Catenaccio is verdedigend voetbal. Dat is het verschil.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:55 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jullie staan voor controlerend voetbal met gedoseerde aanvallen nadat de tegenstander een fout gemaakt heeft. Dat komt aardig dicht bij catenaccio hoor.....
Ik wist niet dat jij ons zo nauw volgde. Dat riekt naar een buitengewone sympathie in latente fase.quote:Buiten de wedstrijden tegen Milans heb ik tegen erdelijke tegenstanders ook niet veel anders gezien eerlijk gezegd.
Dude, catenaccio wordt gespeeld met 5 verdedigers waarvan de laatste man zo'n 20 meter achter de andere 4 verdedigers speelt. Daarvoor spelen 4 middenvelder waarvan er minstens 2 zich alleen maar bezig houden met defensieve taken. Daar weer voor is er de eenzame counterspits. Opvallend is verder dat er veel mandekking plaats vindt in plaats van zoneverdediging.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:55 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jullie staan voor controlerend voetbal met gedoseerde aanvallen nadat de tegenstander een fout gemaakt heeft. Dat komt aardig dicht bij catenaccio hoor.....
Buiten de wedstrijden tegen Milans heb ik tegen erdelijke tegenstanders ook niet veel anders gezien eerlijk gezegd.
en waarschijnlijk heeft ie Ajax-PSV van vorig jaar maar uit z'n geheugen geblockedquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Catenaccio is verdedigend voetbal. Dat is het verschil.
[..]
Ik wist niet dat jij ons zo nauw volgde. Dat riekt naar een buitengewone sympathie in latente fase.![]()
De cliché's zijn bijna op. Ik word er ook behoorlijk ziek van.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:04 schreef mcyodogg het volgende:
Weet je waar ik zo van moet kotsen. Als kranten of TV weer prediken dat PSV 'zakelijk' de wedstrijd won. Oke, je kan vinden dat de ploeg saai speelt (ikzelf ben geen tegenstander van controlerend voetbal), maar dat woord 'zakelijk' wordt echt te pas en te onpas aan zo'n wedstrijd van PSV geplakt. Ze praten elkaar allemaal na.![]()
Die 0-4 bedoel je?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:05 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
en waarschijnlijk heeft ie Ajax-PSV van vorig jaar maar uit z'n geheugen geblocked
Perez merkte dan ook terecht op dat het tegenstrijdig is, omdat ze het bij zowel PSV, AZ als Feyenoord zeggen. Bovendien is het een totaal zinloze opmerking.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
De cliché's zijn bijna op. Ik word er ook behoorlijk ziek van.
"Als je zulke wedstrijden ook wint wordt je kampioen" hoor ik ook echt té vaak.
z'n ban zit erop dus ik verwacht wel een paar namenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Cultheld waar ben je
Die heeft altijd namen.
Het grote aftakelen lijkt dan toch voor de deur te staan. Spelers die vertrekken is één ding, maar als de hele technische staf bedenkingen heeft en dat zomaar in de krant komt is dat een teken dat er écht iets goed scheef zit...quote:14/2/2006 - ED: 'onzekerheid zorgt voor onrust bij PSV'
(Gepost door RvN)
In een interessante analyse van de huidige situatie bij PSV meldt het Eindhovens Dagblad dat de afwachtende houding van het bestuur omtrent de nabije toekomst voor onzekerheid zorgt bij technische staf en de spelersgroep. Hiddink zou een klankbord in het bestuur missen en een visie op de toekomst vanuit datzelfde bestuur. De onduidelijkheid rond Hiddink heeft ook zijn gevolgen op de rest. Fred Rutten, René Eijkelkamp en Joop Hiele zouden officieel nog niet weten of PSV met ze door wil en diverse spelers lijkt hun toekomst bij PSV te laten afhangen van Guus Hiddink.
beroerde is dat daar aan de leiding vand e club een visie ontbreekt, ook bij de RvCquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, vooral dat hij dingen in de media roept die dan later door anderen binnen de club ontkend worden is een teken dat de man niet weet waar hij mee bezig is...
De RvC is ook niet echt een orgaan wat bedoeld is om beleid uit te stippelen, dat is meer een waakhond. Maar de voorzitter moet idd wat slagvaardiger voor de dag komen.quote:Op woensdag 15 februari 2006 01:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
beroerde is dat daar aan de leiding vand e club een visie ontbreekt, ook bij de RvC
hiddink leek de enige met een echte visie maar wat die gaat doen is afwachten
de RvC moet de lange termijn bewakenquote:Op woensdag 15 februari 2006 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De RvC is ook niet echt een orgaan wat bedoeld is om beleid uit te stippelen, dat is meer een waakhond. Maar de voorzitter moet idd wat slagvaardiger voor de dag komen.
Sergio "el Kun" Aguero: Als hij komt, dan gaat PSV er op vooruit ten opzichte van Farfán en heeft PSV de beste en meest creatieve speler van de Eredivisie in handen. Aguero kopen = titel kopenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
z'n ban zit erop dus ik verwacht wel een paar namen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |