Op een later tijdstip misschien. Over een tijdje of zo.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
ik heb al voor je gekeken, er was er blijkbaar maar 1 :S
in de winkel/bij BOL is ie 12,95
Denk het ook jaquote:Op maandag 13 februari 2006 11:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op een later tijdstip misschien. Over een tijdje of zo.
* BarraCupraCuda 2quote:Op maandag 13 februari 2006 11:20 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Aangezien ik zelf erg geïnteresseerd ben in schilderen/tekenen (en zingen) (ben ook kunstzinnig aangelegd maar heb/maak er geen tijd voor....komt wel weer)
zou jij wat schilderijen hier kunnen zetten? Lijkt me hardstikke leuk![]()
Als je ouder bent dan ik welquote:
Als mijn camera het naar behoren doet wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:20 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Aangezien ik zelf erg geïnteresseerd ben in schilderen/tekenen (en zingen) (ben ook kunstzinnig aangelegd maar heb/maak er geen tijd voor....komt wel weer)
zou jij wat schilderijen hier kunnen zetten? Lijkt me hardstikke leuk![]()
Leeuw met ascendant en maan in steenbok.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Als je ouder bent dan ik wel![]()
Ik ben trouwens weegschaal met ascendant stier (dubbel venus)
wat is jullie sterrenbeeld?![]()
?? snap het niet helemaalquote:Op maandag 13 februari 2006 11:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Als je ouder bent dan ik wel![]()
Barracuda is natuurlijk visjequote:Ik ben trouwens weegschaal met ascendant stier (dubbel venus)
wat is jullie sterrenbeeld?![]()
Vandaar Barracudaquote:Op maandag 13 februari 2006 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
?? snap het niet helemaal
[..]
Barracuda is natuurlijk visje
Binnenkort jarig dusquote:Op maandag 13 februari 2006 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
?? snap het niet helemaal
[..]
Barracuda is natuurlijk visje
Ik kan goed opschieten met leeuwen. 2 vriendinnen zijn leeuw, mijn vriend is een leeuwquote:Op maandag 13 februari 2006 11:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Leeuw met ascendant en maan in steenbok.
Als je maar niet plotseling allergies voor de kat blijkt te zijn.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Ik moest net zo enorm niezen. M'n neus implodeerde bijna. Volgens mij heb ik een vorm van allergie (of ik moet nodig stoffen hier)
Neh.quote:Op maandag 13 februari 2006 11:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je maar niet plotseling allergies voor de kat blijkt te zijn.
15 maartquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Vandaar Barracudadus jij lijkt op een zeesnoek?
![]()
Ik bedoelde met ouder, dat als ik ouder geweest zou zijn, jij dan Analyzing_Barb 2 zou zijn![]()
alleen op zondag ochtendquote:Op maandag 13 februari 2006 11:27 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Vandaar Barracudadus jij lijkt op een zeesnoek?
![]()
quote:Ik bedoelde met ouder, dat als ik ouder geweest zou zijn, jij dan Analyzing_Barb 2 zou zijn![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:16 schreef Oversight het volgende:
Te koop onderbroeken van mirage,....
Bespoten!
Truths puppyquote:
Bespoten? groeide er anders ongedierte aan ofzoquote:Op maandag 13 februari 2006 12:16 schreef Oversight het volgende:
Bespoten!
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bespoten? groeide er anders ongedierte aan ofzo
wafquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Bespoten? groeide er anders ongedierte aan ofzo
sommige vrouwen kunnen datquote:
Beide redenen waren voor mij ooit reden om ermee te beginnen. Knip al 4 jaar mijn haren zelf inmiddels.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Wel makkelijk als je je eigen haar kunt knippenSharon Stone doet dat ook, ook omdat ze bang is voor de kapper of iets dergelijks.
Is dat niet moeilijk vraag ik me af![]()
Scheelt een hoop kapperskosten![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sommige vrouwen kunnen dat
kan je mijn haar strax ook eens doen nok ?
Jullie zijn flink bezig dus, om de bevalling op te wekken?quote:Op maandag 13 februari 2006 12:16 schreef Oversight het volgende:
Bespoten!
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Jullie zijn flink bezig dus, om de bevalling op te wekken?![]()
ik zie het probleem nietquote:Op maandag 13 februari 2006 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
GRMBL me vriendin was aan het bloeden van het weekend![]()
k heb zin :q
al die vieze derrie aan me pipi?quote:
Ach so. Ich bin fu(verdikkie ik kan die u met umlaut maar niet vinden in speciale tekens...)nfundzwanzigquote:
Waarin? Om je bijdrage te storten, zodat zij ook zwanger wordt?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
GRMBL me vriendin was aan het bloeden van het weekend![]()
k heb zin :q
coolquote:Op maandag 13 februari 2006 13:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ach so. Ich bin fu(verdikkie ik kan die u met umlaut maar niet vinden in speciale tekens...)nfundzwanzig![]()
Dus dan ben jij A-Barb 2
Ikzelf denk dat heel veel kunstzinnige types wat hebben met de 'para'normale wereld![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
al die vieze derrie aan me pipi?![]()
![]()
bah ... met condoom oke.. maar die hadden we niet![]()
En dan die rode duivel erbijquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Waarin? Om je bijdrage te storten,
quote:zodat zij ook zwanger wordt?
ipv Barrabasquote:
muts is idd niet zo liefquote:Op maandag 13 februari 2006 13:39 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]We hebben weer een overeenkomst. Ik zei vroeger ook altijd piepie (ja daartegen ja)
ik zei volgens mijn moeder een keer, toen ik opgehouden was met plassen: 'Piepie, doe je het nog...?'![]()
Nu noem ik dat lieve kleine stukje hoopje van m'n dochtertje ook piepie![]()
mijn vriend zegt 'muts'vinnik helemaal niet leuk eigenlijk
![]()
Het is beter om nog even te wachten idd. Bij ons is het ook in een intercity -nee- TGV vaart gegaanquote:
Nee hè. Kutjequote:Op maandag 13 februari 2006 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
muts is idd niet zo lief![]()
een collega noemt zn vriendin kutje en dat pikt ze ook nog... ik heb het 1x geprobeerd maar weet nu dat ik dat niet meer moet roepen![]()
zie het al voor me .....zon pack Barrababies.....gaat niet goedkomen danquote:Op maandag 13 februari 2006 13:41 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Het is beter om nog even te wachten idd. Bij ons is het ook in een intercity -nee- TGV vaart gegaan![]()
Je hebt toch zoiets als een douchequote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
al die vieze derrie aan me pipi?![]()
![]()
bah ... met condoom oke.. maar die hadden we niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |