Het is ze vaker gelukt, dus waarom niet. psv is niet onoverwinnelijk...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat AC milan en Lyon niet lukt, krijgt Feyenoord wel voor elkaar?
De kans is natuurlijk altijd aanwezig, maar niet heel erg groot met het publiek er achter en waarschijnlijk weinig Fey supporters (dat wordt wel geregeld door de autoriteiten, die hebben liever PSV als kampioen dan Fey en we weten waarom)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is ze vaker gelukt, dus waarom niet. psv is niet onoverwinnelijk...
Weinig supporters. Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ach ja, we zullen zien.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
De kans is natuurlijk altijd aanwezig, maar niet heel erg groot met het publiek er achter en waarschijnlijk weinig Fey supporters (dat wordt wel geregeld door de autoriteiten, die hebben liever PSV als kampioen dan Fey en we weten waarom)
Ik denk ook wel veel. Dat verdient zo'n wedstrijd ook. Helemaal als t verschil <4 punten is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Weinig supporters. Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ach ja, we zullen zien.
Het was inderdaad niet veel vanavond,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:23 schreef mcyodogg het volgende:
matigjes
maar goed, 3 punten en de 0.
Lyon speelt de laatste tijd ook niet super, bovendien hebben ze een aantal geblesseerden.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:05 schreef Radegast het volgende:
PSV mag weleens wat beter gaan voetballen en snel ook want als je zo speelt heb je dus geen kans tegen Lyon hé...
PSV speelt het hele seizoen al niet florisant. Maar we winnen wel van RBC, Ajax én AC Milan. Dus die conclusie die je trekt vind ik niet echt kloppen. Raar maar waar.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:05 schreef Radegast het volgende:
PSV mag weleens wat beter gaan voetballen en snel ook want als je zo speelt heb je dus geen kans tegen Lyon hé...
Milan maakt dan ook niet zonder reden geen kans meer op de titel...quote:Op zondag 12 februari 2006 03:15 schreef Spideyman het volgende:
[..]
PSV speelt het hele seizoen al niet florisant. Maar we winnen wel van RBC, Ajax én AC Milan. Dus die conclusie die je trekt vind ik niet echt kloppen. Raar maar waar.
voor vitesse ben ik niet bang. AZ loopt ook niet lekker nu en ajax....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Inderdaad en vrijdag vitesse-psv kan leuk worden
dan volgen nog
az-psv
ajax-psv
Je wordt doorgelinkt naar nikefootball.com...quote:Op zondag 12 februari 2006 10:50 schreef Garlic_Sauce het volgende:
lol... what happened to psv.nlzit een kei lange intro bij met Eric Cantona nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |