zo te zien kon ze niet harder, ze is helemaal kapotquote:Op zondag 12 februari 2006 16:57 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
mooi. Die kleinsman had iets sneller moeten schaatsen
helemaal nietquote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef B_BOY het volgende:
Schaatsen is suf.
mooizoquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef snopprinses het volgende:
oioiii
moodboards maken is te stom
De boodschap is duidelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef carmiie het volgende:
[..]
mooizo![]()
zodra de 290e post er is zal ik ophouden met posten zodat jij hem kan volmaken![]()
dus mensen :
MARLII GAAT VANDAAG HET TOPIC VOL MAKEN!!![]()
![]()
We hebben er al 1. Door Sven Kramer gister op de 5quote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
zo te zien kon ze niet harder, ze is helemaal kapot![]()
Zo winnen we nooit een medaille
Inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2006 16:59 schreef carmiie het volgende:
[..]
mooizo![]()
zodra de 290e post er is zal ik ophouden met posten zodat jij hem kan volmaken![]()
dus mensen :
MARLII GAAT VANDAAG HET TOPIC VOL MAKEN!!![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
We hebben er al 1. Door Sven Kramer gister op de 5
redelijk, ik moet de kamer enzo schoonmaken, maar ik heb totaal geen zin en als ik het niet doe moet ik geld betalenquote:
succes.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:01 schreef carmiie het volgende:
mijn pa kwam net naar boven, ik moet mijn kamer afmaken enzo
doei
dan zou ik het maar doen.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:02 schreef carmiie het volgende:
[..]
redelijk, ik moet de kamer enzo schoonmaken, maar ik heb totaal geen zin en als ik het niet doe moet ik geld betalen![]()
Nog noooit gehad datquote:Op zondag 12 februari 2006 17:02 schreef carmiie het volgende:
[..]
redelijk, ik moet de kamer enzo schoonmaken, maar ik heb totaal geen zin en als ik het niet doe moet ik geld betalen![]()
jaquote:Op zondag 12 februari 2006 17:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
![]()
Alleen die kut amerikaan moest zo nodig weer harder
En Verheijen net naast het podium![]()
wat is er nou verkeerd aan slape?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Slapen is het ook nie thelemaal.
quote:
je bent er dus weerquote:Op zondag 12 februari 2006 17:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Slapen is het ook nie thelemaal.
moet je dan serieus betalenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:02 schreef carmiie het volgende:
[..]
Tsja dan kan je niet fokkenquote:
ik ben wel moe. als ik zomeeteen maar niet in slaap valquote:
hier ligt gelukkig geen sneeuwquote:Op zondag 12 februari 2006 17:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik ben wel moe. als ik zomeeteen maar niet in slaap val
wtf ik kijk naar buiten ligt er ammel sneeuw ineens.
Zit in bedquote:
Laptop?quote:
Amerikanen zijn gewoon arrogant, bij hun moet alles zo groot en zo veel mogelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 17:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jaMaar die Amerikaan is behoorlijk arrogant. In zo'n interview zei hij dattie op zn minst een paar medailles moest hebben
geld betalenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:02 schreef carmiie het volgende:
[..]
maar er komt wel natte sneeuw uit de lucht vallenquote:
quote:
hier sneeuwt het ook..maar volgens mij blijft het niet liggenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik ben wel moe. als ik zomeeteen maar niet in slaap val
wtf ik kijk naar buiten ligt er ammel sneeuw ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |