m daarnet ook al zo'n zelfde soort voorstel gedaan... maar hij wilde zich concentreren op de film
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:01 schreef Mirage het volgende:
Dat meisje zit op de oude school van Btje.
De school waar ik hem heel snel weg wilde hebben.
Ze is 13 en al zwanger hoor. Heb je niks meer aan. Al verpest.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*schop*![]()
Ik bedoel..... hij IS er. Tis niet dat ie ver weg zit of zo en dus niet bij je is.
Jaaaaa, ik weeeet hoe dat moet.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
Trek lingerie aan, en zuig zachtjes op.... vul maar in...
Werkt gegarandeerd
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef nokwanda het volgende:
ja, hey.... laat dat vriendje van jou es met Oversight gaan praten. We lezen hier best vaak over het likken van hielen masseren van voeten en dergelijke.![]()
Sorry..... cam doet ut niequote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sorry..... cam doet ut nie![]()
En ik heb ook geen zin in een Nok.zip![]()
En bovendien...... what's the use.... die lik masseerbeurt heb ik immers toch al verspeeld.![]()
dat mocht juist niet......quote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
Trek lingerie aan, en zuig zachtjes op.... vul maar in...
Werkt gegarandeerd
ik denk niet dat ie er levend vanaf komt als ie opeens aan mijn voeten gaat liken, of aan mn tenen gaat zuigen....quote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef nokwanda het volgende:
ja, hey.... laat dat vriendje van jou es met Oversight gaan praten. We lezen hier best vaak over het likken van hielen masseren van voeten en dergelijke.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:18 schreef Oversight het volgende:
[..]
jij bent toch een vrouw,... verzin er een list op.
Gewoon eerst voeten wassen dan, he.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie er levend vanaf komt als ie opeens aan mijn voeten gaat liken, of aan mn tenen gaat zuigen....
Dan nog niequote:Op zondag 12 februari 2006 23:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gewoon eerst voeten wassen dan, he.
In dat geval moet er idd wel sprake zijn van ware liefdequote:
of hij kriebelt te veel en krijgt een schop in zn gezichtquote:Op zondag 12 februari 2006 23:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In dat geval moet er idd wel sprake zijn van ware liefde![]()
Wat ben je toch een schatjequote:Op zondag 12 februari 2006 23:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
of hij kriebelt te veel en krijgt een schop in zn gezicht
Heb ik gedaan. Werd zelfs in mijn droom niet gemasseerdquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Werd zelfs in mijn droom niet gemasseerd![]()
Ik kreeg echter een lift naar Mirage (Ja, echt)
quote:maar moest maar zien hoe ik terug zou komen.
Huisje gaat als een speerquote:Op maandag 13 februari 2006 09:19 schreef nokwanda het volgende:
Hey... hoe gaat het met het huisje?
Ik vind dat wel lekker.... een heel nieuw huis van jezelf maken.
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge vriendjes en vriendinnetjes
idd vroeg het me ook al af!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij slepen u de werkdag door. We zouden er geld voor moeten krijgen..... counseling
![]()
Dat maakt trouwens dat ik me afvraag hoe het Uncle Scorp vergaat met zijn nieuwe werkomstandigheden.
Scorp!!! We zien je nooit meer. Hoestie?
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd vroeg het me ook al af!mogge nokje.zip
ik klus liever zelfquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik klus liever zelfweet ik ook dat het heel blijft
I WANT TO SPEAK THE TRUTH!quote:Op maandag 13 februari 2006 09:37 schreef Oversight het volgende:
[..]
Edit die uitspraak nu het nog kan,....
Geloof me, zoiets kan je nog jaren achtervolgen.....
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
I WANT TO SPEAK THE TRUTH!
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:49 schreef Oversight het volgende:
[..]
Doen !!
Maar niet als je vrouw je kan horen......
quote:Op maandag 13 februari 2006 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
I WANT TO SPEAK THE TRUTH!
quote:
Dat heb ik ook wel een beetje hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 09:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik klus liever zelfweet ik ook dat het heel blijft
Van die hele vieze. Wat deed ik ook al weer allemaal waardoor ik zo scheel keek?quote:Op maandag 13 februari 2006 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja mensen wat jullie niet weten is dat ik nokjes ava's altijd maak uit naaktfotos
![]()
![]()
![]()
![]()
iets met 45 cmquote:Op maandag 13 februari 2006 10:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van die hele vieze. Wat deed ik ook al weer allemaal waardoor ik zo scheel keek?![]()
O ja.... dat was mijn sterfscene. Tis mijn geest die hier tot u postquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O ja.... dat was mijn sterfscene. Tis mijn geest die hier tot u post![]()
Oversize gedragen onderbroeken?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:24 schreef Oversight het volgende:
Te koop, Oversight's gedragen onderbroeken!
voor véél geld!
wie biedt ?
sorry ik verkoop me eigen gedragen boxers alquote:Op maandag 13 februari 2006 10:24 schreef Oversight het volgende:
voor véél geld!
wie biedt ?
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:24 schreef Oversight het volgende:
voor véél geld!
wie biedt ?
Jij verkoopt jezelf al zonder boxershort.quote:Op maandag 13 februari 2006 10:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry ik verkoop me eigen gedragen boxers al![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Oversize gedragen onderbroeken?
nog 6 wekenquote:Op maandag 13 februari 2006 10:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij verkoopt jezelf al zonder boxershort.
Wanneer is die fotosessie?
Tent in je broek ?quote:
We hadden het hier alleen over het benodigde textiel. Niet over de tentstokken en haringen en zoquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is DAT de manier om van je vuile was af te komen?
En dan ga je van dat geld zeker een nieuwe wasmachine kopen.
Meid, ik denk dat je met jou vuile ondergoed meer succes hebt.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:06 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Nok, ik heb Katten Orakel op de kop getikt voor slechts 5,50 op ebay![]()
Op een later tijdstip misschien. Over een tijdje of zo.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
ik heb al voor je gekeken, er was er blijkbaar maar 1 :S
in de winkel/bij BOL is ie 12,95
Denk het ook jaquote:Op maandag 13 februari 2006 11:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op een later tijdstip misschien. Over een tijdje of zo.
* BarraCupraCuda 2quote:Op maandag 13 februari 2006 11:20 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Aangezien ik zelf erg geïnteresseerd ben in schilderen/tekenen (en zingen) (ben ook kunstzinnig aangelegd maar heb/maak er geen tijd voor....komt wel weer)
zou jij wat schilderijen hier kunnen zetten? Lijkt me hardstikke leuk![]()
Als je ouder bent dan ik welquote:
Als mijn camera het naar behoren doet wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:20 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Aangezien ik zelf erg geïnteresseerd ben in schilderen/tekenen (en zingen) (ben ook kunstzinnig aangelegd maar heb/maak er geen tijd voor....komt wel weer)
zou jij wat schilderijen hier kunnen zetten? Lijkt me hardstikke leuk![]()
Leeuw met ascendant en maan in steenbok.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Als je ouder bent dan ik wel![]()
Ik ben trouwens weegschaal met ascendant stier (dubbel venus)
wat is jullie sterrenbeeld?![]()
?? snap het niet helemaalquote:Op maandag 13 februari 2006 11:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Als je ouder bent dan ik wel![]()
Barracuda is natuurlijk visjequote:Ik ben trouwens weegschaal met ascendant stier (dubbel venus)
wat is jullie sterrenbeeld?![]()
Vandaar Barracudaquote:Op maandag 13 februari 2006 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
?? snap het niet helemaal
[..]
Barracuda is natuurlijk visje
Binnenkort jarig dusquote:Op maandag 13 februari 2006 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
?? snap het niet helemaal
[..]
Barracuda is natuurlijk visje
Ik kan goed opschieten met leeuwen. 2 vriendinnen zijn leeuw, mijn vriend is een leeuwquote:Op maandag 13 februari 2006 11:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leeuw met ascendant en maan in steenbok.
Als je maar niet plotseling allergies voor de kat blijkt te zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik moest net zo enorm niezen. M'n neus implodeerde bijna. Volgens mij heb ik een vorm van allergie (of ik moet nodig stoffen hier)
Neh.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je maar niet plotseling allergies voor de kat blijkt te zijn.
15 maartquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Vandaar Barracudadus jij lijkt op een zeesnoek?
![]()
Ik bedoelde met ouder, dat als ik ouder geweest zou zijn, jij dan Analyzing_Barb 2 zou zijn![]()
alleen op zondag ochtendquote:Op maandag 13 februari 2006 11:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Vandaar Barracudadus jij lijkt op een zeesnoek?
![]()
quote:Ik bedoelde met ouder, dat als ik ouder geweest zou zijn, jij dan Analyzing_Barb 2 zou zijn![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:16 schreef Oversight het volgende:
Te koop onderbroeken van mirage,....
Bespoten!
Truths puppyquote:
Bespoten? groeide er anders ongedierte aan ofzoquote:Op maandag 13 februari 2006 12:16 schreef Oversight het volgende:
Bespoten!
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bespoten? groeide er anders ongedierte aan ofzo
wafquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bespoten? groeide er anders ongedierte aan ofzo
sommige vrouwen kunnen datquote:
Beide redenen waren voor mij ooit reden om ermee te beginnen. Knip al 4 jaar mijn haren zelf inmiddels.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Wel makkelijk als je je eigen haar kunt knippenSharon Stone doet dat ook, ook omdat ze bang is voor de kapper of iets dergelijks.
Is dat niet moeilijk vraag ik me af![]()
Scheelt een hoop kapperskosten![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sommige vrouwen kunnen dat
kan je mijn haar strax ook eens doen nok ?
Jullie zijn flink bezig dus, om de bevalling op te wekken?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:16 schreef Oversight het volgende:
Bespoten!
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Jullie zijn flink bezig dus, om de bevalling op te wekken?![]()
ik zie het probleem nietquote:Op maandag 13 februari 2006 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
GRMBL me vriendin was aan het bloeden van het weekend![]()
k heb zin :q
al die vieze derrie aan me pipi?quote:
Ach so. Ich bin fu(verdikkie ik kan die u met umlaut maar niet vinden in speciale tekens...)nfundzwanzigquote:
Waarin? Om je bijdrage te storten, zodat zij ook zwanger wordt?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
GRMBL me vriendin was aan het bloeden van het weekend![]()
k heb zin :q
coolquote:Op maandag 13 februari 2006 13:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ach so. Ich bin fu(verdikkie ik kan die u met umlaut maar niet vinden in speciale tekens...)nfundzwanzig![]()
Dus dan ben jij A-Barb 2
Ikzelf denk dat heel veel kunstzinnige types wat hebben met de 'para'normale wereld![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
al die vieze derrie aan me pipi?![]()
![]()
bah ... met condoom oke.. maar die hadden we niet![]()
En dan die rode duivel erbijquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Waarin? Om je bijdrage te storten,
quote:zodat zij ook zwanger wordt?
ipv Barrabasquote:
muts is idd niet zo liefquote:Op maandag 13 februari 2006 13:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]We hebben weer een overeenkomst. Ik zei vroeger ook altijd piepie (ja daartegen ja)
ik zei volgens mijn moeder een keer, toen ik opgehouden was met plassen: 'Piepie, doe je het nog...?'![]()
Nu noem ik dat lieve kleine stukje hoopje van m'n dochtertje ook piepie![]()
mijn vriend zegt 'muts'vinnik helemaal niet leuk eigenlijk
![]()
Het is beter om nog even te wachten idd. Bij ons is het ook in een intercity -nee- TGV vaart gegaanquote:
Nee hè. Kutjequote:Op maandag 13 februari 2006 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
muts is idd niet zo lief![]()
een collega noemt zn vriendin kutje en dat pikt ze ook nog... ik heb het 1x geprobeerd maar weet nu dat ik dat niet meer moet roepen![]()
zie het al voor me .....zon pack Barrababies.....gaat niet goedkomen danquote:Op maandag 13 februari 2006 13:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het is beter om nog even te wachten idd. Bij ons is het ook in een intercity -nee- TGV vaart gegaan![]()
Je hebt toch zoiets als een douchequote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
al die vieze derrie aan me pipi?![]()
![]()
bah ... met condoom oke.. maar die hadden we niet![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zie het al voor me .....zon pack Barrababies.....gaat niet goedkomen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |