abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35078096
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:55 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Jullie staan voor controlerend voetbal met gedoseerde aanvallen nadat de tegenstander een fout gemaakt heeft. Dat komt aardig dicht bij catenaccio hoor.....
Catenaccio is verdedigend voetbal. Dat is het verschil.
quote:
Buiten de wedstrijden tegen Milans heb ik tegen erdelijke tegenstanders ook niet veel anders gezien eerlijk gezegd.
Ik wist niet dat jij ons zo nauw volgde. Dat riekt naar een buitengewone sympathie in latente fase.
The gum you like, is coming back in style.
pi_35078323
Weet je waar ik zo van moet kotsen. Als kranten of TV weer prediken dat PSV 'zakelijk' de wedstrijd won. Oke, je kan vinden dat de ploeg saai speelt (ikzelf ben geen tegenstander van controlerend voetbal), maar dat woord 'zakelijk' wordt echt te pas en te onpas aan zo'n wedstrijd van PSV geplakt. Ze praten elkaar allemaal na.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:04:57 #153
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_35078332
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:55 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Jullie staan voor controlerend voetbal met gedoseerde aanvallen nadat de tegenstander een fout gemaakt heeft. Dat komt aardig dicht bij catenaccio hoor.....

Buiten de wedstrijden tegen Milans heb ik tegen erdelijke tegenstanders ook niet veel anders gezien eerlijk gezegd.
Dude, catenaccio wordt gespeeld met 5 verdedigers waarvan de laatste man zo'n 20 meter achter de andere 4 verdedigers speelt. Daarvoor spelen 4 middenvelder waarvan er minstens 2 zich alleen maar bezig houden met defensieve taken. Daar weer voor is er de eenzame counterspits. Opvallend is verder dat er veel mandekking plaats vindt in plaats van zoneverdediging.

Op welke manier wil jij dit vergelijken met PSV? Ik snap dat je het fijn vindt om de stempel countervoetbal op PSV te drukken, maar noem het geen catenaccio want dan heb je geen verstand van zaken.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:05:25 #154
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_35078348
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Catenaccio is verdedigend voetbal. Dat is het verschil.
[..]

Ik wist niet dat jij ons zo nauw volgde. Dat riekt naar een buitengewone sympathie in latente fase.
en waarschijnlijk heeft ie Ajax-PSV van vorig jaar maar uit z'n geheugen geblocked
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
  dinsdag 14 februari 2006 @ 16:06:53 #155
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_35078408
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:04 schreef mcyodogg het volgende:
Weet je waar ik zo van moet kotsen. Als kranten of TV weer prediken dat PSV 'zakelijk' de wedstrijd won. Oke, je kan vinden dat de ploeg saai speelt (ikzelf ben geen tegenstander van controlerend voetbal), maar dat woord 'zakelijk' wordt echt te pas en te onpas aan zo'n wedstrijd van PSV geplakt. Ze praten elkaar allemaal na.
De cliché's zijn bijna op. Ik word er ook behoorlijk ziek van.

"Als je zulke wedstrijden ook wint wordt je kampioen" hoor ik ook echt té vaak.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_35078423
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:05 schreef Garlic_Sauce het volgende:

[..]

en waarschijnlijk heeft ie Ajax-PSV van vorig jaar maar uit z'n geheugen geblocked
Die 0-4 bedoel je?
pi_35078553
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 16:06 schreef Spideyman het volgende:

[..]

De cliché's zijn bijna op. Ik word er ook behoorlijk ziek van.

"Als je zulke wedstrijden ook wint wordt je kampioen" hoor ik ook echt té vaak.
Perez merkte dan ook terecht op dat het tegenstrijdig is, omdat ze het bij zowel PSV, AZ als Feyenoord zeggen. Bovendien is het een totaal zinloze opmerking.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_35082875
13/2/2006 - Valckx in Argentinie voor versterking
(Gepost door )

Volgens het regionale BN De Stem is Stan Valckx momenteel in Argentinie om zich te orienteren op mogelijke versterkingen. PSV zou daarmee volgens de rekening houden met de mogelijke interesse van Chelsea voor Jefferson Farfan. [reageer]

Bron: PN

Ben benieuwd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35083120
Oud nieuws.

Ben alleen wel benieuwd om welke Argentijnen het met name gaat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 februari 2006 @ 18:25:19 #160
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35083224
er zullen vast snel namen opduiken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35084016
Cultheld waar ben je
Die heeft altijd namen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 februari 2006 @ 20:55:21 #162
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35088819
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Cultheld waar ben je
Die heeft altijd namen.
z'n ban zit erop dus ik verwacht wel een paar namen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35091587
Tuurlijk namen die alleen onze Cult zal kennen.
pi_35092319
Kempes, Passarella, Ardiles, Tarantini. Ze moeten toch allemaal wel kinderen hebben die kunnen voetballen?
pi_35098314
quote:
14/2/2006 - ED: 'onzekerheid zorgt voor onrust bij PSV'
(Gepost door RvN)

In een interessante analyse van de huidige situatie bij PSV meldt het Eindhovens Dagblad dat de afwachtende houding van het bestuur omtrent de nabije toekomst voor onzekerheid zorgt bij technische staf en de spelersgroep. Hiddink zou een klankbord in het bestuur missen en een visie op de toekomst vanuit datzelfde bestuur. De onduidelijkheid rond Hiddink heeft ook zijn gevolgen op de rest. Fred Rutten, René Eijkelkamp en Joop Hiele zouden officieel nog niet weten of PSV met ze door wil en diverse spelers lijkt hun toekomst bij PSV te laten afhangen van Guus Hiddink.
Het grote aftakelen lijkt dan toch voor de deur te staan. Spelers die vertrekken is één ding, maar als de hele technische staf bedenkingen heeft en dat zomaar in de krant komt is dat een teken dat er écht iets goed scheef zit...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 februari 2006 @ 00:59:38 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35098366
ja nu lijkt de contructie tegen te werken. De TD zou normaal gesproken de contracten met de trainers moeten verlengen enzo. Maarja onze TD weet niet eens wat er met hemzelf gaat gebeuren? Dan hebben we nog een nitwit van een voorzitter die er soms geen kut van snapt en tot overmaat van ramp hebben we een RvC die het ergste is van allemaal
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:02:50 #167
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35098450
Echt waar, die Westerhof he, die maakt t allemaal kapot. Wel met een klap (halve finale CL), maar toch. Ik ben niet vaak pessimistisch, maar die man stapelt fout op fout. Wat een amateur.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_35098510
Ja, vooral dat hij dingen in de media roept die dan later door anderen binnen de club ontkend worden is een teken dat de man niet weet waar hij mee bezig is...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 februari 2006 @ 01:07:21 #169
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35098543
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, vooral dat hij dingen in de media roept die dan later door anderen binnen de club ontkend worden is een teken dat de man niet weet waar hij mee bezig is...
beroerde is dat daar aan de leiding vand e club een visie ontbreekt, ook bij de RvC

hiddink leek de enige met een echte visie maar wat die gaat doen is afwachten
DeLuna vindt me dik ;(
pi_35098575
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

beroerde is dat daar aan de leiding vand e club een visie ontbreekt, ook bij de RvC

hiddink leek de enige met een echte visie maar wat die gaat doen is afwachten
De RvC is ook niet echt een orgaan wat bedoeld is om beleid uit te stippelen, dat is meer een waakhond. Maar de voorzitter moet idd wat slagvaardiger voor de dag komen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 01:11:07 #171
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_35098601
We lijken Ajax wel. Ook van die prutsers.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 februari 2006 @ 01:12:14 #172
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35098623
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De RvC is ook niet echt een orgaan wat bedoeld is om beleid uit te stippelen, dat is meer een waakhond. Maar de voorzitter moet idd wat slagvaardiger voor de dag komen.
de RvC moet de lange termijn bewaken maar daar zitten alleen centenneukers in
DeLuna vindt me dik ;(
pi_35099498
Alsof Westerhof er iets aan kan doen dat Hiddink de twijfelaar uithangt. Alles draait om Guus. Wat wil ie ? Wil meer geld, zit ie te wachten op een fulltime job elders, of een partime bondscoachjob plus TD'schap, wil ie juist kappen op het veld ? Hij is de TD en trainer, waar een hoop spelers op wachten of ie wel doorgaat, en tevens moet de technische staf afwachten wat er gebeurt met hem omdat ook zij nauw verbonden zijn aan zijn functioneren. Dus niet Westerhof moet opstraan maar Hiddink moet knopen doorhakken.

Wat nou klankbord, in de RvC zit geen voetbalknowhow. Hiddink wil gewoon meer geld voor investeringen, heeft geen zin om opnieuw te bouwen. Dan kan ie beter vertrekken naar ManU of Real, want in NL wordt bij behaald succes altijd geroofd en dus opnieuw gebouwd. Dat weet ie, moet ie niet naief om doen. Bovendien weet ie dat het financieel behelpen is als er geen klappers worden gemaakt op transfergebied.

Dat artikel is tendentieus en stemmningmakend, waarschijnlijk weer eens geschreven door HR Frans v.d. Nieuwenhuizen, die op behoorlijk slechte voet staat met Westerhof.
pi_35099908
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

z'n ban zit erop dus ik verwacht wel een paar namen
Sergio "el Kun" Aguero: Als hij komt, dan gaat PSV er op vooruit ten opzichte van Farfán en heeft PSV de beste en meest creatieve speler van de Eredivisie in handen. Aguero kopen = titel kopen

Fernando Gago: Zo mogelijk op het eerste gezicht nog minder haalbaar dan Aguero, maar met inmenging van Chelsea lijkt weinig onmogelijk op transfergebied.

Palacio: Ontzettend doelgericht, technisch en niet bepaald traag. Ook hier hangt een fors prijskaartje aan.

Bilos: Gewoon een goede aanvaller. Heeft zijn fysiek mee (1.93, 88 kilo), werkt hard en scoort veel. Ondanks z'n postuur razendsnel en in het bezit van een goede voorzet. Is al wel wat ouder.

Espíndola: Jonge speler (20), speelt nog niet veel, maar beschikt over ontzettend veel talent. Lijkt daarom de meest haalbare man voor PSV en zal niet zo duur zijn als de andere namen in dit lijstje. Heeft in de jeugd bewezen een hele goede afmaker te zijn.

Neri Cardozo: Erg technische en snelle linksbuiten. Heeft een uitzonderlijk goed ruimte-gevoel, "leest" de diepte, kiest steeds de goede momenten om de actie te maken en raakt niet in paniek bij een schietkans in de 16, maar houdt het overzicht om vervolgens koel af te ronden. Volgens mijn bronnen is dit de nummer 1 opvolger van Farfán op het lijstje van Hiddink. Of het zo is? Dat zal nog wel blijken in de zomer.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_35101321
Nou, daar zijn de namen al. Ik denk dat er geen één van komt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')