Nee dat niet, maar gewoon hou dr niet zo van. Beetje koud enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 10:33 schreef carmiie het volgende:
dat valt toch best mee?
of ben je op wintersport geweest?
jaquote:
het spijt me!!quote:Op zondag 12 februari 2006 10:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar gewoon hou dr niet zo van. Beetje koud enzo
Enne, IK WOU VOL MAKEN
nog maar ongeveer 295 posts te gaanquote:Op zondag 12 februari 2006 10:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
het spijt me!!
als we nou heel veel achter elkaar posten, dan maken we deze samen vol en dan mag jij de laatste post doen!![]()
![]()
idd, nou nog maar 294quote:Op zondag 12 februari 2006 10:36 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nog maar ongeveer 295 posts te gaan
gaat best lukken voordat iedereen een keertje wakker isquote:
haha ik ook hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 10:55 schreef carmiie het volgende:
ik ook, maar ik kijk wel zo veel mogelijk
ligt er maar net aan hoeveel berichten je per pagina hebt ingesteldquote:
en nu ben je wat aan het uploadenquote:
iddquote:Op zondag 12 februari 2006 10:58 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en nu ben je wat aan het uploaden
preciesquote:Op zondag 12 februari 2006 10:59 schreef carmiie het volgende:
[..]
idd![]()
zodra ik weet hoe die site werkt
mooi zo, want het lukt echt voor geen meterquote:Op zondag 12 februari 2006 11:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
precies
ik ben al ff wat aan het navragen
quote:Er staat nergens een knopje bladeren
quote:Verrek, je hebt gelijk![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 11:07 schreef -Marlii- het volgende:
inderdaadmis je het belangrijkste knopje
[..]
[..]
Wij zijn best technischquote:Op zondag 12 februari 2006 11:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
stap 1. druk op de 'bladeren' knop
eeh? waar is die![]()
![]()
omgquote:jij mag de odhvdp-post doen!![]()
mmmm, jammer, en ik kan het ook niet in mn eentje gaan vol krijgen, dat mag dan weer niet, dan moeten we het maar een andere zondagochtend doenquote:Op zondag 12 februari 2006 11:10 schreef -Marlii- het volgende:
Maar ik ga weerMn broertje wil erop
Gaat het helaas niet lukken met die pagina
jaquote:Op zondag 12 februari 2006 11:11 schreef carmiie het volgende:
[..]
mmmm, jammer, en ik kan het ook niet in mn eentje gaan vol krijgen, dat mag dan weer niet, dan moeten we het maar een andere zondagochtend doen![]()
laten we het hopenquote:Op zondag 12 februari 2006 11:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
javolgende week ofzo
maar er komen vast nog wel meer pub'ers vandaag
doei
Je snapt me nietquote:Op zondag 12 februari 2006 12:28 schreef Messenga het volgende:
Hier.
Lurkersquote:Op zondag 12 februari 2006 13:10 schreef Wiwi101 het volgende:
Hoezo niet?
Misschien kijken ze stiekum mee na een half uur![]()
Ben jij al net zo schoon als mij?quote:
Uiteraard.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben jij al net zo schoon als mij?
MangoEn Axe douchegel
brak, maare verder gaat het wel goedquote:Op zondag 12 februari 2006 13:26 schreef Messenga het volgende:
Ja hoor! Alleen veel spierpijnMet jou
?
Fijnquote:Op zondag 12 februari 2006 13:27 schreef carmiie het volgende:
[..]
brak, maare verder gaat het wel goed![]()
2 for the moneyquote:
Saaie filmquote:Op zondag 12 februari 2006 13:35 schreef Renesite het volgende:
okay.
10 voor 7 in de pathe groningenDick and jane
![]()
niet echt nee, lekker lullig voor die ander ook, ja jij kapt ermee, opgesodemietert dan maar we vervangen je welquote:Op zondag 12 februari 2006 13:33 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
En dan doen ze er gewoon een nieuwe in als en eentje weggaatStommer kan het toch niet?
![]()
Pas 10 voor half 10, tering man, moet morgen weer om 7 uur bed uitquote:
dan heb je iig nog kans om em te sluitenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:00 schreef -Marlii- het volgende:
Middag
Nog steeds dit topicSchiet echt niet op meer
FOTO !!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:09 schreef Casparovvv het volgende:
eyj
Het sneeuwt hier keihard.
Nog 6 daagjes enzo, dan Barca
Zolan die sneeuw maar daar in het westen blijft vind ik het goedquote:Op zondag 12 februari 2006 14:09 schreef Casparovvv het volgende:
eyj
Het sneeuwt hier keihard.
Nog 6 daagjes enzo, dan Barca
Ga gelijk ff maken.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ga gelijk ff maken.
Het blijft alleen niet liggen
Eens, eensquote:Op zondag 12 februari 2006 14:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zolan die sneeuw maar daar in het westen blijft vind ik het goed![]()
haha jaa iddquote:Op zondag 12 februari 2006 14:04 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan heb je iig nog kans om em te sluiten![]()
Maar misschien zijn er wel vlokjes te zienquote:
wat voor instrument bespeel jij?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:44 schreef B_BOY het volgende:
Ja goed gerepteerd en gisteravond bij een vriend blijven slapen (die ook bij het orkest zit) en toen hebben we in zijn woonplaats de boel even op stelten gezet.
het loopt stormquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:45 schreef -Marlii- het volgende:
[afbeelding]
* -Marlii- in een creative bui
dat heb ik niet gemaaktquote:
tis marliiquote:
oke, ga ik dat ff proberen, en dan bij de OP zetten?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:47 schreef carmiie het volgende:
[..]
als je die rechte lijnen kan wegwerken is die helemaal perfect, zoals bij die roos onderin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jah, goed ideequote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
oke, ga ik dat ff proberen, en dan bij de OP zetten?
iedereen een plaatje voor in de OP, word die OP vet langquote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef B_BOY het volgende:
Ik zal ook nog eens een keer iets gaan maken voor hier.
zet maar in de op ja. das wel leuk..quote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
oke, ga ik dat ff proberen, en dan bij de OP zetten?
ik ga zo ook wat makenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:50 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zet maar in de op ja. das wel leuk..
eenne zoveel mensen maken tog niet iets.
ik welquote:Op zondag 12 februari 2006 14:49 schreef carmiie het volgende:
[..]
jah, goed idee![]()
alleen ik weet niet hoe dat moet hoor![]()
hij moet trouwens iets kleiner hequote:Op zondag 12 februari 2006 14:54 schreef VASND het volgende:
damn dat wordt een niet 56k vriendelijke OP straks.
BOeiend net of er nog veel mensen met 56k zitten. zelfs mijn mobiel kan nog sneller man.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:54 schreef VASND het volgende:
damn dat wordt een niet 56k vriendelijke OP straks.
breedte 550 pixelsquote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hij moet trouwens iets kleiner he
das de bovenste he? doe ik meteen wel, ben nu toch bezigquote:Op zondag 12 februari 2006 14:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En dan gaat die tekening van Dribbel eruit![]()
niet al te best, een beetje weinig vrije tijdquote:Op zondag 12 februari 2006 14:53 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik ben benieuwd. hoe staat het met je fotoshop skills?
oke die van dribbel haal ik nog wel ff uit, rest mogen jullie doen moet gaan namelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 14:57 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Haal die oude er dan uit?of dan van Dribbel ofzo
wees creatief.
aha... ik ken het probleem,quote:Op zondag 12 februari 2006 14:57 schreef carmiie het volgende:
[..]
niet al te best, een beetje weinig vrije tijd![]()
ik ben bezig maar ik moet ff wat vragen, ik vraag jet wel via msnquote:Op zondag 12 februari 2006 14:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
aha... ik ken het probleem,
maar zoals ik al zei. ik ga zometeen weer beginnen.
ik bedoelde dat ik niet weg hoefdequote:Op zondag 12 februari 2006 15:01 schreef B_BOY het volgende:
[..]
gewoon erbij planten.
ik ga zo denk maar weer ff douche.
m'kayquote:Op zondag 12 februari 2006 15:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik ben bezig maar ik moet ff wat vragen, ik vraag jet wel via msn![]()
op FOK?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:03 schreef B_BOY het volgende:
post 35.000.000.000 word zo gemaakt.
net niet goed getimed dusquote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef B_BOY het volgende:
jeps. is net gemaakt door fallfrite ofzo iets...
beloning kennen ze hier op fok! niet alles is vrijwillig ensow.
nee t is op, en t is wel lekker, maar niet als je samen met je slapende pa en sudokuende moeder in 1 kamer moet zitten.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:25 schreef B_BOY het volgende:
[..]
KOFFIE IS ZALIG...
heb je ook wat voor mij?
CIao ciaoquote:Op zondag 12 februari 2006 15:26 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee t is op, en t is wel lekker, maar niet als je samen met je slapende pa en sudokuende moeder in 1 kamer moet zitten.
en ik MOET nu ook de pc uitzetten![]()
doei![]()
stouterdquote:Op zondag 12 februari 2006 15:44 schreef carmiie het volgende:
ben ik weer, mijn ma is weg, dus ik kan weer achter de pc zitten
dat betekent ik in het spaansquote:Op zondag 12 februari 2006 16:00 schreef RoOoYtJuH het volgende:
yo
Oke.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:01 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat betekent ik in het spaans![]()
narcist!![]()
bij mij nietquote:Op zondag 12 februari 2006 16:06 schreef carmiie het volgende:
mijn muziek spelers zijn nog steeds kapot, nou moet ik nummer voor nummer met audacity afspelen
ik wil gitaar kunnen spelenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
bij mij nieten anders speel ik me eigen muziek.
ik heb al een gitaar, maar ik kan geen gitaarnoten lezen en ik weet niet hoe je em vast moet houden etc etcquote:Op zondag 12 februari 2006 16:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dat is niet moeilijk om te leren hoor. koop een gitaar en begin ermee.
ken je niemand die gitaar speelt?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb al een gitaar, maar ik kan geen gitaarnoten lezen en ik weet niet hoe je em vast moet houden etc etc
een trompet?![]()
![]()
gaaaf![]()
you bet.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:16 schreef Messenga het volgende:
Zo, ik ben er, nu gaat het niveau weer omhoog.
tabs?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ken je niemand die gitaar speelt?
wil je met tabs gaan werken of met gewone note?
vraag tlkquote:Op zondag 12 februari 2006 16:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb al een gitaar, maar ik kan geen gitaarnoten lezen en ik weet niet hoe je em vast moet houden etc etc
een trompet?![]()
![]()
gaaaf![]()
wat zijn tabs?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:21 schreef B_BOY het volgende:
ik weet wel hoe noten werken das het probleem niet :p en ik weet ook nog wel hoe het met accoorden werk...
maar ik kan helaas niet zelf gitaar spelen. Bas-gitaar lukt me nog een klein beetje als het met tabs is maar dan houd het ook ver op.
Mod in Spé?quote:
niet dat ik het plaatje zie ( mijn pc, anders had ik hem wel gezien )quote:Op zondag 12 februari 2006 16:25 schreef B_BOY het volgende:
[afbeelding]
deze manier
bovenste lijn geeft de accoorden aan
en dan daaronder staan de zes snaren van de gitaar met de positie van de hand erop.
Vrijdag naar een vriendin geweest om boel in te slaan om haar kamer te gaan verven enzo. Bagger geslapen dat wel, maar goed luchtbed enzoquote:Op zondag 12 februari 2006 16:26 schreef B_BOY het volgende:
Kijk dat willen we horen, Wat heb je gedaan dan D_A?
aha...quote:Op zondag 12 februari 2006 16:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vrijdag naar een vriendin geweest om boel in te slaan om haar kamer te gaan verven enzo. Bagger geslapen dat wel, maar goed luchtbed enzo
Zaterdag richting Utrecht om 's avonds lekker uit eten te gaan in de Stairway to heaven.. Wat betaald werd uiteraardBedrijfdetentje. En daarnog ff te stappen geweest. Rond half 6 slapen en 10 uur weer wakker. Toen maar eten en jahwohl ben weer thuis na 2 uur treinen.
moest hij werke???quote:Op zondag 12 februari 2006 16:31 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hij was vannacht toch bij trance energy oid
Nope geen tijd meer voor. Maandag begint ze en einde van de week gaat k weer heenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:31 schreef B_BOY het volgende:
[..]
aha...
kamer ook geverfd of dat niet?
Ik dacht dat het al bekend wasquote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef B_BOY het volgende:
[..]
moest hij werke???
mensen je hebt nog 3,5 uur om je op te geven voor het mod-schap.
dan mag hetquote:Op zondag 12 februari 2006 16:31 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hij was vannacht toch bij trance energy oid
Je kunt tot vanavond 20.00 uur soliciteren.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al bekend was
Dan zal k maar is ff een foto sturen van m'n tiete.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Je kunt tot vanavond 20.00 uur soliciteren.
heb je die dan?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zal k maar is ff een foto sturen van m'n tiete.
Ja ik volg hem niet helemaal. maar hij zou wel een goede zijn denk ik. ik snap alleen niet wat hij er zelf bijhaalt dat het niet mag ofzo iets. omdat er iets is gebeurt ofzo.quote:
Voor jou welquote:
quote:
Door zn bagger verledenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Ja ik volg hem niet helemaal. maar hij zou wel een goede zijn denk ik. ik snap alleen niet wat hij er zelf bijhaalt dat het niet mag ofzo iets. omdat er iets is gebeurt ofzo.
maarja het zal wel...
ik wacht nog op de spandoeken.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:41 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Door zn bagger verleden
Mja TLK 4 MOD
ik vind het allang niet meer grappig als het me al 100 keer gevraagd isquote:Op zondag 12 februari 2006 16:46 schreef B_BOY het volgende:
een grapje kan tog wel.
quote:
\ja hoor, nog steedsquote:
lichtelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 16:54 schreef B_BOY het volgende:
is je kamer nou trouwens al opgeruimd carmiie?
Trustenquote:
altijd moeilijk hequote:
XBMquote:
inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2006 16:55 schreef carmiie het volgende:
[..]
nog ff blijven en je kan het topic vol maken![]()
hoiquote:
XBox_Masterquote:
mooi. Die kleinsman had iets sneller moeten schaatsenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hoi![]()
schaatsen gaat weer verder![]()
HET SPIJT ME VANUIT HET DIEPSTE VAN MIJ HART!!quote:Op zondag 12 februari 2006 16:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
inderdaadJIJ HEBT VANOCHTEND MIJN DAG VERPEST DOOR HET TOPIC VOL TE MAKEN
![]()
Maar dat wist je al
Jaaaa, absoluutquote:Op zondag 12 februari 2006 16:57 schreef carmiie het volgende:
[..]
HET SPIJT ME VANUIT HET DIEPSTE VAN MIJ HART!!![]()
![]()
![]()
![]()
maar ik heb je dag toch wel weer een beetje goed gemaakt, door adobe te sturen?![]()
zo te zien kon ze niet harder, ze is helemaal kapotquote:Op zondag 12 februari 2006 16:57 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
mooi. Die kleinsman had iets sneller moeten schaatsen
helemaal nietquote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef B_BOY het volgende:
Schaatsen is suf.
mooizoquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef snopprinses het volgende:
oioiii
moodboards maken is te stom
De boodschap is duidelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef carmiie het volgende:
[..]
mooizo![]()
zodra de 290e post er is zal ik ophouden met posten zodat jij hem kan volmaken![]()
dus mensen :
MARLII GAAT VANDAAG HET TOPIC VOL MAKEN!!![]()
![]()
We hebben er al 1. Door Sven Kramer gister op de 5quote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
zo te zien kon ze niet harder, ze is helemaal kapot![]()
Zo winnen we nooit een medaille
Inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef carmiie het volgende:
[..]
mooizo![]()
zodra de 290e post er is zal ik ophouden met posten zodat jij hem kan volmaken![]()
dus mensen :
MARLII GAAT VANDAAG HET TOPIC VOL MAKEN!!![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
We hebben er al 1. Door Sven Kramer gister op de 5
redelijk, ik moet de kamer enzo schoonmaken, maar ik heb totaal geen zin en als ik het niet doe moet ik geld betalenquote:
succes.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:01 schreef carmiie het volgende:
mijn pa kwam net naar boven, ik moet mijn kamer afmaken enzo
doei
dan zou ik het maar doen.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:02 schreef carmiie het volgende:
[..]
redelijk, ik moet de kamer enzo schoonmaken, maar ik heb totaal geen zin en als ik het niet doe moet ik geld betalen![]()
Nog noooit gehad datquote:Op zondag 12 februari 2006 17:02 schreef carmiie het volgende:
[..]
redelijk, ik moet de kamer enzo schoonmaken, maar ik heb totaal geen zin en als ik het niet doe moet ik geld betalen![]()
jaquote:Op zondag 12 februari 2006 17:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Alleen die kut amerikaan moest zo nodig weer harder
En Verheijen net naast het podium![]()
wat is er nou verkeerd aan slape?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Slapen is het ook nie thelemaal.
quote:
je bent er dus weerquote:Op zondag 12 februari 2006 17:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Slapen is het ook nie thelemaal.
moet je dan serieus betalenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:02 schreef carmiie het volgende:
[..]
Tsja dan kan je niet fokkenquote:
ik ben wel moe. als ik zomeeteen maar niet in slaap valquote:
hier ligt gelukkig geen sneeuwquote:Op zondag 12 februari 2006 17:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik ben wel moe. als ik zomeeteen maar niet in slaap val
wtf ik kijk naar buiten ligt er ammel sneeuw ineens.
Zit in bedquote:
Laptop?quote:
Amerikanen zijn gewoon arrogant, bij hun moet alles zo groot en zo veel mogelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 17:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jaMaar die Amerikaan is behoorlijk arrogant. In zo'n interview zei hij dattie op zn minst een paar medailles moest hebben
geld betalenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:02 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar er komt wel natte sneeuw uit de lucht vallenquote:
quote:
hier sneeuwt het ook..maar volgens mij blijft het niet liggenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik ben wel moe. als ik zomeeteen maar niet in slaap val
wtf ik kijk naar buiten ligt er ammel sneeuw ineens.
inderdaad. Maar de duitsers hadden gister al de meeste medaillesquote:Op zondag 12 februari 2006 17:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Amerikanen zijn gewoon arrogant, bij hun moet alles zo groot en zo veel mogelijk![]()
hier komt ondertussen ook wat uit de lucht naar beneden ..quote:Op zondag 12 februari 2006 17:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
maar er komt wel natte sneeuw uit de lucht vallen![]()
ach het zal mij worst wezen zolang we het wk voetbal maar winnen.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
inderdaad. Maar de duitsers hadden gister al de meeste medailles2 goud en 2 zilver
ja, maar ben bang dat dat ook niet helemaal gaat lukkenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach het zal mij worst wezen zolang we het wk voetbal maar winnen.
oh!quote:
Slapenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:10 schreef B_BOY het volgende:
Jammer dat speedygj hier niet meer is die kon het ons anders gelijk vertelle wat het weer ging doen...
wat gaan jullie vanaaf doen ?
is die weg?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:10 schreef B_BOY het volgende:
Jammer dat speedygj hier niet meer is die kon het ons anders gelijk vertelle wat het weer ging doen...
wat gaan jullie vanaaf doen ?
hij was er gister nogquote:Op zondag 12 februari 2006 17:10 schreef B_BOY het volgende:
niksquote:wat gaan jullie vanaaf doen ?
Duitsers zijn hetzelfde als amerikanen, ook lomp volkquote:Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
inderdaad. Maar de duitsers hadden gister al de meeste medailles2 goud en 2 zilver
Sure?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:11 schreef -Marlii- het volgende:
En weet je he, ik wil de laatste post nu![]()
hahaha, jaa helemaal mee eensquote:Op zondag 12 februari 2006 17:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Duitsers zijn hetzelfde als amerikanen, ook lomp volk
Tenminste hier over de grens dan
Niet gehad?quote:
die zijn echt erg ja, je word op de markt al in het duits aangesprokenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hahaha, jaa helemaal mee eensAl die Duitsers die zaterdag bij ons komen
ja vanochtend had ik me er geestelijk op voorbereid, was carmii me voorquote:
das lelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 17:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
die zijn echt erg ja, je word op de markt al in het duits aangesproken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |