inderdaad. Maar de duitsers hadden gister al de meeste medaillesquote:Op zondag 12 februari 2006 17:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Amerikanen zijn gewoon arrogant, bij hun moet alles zo groot en zo veel mogelijk![]()
hier komt ondertussen ook wat uit de lucht naar beneden ..quote:Op zondag 12 februari 2006 17:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
maar er komt wel natte sneeuw uit de lucht vallen![]()
ach het zal mij worst wezen zolang we het wk voetbal maar winnen.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
inderdaad. Maar de duitsers hadden gister al de meeste medailles2 goud en 2 zilver
ja, maar ben bang dat dat ook niet helemaal gaat lukkenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ach het zal mij worst wezen zolang we het wk voetbal maar winnen.
oh!quote:
Slapenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:10 schreef B_BOY het volgende:
Jammer dat speedygj hier niet meer is die kon het ons anders gelijk vertelle wat het weer ging doen...
wat gaan jullie vanaaf doen ?
is die weg?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:10 schreef B_BOY het volgende:
Jammer dat speedygj hier niet meer is die kon het ons anders gelijk vertelle wat het weer ging doen...
wat gaan jullie vanaaf doen ?
hij was er gister nogquote:Op zondag 12 februari 2006 17:10 schreef B_BOY het volgende:
niksquote:wat gaan jullie vanaaf doen ?
Duitsers zijn hetzelfde als amerikanen, ook lomp volkquote:Op zondag 12 februari 2006 17:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
inderdaad. Maar de duitsers hadden gister al de meeste medailles2 goud en 2 zilver
Sure?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:11 schreef -Marlii- het volgende:
En weet je he, ik wil de laatste post nu![]()
hahaha, jaa helemaal mee eensquote:Op zondag 12 februari 2006 17:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Duitsers zijn hetzelfde als amerikanen, ook lomp volk
Tenminste hier over de grens dan
Niet gehad?quote:
die zijn echt erg ja, je word op de markt al in het duits aangesprokenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:12 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hahaha, jaa helemaal mee eensAl die Duitsers die zaterdag bij ons komen
ja vanochtend had ik me er geestelijk op voorbereid, was carmii me voorquote:
das lelijkquote:Op zondag 12 februari 2006 17:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
die zijn echt erg ja, je word op de markt al in het duits aangesproken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |