Feyenoord doet het statistisch de laatste jaren het best van alle opponenten in Eindhoven. Had Bos laatst nog keurig nagezocht.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is ze vaker gelukt, dus waarom niet. psv is niet onoverwinnelijk...
quote:Hiddink in NOTW: 'Ik verbreek contract PSV niet, part-time wel mogelijk
Het Engelse tabloid News of the World komt vandaag met quotes van Guus Hiddink waarin hij aangeeft alleen geinteresseerd te zijn in de positie van Engelse bondscoach voor het komende seizoen als dat part-time is. "Ik zal mijn contract met PSV niet verbreken, maar het is mogelijk om de Engelse taken erbij te doen voor de eerste 12 maanden. Dat is iets dat lukte met het Australische nationale elftal. Londen is slechts een uur van waar ik leef in Eindhoven dus de afstand zal geen probleem zijn. Ik ben het gewend om uit een koffer te leven."
Negatief: Zitten we straks met Beckham hierquote:
Erg leuk, maar de Engelse bond gaat kiezen voor een Britse bondscoach. Waarschijnlijk O'Neill.quote:
Smerige poly!quote:Op zondag 12 februari 2006 13:14 schreef Zapper het volgende:
Als de scheidsrechter op de hoogte was van een voordeelregel, had PSV nooit gewonnen.
Wat vonden de aanwezigen van Hirayama, best jammer dat dat schot net naast ging toch?
Tegen Roda speelde hij geloof ik hoor. Tegen Utrecht was Theo geschorst....quote:Op zondag 12 februari 2006 14:59 schreef Beschouw het volgende:
Wat is er trouwens met Theo Lucius. Kan iemand mij vertellen waarom hij de laatste tijd zo weinig speelt? Is hij gebleseerd? Of wordt hij gepasseerd? Straks komt zijn selectie voor het WK nog in gevaar.
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Erg leuk, maar de Engelse bond gaat kiezen voor een Britse bondscoach. Waarschijnlijk O'Neill.
Oh ja, PSV heeft dat nou nóóit hequote:Op zondag 12 februari 2006 16:38 schreef EminemRulezz het volgende:
Feyenoord haakt bij deze al af. Laten teveel kostbare punten liggen. God straf onmiddelijk dat zie je wel. Vorige week winnen ze met mazzel van nec en nu krijgen ze hun verdiende loon
Geluk dwing je af.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh ja, PSV heeft dat nou nóóit he. Utrecht alweer vergeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |