In plaats van dat je nou antwoord geeft op m'n vragenquote:

En haal wat namen om te laten zien dat je nog meer wilt bereiken.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:08 schreef mcyodogg het volgende:
Punt is dat wat Cocu betreft er nog wat verder dan alleen volgend jaar moet worden gekeken. Ten eerste moet PSV Cocu proberen ervan te overtuigen dat hij nog een jaar door moet als speler. Maar biedt hem dan ook meteen een contract aan voor een andere functie binnen PSV, voor wanneer hij stopt.

Houd liever wat namenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En haal wat namen om te laten zien dat je nog meer wilt bereiken.

Ik was helaas niet aanwezig dus kan ik er niks van zeggen, ik lag thuis de boel onder te schijten met buikgriep...quote:Op maandag 13 februari 2006 17:13 schreef Zapper het volgende:
[..]
In plaats van dat je nou antwoord geeft op m'n vragen![]()

Kán PSV namen halen?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En haal wat namen om te laten zien dat je nog meer wilt bereiken.

Net zomin als Ajax, maar we doen graag alsof...quote:

De gedachte alleen al....quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef Elvislives het volgende:
Oh nog iets: Ajax wil wilfred Bouma, maar ik heb geen idee in hoeverre dat concreet is. Speelt ie zo weinig bij villa dan?

ach Bouma heeft al voor mij afgedaan door het moment van vertrek.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef Spideyman het volgende:
Uit het transfergeruchtentopic:
[..]
De gedachte alleen al....

blijft natuurlijk staan dat het waardeloos zou zijn als ie uitgerekend naar ajax zou gaanquote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach Bouma heeft al voor mij afgedaan door het moment van vertrek.

idd, hier worden weinig Ajacieden blij van.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]

hij is me al zo tegengevallen dat ik er niet eens van zou staan te kijken, een een centrum van Stam & Bouma is iig niet het snelste centrum!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef R4V3 het volgende:
[..]
blijft natuurlijk staan dat het waardeloos zou zijn als ie uitgerekend naar ajax zou gaan

Nee idd dat moet goed te doen zijn met Koné in de aanval, misschien dat zelfs Beasley dan nog eens een goede wedstrijd speeltquote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij is me al zo tegengevallen dat ik er niet eens van zou staan te kijken, een een centrum van Stam & Bouma is iig niet het snelste centrum!

Ruslandquote:Telegraph: Hiddink wordt part-time bondscoach Rusland
Volgens het Engelse Telegraph wordt Guus Hiddink waarschijnlijk part-time bondscoach van Rusland. De krant baseert zich op betrouwbare kranten in Rusland. Die zouden gemeld hebben dat Hiddink een lucratief aanbod heeft geaccepteerd om bondscoach te worden van Rusland. Hij zou het eerste jaar de functie gaan doen naast de rol van technisch directeur bij PSV. Een en ander zou binnen 10 dagen aangekondigd kunnen worden. Chelsea eigenaar Roman Abramovich zou een kleine rol hebben gespeeld bij de aanstelling.

Gut, we zijn het zowaar eens een keer eens!!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]

Shit happens aldos...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gut, we zijn het zowaar eens een keer eens!!

Zoveelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Shit happens aldos...
Moet jou wel pijn doen dat ajax nu opnieuw opgebouwd wordt uit zoveel oud AZ en PSV spelers?
De eigen jeugd (waar ajax voor staat!) voor een habbekrats de deur uitgaat (Sneijder zal ook nog verkocht worden let maar op) of op de bank zit te verpieteren?

Sneijder wordt daarnaast toch al zwaar overschatquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Shit happens aldos...
Moet jou wel pijn doen dat ajax nu opnieuw opgebouwd wordt uit zoveel oud AZ en PSV spelers?
De eigen jeugd (waar ajax voor staat!) voor een habbekrats de deur uitgaat (Sneijder zal ook nog verkocht worden let maar op) of op de bank zit te verpieteren?

Preciesquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:22 schreef Suijk het volgende:
Trap ook, die past ook wel bij jullie.

liever halen we dan O'Neill voor de neus van de Engelsen wegquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:21 schreef ErikT het volgende:
Als Hiddink volgend jaar TD wordt, zullen we dan Cuper als coach nemen? Hij is werkeloos.

Lindenbergh, Perez, Stam, Huntelaarquote:

Ik ken O'Neill niet, maar wat Cuper met Valencia voor elkaar kreeg is vergelijkbaar of zelfs beter dan wat Hiddink met PSV voor elkaar krijgt (in CL). Hij werd nog kampioen ook. Met Mendietaquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
liever halen we dan O'Neill voor de neus van de Engelsen weg

Mendieta? Kansloos. Vertel eens een reden wat de winst van PSV zou zijn met het halen van Mendieta. Wat zou het jaarloon van miljoenen euro's per jaar compenseren.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:45 schreef rubbereend het volgende:
Mendieta zit toch bij middlesbrough?

Hoezo. Hij predikt catenaccio.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:22 schreef Suijk het volgende:
Trap ook, die past ook wel bij jullie.

geen idee, ik zie het ook niet zitten.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Mendieta? Kansloos. Vertel eens een reden wat de winst van PSV zou zijn met het halen van Mendieta. Wat zou het jaarloon van miljoenen euro's per jaar compenseren.

Wel gelukt bij Middlesbrough dan?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Mendieta mislukt bij Lazio en Barca na zijn Valencia tijd.

Ik weet dat hij een flinke blessure achter de rug heeft, maar voor de rest kan ik hier geen antwoord opgegeven.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wel gelukt bij Middlesbrough dan?

ook niet echtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:59 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wel gelukt bij Middlesbrough dan?

Daarom moeten we m ook samen met Cuper halen.quote:

Lindenbergh en Landzaat komen uit de Ajax schoolquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Shit happens aldos...

Juustem, dat is volgens mij nou net zijn puntquote:Op dinsdag 14 februari 2006 14:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Hoezo. Hij predikt catenaccio.![]()

Dat willen wij niet spelen hoor. Wij staan voor controlerend voetbal met gedoseerde aanvallen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Juustem, dat is volgens mij nou net zijn punt

Jullie staan voor controlerend voetbal met gedoseerde aanvallen nadat de tegenstander een fout gemaakt heeft. Dat komt aardig dicht bij catenaccio hoor.....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat willen wij niet spelen hoor. Wij staan voor controlerend voetbal met gedoseerde aanvallen.
Zou jij ons catenaccio willen zien spelen? Neem Trap zelf dan. Jullie zitten binnenkort toch zonder.![]()

Catenaccio is verdedigend voetbal. Dat is het verschil.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:55 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jullie staan voor controlerend voetbal met gedoseerde aanvallen nadat de tegenstander een fout gemaakt heeft. Dat komt aardig dicht bij catenaccio hoor.....
Ik wist niet dat jij ons zo nauw volgde. Dat riekt naar een buitengewone sympathie in latente fase.quote:Buiten de wedstrijden tegen Milans heb ik tegen erdelijke tegenstanders ook niet veel anders gezien eerlijk gezegd.

Dude, catenaccio wordt gespeeld met 5 verdedigers waarvan de laatste man zo'n 20 meter achter de andere 4 verdedigers speelt. Daarvoor spelen 4 middenvelder waarvan er minstens 2 zich alleen maar bezig houden met defensieve taken. Daar weer voor is er de eenzame counterspits. Opvallend is verder dat er veel mandekking plaats vindt in plaats van zoneverdediging.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:55 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jullie staan voor controlerend voetbal met gedoseerde aanvallen nadat de tegenstander een fout gemaakt heeft. Dat komt aardig dicht bij catenaccio hoor.....
Buiten de wedstrijden tegen Milans heb ik tegen erdelijke tegenstanders ook niet veel anders gezien eerlijk gezegd.

en waarschijnlijk heeft ie Ajax-PSV van vorig jaar maar uit z'n geheugen geblockedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Catenaccio is verdedigend voetbal. Dat is het verschil.
[..]
Ik wist niet dat jij ons zo nauw volgde. Dat riekt naar een buitengewone sympathie in latente fase.![]()

De cliché's zijn bijna op. Ik word er ook behoorlijk ziek van.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:04 schreef mcyodogg het volgende:
Weet je waar ik zo van moet kotsen. Als kranten of TV weer prediken dat PSV 'zakelijk' de wedstrijd won. Oke, je kan vinden dat de ploeg saai speelt (ikzelf ben geen tegenstander van controlerend voetbal), maar dat woord 'zakelijk' wordt echt te pas en te onpas aan zo'n wedstrijd van PSV geplakt. Ze praten elkaar allemaal na.![]()

Die 0-4 bedoel je?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:05 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
en waarschijnlijk heeft ie Ajax-PSV van vorig jaar maar uit z'n geheugen geblocked

Perez merkte dan ook terecht op dat het tegenstrijdig is, omdat ze het bij zowel PSV, AZ als Feyenoord zeggen. Bovendien is het een totaal zinloze opmerking.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De cliché's zijn bijna op. Ik word er ook behoorlijk ziek van.
"Als je zulke wedstrijden ook wint wordt je kampioen" hoor ik ook echt té vaak.

z'n ban zit erop dus ik verwacht wel een paar namenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Cultheld waar ben je
Die heeft altijd namen.

Het grote aftakelen lijkt dan toch voor de deur te staan. Spelers die vertrekken is één ding, maar als de hele technische staf bedenkingen heeft en dat zomaar in de krant komt is dat een teken dat er écht iets goed scheef zit...quote:14/2/2006 - ED: 'onzekerheid zorgt voor onrust bij PSV'
(Gepost door RvN)
In een interessante analyse van de huidige situatie bij PSV meldt het Eindhovens Dagblad dat de afwachtende houding van het bestuur omtrent de nabije toekomst voor onzekerheid zorgt bij technische staf en de spelersgroep. Hiddink zou een klankbord in het bestuur missen en een visie op de toekomst vanuit datzelfde bestuur. De onduidelijkheid rond Hiddink heeft ook zijn gevolgen op de rest. Fred Rutten, René Eijkelkamp en Joop Hiele zouden officieel nog niet weten of PSV met ze door wil en diverse spelers lijkt hun toekomst bij PSV te laten afhangen van Guus Hiddink.

beroerde is dat daar aan de leiding vand e club een visie ontbreekt, ook bij de RvCquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, vooral dat hij dingen in de media roept die dan later door anderen binnen de club ontkend worden is een teken dat de man niet weet waar hij mee bezig is...

De RvC is ook niet echt een orgaan wat bedoeld is om beleid uit te stippelen, dat is meer een waakhond. Maar de voorzitter moet idd wat slagvaardiger voor de dag komen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beroerde is dat daar aan de leiding vand e club een visie ontbreekt, ook bij de RvC
hiddink leek de enige met een echte visie maar wat die gaat doen is afwachten

de RvC moet de lange termijn bewakenquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De RvC is ook niet echt een orgaan wat bedoeld is om beleid uit te stippelen, dat is meer een waakhond. Maar de voorzitter moet idd wat slagvaardiger voor de dag komen.

Sergio "el Kun" Aguero: Als hij komt, dan gaat PSV er op vooruit ten opzichte van Farfán en heeft PSV de beste en meest creatieve speler van de Eredivisie in handen. Aguero kopen = titel kopenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
z'n ban zit erop dus ik verwacht wel een paar namen

Ik denk het ook niet. Ik denk dat we afscheid gaan nemen van veel namen...quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:45 schreef Suijk het volgende:
Nou, daar zijn de namen al. Ik denk dat er geen één van komt.

Zoals....???quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. Ik denk dat we afscheid gaan nemen van veel namen...

Komt het lijstje van cultheld af dan? Dan komt er idd geen één.quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:45 schreef Suijk het volgende:

Ik acht de kans op vertrek groot bij:quote:Op woensdag 15 februari 2006 09:31 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zoals....???
wordt het dan ook een leegloop zoals bij Ajax...???

PSV wil toch juist Hoogstraate terug halen, waar Emmen niet zo blij mee is?quote:Op woensdag 15 februari 2006 10:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik acht de kans op vertrek groot bij:
- Spelers van de B-garnituur:
* Smit
* Takak
* Feher
* Ten Rouwelaar
* Hoogstraten
- Spelers uit de A-kern:
* Zoetebier
* Lucius
* Farfán
* Sibon
* Ball
* Cocu *
* Ooijer *
* Alex **
* Afhankelijk van het aanblijven van Hiddink.
** Afhankelijk van de plannen van Chelsea.

Dat van Gentenaar staat toch helemaal niet vast?quote:Op woensdag 15 februari 2006 12:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
PSV wil toch juist Hoogstraate terug halen, waar Emmen niet zo blij mee is?
ja dan gaat Zoetebier, zitten we weer niet op te letten. Gaat ajax er met Gentenaar vandoor

waar rook is is vuur!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:35 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat van Gentenaar staat toch helemaal niet vast?

Laten we zeggen 98%quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:35 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Dat van Gentenaar staat toch helemaal niet vast?

quote:Op woensdag 15 februari 2006 14:01 schreef mcyodogg het volgende:
Tegen Fenerbahce was de sfeeractie geslaagd, zag er mooi uit. Maar trekken we dinsdag met zn allen dit aan?
[afbeelding]

quote:Op woensdag 15 februari 2006 08:45 schreef Suijk het volgende:

ach, zolang het bij volgen blijft...quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef rubbereend het volgende:
god sta me bij, PSV schijnt Diba te volgen

quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef rubbereend het volgende:

Bron?quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:04 schreef rubbereend het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |