In plaats van dat je nou antwoord geeft op m'n vragenquote:
En haal wat namen om te laten zien dat je nog meer wilt bereiken.quote:Op maandag 13 februari 2006 17:08 schreef mcyodogg het volgende:
Punt is dat wat Cocu betreft er nog wat verder dan alleen volgend jaar moet worden gekeken. Ten eerste moet PSV Cocu proberen ervan te overtuigen dat hij nog een jaar door moet als speler. Maar biedt hem dan ook meteen een contract aan voor een andere functie binnen PSV, voor wanneer hij stopt.
Houd liever wat namenquote:Op maandag 13 februari 2006 17:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En haal wat namen om te laten zien dat je nog meer wilt bereiken.
Ik was helaas niet aanwezig dus kan ik er niks van zeggen, ik lag thuis de boel onder te schijten met buikgriep...quote:Op maandag 13 februari 2006 17:13 schreef Zapper het volgende:
[..]
In plaats van dat je nou antwoord geeft op m'n vragen![]()
Kán PSV namen halen?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En haal wat namen om te laten zien dat je nog meer wilt bereiken.
Net zomin als Ajax, maar we doen graag alsof...quote:
De gedachte alleen al....quote:Op maandag 13 februari 2006 19:54 schreef Elvislives het volgende:
Oh nog iets: Ajax wil wilfred Bouma, maar ik heb geen idee in hoeverre dat concreet is. Speelt ie zo weinig bij villa dan?
ach Bouma heeft al voor mij afgedaan door het moment van vertrek.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef Spideyman het volgende:
Uit het transfergeruchtentopic:
[..]
De gedachte alleen al....
blijft natuurlijk staan dat het waardeloos zou zijn als ie uitgerekend naar ajax zou gaanquote:Op maandag 13 februari 2006 20:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach Bouma heeft al voor mij afgedaan door het moment van vertrek.
idd, hier worden weinig Ajacieden blij van.quote:Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
hij is me al zo tegengevallen dat ik er niet eens van zou staan te kijken, een een centrum van Stam & Bouma is iig niet het snelste centrum!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:42 schreef R4V3 het volgende:
[..]
blijft natuurlijk staan dat het waardeloos zou zijn als ie uitgerekend naar ajax zou gaan
Nee idd dat moet goed te doen zijn met Koné in de aanval, misschien dat zelfs Beasley dan nog eens een goede wedstrijd speeltquote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij is me al zo tegengevallen dat ik er niet eens van zou staan te kijken, een een centrum van Stam & Bouma is iig niet het snelste centrum!
Ruslandquote:Telegraph: Hiddink wordt part-time bondscoach Rusland
Volgens het Engelse Telegraph wordt Guus Hiddink waarschijnlijk part-time bondscoach van Rusland. De krant baseert zich op betrouwbare kranten in Rusland. Die zouden gemeld hebben dat Hiddink een lucratief aanbod heeft geaccepteerd om bondscoach te worden van Rusland. Hij zou het eerste jaar de functie gaan doen naast de rol van technisch directeur bij PSV. Een en ander zou binnen 10 dagen aangekondigd kunnen worden. Chelsea eigenaar Roman Abramovich zou een kleine rol hebben gespeeld bij de aanstelling.
Gut, we zijn het zowaar eens een keer eens!!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:30 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Shit happens aldos...quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:42 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gut, we zijn het zowaar eens een keer eens!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |