dan heb je iig nog kans om em te sluitenquote:Op zondag 12 februari 2006 14:00 schreef -Marlii- het volgende:
Middag
Nog steeds dit topicSchiet echt niet op meer
FOTO !!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 14:09 schreef Casparovvv het volgende:
eyj
Het sneeuwt hier keihard.
Nog 6 daagjes enzo, dan Barca
Zolan die sneeuw maar daar in het westen blijft vind ik het goedquote:Op zondag 12 februari 2006 14:09 schreef Casparovvv het volgende:
eyj
Het sneeuwt hier keihard.
Nog 6 daagjes enzo, dan Barca
Ga gelijk ff maken.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:13 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ga gelijk ff maken.
Het blijft alleen niet liggen
Eens, eensquote:Op zondag 12 februari 2006 14:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Zolan die sneeuw maar daar in het westen blijft vind ik het goed![]()
haha jaa iddquote:Op zondag 12 februari 2006 14:04 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan heb je iig nog kans om em te sluiten![]()
Maar misschien zijn er wel vlokjes te zienquote:
wat voor instrument bespeel jij?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:44 schreef B_BOY het volgende:
Ja goed gerepteerd en gisteravond bij een vriend blijven slapen (die ook bij het orkest zit) en toen hebben we in zijn woonplaats de boel even op stelten gezet.
het loopt stormquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:45 schreef -Marlii- het volgende:
[afbeelding]
* -Marlii- in een creative bui
dat heb ik niet gemaaktquote:
tis marliiquote:
oke, ga ik dat ff proberen, en dan bij de OP zetten?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:47 schreef carmiie het volgende:
[..]
als je die rechte lijnen kan wegwerken is die helemaal perfect, zoals bij die roos onderin![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jah, goed ideequote:Op zondag 12 februari 2006 14:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
oke, ga ik dat ff proberen, en dan bij de OP zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |