was etenquote:Op zondag 12 februari 2006 19:43 schreef nokwanda het volgende:
En toen bleef het stil.
Oversight???? Barra!!! HALLOOOOOOO!!!!!!!
ze horen me niet. Te druk met lezen.
Altijdquote:
Welke rimpels?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:29 schreef nokwanda het volgende:
Die zijn alleen maar zo om de aandacht van mijn rimpels af te leiden![]()
Watquote:Op zondag 12 februari 2006 19:30 schreef nokwanda het volgende:
je bedoeld toch niet dat die schele ogen je fantasie prikkelen, hey????
quote:Op zondag 12 februari 2006 20:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Altijd![]()
[..]
Welke rimpels?![]()
[..]
Wat![]()
Welke reactiequote:Op zondag 12 februari 2006 20:55 schreef nokwanda het volgende:
Tja... ik blijf ijdel. En provocatief. En de verwachtte reactie bleef niet uit
Van je zorgen maken krijg je er alleen maar meerquote:Op zondag 12 februari 2006 20:57 schreef nokwanda het volgende:
Ow, en mijn rimpels zijn die dingen die je op de leuke foto's in mijn fotoboek niet ziet maar die er weldegelijk in overvloed zijn.![]()
En grijze haren...quote:Op zondag 12 februari 2006 20:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Van je zorgen maken krijg je er alleen maar meer![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:21 schreef Mirage het volgende:
bezigheidstherapie
zorgen maken
grijze haren kweken
grijze haren verven
zorgen maken
rimpels krijgen
cremetjes smeren
zorgen maken
grijze haren kweken
grijze haren verven
zorgen maken
rimpels krijgen
cremetjes smeren
zorgen maken
grijze haren kweken
grijze haren verven
zorgen maken
rimpels krijgen
cremetjes smeren
zorgen maken
grijze haren kweken
grijze haren verven
zorgen maken
rimpels krijgen
cremetjes smeren
zorgen maken
enzovoort..
dat is de bezigheid van de vrouw boven de 30
En al zwanger van de 4de. verdorven blaag.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:24 schreef vamperotica het volgende:
ik ben ng maar 13
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:20 schreef vamperotica het volgende:
bij mij kruipen ze gewoon weer onder het kleed vandaan waarikze zorgvuldig onder geveegd had
Ahhhhh wahhhh liefquote:
Zich vermenigvuldigenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Probeer ik soms ook ja. maar ik wil echt niet weten wat ze in godsnaam allemaal onder dat kleed doen
![]()
je kan er maar vroeg bij zijn... Ben je er ook weer eerder vanaf!quote:Op zondag 12 februari 2006 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En al zwanger van de 4de. verdorven blaag.![]()
Meisje meisje......quote:Op zondag 12 februari 2006 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Probeer ik soms ook ja. maar ik wil echt niet weten wat ze in godsnaam allemaal onder dat kleed doen
![]()
Jij bent ook nog geen 30 hèquote:
Juist.... dus Mirage.... ik weet van de bloemetjes en bijtjes.quote:
quote:
alsjeblieft ben blij dat ik vanavond weer gewoon 8 uur ga slapenquote:Op zondag 12 februari 2006 21:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Juist.... dus Mirage.... ik weet van de bloemetjes en bijtjes.
Precies die activiteit die ik miste in het lijstje van crempjes smeren en zo
Luie donderquote:Op zondag 12 februari 2006 21:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
alsjeblieft ben blij dat ik vanavond weer gewoon 8 uur ga slapen
Haar broertje toch. Er wordt nog onderzoek gedaan naar wat dat wapen daar deed. Was op het nieuws.quote:Op zondag 12 februari 2006 21:58 schreef Mirage het volgende:
Trouwens... hebben jullie afgelopen week ook dat nieuwsbericht meegekregen dat een 5 jarig meisje in haar buik is geschoten in R'dam ?
Het vermoeden was/is door een ander kindje (per ongeluk).
onderaan je armenquote:Op zondag 12 februari 2006 22:04 schreef nokwanda het volgende:
Damn.... ik heb echt een nekmassage nodig. Waar zijn de handen als je ze nodig hebt?
Tja.....quote:Op zondag 12 februari 2006 22:01 schreef Mirage het volgende:
Dat meisje zit op de oude school van Btje.
De school waar ik hem heel snel weg wilde hebben.
Nee ik ben 18 met 8 jaar ervaringquote:Op zondag 12 februari 2006 21:37 schreef Mirage het volgende:
Jij bent ook nog geen 30 hè
quote:
Wel eens geprobeerd? Met je eigen handen net dat stuk nek masseren waar je net niet bij kan?quote:
ja hoor... Wel eens geprobeerd... Leverde me buiten de nekpijn nog een pijnlijke schouder op....quote:Op zondag 12 februari 2006 22:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel eens geprobeerd? Met je eigen handen net dat stuk nek masseren waar je net niet bij kan?
![]()
En bovendien.... dat zijn geen karweitjes die je zelf moet doen. Ik wil die grote handen die niet van mij zijn.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ja hoor... Wel eens geprobeerd... Leverde me buiten de nekpijn nog een pijnlijke schouder op....
ik denk dat ik vriendjelief straks maar een slief aan kijk.... Zn filmpje is toch net afgelopen...
heb m daarnet ook al zo'n zelfde soort voorstel gedaan... maar hij wilde zich concentreren op de filmquote:Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
sneu dat je daarop moet wachten. Jij bent toch vast veeeeel leuker dan de film. Bovendien kan het samengaan. En met een beetje mazzel vergeet ie dan de hele film.
quote:Op zondag 12 februari 2006 21:24 schreef vamperotica het volgende:
ik ben ng maar 13
*schop*quote:Op zondag 12 februari 2006 22:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
heb m daarnet ook al zo'n zelfde soort voorstel gedaan... maar hij wilde zich concentreren op de film
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:01 schreef Mirage het volgende:
Dat meisje zit op de oude school van Btje.
De school waar ik hem heel snel weg wilde hebben.
Ze is 13 en al zwanger hoor. Heb je niks meer aan. Al verpest.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*schop*![]()
Ik bedoel..... hij IS er. Tis niet dat ie ver weg zit of zo en dus niet bij je is.
Jaaaaa, ik weeeet hoe dat moet.quote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef Oversight het volgende:
[..]
Trek lingerie aan, en zuig zachtjes op.... vul maar in...
Werkt gegarandeerd
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:03 schreef nokwanda het volgende:
ja, hey.... laat dat vriendje van jou es met Oversight gaan praten. We lezen hier best vaak over het likken van hielen masseren van voeten en dergelijke.![]()
Sorry..... cam doet ut niequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |