Dat is leukquote:Op zondag 12 februari 2006 11:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Barbara
Mijn naam betekent trouwens vreemdelinge, niet van hier (Barbaar...) uit het Grieks/Latijn
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:58 schreef CarDani het volgende:
Oww ik vind het heerlijk om af en toe eens te filosoferen over vanalles![]()
Nalediquote:Op zondag 12 februari 2006 11:59 schreef Mirage het volgende:
Ik flikte het weer
[..]
Dat is leuk
Mijn naam is Grieks en komt uit het oude testament http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=Est&pos=0&set=18〈=nl2
Ester betekent ster.
quote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Het is zoooooo heerlijk als kotsen je tweede natuur is geworden! Wat een bevrijding, een opluchting, een zaligheid, het liefste blijf ik het de hele 9 maanden lang doen en daarna ook nog! Ik wil meer!
![]()
Hou op schei uit!quote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Het is zoooooo heerlijk als kotsen je tweede natuur is geworden! Wat een bevrijding, een opluchting, een zaligheid, het liefste blijf ik het de hele 9 maanden lang doen en daarna ook nog! Ik wil meer!
![]()
Gemberthee en koude colaquote:Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef Analyzing_Barb het volgende:
![]()
Maar gemberthee is zo ranzig. Ik ga er vanzelf vanquote:Op zondag 12 februari 2006 12:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
Gemberthee en koude cola![]()
Serieus ! De gemberthee (wel bijna de hele dag blijven drinken) heeft bij mij een heleboel verlicht.
Gemberwortel kopen, raspen/fijnsnijden/plakjes met de kaasschaaf (hoeft maar een klein beetje) en daar thee van zetten.
Andere tip.
Koop een klein flesje wijn, neem 's ochtends voordat je wat dan ook nuttigt 2 slokjes nemen.
Die gember heeft volgens mij helemaal geen negatief effect, de cola is alleen als je gevoelig bent voor eem hoge bloeddruk. (en je wordt er dik van door de suikers natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2006 12:51 schreef vamperotica het volgende:
Ik zie idd bij allerlei tips tegen zwangerschapskwaaltjes
gember tegen misselijkheid....
Maar dan lees ik ergens anders weer dat je niet te veel gember "mag" als je zwanger bent....
Net als cola, koffie en wijn natuurlijk....![]()
![]()
,quote:Op zondag 12 februari 2006 12:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar gemberthee is zo ranzig. Ik ga er vanzelf van![]()
En dan ben ik niet eens zwanger.
Ach ik weet al niet eens meer pcies wat ik over de cola gelezen had...quote:Op zondag 12 februari 2006 12:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Die gember heeft volgens mij helemaal geen negatief effect, de cola is alleen als je gevoelig bent voor eem hoge bloeddruk. (en je wordt er dik van door de suikers natuurlijk)
ik weet niet hoe jouw bloeddruk is, maar die van mij is eigenlijk altijd laag dus ik kan vrij cola drinken.
Waarom denk je anders dat ik weer zwanger ben geworden? Ik wilde die sfeer weer proevenquote:Op zondag 12 februari 2006 12:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En je was er net vanaf. Je houdt er echt van dus.
Mijn bloeddruk is ook altijd goedquote:Op zondag 12 februari 2006 12:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Die gember heeft volgens mij helemaal geen negatief effect, de cola is alleen als je gevoelig bent voor eem hoge bloeddruk. (en je wordt er dik van door de suikers natuurlijk)
ik weet niet hoe jouw bloeddruk is, maar die van mij is eigenlijk altijd laag dus ik kan vrij cola drinken.
Wel bedankt voor de tipquote:Op zondag 12 februari 2006 12:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
Gemberthee en koude cola![]()
Serieus ! De gemberthee (wel bijna de hele dag blijven drinken) heeft bij mij een heleboel verlicht.
Gemberwortel kopen, raspen/fijnsnijden/plakjes met de kaasschaaf (hoeft maar een klein beetje) en daar thee van zetten.
Andere tip.
Koop een klein flesje wijn, neem 's ochtends voordat je wat dan ook nuttigt 2 slokjes nemen.
ow ja... patatjes!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk is ook altijd goedgember helpt bij mij niet, eigenlijk niets helpt. Ik krijg ook geen tabletjes omdat ik nog steeds borstvoeding geef....
Ze zeggen trouwens dat je geen vette dingen mag eten als je misselijk bent of maagpijn hebt. Raad eens wat perfect helpt? Patat eten![]()
Alleen ja, dat doe ik niet elke dag......
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ow ja... patatjes!
En hamburgers waar het vet en de saus vanaf druipt!
ik droom over alles wat eetbaar is... Maar vooral over het "foute"eten ja!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ik droom over slecht eten
![]()
Hoe ver ben je nou Vamp?
Oh okquote:Op zondag 12 februari 2006 13:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ik droom over alles wat eetbaar is... Maar vooral over het "foute"eten ja!
ben net over de helft nu... 21 weken en een beetje
Hey!!!! Je jat mijn woorden !!quote:
Op zich wel.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:43 schreef sararaats het volgende:
Mirage, alles goed met jou en de baby?
Dooddoenerquote:ochtendmisselijkheid hoort er nu eenmaal bij
Mijn misselijkheid valt gelukkig wel mee... Met vlagen en zoals het nu voelt gaat dat de hele zwangerschap zo duren...quote:Op zondag 12 februari 2006 13:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Op zich wel.
Al is de bevalling nog een beetje onduidelijk en heb ik er helemaal genoeg van inmiddels.
[..]
Dooddoener
Er is ochtendmisselijkheid en er is kotsen tot je opgenomen moet worden.
Bij beide voorgaande zwangerschappen was de misselijkheid van tijdelijke aard en ongevaarlijk.
Gewoon uitzingen dus, hoort er bij sommige zwangerschappen gewoon bij idd.
Bij deze zwangerschap was de misselijkheid extreem en was het erg ongezond voor mijzelf.
Ik heb op het randje gezeten dat ik opgenomen zou moeten worden wegens uitdroging.
Dat is niet iets dat je kan kwalificeren als "hoort er nou eenmaal bij".
En zo zal het bij nog wel meer dames zijn.
Net zoiets als bekkeninstabiliteit.
Sommigen, zoals ik, hebben last van hun bekken in de zin van "licht ongemakkelijk".
Andere kunnen niet meer lopen.
De ongemakken van mij wat dit betreft "hoort er nou eenmaal bij" (ondanks dat ik 4 hoog woon zonder lift), maar bij sommige andere dames is het niet meer "hoort er gewoon bij".
Praten met dieren is mij ook redelijk onbekend. Maar dat wil niet zeggen dat je niet kunt praten over het praten met dieren. Wat mij betreft kun je overal over praten in het leven. Hier kan het zo gek niet zijn of er valt over te praten als het ware.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:48 schreef sararaats het volgende:
maar praten met dieren is mij nog onbekekend
Geen goede reclame voor de Burger King. Zal Mac Donalds wel weer in de handen wrijven nu.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:59 schreef Mirage het volgende:
http://www.nu.nl/news/672(...)mse_Burger_King.html
leek mij op de éénof andere manier interessant voor Uncle-Scorp.
Waar is hij eigenlijk.
Trouwens.. uit andere bronnen kwam dat het 80 mensen betrof.
Benieuwd wat hier aan de hand blijkt.
1 uur slaap is niet veel, word al gaar als ik eraan denkquote:Op zondag 12 februari 2006 14:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moggebarra gaat zo ff slaapje doen denk ik.. heb 1 uur geslapen
Ik heb ook minder energie als vroeger, maar ik heb wel andere dingen die ik doe. Lichamelijk steek ik sowieso niet 100 procent in mijn vel. Ik bedoel, conditiequote:Op zondag 12 februari 2006 14:04 schreef nokwanda het volgende:
@Vamp... jaaaa, ik liep 2 dagen voor de bevalling nog te swingen op een muziekfestival. Was druk in een verhuizing een week ervoor. Studeerde en deed mee aan allerlei projecten.
Ik barstte van de energie toen. Maar ja.... ik was 21.
dan weet je hoe ik me voelquote:Op zondag 12 februari 2006 14:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
1 uur slaap is niet veel, word al gaar als ik eraan denk
Ik heb mijn slaap uit gelukkig.
Yep, soms als ik een nacht niet geslapen heb. Dan ben ik niets waard. Dan lijkt de wereld ook een grote chaos te zijn. Dan lijkt alles dat ik heb opgebouwd weg te zijn. Ik bedoel, de structuur en stevigheid in mijn gevoel en denken is dan weg.quote:
weinig energie, jaquote:Op zondag 12 februari 2006 13:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mijn misselijkheid valt gelukkig wel mee... Met vlagen en zoals het nu voelt gaat dat de hele zwangerschap zo duren...
Wat me deze keer heeeeel erg tegenvalt is het gebrek aan energie...
En dan niet alleen geestelijk, maar ook lichamelijk. Ik ben zo blij dat vriendjelief maar op 1 hoog woont, want 4 hoog zou ik niet redden zonder pauzes van minstens een kwartier!
even naar de stad is een uitputtingsslag. Bij de vorige 3 zwangerschappen heb ik daar helemaal geen last van gehad. Hobbelde in 2003 nog 3 dagen op graspop rond ongeveer 2 maanden voordat t monstertje geboren werd.
Droompje, sinds mijn zwangerschap droom ik van MacDonald's en Burger King. Vreselijk maar waarquote:Op zondag 12 februari 2006 14:02 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Geen goede reclame voor de Burger King. Zal Mac Donalds wel weer in de handen wrijven nu.
Ik heb het sowieso niet zo op fastfood. Denk altijd dat het vlees niet goed bereid en bewaard wordt en ga zo door. Ook eten van de afhaal vertrouw ik nooit helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |