Ik hou er niet echt van.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Droompje, sinds mijn zwangerschap droom ik van MacDonald's en Burger King. Vreselijk maar waar![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:12 schreef vamperotica het volgende:
alleen vandaag?
Heeeeeee Oversightquote:
is een goed boek lezen niets voor jou?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik denk dat ik ff iets anders ga opzoeken. Bank hangen misschien
Teveel bezig zijn is ook niet goed....rustig aandoen is beter.
Goed idee, ik hou van lezen en heb alleen het geduld niet zo erg. Heb 1 boek van Dan Brown liggen.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is een goed boek lezen niets voor jou?
ik vind de Da Vinci Code en Het Bernini mistery echt 2 boeken voor jou
ja heb ff 3 uurtjes geslapenquote:Op zondag 12 februari 2006 18:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Eerst maar eens bijkomen van het eten
Pffffff...
En Barra, ben je bijgekomen van de wazigheid?
Ik ga ff muziek luisteren en niet veel schrijven. Soms voel ik dat mensen oordelen op Fok! alsof ik het oordeel van mensen door het scherm voel heenkomen, heeft niets met jullie te maken. Maar ik voel soms een weerstand richting mij komen als ik wat schrijf. Alsof ik de mening en opvatting van de lezer kan voelen.
Alsof het uitwerkt in het geheel.
En dat put uitMaar daar verzin ik nog wel wat op. Kan ook zijn dat ik mezelf een oordeel vel. Maar dat weet ik niet.
Mooi dat je weer bij positieven bent, ik zakte net ff in na het eten, maar ik ga weer door. Zodra ik het boeltje oppak, ga ik vanzelf door, altijd vooruit denk ik maarquote:Op zondag 12 februari 2006 18:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja heb ff 3 uurtjes geslapenben weer helemaal fit
en je moet de oordelen van mensen naast je neerleggen. iedereen heeft overal commentaar op
Je lijkt EW wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 18:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
rammstein is erg lekker..... ben nu zelf even lekker naar korn aan het luisteren
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je lijkt EW wel.
Heeft ie regelmatig heeeeel hard aanstaan![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:12 schreef nokwanda het volgende:
nou.... spelen dan. Doe es iets leuks. Ik ben een cynische sarcastische bitch vandaag
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:46 schreef Oversight het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn.....
Jij kan geen jointjes draaien....
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:46 schreef Oversight het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn.....
Jij kan geen jointjes draaien....
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Ik kan wel shaggies draaien hoor. Dus een joint zal niet zo heel erg anders zijn.
Wat nou? Een filtertje erin? moet ook als je shag bijna op is en er alleen nog maar losse zooi in je pakkie zit.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:51 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan wel shaggies draaien hoor. Dus een joint zal niet zo heel erg anders zijn.
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
Need i say more?
zo'n statement zegt genoeg....
maar ze bedoelt het wel goedquote:Op zondag 12 februari 2006 18:57 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zeg het inderdaad maar niet, begín er niet eens aan, sterker nog we zouden niet eens moeten willen dat ze het uberhaubt begreep....
quote:Op zondag 12 februari 2006 18:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat nou? Een filtertje erin? moet ook als je shag bijna op is en er alleen nog maar losse zooi in je pakkie zit.
Heb trouwens jaren aan bukshag gedaan. Krijg je best wat ervaring van hoor.
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:12 schreef nokwanda het volgende:
nou.... spelen dan. Doe es iets leuks. Ik ben een cynische sarcastische bitch
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:00 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wat dacht je van zorgvuldig vloetje omvouwen, binnestebuiten natuurlijk, en tegen de vouwrichting van het pakje in uiteraard.....
Dan het maken van het tipje, een vak appart.
Het zorgvuldig bepalen van de juiste mengverhouding, het selecteren van de juiste toppen...
Het draaien, en dichtrollen wederom binnenstebuiten, zodat nergens twee lagen papier alkaar ovelappen na het dichtrollen, en je zo weinig mogelijk papier oprookt,....
geen vrouwenwerkje...
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:00 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dan het maken van het tipje, een vak appart.
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nope..... klinkt als een echt mannenritueel.
Dat lukt mannen perfect. Als ze de was in de kast leggen ligt het totaal de verkeerde kant op, om over het vouwen ervan maar niet te spreken. Maar een vloeitje de verkeerde kant opvouwen moet echt perfect lukken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |