abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34969163
.. van nature?

Zoals we allemaal weten willen mannen altijd wel neuken. Geen probleem. Lijkt me overigens een groot voordeel, als je homo bent. Altijd sex.

Helaas ken ik maar weinig vrouwen die van nature echt geil zijn. Vrouwen moet je geil maken. Vaak. Ze zullen niet snel meer initiatief tonen dan een man.. of krijgen daar de kans natuurlijk niet voor.

Ik vind het jammer. Wat vinden jullie?
pi_34969264
Ik ken genoeg geile meiden hoor. Waarschijnlijk worden ze van jou gewoon niet geil.
Misschien dat mannen er meer over praten of er meer stoer over doen, maar ik weet wel zeker dat er geile vrouwen zijn die voor een man niet onder doen.
Sue Me
  zaterdag 11 februari 2006 @ 15:58:26 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_34969314
Meer dan genoeg
Maar de meeste moet je wel een beetje kennen voordat ze dat laten blijken...
pi_34969323
Volgens mij is er geen verschil tussen mannen en vrouwen op dat gebied.

Mannen praten er alleen meer over.
pi_34969368
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgens mij is er geen verschil tussen mannen en vrouwen op dat gebied.

Wat hij zegt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_34969373
* Meldt
pi_34969507
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:56 schreef Staaf het volgende:
Ik ken genoeg geile meiden hoor. Waarschijnlijk worden ze van jou gewoon niet geil.
quote:
Misschien dat mannen er meer over praten of er meer stoer over doen, maar ik weet wel zeker dat er geile vrouwen zijn die voor een man niet onder doen.
Denk dat het probleem ook is dat er vaak een negatief stigma op "geile vrouwen" rust. Een beetje sexueel zekere vrouw wordt al snel een slet genoemd en dat zal er vast voor zorgen dat een gedeelte van de vrouwen hun sexuele gevoelens niet zo makkelijk of helemaal niet laat blijken..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_34969548
Hmm, zou het zo zijn? Denken vrouwen ook; goh, ik zou wel even door jou in de steeg geneukt willen worden? Zijn dat niet typische mannengedachtes?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:10:25 #9
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34969642
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:06 schreef Oksel het volgende:
Hmm, zou het zo zijn? Denken vrouwen ook; goh, ik zou wel even door jou in de steeg geneukt willen worden? Zijn dat niet typische mannengedachtes?
Denk dat in de gedachtes geen verschil zitten. Maar dat mannen erover praten en er over opscheppen. Terwijl vrouwen deze gedachtes niet openbaar maken.
pi_34969657
quote:
Nope.
pi_34969660
quote:
Ik denk dat vrouwen dat wellicht wat minder snel bij een vreemde denken.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 16:18:25 #12
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_34969909
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:58 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Alsof vrouwen er onderling nooit over praten...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_34970522
Waarom doen vrouwen zo? Omdat ze bang zijn dat men hen een slet vind? Pff. Gezeik.
pi_34970633
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik denk dat vrouwen dat wellicht wat minder snel bij een vreemde denken.
Wel denken, maar niet doen, zit namelijk een zeker risiko in

Maar ja hoor, zo goed als altijd geil, ben alleen beter in dat prive houden, heb het idee dat vrouwen wat beter kunnen genieten van dat gevoel zonder dat het gelijk moet zeg maar....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34970867
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:40 schreef erodome het volgende:
Wel denken, maar niet doen, zit namelijk een zeker risiko in
Ik denk het ook niet gauw, want ik moet iemand echt aardig vinden wil ik ermee neuken. En van een vreemde weet je nu eenmaal niet of hij aardig is. Alleen bij zeer hete mannen wil ik nog wel eens dergelijke onbesuisde gedachten koesteren.
pi_34971047
Zie je nooit wat lekkers waarvan je denkt, jummy??????

Ik wel hoor, zal er niet mee in bed duiken zo ineens, maar denken, jazeker
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34971156
Het komt niet zo vaak voor. Er zijn twee omstandigheden waaronder het wel voorkomt: 1. man te mooi om los te lopen en 2. ik in belachelijk geile toestand.
pi_34971163
Ik ben regelmatig 'echt' geil, uit mezelf. Maar over een vreemde denken: "door hem...steegje" nee bedankt.
Maar mijn lichaam schreeuwt echt wel zeker om de dag dat ze geliefkoosd en daarna hard geneukt wilt worden.
And the druids turn to stone...
pi_34971250
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:05 schreef The_stranger het volgende:

[..]

[..]

Denk dat het probleem ook is dat er vaak een negatief stigma op "geile vrouwen" rust. Een beetje sexueel zekere vrouw wordt al snel een slet genoemd en dat zal er vast voor zorgen dat een gedeelte van de vrouwen hun sexuele gevoelens niet zo makkelijk of helemaal niet laat blijken..
Ook wel bekend als The Slut Factor.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34971552
Voor mannen geldt toch eigenlijk ook wel dat het niet als positief wordt gezien als ze zich al te geil voordoen? Dan zijn het immers 'viespeuken'.
pi_34971628
En zijn ze voorspelbaar, en makkelijk, en laat dat nou erg oninteressant zijn.

Ik moet wel zeggen dat ik ook maar weinig vrouwen ken die veel geil zijn. En/of die zelf regelmatig initiatief tonen. Niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar toch. Jammer.
pi_34971668
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:14 schreef TripleM het volgende:
En zijn ze voorspelbaar, en makkelijk, en laat dat nou erg oninteressant zijn.
Waarom toch? 'De man' wil erg graag seks. Maar als iemand het vrijelijk aanbiedt, dan is het ineens niet meer interessant... Snappiknie. Of is het een beetje het idee van 'als het gratis is, dan zal het wel niks zijn'?
pi_34971701
Je moet dus als vrouw eigenlijk je geilheid verborgen houden totdat de man je 'veroverd' heeft. Nou ja, dan is het dus ook jullie eigen stomme schuld als je er na een half jaar achter komt dat mevrouw eigenlijk helemaal niet zo van seks houdt en het hooguit gebruikte om je mee te vangen.
pi_34971727
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Waarom toch? 'De man' wil erg graag seks. Maar als iemand het vrijelijk aanbiedt, dan is het ineens niet meer interessant... Snappiknie. Of is het een beetje het idee van 'als het gratis is, dan zal het wel niks zijn'?
Dat, en de aantrekkelijkheid van schaarste.
pi_34972504
Volgens de laatste berekeningen der Nederlandse owners zijn er 42 miljoen lekkere wijven, op 3,15 miljard in totaal .
pi_34972555
ik ken er 1
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  zaterdag 11 februari 2006 @ 17:44:45 #27
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_34972623
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:52 schreef erodome het volgende:
Zie je nooit wat lekkers waarvan je denkt, jummy??????

Ik wel hoor, zal er niet mee in bed duiken zo ineens, maar denken, jazeker
Ik ook , maar de lol van de gedachte/het gevoel is zoals je al zegt belangrijker dan de wil om tot actie over te gaan...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_34972700
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:17 schreef heiden6 het volgende:

Dat, en de aantrekkelijkheid van schaarste.
Precies!

Bovendien vind ik het toch altijd wel een fijn idee als ik niet de eerste de beste ben die toevallig ook liet merken dat ie geil was, maar in ieder geval een klein beetje aantrekkelijker word gevonden dan een ander, en/of een bepaalde voorkeurspositie geniet. Hou me desnoods voor de gek, I don't care, da's een gevoelskwestie.

Goh, soms lijken mannen net vrouwen.
pi_34972829
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je moet dus als vrouw eigenlijk je geilheid verborgen houden totdat de man je 'veroverd' heeft. Nou ja, dan is het dus ook jullie eigen stomme schuld als je er na een half jaar achter komt dat mevrouw eigenlijk helemaal niet zo van seks houdt en het hooguit gebruikte om je mee te vangen.
jezelf te makkelijk geven kan wel averechts werken als vrouw zijnde. mannen een beetje moeite laten doen voor de sex is no problem.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_34973118
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:47 schreef TripleM het volgende:
Precies!

Bovendien vind ik het toch altijd wel een fijn idee als ik niet de eerste de beste ben die toevallig ook liet merken dat ie geil was, maar in ieder geval een klein beetje aantrekkelijker word gevonden dan een ander, en/of een bepaalde voorkeurspositie geniet. Hou me desnoods voor de gek, I don't care, da's een gevoelskwestie.

Goh, soms lijken mannen net vrouwen.
Het leuke is dat ik alleen 'geil' doe naar een man toe die ik écht heel leuk vind. En als ik iemand echt leuk vind, ja, dan ben ik heel erg makkelijk. Oftewel, iemand als jij krijgt de tegenovergestelde indruk van wat ik eigenlijk bedoel.
pi_34973163
Nooit initiatief nemen tot seks, dan krijg je élke vrouw gefrustreerd en geil .
I was an atheist until I realized I was God
pi_34973220
Tot nu toe was ik bij al mijn minnaars / vriendjes degene die het eerste initiatief tot seks nam...
pi_34973633
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:59 schreef kastanova het volgende:
  zaterdag 11 februari 2006 @ 18:14:22 #34
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34973646
mijn vriendin is echt geil. maar dan ook altijd.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34973872
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:53 schreef Oksel het volgende:
.. van nature?

Helaas ken ik maar weinig vrouwen die van nature echt geil zijn.
Ik ken er toch ettelijke...
pi_34974882
Volgens mij een een maat van me is 80% van de vrouwen die gaat stappen (niet ongesteld en geen vriendje) ook wel uit op sex. En ja een vrouw neemt meestal t initiatief van sex heb ik ook gemerkt. Bij mij is het zo omdat ik het anders op vind lijken dat ik alleen uit ben op de sex. (soms is dat ook wel waar, maar met langere relaties niet)
pi_34975003
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Het leuke is dat ik alleen 'geil' doe naar een man toe die ik écht heel leuk vind. En als ik iemand echt leuk vind, ja, dan ben ik heel erg makkelijk. Oftewel, iemand als jij krijgt de tegenovergestelde indruk van wat ik eigenlijk bedoel.
Hmm maar ik heb het nu meer over het 'versieren in de disco/kroeg' stadium.. Als je iemand al langere tijd kent, is het wel duidelijk of je iemand wel of niet echt aardig vindt denk ik.. En als ze dan geil tegen mij zou gaan doen, zou zelfs ik wel snappen dat ze me leuk vond hoor

SORRY HOOR LOTTE.

[ Bericht 6% gewijzigd door TripleM op 11-02-2006 23:03:43 ]
pi_34975052
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Meldt
Broek uit broek uit
pi_34975379
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Denk dat in de gedachtes geen verschil zitten. Maar dat mannen erover praten en er over opscheppen. Terwijl vrouwen deze gedachtes niet openbaar maken.
Nee,tot ze onder elkaar zijn.Ik heb goede vriendinnen van mij wel eens horen praten over sex.Neem van mij aan:vrouwen die zeggen dat mannen erg zijn zijn huichelaars(of mijn vriendinnen zijn zo erg,dat kan ook).
Misschien is het ook maar goed dat vrouwen hun gevoelens niet altijd kenbaar maken,ik ben bang dat de gemiddelde kroeg dan al gauw veranderd in één grote orgie.

Ik ben voor.
pi_34975463
Volgens mij is het allemaal maar een sprookje
Are you nuts??
pi_34975770
als ik een vriend heb dan neem ik best vaak het initiatief....tenminste alstie goed kan seksen;)
smiling is my favourite
pi_34975783
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef TripleM het volgende:

[..]

Hmm maar ik heb het nu meer over het 'versieren in de disco/kroeg' stadium.. Als je iemand al langere tijd kent, is het wel duidelijk of je iemand wel of niet echt aardig vind denk ik.. En als ze dan geil tegen mij zou gaan doen, zou zelfs ik wel snappen dat ze me leuk vond hoor
'Langere tijd' kan ook een paar uur betekenen bij mij. Al kende ik de mannen in die gevallen al wel via internet.
pi_34975797
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:01 schreef Italo het volgende:
Broek uit broek uit
Fotoboek enzo.
pi_34975873
Ik las ooit eens van een onderzoek waaruit bleek dat homo's het meeste sex hadden, hetero's gemiddeld en lesbo's het minst.

Er zit toch iets in de genen wat er voor zorgt dat mannen vaker sex willen.

Ik vind het overigens geen enkel probleem als mijn vriendje eerder geil is dan ik. Als ik zie dat hij geil is, volg ik vanzelf.
pi_34976350
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

'Langere tijd' kan ook een paar uur betekenen bij mij. Al kende ik de mannen in die gevallen al wel via internet.
Dat gaat je mail opleveren.
pi_34976544
En nu ontopic

Ik zat er aan te denken een soortgelijk topic te openen... Mijn ervaring is dat ik veel vaker geil was/ben dan mijn (ex-)vriendinnetjes... Ook een aantal die het geweldig vonden "verleid" te worden.

Ik vind/vond dat erg irritant, laat ik blijken er zin in te hebben en dan (bij wijze van) 2 uur wachten voordat er respons komt, na tig keer gaat bij mij de lol er af

Ik heb gelukkig ook meegemaakt dat het anders kan, werd ik letterlijk door het huis heen gegooid, geweldig

Maar over het algemeen, mijn ervaring, lafjes qua geilheid en initiatief
pi_34976571
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Fotoboek enzo.
Idd ja
pi_34981333
Nooit geweten van mijn vriendin .
Die met die rooie broek
pi_34982534
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:24 schreef catje86 het volgende:
als ik een vriend heb dan neem ik best vaak het initiatief....tenminste alstie goed kan seksen;)
Goed seksen is wel een pré ja Als de seks lekkerder is, heb je er sneller zin in.. Dat geldt dan niet voor de eerste keer, maar goed.. Maar dan nog ligt het aan de persoon.. Ik heb pas 1 vriendinnetje gehad die zelf vaak het initiatief nam.. Nou vind ik dat meestal niet zo'n probleem, maar iemand die vaak wil en vaak zelf het initiatief neemt is natuurlijk wel ideaal

Geen idee of dit nog on-topic is trouwens, ik heb veul pijnstillers op
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:49 schreef Italo het volgende:
Maar over het algemeen, mijn ervaring, lafjes qua geilheid en initiatief
Ja!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:46:30 #50
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_34982879
Gemiddeld, over het algemeen, volgens mij: willen mannen vooral kwantiteit, en vrouwen kwaliteit.
*Think outside the box*
pi_34982956
Dat mannen er meer over praten is echt bullshit.

Je kunt geen Viva, Cosmopolitan of vergelijkbaar vrouwenblad openslaan of het gaat over standjes en orgasmes. In welk specifiek mannenblad is dat zon issue?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_34982972
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En dan zeuren ze nog, want dan kost het ze teveel moeite allemaal en wilde ze dat vrouwen wat makkelijker waren, kortom, het is niet goed of het deugd niet.
pi_34983016
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:44 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik ook , maar de lol van de gedachte/het gevoel is zoals je al zegt belangrijker dan de wil om tot actie over te gaan...
Idd, dat gevoel is gewoon lekker, dat schuitje door je onderbuik, heerlijk dat geheime gevoel met je mee, kan ik intens van genieten, heel stiekum, hoeft niet door te gaan tot de daad, liever niet, zo is de fantasie completer, wordt hij niet verpest door de werkelijkheid
pi_34983097
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:59 schreef kastanova het volgende:
Heel erg snel heel erg geirriteerd, het is graag, heel graag zelfs, of niet bij mij....

Ben heel snel mijn interresse kwijt, of je bent gretig, of je hebt een koud bed, er is niet echt een middenweg, zeker niet als ik je verder niet ken.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:59:43 #55
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_34983442
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Gemiddeld, over het algemeen, volgens mij: willen mannen vooral kwantiteit, en vrouwen kwaliteit.
dat denk ik ook
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:03:40 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34983593
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:59 schreef Asics het volgende:

dat denk ik ook
Mag het ook beiden zijn?

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34983696
Graag ja. Veel en goed.
pi_34984662
Vrouwen zijn even geil als mannen, alleen bij mannen is het genetisch bepaald dat ze hun pik achterna lopen.
pi_34984826
Een kut kun je ook niet echt achterna lopen aangezien die naar binnen wijst.

Sorry, het is laat.
pi_34984966
mmmm dat telt gelukkig niet voor iedere vrouw ,ik vind het juist wel leuk om te beginnen
en zo erg is het niet tog om ehm haar zover te krijgen....hoor mijn vriendje niet klagen
Salsa Española
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:56:27 #61
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_34985200
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 23:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mag het ook beiden zijn?

tuurlijk! maar ik vermoed dat het 'genetisch' zo bepaald is dat mannen er op uit zijn om zoveel mogelijk vrouwtjes te bevruchten, oftewel hun nageslacht veilig te stellen bij zoveel mogelijk vrouwen. En dat vrouwen, die dus het kind in zich hebben groeien en uiteindelijk op de wereld zetten, geen enkele baat hebben bij kwantiteit maar juist wat meer selectief zijn.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_34985231
"De mens heeft de drang om te paren, maar niet om te baren"

-Midas Dekkers
pi_34987040
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:52 schreef erodome het volgende:
Heel erg snel heel erg geirriteerd, het is graag, heel graag zelfs, of niet bij mij....

Ben heel snel mijn interresse kwijt, of je bent gretig, of je hebt een koud bed, er is niet echt een middenweg, zeker niet als ik je verder niet ken.
Kijk, dat ken ik!
En ik wil binnenkort ook sex op m'n werk, net zoals 60% vd nederlanders!
  zondag 12 februari 2006 @ 10:58:02 #64
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_34991774
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:50 schreef erodome het volgende:

[..]

Idd, dat gevoel is gewoon lekker, dat schuitje door je onderbuik, heerlijk dat geheime gevoel met je mee, kan ik intens van genieten, heel stiekum, hoeft niet door te gaan tot de daad, liever niet, zo is de fantasie completer, wordt hij niet verpest door de werkelijkheid
Precies .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  zondag 12 februari 2006 @ 11:01:04 #65
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_34991817
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:48 schreef Argento het volgende:
Dat mannen er meer over praten is echt bullshit.

Je kunt geen Viva, Cosmopolitan of vergelijkbaar vrouwenblad openslaan of het gaat over standjes en orgasmes. In welk specifiek mannenblad is dat zon issue?
Dus hoeveel mensen erover praten denk jij af te kunnen lezen aan de bladen die er gemaakt worden? Die stapeltjes papier, dat is representatief voor wat er in de mensheid omgaat etc... Sure....
*Think outside the box*
pi_34994385
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:14 schreef TripleM het volgende:

Ik moet wel zeggen dat ik ook maar weinig vrouwen ken die veel geil zijn. En/of die zelf regelmatig initiatief tonen. Niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar toch. Jammer.
Dat bedoel ik. Dankje..

[ Bericht 8% gewijzigd door Oksel op 12-02-2006 13:11:02 ]
pi_34994519
Maar het is een enorme contradictio in terminis. Geile vrouwen zijn voorspelbaar en makkelijk en dus oninteressant. Maar zodra je dan een relatie met haar hebt, moet ze ineens wél geil zijn. Dan heb je het echt aan jezelf te danken als je uiteindelijk met een frigide trut zit opgescheept. Maar dat had ik al gezegd.
  zondag 12 februari 2006 @ 12:52:59 #68
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34994586
Ik ben zelden 'uit mezelf' geil. Denk zelden: 'en nu wil ik keihard geneukt worden'.
Ik zal nooit doelgericht op zoek gaan naar seks. Anders is het als ik in de nabijheid van een aantrekkelijke vent ben. Kortom ik moet echt op het idee gebracht worden.
Om maar weer eens het borrelnootjes-cliche de kast uit te trekken: heb je ze niet in huis, dan taal je er niet naar, maar ligt er een geopende zak voor je, dan kan je niet meer stoppen met eten
pi_34994704
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:52 schreef Aventura het volgende:
Ik ben zelden 'uit mezelf' geil. Denk zelden: 'en nu wil ik keihard geneukt worden'.
Ik zal nooit doelgericht op zoek gaan naar seks. Anders is het als ik in de nabijheid van een aantrekkelijke vent ben. Kortom ik moet echt op het idee gebracht worden.
Om maar weer eens het borrelnootjes-cliche de kast uit te trekken: heb je ze niet in huis, dan taal je er niet naar, maar ligt er een geopende zak voor je, dan kan je niet meer stoppen met eten
Dat heb ik dus exact hetzelfde. Heiden6 vindt het altijd vreemd dat ik helemaal niet vaak masturbeer als ik niet bij hem ben, maar ik voel die behoefte niet echt. Maar in zijn aanwezigheid ben ik zo ongeveer continu geil.
pi_34994799
Maargoed, vrouwen die pure geilheid uitstralen. En altijd over sex praten. En wilde dingen doen. En altijd geneukt willen worden. En lekker uitdagend zijn... Dát zijn er in mijn omgeving niet veel, en ik ben tijden barman geweest, ken dus een hoop vrouwen.

Ik heb overigens alweer 4 jaar een vriendin. Prima sexleven, in haar ogen perfect, maar in mijn ogen gewoontjes. Ik heb altijd behoefte aan meer.. parenclub's, trio's, pornofilms, partnerruil.. etc. Maar dat trekt haar niet echt. En ik weet zeker dat als ik geen initiatief meer zou tonen, dat het dagen zou duren voordat zij eens op mij klimpt. En dat ze eerst boos op mij zou worden omdat ze denkt dat ik de buurvrouw neuk, omdat ik geen initiatief meer toon..

Eigenlijk zou ik eens een topic moeten openen, met een dagverslag vanaf het moment dat ik geen initiatief meer zou tonen. Mijn vriendin is van nature NIET geil. Geen sexverslaafd typje dus.. en ik wel. En zo andere vrouwen die ik ken ook..
  zondag 12 februari 2006 @ 13:00:13 #71
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34994882
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat heb ik dus exact hetzelfde. Heiden6 vindt het altijd vreemd dat ik helemaal niet vaak masturbeer als ik niet bij hem ben, maar ik voel die behoefte niet echt. Maar in zijn aanwezigheid ben ik zo ongeveer continu geil.
Masturberen is meestal niet eens iets wat ik doe omdat ik geil ben maar bv omdat ik gespannen ben of wil slapen
  zondag 12 februari 2006 @ 13:02:38 #72
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34994979
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:57 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, vrouwen die pure geilheid uitstralen. En altijd over sex praten. En wilde dingen doen. En altijd geneukt willen worden. En lekker uitdagend zijn... Dát zijn er in mijn omgeving niet veel, en ik ben tijden barman geweest, ken dus een hoop vrouwen.

Ik heb overigens alweer 4 jaar een vriendin. Prima sexleven, in haar ogen perfect, maar in mijn ogen gewoontjes. Ik heb altijd behoefte aan meer.. parenclub's, trio's, pornofilms, partnerruil.. etc. Maar dat trekt haar niet echt. En ik weet zeker dat als ik geen initiatief meer zou tonen, dat het dagen zou duren voordat zij eens op mij klimpt. En dat ze eerst boos op mij zou worden omdat ze denkt dat ik de buurvrouw neuk, omdat ik geen initiatief meer toon..

Eigenlijk zou ik eens een topic moeten openen, met een dagverslag vanaf het moment dat ik geen initiatief meer zou tonen. Mijn vriendin is van nature NIET geil. Geen sexverslaafd typje dus.. en ik wel. En zo andere vrouwen die ik ken ook..
Tja het kan zijn dat ze gewoon niet zo van seks houdt. Maar vrouwen kunnen heel wisselvallig zijn. Als ik naar mezelf kijk, ik heb eens een relatie gehad waarin we het altijd en overal deden, in het openbaar zelfs en niks was te gek. Bij andere vriendjes speelde de seks zich slechts af in bed en dat ook weer helemaal niet vaak. Het is denk ik maar net wat je allemaal bij elkaar naar boven brengt.
pi_34995042
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:00 schreef Aventura het volgende:
Masturberen is meestal niet eens iets wat ik doe omdat ik geil ben maar bv omdat ik gespannen ben of wil slapen
Precies hetzelfde bij mij. Het heeft vaak nauwelijks iets met seks te maken. Ik kan wel momenten hebben dat ik vreselijk verlang naar seks, maar dan ga ik meestal niet masturberen. Of eigenlijk bestaan er bij mij twee masturbatievormen, eentje zoals jij beschrijft en eentje uit geilheid (waarbij ik dan ook wel een dildo gebruik). Die laatste komt niet zo vaak voor.
pi_34995084
Tja, ik heb die behoefte aan sex eigenlijk niet.. Eigenlijk vind ik het ook maar een rare bezigheid als je erover gaat nadeken.

Ik ben denk ik meer een knuffelpersoon ofzo.
pi_34995368
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar het is een enorme contradictio in terminis. Geile vrouwen zijn voorspelbaar en makkelijk en dus oninteressant. Maar zodra je dan een relatie met haar hebt, moet ze ineens wél geil zijn. Dan heb je het echt aan jezelf te danken als je uiteindelijk met een frigide trut zit opgescheept. Maar dat had ik al gezegd.
Hmm, dat bedoelde ik dus níét.
pi_34995409
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:11 schreef Oksel het volgende:

[..]

Hmm, dat bedoelde ik dus níét.
Wat wel dan?
pi_34995546
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:05 schreef vintrax het volgende:
Tja, ik heb die behoefte aan sex eigenlijk niet.. Eigenlijk vind ik het ook maar een rare bezigheid als je erover gaat nadeken.

Mijn vriendin ook. En die vind sex prima, lekker en fijn. Maar knuffelen 's avonds vind ze prima. En als ik dan verder ga, haar opgeil, en haar neuk, vind ze het heerlijk.. maar als ik het niet zou doen, zou ze het ook prima vinden.
pi_35002314
behalve als ik ziek ben heb ik altijd wel zin in sex hoor
pi_35002830
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

pi_35004955
quote:

[..]

Ja echt?

Ik gebruik het ook wel als stressverlager, als ik gespannen ben, maar heb meestal dat er gewoon zo'n gevoel in mijn onderbuik zit die me niet met rust laat en dan moet dat gewoon even afgevloeid worden zeg maar
pi_35005063
quote:

Knuffelen doe ik ook heel erg graag, ik kan best een kleffertje zijn, maar dat leidt heel erg vaak tot meer, kan het niet laten mijn handen naar andere plekken te laten glijden enzo, hij is gewoon te lekker
  zondag 12 februari 2006 @ 17:13:39 #82
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_35005133
*kijkt of Nouk al in dit topic heeft gepost.

Hmm, jammer.
pi_35006917
Dat mannen er meer over praten klopt weinig van denk ik.
Vrouwen praten er onderling volgens mij minstens net zo veel over bijna, maar jah daar merken dan de mannen denk ik niet zo veel van.
  zondag 12 februari 2006 @ 18:02:34 #84
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_35007104
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Toen ik zei voorspelbaar/makkelijk/oninteressant had ik het over mannen. Jij zei dat mannen die teveel te koop lopen met het feit dat ze geil zjin als viespeuken worden gezien/kbetiteld. Ik voegde daar aan toe dat (voor zover ik weet) ze dan OOK voorspelbaar/makkelijk zijn en dat DAT voor een vrouw niet interessant is. Behalve natuurlijk voor de gemiddelde FOK!-vrouw, die zo geemancipeerd is dat ze hierop gaat zeggen dat dat onzin is, want vrouwen mogen OOK best sex met een willekeurige man als ze geil zijn. Mijn antwoord alvast: dan ben je een slet en JA dat geldt ook voor mannen die het met een willekeurige vrouw doen.

Ik wil geen frigide trut, ik wil iemand die vaak wil en ook eens zelf initiatief neemt. Als het dan ook nog es een freak in bed is, ideaal! Maar ik wil voor het zover komt gewoon het idee hebben dat ik niet toevallig op de juiste plek op de juiste tijd was, maar dat ik die lekkere seks ga hebben omdat er een klik is.
  zondag 12 februari 2006 @ 18:02:56 #85
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_35007121
meldt
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  zondag 12 februari 2006 @ 18:05:42 #86
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_35007208
quote:
Op zondag 12 februari 2006 13:02 schreef Aventura het volgende:

[..]

Tja het kan zijn dat ze gewoon niet zo van seks houdt. Maar vrouwen kunnen heel wisselvallig zijn. Als ik naar mezelf kijk, ik heb eens een relatie gehad waarin we het altijd en overal deden, in het openbaar zelfs en niks was te gek. Bij andere vriendjes speelde de seks zich slechts af in bed en dat ook weer helemaal niet vaak. Het is denk ik maar net wat je allemaal bij elkaar naar boven brengt.
Daar ben ik het ook wel mee eens. Het wilt niet altijd zeggen dat als jij meer initiatief toont, dat de ander dit ook doet. Je doet het immers samen.
pi_35007241
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:02 schreef TripleM het volgende:
Ik wil geen frigide trut, ik wil iemand die vaak wil en ook eens zelf initiatief neemt. Als het dan ook nog es een freak in bed is, ideaal! Maar ik wil voor het zover komt gewoon het idee hebben dat ik niet toevallig op de juiste plek op de juiste tijd was, maar dat ik die lekkere seks ga hebben omdat er een klik is.
Waarop ik dan weer zeg, dat ik alleen met een kerel het bed induik als ik hem echt heel erg leuk en aantrekkelijk vind. Maar omdat ik dan dus erg makkelijk ben, krijg jij het idee dat je alleen maar op de juiste plaats op de juiste tijd bent, terwijl ik juist helemaal waus van je ben. Fundamentale miscommunicatie.
pi_35007264
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Waarop ik dan weer zeg, dat ik alleen met een kerel het bed induik als ik hem echt heel erg leuk en aantrekkelijk vind. Maar omdat ik dan dus erg makkelijk ben, krijg jij het idee dat je alleen maar op de juiste plaats op de juiste tijd bent, terwijl ik juist helemaal waus van je ben. Fundamentale miscommunicatie.
Neuken?
pi_35007376
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:07 schreef heiden6 het volgende:
Neuken?
Nee, want als ik ja zeg, dan hoef je me niet.
pi_35007398
pi_35007427
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:02 schreef Mukie het volgende:
meldt
Neuqen?
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
  zondag 12 februari 2006 @ 18:12:53 #92
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_35007489
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:11 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:

[..]

Neuqen?
Zodra mn vriend weer terug is
  zondag 12 februari 2006 @ 18:12:55 #93
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_35007492
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Dit gesprekje hebben we al gevoerd hoor Zie mn stukje over kroeg/disco-dinges. Als ik iemand al iets langer ken, merk ik wel of ik wel of niet bijzonder ben, dus heb ik dat probleem niet

Eindconclusie voor mij: ik ken te weinig echt geile vrouwen. Fijn
pi_35007556
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:12 schreef Mukie het volgende:

[..]

Zodra mn vriend weer terug is
Verwachtte wel zo'n antwoord
Deze post werd mede mogelijk gemaakt met steun van de europesche gemeenschap.
pi_35007569
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:12 schreef TripleM het volgende:
Dit gesprekje hebben we al gevoerd hoor
Hmja.
quote:
Eindconclusie voor mij: ik ken te weinig echt geile vrouwen. Fijn
Doe er wat aan.
  zondag 12 februari 2006 @ 18:21:15 #96
72202 ik_ik
Ik twijfel aan mijn ongeloof..
pi_35007792
Ik!!!

Ik hou van sex en de sex houdt van mij!!!!
Sprakeloos
Lippen flluisteren
teder de taal der liefde
zij dichten woorden.....
  zondag 12 februari 2006 @ 18:24:05 #97
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_35007868
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:21 schreef ik_ik het volgende:
Ik!!!

Ik hou van sex en de sex houdt van mij!!!!
Daar zal Martin blij mee zijn

zondag 12 februari 2006 @ 18:24:49 #98
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_35007888
quote:

Tja, als je er meteen vanaf rolt als jij klaar bent dan zit je meid daar niet echt op te wachten denk ik
pi_35007944
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:24 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Tja, als je er meteen vanaf rolt als jij klaar bent dan zit je meid daar niet echt op te wachten denk ik
Mwoooah, genoeg meiden meegemaakt die het hele naspel-gebeuren maar overbodig gedoe vonden hoor...
  zondag 12 februari 2006 @ 18:33:50 #100
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_35008236
quote:
Doe dat es! Of nog beter, ik kan wel wat regelen met de weblog-crew. Ik heb connecties, weet je.
pi_35008446
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:26 schreef kastanova het volgende:

[..]

Mwoooah, genoeg meiden meegemaakt die het hele naspel-gebeuren maar overbodig gedoe vonden hoor...
Uren knuffelen vind ik niet nodig. Nog even tegen elkaar aan kruipen is wel lekker. Maar na een stevige neukbeurt het liefst lekker samen in slaap vallen. Of iets eten natuurlijk.
pi_35008687
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Uren knuffelen vind ik niet nodig. Nog even tegen elkaar aan kruipen is wel lekker. Maar na een stevige neukbeurt het liefst lekker samen in slaap vallen. Of iets eten natuurlijk.
1. Bijkomen
2. Afrollen
3. Peuk doen
4. Slapen

In die volgorde, met eventueel nog een dvd'tje voor het slapen gaan als ik nog niet moe ben .
  zondag 12 februari 2006 @ 19:37:03 #103
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35010924
quote:
Op zondag 12 februari 2006 18:43 schreef kastanova het volgende:

[..]

1. Bijkomen
2. Afrollen
3. BEN GESTOPT
4. Slapen

In die volgorde, met eventueel nog een dvd'tje voor het slapen gaan als ik nog niet moe ben .
agreed
stay frosty
pi_35012012
Mijn ex was dus echt ook wel vaak geil

Kwam geregeld voor dat zij initiatief nam
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_35012212
vrouwen zijn geiler dan mannen, das gewoon een feit

alleen doen wij mannen ons geiler voor
enjoy life!
  zondag 12 februari 2006 @ 22:34:42 #106
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_35018636
Ik ben van beroep straatmaker, als je dan wel eens hoort wat voor opmerkingen sommige maken of hoe ze je proberen te verleiden...... En dan zeggen ze dat wij erg zijn.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_35018713
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:34 schreef cheqy het volgende:
Ik ben van beroep straatmaker, als je dan wel eens hoort wat voor opmerkingen sommige maken of hoe ze je proberen te verleiden...... En dan zeggen ze dat wij erg zijn.
Je hebt altijd een mooi bouwvakkersdecolleté?
  zondag 12 februari 2006 @ 22:55:44 #108
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_35019564
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je hebt altijd een mooi bouwvakkersdecolleté?
Wat denk je van mijn kontje als ik op mijn knieën zit?
pi_35019712
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:55 schreef cheqy het volgende:

[..]

Wat denk je van mijn kontje als ik op mijn knieën zit?
Dat bedoel ik:

zondag 12 februari 2006 @ 23:02:32 #110
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_35019850
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat bedoel ik:

[afbeelding]
Gatverdamme. Zo zit ik er niet bij.
pi_35019972
Magoed, om weer even ontpic te gaan; jij krijgt dus veel geile opmerkingen van dames? Heb je een paar toppers?
  zondag 12 februari 2006 @ 23:18:39 #112
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_35020540
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Magoed, om weer even ontpic te gaan; jij krijgt dus veel geile opmerkingen van dames? Heb je een paar toppers?
Ja wat noem je toppers. Ik heb verschillende uitnodigingen gehad waarvan ook een keer keer door 2 vrouwen tegelijk. Of ik zogenaamd een zware doos voor ze wilde dragen omdat ze met hun auto door de opgebroken straat niet bij hun huis konden komen. En ze lokten me steeds verder naar binnen en daar begonnen ze toespelingen te maken, en die doos was overigens leeg volgens mij.

Maar er zijn ook vrouwen of meiden die bewust zich voor het raam gaan staan omkleden.
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat er een vrouw bij het keukenraam met haar mond uitdagend met een paletmes bezig was en dat terwijl haar man net de straat uitreed naar zijn werk.

Omdat ik een relatie heb en ondertussen getrouwd ben ben ik er nooit op in gegaan maar het zijn leuke dingen om mee te maken en het streelt je ego he.
pi_35020695
quote:
Op zondag 12 februari 2006 23:18 schreef cheqy het volgende:
Ja wat noem je toppers. Ik heb verschillende uitnodigingen gehad waarvan ook een keer keer door 2 vrouwen tegelijk. Of ik zogenaamd een zware doos voor ze wilde dragen omdat ze met hun auto door de opgebroken straat niet bij hun huis konden komen. En ze lokten me steeds verder naar binnen en daar begonnen ze toespelingen te maken, en die doos was overigens leeg volgens mij.

Maar er zijn ook vrouwen of meiden die bewust zich voor het raam gaan staan omkleden.
Ik heb ook wel eens meegemaakt dat er een vrouw bij het keukenraam met haar mond uitdagend met een paletmes bezig was en dat terwijl haar man net de straat uitreed naar zijn werk.

Omdat ik een relatie heb en ondertussen getrouwd ben ben ik er nooit op in gegaan maar het zijn leuke dingen om mee te maken en het streelt je ego he.
Dat kan ik me wel voorstellen. Het lijken wel pornofilmscenario's. Me voor het raam uitkleden als ik weet dat iemand kijk, is iets wat ik stiekem ook wel leuk vind.
pi_35027996
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:13 schreef Zwansen het volgende:
*kijkt of Nouk al in dit topic heeft gepost.

Hmm, jammer.
Wehehehe!
pi_35028235
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mijn vriendin is echt geil. maar dan ook altijd.
Vind je het gek met zon buikje ?
Sappig !!
  maandag 13 februari 2006 @ 10:20:26 #116
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35028263
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:19 schreef Loontjah het volgende:

[..]

Vind je het gek met zon buikje ?
jij hebt op zondagochtend nog nooit mijn hoofd gezien
stay frosty
pi_35028350
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

jij hebt op zondagochtend nog nooit mijn hoofd gezien
Da vink nou juist ... maar ik denk dat je vriendin en ik wel elkaar begrijpen....
Sappig !!
pi_35033694
quote:

[..]

Inderdaad dat is gewoon om stoom af te blazen na een drukke dag of om lekker in slaap te vallen. Mijn man heeft er trouwens geen problemen mee en vind het vaak nog geil ook om naar te kijken. En vaak gaan we er nog even gezellig mee door of help ik hem ook nog even lekker de nacht in

Bovendien even over het topic:

Vrouwen hebben altijd wel iets geils in zich ook in mijn vrienden/innenkring alleen een vrouw kan daar nou niet zo makkelijk mee over straat gaan want dan wordt ze inderdaad gezien als een slet...

Niet dat ik daar nou last van heb want ik kan me helemaal uitleven op mijn man.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_35033927
quote:
Op zondag 12 februari 2006 20:10 schreef Bemiddelaar het volgende:
vrouwen zijn geiler dan mannen, das gewoon een feit

alleen doen wij mannen ons geiler voor
Helemaal mee eens
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  maandag 13 februari 2006 @ 13:33:59 #120
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35033979
quote:
Op maandag 13 februari 2006 13:32 schreef Mibos het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
het is ook de waarheid
stay frosty
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:12:52 #121
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_35082794
quote:
.. van nature?

Zoals we allemaal weten willen mannen altijd wel neuken. Geen probleem. Lijkt me overigens een groot voordeel, als je homo bent. Altijd sex.

Helaas ken ik maar weinig vrouwen die van nature echt geil zijn. Vrouwen moet je geil maken. Vaak. Ze zullen niet snel meer initiatief tonen dan een man.. of krijgen daar de kans natuurlijk niet voor.

Die bestaan wel degelijk!

Gelukkig maar, want wie zit er nou te wachten op zo'n saaie muts die eerst drie uur aangezwengeld moet worden?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  dinsdag 14 februari 2006 @ 18:19:44 #122
139913 Raat
Struikel niet over je twijfels
pi_35083040
Ik denk dat vrouwen misschien nog wel erger zijn dan mannen...
pi_35084675
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 18:19 schreef Raat het volgende:
Ik denk dat vrouwen misschien nog wel erger zijn dan mannen...
in mijn dromen zeker(!)
"Vrijwel Ongevaarlijk"
  woensdag 15 februari 2006 @ 00:12:14 #124
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_35096996
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het leuke is dat ik alleen 'geil' doe naar een man toe die ik écht heel leuk vind.
me2
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_35102241
Ik ken wel vrouwen die de hele dag geil zijn, maar die zijn meteen ook nog onbetrouwbaarder dan de gemiddelde homo.

En nou niet aankomen zetten met gelul dat die vrouwen niet per se notoire vreemdgangers en rondneukers hoeven zijn, want dat zijn ze simpelweg wel. Als vrouw ben je dan de hele dag geil en je hebt zo 5/6 man die je ff willen helpen. Als geile vent is doorgaans je oogst toch stukken minder.
pi_35102253
Ik wist niet dat homo's onbetrouwbaar waren.
pi_35102280
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wist niet dat homo's onbetrouwbaar waren.
Dat zeggen alle mensen met HIV.

Ok flauw ...

Het is toch algemeen bekend dat homo's veel onveilige seks hebben en wisselende contacten, dat is toch wel doorsnee in het 'homowereldje'. En natuurlijk heeft iemand wel weer een oom op dit moment die dat echt niet doet en trouw aan zijn partner is.

Overigens mooi verhaal in de krant vanochtend. Italianen gaan het meeste vreemd van heel Europa. Gek he, met de allerlekkerste wijven voor handen. Als je hier vreemd moet gaan moet je eerst die Milka-koeien aan de kant gaan duwen.
pi_35102330
ok TS je vraagt om de keiharde waarheid:

veel vrouwen ZEGGEN dat ze niet willen neuken, maar dat komt omdat de meeste mannen echt prutsers in bed zijn en sjah, dan is 1 keer in de maand al teveel.

ik heb daar overigens zelf geen last van, ik was in het verleden altijd vrij snel met dumpen van dat soort en heb nu niets te klagen
pi_35102354
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:44 schreef MarMar het volgende:
ik heb daar overigens zelf geen last van, ik was in het verleden altijd vrij snel met dumpen van dat soort en heb nu niets te klagen
Happy for you

Jammer dat ik je weinig meer spreek...

P.S. De meeste vrouwen zijn ook prutsers in bed, maar mannen zijn over het algemeen erg eigen zaadgericht, dus dat boeit niet. Voor de vrouw is dat wat minder prettig inderdaad.
pi_35102387
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:41 schreef Tranceptor het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat homo's veel onveilige seks hebben en wisselende contacten, dat is toch wel doorsnee in het 'homowereldje'.
Wat een generelisatie zeg... Dat is in een bepaalde scene zo, maar die scene is een kleine minderheid. Net zoals de meeste hetero's, zijn de meeste homo's best wel burgerlijk.
pi_35102485
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wat een generelisatie zeg... Dat is in een bepaalde scene zo, maar die scene is een kleine minderheid. Net zoals de meeste hetero's, zijn de meeste homo's best wel burgerlijk.
Ik vraag me af wat erger is. Ik ging vroeger best veel met homo's en bi's om die niet per se deel van het 'wereldje' waren noch er 100% buiten stonden. Dat was één grote soap. Misschien worden die homo's na een bepaalde leeftijd wel burgerlijk net als de rest van de Nederlandse bevolking.

oO<
pi_35102567
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:50 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat erger is. Ik ging vroeger best veel met homo's en bi's om die niet per se deel van het 'wereldje' waren noch er 100% buiten stonden. Dat was één grote soap. Misschien worden die homo's na een bepaalde leeftijd wel burgerlijk net als de rest van de Nederlandse bevolking.

oO<
Meestal komen ze nadat ze uit de kast komen in een soort fase waarin ze heel wild gaan doen en zich ineens helemaal als homo/lesbo willen profileren.

Een vriend van me had dat ook, die zat ineens bij een of andere homovereniging en ging vrijwel alleen nog maar met andere homo's en lesbiënne's om. Een aantal daarvan hadden het de hele dag nergens anders over dan seks, en hoe leuk het was om homo/lesbo te zijn.
pi_35102603
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:45 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Happy for you

Jammer dat ik je weinig meer spreek...

P.S. De meeste vrouwen zijn ook prutsers in bed, maar mannen zijn over het algemeen erg eigen zaadgericht, dus dat boeit niet. Voor de vrouw is dat wat minder prettig inderdaad.
ow well, mannen komen misschien in de regel wat sneller (makkelijker) klaar, maar vrouwen kunnen dat vaker, goede deal wat mij betreft :p

das de schuld van (bijna)manlief en de muziek en de buikbaby enzo, maarreh, kom dan gezellig op msn

overigens, volgens mij heb je gelijk en zijn de meeste mensen gewoon prutsers in bed, als ik sommige stelletjes er es over hoor... ik denk dat meer dan de helft al tevreden is met 10% van waar ik net tevreden mee zou zijn. (I know, I'm a spoiled little bitch)
pi_35102660
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:55 schreef MarMar het volgende:

overigens, volgens mij heb je gelijk en zijn de meeste mensen gewoon prutsers in bed, als ik sommige stelletjes er es over hoor... ik denk dat meer dan de helft al tevreden is met 10% van waar ik net tevreden mee zou zijn. (I know, I'm a spoiled little bitch)
Dat idee heb ik ook. De meeste mannen zijn allang blij als ze hem er om de zoveel tijd 'ergens in kunnen hangen' ofzo.

En dan vinden ze het ook nog gek dat vrouwen daarvoor bedanken, en zijn gefrustreerd als anderen wel een goed seksleven hebben.
pi_35102662
Ik heb 't dan zeker altijd getroffen. In mijn leven maar één prutser tegengekomen. Die dan ook meteen wel een héle erge prutser was.
pi_35102696
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:55 schreef MarMar het volgende:

[..]

ow well, mannen komen misschien in de regel wat sneller (makkelijker) klaar, maar vrouwen kunnen dat vaker, goede deal wat mij betreft :p

das de schuld van (bijna)manlief en de muziek en de buikbaby enzo, maarreh, kom dan gezellig op msn

Als ik weer eens een beschrijving van sex hoor van 1 deel van een stel wordt er ook niet warm of koud van. Ach whatever works for them!

Je bent inderdaad spoiled en je hebt ook nog een manlief.
pi_35102698
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb 't dan zeker altijd getroffen. In mijn leven maar één prutser tegengekomen. Die dan ook meteen wel een héle erge prutser was.
Harm Done Quickly.
pi_35102722
quote:
Dat ligt maar aan je perspectief natuurlijk.

Ik heb wel meer prutsers gehad, maar vooral vrouwen bij wie ik me stierlijk verveelde.
pi_35102732
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Meestal komen ze nadat ze uit de kast komen in een soort fase waarin ze heel wild gaan doen en zich ineens helemaal als homo/lesbo willen profileren.

Een vriend van me had dat ook, die zat ineens bij een of andere homovereniging en ging vrijwel alleen nog maar met andere homo's en lesbiënne's om. Een aantal daarvan hadden het de hele dag nergens anders over dan seks, en hoe leuk het was om homo/lesbo te zijn.
Is dat niet een beetje vergelijkbaar met wanneer je als hetero net begint te seksen in je jeugd? Dan is dat opeens een HUGE happening... alleen dat profileren van je geaardheid is wel een stuk anders, omdat het "normaal" is. Ik denk dat de reactie die jij hier beschrijft van die vriend van je ook voort komt uit het feit dat erkenning dat wie je bent en wat je voelt mag zijn erg fijn is, ik vind het niet raar dat mensen dat soort scenes een tijdje wat meer opzoeken als ze net openlijk zichzelf kunnen zijn, if you know what i mean.

Ik denk idd dat dat na een tijdje bij de meesten wel afzwakt, maar bij hetero's heb je ook genoeg mensen die hun seksualiteit een groot deel van hun lifestyle laten bepalen.
pi_35102790
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:00 schreef MarMar het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje vergelijkbaar met wanneer je als hetero net begint te seksen in je jeugd? Dan is dat opeens een HUGE happening... alleen dat profileren van je geaardheid is wel een stuk anders, omdat het "normaal" is. Ik denk dat de reactie die jij hier beschrijft van die vriend van je ook voort komt uit het feit dat erkenning dat wie je bent en wat je voelt mag zijn erg fijn is, ik vind het niet raar dat mensen dat soort scenes een tijdje wat meer opzoeken als ze net openlijk zichzelf kunnen zijn, if you know what i mean.
Klopt, het zal wel een soort van bevrijding zijn. Ik vond het wel komisch. Ben zelfs nog een keer meegeweest naar een paar homotenten. Wel grappig dat iedereen daar op de een of andere manier meteen doorheeft dat jij hetero bent, die mensen hebben een soort 'gaydar' ofzo.
quote:
Ik denk idd dat dat na een tijdje bij de meesten wel afzwakt, maar bij hetero's heb je ook genoeg mensen die hun seksualiteit een groot deel van hun lifestyle laten bepalen.
pi_35102797
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:00 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb wel meer prutsers gehad, maar vooral vrouwen bij wie ik me stierlijk verveelde.
Dat is funest. Als de seks goed is, wil je gewoon heel vaak seks.
pi_35102853
De enige vrouwen die ik ken die zeer sex-georienteerd zijn, veel en openlijk over sex praten, zijn lesbo's ...
hetero-vrouwen kunnen ook wel veel over sex praten, maar dan toch op een meer abstracte manier, over 'wat ze voor hun mannetje allemaal doen'... dat is dan eerder een bevestiging dat ze een vaste relatie hebben en deze 'goed' is .....

Je ziet het ook in dit topic dat als vrouwen over sex praten, het veelal een bevestiging is van het feit dat ze een vaste partner hebben en de sex daar 'goed' is, en als de sex niet goed zou zijn, dat dat dan de schuld van de man is....

Volgens mij hebben sex-georienteerdheid en 'vaste relaties' nog steeds enorm veel met elkaar te maken .... mensen die een vaste relatie hebben en willen vasthouden, kunnen dan beter niet al te geil zijn en teveel openlijk over sex gaan spreken .... dan komen ze al snel ontrouw over.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_35102949
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:04 schreef RM-rf het volgende:
De enige vrouwen die ik ken die zeer sex-georienteerd zijn, veel en openlijk over sex praten, zijn lesbo's ...
hetero-vrouwen kunnen ook wel veel over sex praten, maar dan toch op een meer abstracte manier, over 'wat ze voor hun mannetje allemaal doen'... dat is dan eerder een bevestiging dat ze een vaste relatie hebben en deze 'goed' is .....

Je ziet het ook in dit topic dat als vrouwen over sex praten, het veelal een bevestiging is van het feit dat ze een vaste partner hebben en de sex daar 'goed' is, en als de sex niet goed zou zijn, dat dat dan de schuld van de man is....

Volgens mij hebben sex-georienteerdheid en 'vaste relaties' nog steeds enorm veel met elkaar te maken .... mensen die een vaste relatie hebben en willen vasthouden, kunnen dan beter niet al te geil zijn en teveel openlijk over sex gaan spreken .... dan komen ze al snel ontrouw over.
Wa? Hier herken ik echt helemaal niets in...
pi_35103007
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Wa? Hier herken ik echt helemaal niets in...
Jij leest je eigen post kennelijk ook niet zelf ... echter ik heb die post ook heus niet speciaal over jou geschreven, hoor.

Maar zie bv je eigen ondertitel: Neukslet van heiden6 .... dat is precies wat ik bedoel, voor jou is sex vooral een bevestiging dat je een relatie hebt, en heeft het waarde om dat heel openlijk te presenteren, juist om je relatie te 'bevestigen'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_35103030
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:11 schreef RM-rf het volgende:
Jij leest je eigen post kennelijk ook niet zelf ... echter ik heb die post ook heus niet speciaal over jou geschreven, hoor.
Dat zeg ik ook niet, maar wmb zou je het in die post evengoed over buitenaardse wezens kunnen hebben,
quote:
Maar zie bv je eigen ondertitel .... dat is precies wat ik bedoel, voor jou is sex vooral een bevestiging dat je een relatie hebt, en heeft het waarde om dat heel openlijk te presenteren, juist om je relatie te 'bevestigen'.
Wat fijn, dat jij precies weet hoe ik in elkaar zit.
pi_35103233
Nee, ik 'weet' niet hoe het gaat ... ik zie enkel je presentatie en ik geef daarover een analyse ..., juist omdat je zelf beweerde 'niks erin te herkennen' heb ik een voorbeeld van jou persoonlijk aangehaald.

je direkte 'ontkenningen' vormen al snel een bevestiging ervan ... waarom voel je je kennelijk zo 'aangevallen' ? Ik heb die hele post niet eens voor of over jou geschreven, maar toch reageer je er erg heftig en persoonlijk op?

Je hebt verder het volste recht je sexualiteit openlijk te presenteren ook op jouw manier .... iemand anders ideeen daarover zijn niet gelijk een 'veroordeling', althans mijn ideeen niet. Je doet maar, als je dat prettig vind, is dat het enige dat voor jou van belang zou moeten zijn ....
pi_35103279
geen idee
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_35103304
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:21 schreef RM-rf het volgende:

je direkte 'ontkenningen' vormen al snel een bevestiging ervan ...
Dit soort interprataties zegt al genoeg.
pi_35103313
Sigmund in the house?
pi_35103318
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, maar wmb zou je het in die post evengoed over buitenaardse wezens kunnen hebben,
[..]

Wat fijn, dat jij precies weet hoe ik in elkaar zit.
wie wil dr met jou neuke dan
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_35103412
... komt het mannetje d'r nu beschermen?

ehm knul, ik heb het niet over je 'vrouwtje' gehad, enkel nadat ze dr zelf over begon dat 'dat ze zichzelf er niet in herkende' ... heb ik een persoonlijk voorbeeld genomen ...

Verder vind ik niks van die ondertitel, en is het geen afkeuring, maar het is wel een argument vóór mn stelling, dat veel vrouwen graag openlijk over sex en sexualiteit praten, juist als bevestiging dat ze een vaste en stabiele relatie hebben ..... daarentegen minder graag zich presenteren als 'alleen en wat rondneukend' ...

Mannen daarentegen hebben minder problemen ermee ook openlijk aan te geven niet op een relatie gericht te zijn. en praten liever erover dat ze volop 'rondneuken' zonder zich vast te leggen.
pi_35103582
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:04 schreef RM-rf het volgende:

Mwah, ik herken mijzelf er dan niet in, maar ik denk dat je er nog niet eens zo ver naast zit. Ik merk namelijk vaak wel dat mensen "geschokt" reageren op mijn openheid, wat dan weer duidelijk maakt dat ze dat niet gewend zijn van vrouwen. Ik denk trouwens dat vrouwen onderling daar opener over zijn dan veel mannen (willen) weten.
Of dit iets is wat alleen bij vrouwen speelt... ik ken maar weinig mannen die "echt" praten over seksualiteit, dat gaat dan meestal weer niet veel verder dan wat macho gedoe over of ze geneukt hebben het weekend.

In mijn vriendenkring is dat dan weer totaal anders, maar dat is een zootje artiesten en muzikanten en blowers en meer van dat hippievolk bij elkaar, dus of dat nou representatief is

De scheiding tussen relatie en sekstalk die je aangeeft herken ik ook wel (gelukkig wederom bij anderen :p) ik denk dat geilheid, vooral bij vrouwen, nogsteeds gezien wordt als iets sletterigs, lets face it, mensen plakken al te snel etiketjes. Aangezien de meeste mensen zich ook nog es wat aantrekken van de etiketjes die ze opgeplakt krijgen, krijg je dan al snel dat de openheid wel verdwijnt...
pi_35103617
olsen twins
pi_35103697
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:29 schreef RM-rf het volgende:
... komt het mannetje d'r nu beschermen?

ehm knul, ik heb het niet over je 'vrouwtje' gehad, enkel nadat ze dr zelf over begon dat 'dat ze zichzelf er niet in herkende' ... heb ik een persoonlijk voorbeeld genomen ...
Neuh, ik vind gewoon dat je zweverig lult.
pi_35103726
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:21 schreef RM-rf het volgende:
Nee, ik 'weet' niet hoe het gaat ... ik zie enkel je presentatie en ik geef daarover een analyse ..., juist omdat je zelf beweerde 'niks erin te herkennen' heb ik een voorbeeld van jou persoonlijk aangehaald.

je direkte 'ontkenningen' vormen al snel een bevestiging ervan ... waarom voel je je kennelijk zo 'aangevallen' ? Ik heb die hele post niet eens voor of over jou geschreven, maar toch reageer je er erg heftig en persoonlijk op?

Je hebt verder het volste recht je sexualiteit openlijk te presenteren ook op jouw manier .... iemand anders ideeen daarover zijn niet gelijk een 'veroordeling', althans mijn ideeen niet. Je doet maar, als je dat prettig vind, is dat het enige dat voor jou van belang zou moeten zijn ....
Ik dácht niet eens dat die post over mij ging, ik vroeg me alleen af waar hij in vredesnaam wel over ging, want hij leek me iig niet te gaan over de mens zoals ik die ken.
pi_35105065
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:44 schreef MarMar het volgende:
ok TS je vraagt om de keiharde waarheid:

veel vrouwen ZEGGEN dat ze niet willen neuken, maar dat komt omdat de meeste mannen echt prutsers in bed zijn en sjah, dan is 1 keer in de maand al teveel.
Mind you, best veel vrouwen zijn ook zeer matige bedgenoten in dat opzicht. Kan ik verder ook weinig mee.

Maar groot gelijk verder. Zonder een beetje fatsoenlijke sex is de lol er gauw af
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat idee heb ik ook. De meeste mannen zijn allang blij als ze hem er om de zoveel tijd 'ergens in kunnen hangen' ofzo.
Neuh... alleen in tijden van grote/hoge nood.
pi_35110177
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 10:35 schreef MarMar het volgende:
De scheiding tussen relatie en sekstalk die je aangeeft herken ik ook wel (gelukkig wederom bij anderen :p) ik denk dat geilheid, vooral bij vrouwen, nogsteeds gezien wordt als iets sletterigs, lets face it, mensen plakken al te snel etiketjes. Aangezien de meeste mensen zich ook nog es wat aantrekken van de etiketjes die ze opgeplakt krijgen, krijg je dan al snel dat de openheid wel verdwijnt...
Bij vrouwen is sex een bevestiging van hun enige functie. Bij mannen is het een bezoek aan hun primaire driften. Alle vrouwen zijn namelijk kuthoeren en kunnen maar beter niet uiten dat ze geil zijn, dan bevestigen zij het vooroordeel. Tenzij ze in een relatie zitten, dan bevestigt het hun status in hun sociale omgeving. Zij hebben immers een vent geschaakt om ze te bezwangeren, het primaire nut van de vrouw.

pi_35110401
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:47 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Bij vrouwen is sex een bevestiging van hun enige functie. Bij mannen is het een bezoek aan hun primaire driften. Alle vrouwen zijn namelijk kuthoeren en kunnen maar beter niet uiten dat ze geil zijn, dan bevestigen zij het vooroordeel. Tenzij ze in een relatie zitten, dan bevestigt het hun status in hun sociale omgeving. Zij hebben immers een vent geschaakt om ze te bezwangeren, het primaire nut van de vrouw.

* Lupa gillend wegrent
pi_35110507
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 09:40 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ken wel vrouwen die de hele dag geil zijn, maar die zijn meteen ook nog onbetrouwbaarder dan de gemiddelde homo.

En nou niet aankomen zetten met gelul dat die vrouwen niet per se notoire vreemdgangers en rondneukers hoeven zijn, want dat zijn ze simpelweg wel. Als vrouw ben je dan de hele dag geil en je hebt zo 5/6 man die je ff willen helpen. Als geile vent is doorgaans je oogst toch stukken minder.
Ik ben en heel geil en heel betrouwbaar, ja ja ik weet het, makkelijk praten met een open relatie, maar het is niet altijd open geweest en het is ook nog weleens zo dat er een half jaartje ofzo niets gebeurt.

Maar ik heb wel een partner nodig die ook een hoog libido heeft, anders wordt ik erg narrig en ben ik denk ik snel weg.
pi_35110691
Ik denk wel vaak aan seks, nu komt dat ook omdat ik het al lang niet heb (2,5 jaar niet, en nu alweer een half jaar niet). Maar dan nog fantaseer ik meer over intimiteit en zelfs niet-seksuele aanrakingen. Op zich heb ik niet zo heel vaak behoefte aan seks. Het probleem is ook, als mannen steeds willen dan word ik het op een gegeven moment echt zat. Ik krijg de tijd niet om een keer initiatief te tonen, want mannen willen al tien keer voordat ik er weer echt behoefte aan heb. Mijn grootste wens is dan ook een man die me aan kan raken zonder gelijk een erectie te krijgen, want ik voelde me bij mijn ex op een gegeven moment ook alleen maar een soort levende opblaaspop, en dan krijg ik dus steeds minder zin. Nou was mijn ex dan ook wel weer heel extreem denk ik. Terwijl als ik wat meer ruimte krijg, dan heb ik echt weleens gewoon zelf zin en dan maak ik dat ook wel duidelijk.

Wat aventura zei, masturberen is idd vaak iets om spanning kwijt te raken. Helaas dachten mijn exen dan gelijk, he, ze wil seks. Niet dus. Ik wilde slapen. Maar goed, dat kan ook tegelijk. Ik ben weleens in slaap gevallen tijdens de seks. Was zijn eigen schuld hoor, moest ie z'n best maar beter doen.
Sanity is (not) statistical
pi_35110912
quote:
Ik ben een van die prutsers... en toch zou ik graag wat vaker seks hebben
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_35110931
quote:
Mijn grootste wens is dan ook een man die me aan kan raken zonder gelijk een erectie te krijgen
Dat zou ik dus een nachtmerrie vinden, ben erg blij dat na ruim 13 jaar hij nogsteeds om amper wat stijf wordt van me en vind dat ook bij andere mannen erg prettig, ben geen fan van de mannen waarbij je eerst echt moet stimuleren voordat er wat wakker wordt, ik wil een staande ovatie voor mijn aanwezigheid in sexuele context of gewoon omdat hij het er lekker uit vindt zien
pi_35111126
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:05 schreef erodome het volgende:
Dat zou ik dus een nachtmerrie vinden, ben erg blij dat na ruim 13 jaar hij nogsteeds om amper wat stijf wordt van me en vind dat ook bij andere mannen erg prettig, ben geen fan van de mannen waarbij je eerst echt moet stimuleren voordat er wat wakker wordt, ik wil een staande ovatie voor mijn aanwezigheid in sexuele context of gewoon omdat hij het er lekker uit vindt zien
Eensch. Ik vind het juist geweldig als hij vaak opgewonden raakt door mij. Ik vind het helemaal niet erg dat een knuffel in seks eindigt.
pi_35111147
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:04 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
Ik ben een van die prutsers... en toch zou ik graag wat vaker seks hebben
Geloof me, je bent niet zo'n prutser als de man die ik tegenwoordig aanduid met Harm Done Quickly. Dat kán gewoon niet.
pi_35111156
Over het algemeen heb ik altijd wel zin.
Het is eerder een uitzondering als ik geen zin heb.
Maar ik laat dit niet aan iedereen merken.

Qua seks toon ik meer initiatief dan mijn vriend.
pi_35111236
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:05 schreef erodome het volgende:

[..]

Je vergeet dat hij dat naar alle waarschijnlijkheid als jong hondje ook bij iedere andere vrouw heeft. God wat ben jij bijzonder lekker.
pi_35111293
Nou, ik word daar echt gek van. Als ik wil knuffelen, of in zijn armen wil slapen, dan wil ik dat, en niet iets anders. En dan wil ik niet dat dat gekke harde ding gelijk weer in m'n rug prikt, want dat ligt niet lekker. Brr.
pi_35111496
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef Maeghan het volgende:
Nou, ik word daar echt gek van. Als ik wil knuffelen, of in zijn armen wil slapen, dan wil ik dat, en niet iets anders. En dan wil ik niet dat dat gekke harde ding gelijk weer in m'n rug prikt, want dat ligt niet lekker. Brr.
Wees blij dat je iets in je rug VOELT prikken.

Soms ben je gewoon geil als gozer, moet toch kunnen?
pi_35111575
Draai het eens om. Zijn mannen eigenlijk wel echt geil of doen ze het om het vrouwtje of om hun vriendjes?

Net zo'n belachelijke stelling imo.
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:22:37 #170
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35111609
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:19 schreef Tranceptor het volgende:

En vaak ben je gewoon geil als vrouw, moet toch kunnen?
  woensdag 15 februari 2006 @ 14:23:16 #171
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35111632
ongeveer 5% ; de rest faked het gewoon
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_35111658
Denken vrouwen dit eigenlijk wel over mannen? "Zijn ze nou echt geil of ... "
pi_35111688
quote:
.. van nature?

42 miljoen op 3 miljard wijven .
geloof me .
pi_35111884
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:19 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Wees blij dat je iets in je rug VOELT prikken.

Ja maar dan denk ik, ga daar lekker iemand anders mee lastig vallen.
Ik ben gewoon erg kribbig als ik moe ben. Prima als ie geil is hoor, maar dan gaat ie maar geil onder een kouwe douche staan of zo. Ik vind het ook niet erg als het een keer is, maar mijn ex was gewoon altijd geil, en dat word ik dan zat. Ik heb ook nog hersens en een persoonlijkheid, en andere lichaamsdelen dan een gat waar hij 'm in wil steken, en dan voel ik me dus gewoon niet gewaardeerd als persoon, maar een veredeld seksspeeltje.

Maar als ik het zo hoor, kan ik dus nog lang zoeken naar mijn ideale man. Misschien moet ik maar een advertentie gaan zetten. "Frigide trut, kan koken en wassen, zoekt leuke man die kan witten en behangen. Vreemdgaan toegestaan."
pi_35111915
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

En vaak ben je gewoon geil als vrouw, moet toch kunnen?
Als vrouw kun je sowieso niet anders, dus dat lijkt me logisch.
pi_35112004
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:30 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik ben gewoon erg kribbig als ik moe ben. Prima als ie geil is hoor, maar dan gaat ie maar geil onder een kouwe douche staan of zo. Ik vind het ook niet erg als het een keer is, maar mijn ex was gewoon altijd geil, en dat word ik dan zat. Ik heb ook nog hersens en een persoonlijkheid, en andere lichaamsdelen dan een gat waar hij 'm in wil steken, en dan voel ik me dus gewoon niet gewaardeerd als persoon, maar een veredeld seksspeeltje.
Jij bent nou zo'n type wat een keer goed geneukt moet worden
pi_35112849
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 13:59 schreef Maeghan het volgende:
Ik denk wel vaak aan seks, nu komt dat ook omdat ik het al lang niet heb (2,5 jaar niet, en nu alweer een half jaar niet). Maar dan nog fantaseer ik meer over intimiteit en zelfs niet-seksuele aanrakingen. Op zich heb ik niet zo heel vaak behoefte aan seks. Het probleem is ook, als mannen steeds willen dan word ik het op een gegeven moment echt zat. Ik krijg de tijd niet om een keer initiatief te tonen, want mannen willen al tien keer voordat ik er weer echt behoefte aan heb. Mijn grootste wens is dan ook een man die me aan kan raken zonder gelijk een erectie te krijgen, want ik voelde me bij mijn ex op een gegeven moment ook alleen maar een soort levende opblaaspop, en dan krijg ik dus steeds minder zin. Nou was mijn ex dan ook wel weer heel extreem denk ik. Terwijl als ik wat meer ruimte krijg, dan heb ik echt weleens gewoon zelf zin en dan maak ik dat ook wel duidelijk.

Wat aventura zei, masturberen is idd vaak iets om spanning kwijt te raken. Helaas dachten mijn exen dan gelijk, he, ze wil seks. Niet dus. Ik wilde slapen. Maar goed, dat kan ook tegelijk. Ik ben weleens in slaap gevallen tijdens de seks. Was zijn eigen schuld hoor, moest ie z'n best maar beter doen.
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:14 schreef Maeghan het volgende:
Jaja... nou qua sex is er geen vent op de wereld die hier op zit te wachten hoor

Of anders wat Tranceptor zei.
  woensdag 15 februari 2006 @ 15:05:47 #178
130081 manou
me love me boyfriend
pi_35113177
ikke ben altijd geil
pi_35113275
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
Jaja... nou qua sex is er geen vent op de wereld die hier op zit te wachten hoor

Of anders wat Tranceptor zei.
Tja, liever geen man dan één die alleen met z'n lul denkt. Overigens ben ik wel ietsjes optimistischer. Er moeten toch wel mannen zijn geen torenhoog libido hebben. En anders zoek ik er wel een die 70 uur in de week werkt, dan is ie wel moe.
pi_35113623
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:08 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Tja, liever geen man dan één die alleen met z'n lul denkt.
Dat maak JIJ er van.
pi_35113651
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:05 schreef manou het volgende:
ikke ben altijd geil
Durf het bijna niet te vragen maarehhh... mag ik even?
pi_35113662
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:18 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Dat maak JIJ er van.
Chargeren is iets vrouwelijks.
pi_35113754
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:19 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Chargeren is iets vrouwelijks.
Learning opportunity hier... wat is chargeren?
pi_35113769
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:34 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Jij bent nou zo'n type wat een keer goed geneukt moet worden
Haha, dat was precies wat ik ook dacht.

Nu nog iemand vinden die dat op zich wil nemen.
pi_35113794
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:21 schreef heiden6 het volgende:

Nu nog iemand vinden die dat op zich wil nemen.
Ik maak het alleen maar erger denk ik
pi_35113923
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:18 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Dat maak JIJ er van.
Nou ja, hoe zou jij het uitdrukken dan als (zoals jij beweert) geen man niet zit te wachten op een vrouw die niet altijd geil is? Dan draait het toch maar om één ding? Maar inderdaad, zo ervaar ik dat. Andere vrouwen schijnen het fijn te vinden als hun man al een stijve krijgt als ie naar ze kijkt, ik vind het bloedirritant. Ik heb een collega die ik al heel lang leuk vind, en ik fantaseer ook best eens over wat ik daarmee kan doen, maar ik glij echt niet van m'n stoel zodra ie de kantine binnenkomt. Ik waardeer 'm ook als persoon en zo. Ik vind het gewoon heel denigrerend als je iemand alleen maar voortdurend als lustobject ziet. Het lijkt me ook heel vermoeiend, dat je nooit eens iemand gewoon kan zien als iemand waar je om geeft, nooit kan genieten van een aanraking of genieten van een gezellig etentje, zonder dat je daarbij gelijk seks moet.

Als een ander daar gelukkig mee is, man of vrouw, dat maakt mij niet uit, maar ik wil het voor mezelf niet.
pi_35114013
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef Maeghan het volgende:
Ik waardeer 'm ook als persoon en zo. Ik vind het gewoon heel denigrerend als je iemand alleen maar voortdurend als lustobject ziet. Het lijkt me ook heel vermoeiend, dat je nooit eens iemand gewoon kan zien als iemand waar je om geeft, nooit kan genieten van een aanraking of genieten van een gezellig etentje, zonder dat je daarbij gelijk seks moet.
Dat is uiteraard allemaal strikt onmogelijk op het moment dat je lichaam een reactie vertoont waar je als man verder vrij weinig over in te brengen hebt .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_35114065
quote:

[..]

Nou ja, hoe zou jij het uitdrukken dan als (zoals jij beweert) geen man niet zit te wachten op een vrouw die niet altijd geil is?
Ook dat maak jij er weer van. Mijn reactie had betrekking op je hele verhaal en de intonatie. Komt inderdaad over als een frigide trut die dan vervolgens nog eens nijdig wordt omdat man lief het in z'n hoofd haalt niet minstens zo frigide te zijn
quote:
Dan draait het toch maar om één ding? Maar inderdaad, zo ervaar ik dat. Andere vrouwen schijnen het fijn te vinden als hun man al een stijve krijgt als ie naar ze kijkt, ik vind het bloedirritant. Ik heb een collega die ik al heel lang leuk vind, en ik fantaseer ook best eens over wat ik daarmee kan doen, maar ik glij echt niet van m'n stoel zodra ie de kantine binnenkomt. Ik waardeer 'm ook als persoon en zo. Ik vind het gewoon heel denigrerend als je iemand alleen maar voortdurend als lustobject ziet. Het lijkt me ook heel vermoeiend, dat je nooit eens iemand gewoon kan zien als iemand waar je om geeft, nooit kan genieten van een aanraking of genieten van een gezellig etentje, zonder dat je daarbij gelijk seks moet.
Dus OF je waardeert iemand echt OF je wordt geil van iemand. En als je iemand echt waardeert dan word je hooguit 1 keer per week geil van hem/haar?

Mjah... vind het een apart verhaal. Maar goed, als jij daar allemaal geen zin in hebt dan mag dat natuurlijk
pi_35114105
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:21 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Learning opportunity hier... wat is chargeren?
Iets anders voordoen dan het er staat door de hyperbool te hanteren.
pi_35114106
quote:

[..]

Nou ja, hoe zou jij het uitdrukken dan als (zoals jij beweert) geen man niet zit te wachten op een vrouw die niet altijd geil is? Dan draait het toch maar om één ding? Maar inderdaad, zo ervaar ik dat. Andere vrouwen schijnen het fijn te vinden als hun man al een stijve krijgt als ie naar ze kijkt, ik vind het bloedirritant. Ik heb een collega die ik al heel lang leuk vind, en ik fantaseer ook best eens over wat ik daarmee kan doen, maar ik glij echt niet van m'n stoel zodra ie de kantine binnenkomt. Ik waardeer 'm ook als persoon en zo. Ik vind het gewoon heel denigrerend als je iemand alleen maar voortdurend als lustobject ziet. Het lijkt me ook heel vermoeiend, dat je nooit eens iemand gewoon kan zien als iemand waar je om geeft, nooit kan genieten van een aanraking of genieten van een gezellig etentje, zonder dat je daarbij gelijk seks moet.

Als een ander daar gelukkig mee is, man of vrouw, dat maakt mij niet uit, maar ik wil het voor mezelf niet.
Je stelt de vragen omgekeerd - wat is er op tegen om lekker te neuken na een gezellig etentje?

Ik kan me overigens niet voorstellen dat iemand geil van jou wordt, maar dat terzijde.
pi_35114146
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Iets anders voordoen dan het er staat door de hyperbool te hanteren.
prettig bedankt
pi_35114171
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik kan me overigens niet voorstellen dat iemand geil van jou wordt, maar dat terzijde.
Altijd leuk om te horen voor zo'n meisje.
pi_35114227
quote:

[..]

Nou ja, hoe zou jij het uitdrukken dan als (zoals jij beweert) geen man niet zit te wachten op een vrouw die niet altijd geil is? Dan draait het toch maar om één ding? Maar inderdaad, zo ervaar ik dat.
Saai wijf.

Misschien moet je eens een mooie tuinbroek gaan passen, dolle Maeghan?
God zeg, hij vindt je aantrekkelijk en wordt opgewonden van je. Wees blij, de rest van de mannelijke bevolking laat je links liggen met zulke uitspraken.

Nu weet ik het zeker, je bent gewoon nog nooit goed doorgesmeerd.
quote:
Andere vrouwen schijnen het fijn te vinden als hun man al een stijve krijgt als ie naar ze kijkt, ik vind het bloedirritant. Ik heb een collega die ik al heel lang leuk vind, en ik fantaseer ook best eens over wat ik daarmee kan doen, maar ik glij echt niet van m'n stoel zodra ie de kantine binnenkomt. Ik waardeer 'm ook als persoon en zo. Ik vind het gewoon heel denigrerend als je iemand alleen maar voortdurend als lustobject ziet. Het lijkt me ook heel vermoeiend, dat je nooit eens iemand gewoon kan zien als iemand waar je om geeft, nooit kan genieten van een aanraking of genieten van een gezellig etentje, zonder dat je daarbij gelijk seks moet.

Kortom, je werd gewoon niet geil van je vriendjes tot nu toe. Je deed het maar meer omdat het moest en moest er maar wat van maken.

Natuurlijk kun je genieten van elkaars aanwezigheid, maar je kunt het overdrijven. Seks kan daar op een later tijdstip een prima onderdeel van vormen.
pi_35114329
quote:

Nou, nou, nou...
pi_35114511
quote:
Dat heb ik bij minstens 80% van de vrouwelijke bezoeksters van dit forum, dus wat dat betreft zou ze niet bepaald uniek zijn.

'Ik zou mijn hond er nog aftrekken' is een veel gebezigde zinsnede bij het doorkijken van de fotoboeken.
pi_35114525
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ook dat maak jij er weer van. Mijn reactie had betrekking op je hele verhaal en de intonatie. Komt inderdaad over als een frigide trut die dan vervolgens nog eens nijdig wordt omdat man lief het in z'n hoofd haalt niet minstens zo frigide te zijn
Nee hoor, een man mag van mij zo vaak geil zijn als ie wil, maar als ie weet dat ik niet drie keer per dag wil, hoeft ie ook niet drie keer per dag aan me te gaan frunniken want hij weet dan van tevoren dat het geen nut heeft. Ik ben niet het jaloerse type, hij kan zich op genoeg andere manieren afreageren, porno, cyberseks, interesseert me geen moer, maar laat mij met rust als ik dat vraag. Verder waardeer ik het ook weleens als een man zegt, 'wat heb je lekker gekookt, zal ik nu afwassen?' in plaats van 'wat heb je lekker gekookt, neuken?' Misschien had ik gewoon toevallig pech met mannen die hun 'waardering' voor mij blijkbaar alleen in bed konden laten zien.
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:31 schreef MrBean het volgende:

[..]

Altijd leuk om te horen voor zo'n meisje.
Ik voel me niet beledigd hoor, smaken verschillen. Als iemand de behoefte voelt mij onaantrekkelijk te noemen omdat ie het niet met me eens is, dan mag dat.
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:32 schreef Tranceptor het volgende:
Nu weet ik het zeker, je bent gewoon nog nooit goed doorgesmeerd.

Kortom, je werd gewoon niet geil van je vriendjes tot nu toe. Je deed het maar meer omdat het moest en moest er maar wat van maken.
Zit een kern van waarheid in ja. Ik was niet drie keer per dag geil, hij wel, en in het begin gaf ik 'm dan z'n zin maar. Zo krijg je er idd steeds minder zin in.

Ik had wel iemand ontmoet een tijd terug, maar dat ging door omstandigheden verder niet. Heb er wel een one night stand meegehad en een keertje gewoon uit geweest, maar meer niet. Dat was wél leuk, maar ik wist van eeder die week ook gewoon dat mijn nee geaccepteerd werd. Dat helpt enorm. Ik wil de touwtjes in handen hebben.

Zo, en nu is het topic ook weer voor anderen, want we hebben het wel erg over mij, en zoals een aantal van jullie zelf al zei, zo leuk ben ik niet =P

[ Bericht 14% gewijzigd door Maeghan op 15-02-2006 15:46:23 ]
pi_35114777
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Nee hoor, een man mag van mij zo vaak geil zijn als ie wil, maar als ie weet dat ik niet drie keer per dag wil, hoeft ie ook niet drie keer per dag aan me te gaan frunniken want hij weet dan van tevoren dat het geen nut heeft. Ik ben niet het jaloerse type, hij kan zich op genoeg andere manieren afreageren, porno, cyberseks, interesseert me geen moer, maar laat mij met rust als ik dat vraag. Verder waardeer ik het ook weleens als een man zegt, 'wat heb je lekker gekookt, zal ik nu afwassen?' in plaats van 'wat heb je lekker gekookt, neuken?' Misschien had ik gewoon toevallig pech met mannen die hun 'waardering' voor mij blijkbaar alleen in bed konden laten zien.
Ik zie echt het verband niet met neuken, maar goed.
quote:
Ik voel me niet beledigd hoor, smaken verschillen. Als iemand de behoefte voelt mij onaantrekkelijk te noemen omdat ie het niet met me eens is, dan mag dat.
Was niet daarom, maar toch niet netjes, excuses.
pi_35115088
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:38 schreef Tranceptor het volgende:

'Ik zou mijn hond er nog aftrekken' is een veel gebezigde zinsnede bij het doorkijken van de fotoboeken.
Eensch... maar er zitten wel leuke tussen.
pi_35115167
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:52 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Eensch... maar er zitten wel leuke tussen.
Gek genoeg zijn de leuksten vaak weer erg jong
pi_35115245
Tja, van de meeste fotoboeken van mannen word ik anders ook niet blij. Leuke vrouwen zitten er nog wel genoeg bij vind ik. Maar beetje offtopic.
pi_35115328
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:54 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Gek genoeg zijn de leuksten vaak weer erg jong
Ook weer waar... maarja... breek me nek hier over de leuke vrouwen dus ik overleef het wel.
pi_35115368
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:57 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ook weer waar... maarja... breek me nek hier over de leuke vrouwen dus ik overleef het wel.
Vergeet niet er een paar door te verwijzen naar Pappie_Tranceptor.
pi_35115440
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:44 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik zie echt het verband niet met neuken, maar goed.
[..]

Was niet daarom, maar toch niet netjes, excuses.
"Ik kan me niet voorstellen dat iemand uberhaupt geinteresseerd is in jouw posts, maar dat terzijde."

edit: Oh, ik zie al excuses en zo.
pi_35115701
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:58 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Vergeet niet er een paar door te verwijzen naar Pappie_Tranceptor.
Ik ben geen sociaal werker
pi_35115814
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:39 schreef Maeghan het volgende:
Vind je seks überhaupt leuk, of zie je het meer als een verplichting? Ik kan bijna niet anders dan concluderen dat je nog nooit een goede minnaar hebt gehad...
pi_35115895
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 15:38 schreef Tranceptor het volgende:
Dat heb ik bij minstens 80% van de vrouwelijke bezoeksters van dit forum, dus wat dat betreft zou ze niet bepaald uniek zijn.
Lijkt me normaal. Ik vind ongeveer 99,9% van de wereldbevolking niet aantrekkelijk en dat is in elk geval deels wederzijds. Gelukkig dat smaken verschillen.
pi_35116137
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:07 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ik ben geen sociaal werker
Je geeft ze of door of ik pak ze af, it's your choice.
pi_35116205
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Lijkt me normaal. Ik vind ongeveer 99,9% van de wereldbevolking niet aantrekkelijk en dat is wederzijds. Gelukkig dat smaken verschillen.
pi_35116290
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:16 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je geeft ze of door of ik pak ze af, it's your choice.
Bwahahahaha...
pi_35116331
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:17 schreef Tranceptor het volgende:
Je bent zeker de leukste thuis? Zo'n grap is ook nog maar drie miljoen keer gemaakt.
pi_35116362
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:30 schreef Maeghan het volgende:

[..]

ah oke, dus hij mag zijn geilheid wel op iemand anders botvieren, dat vind ik dan weer sociaal van je.

@Tranceptor, over dat zwanger worden, daar wordt je pas geil van (ik iig wel, NOG erger dan ik al was)

ik baal dus als mijn vent in slaap pleurt als ik lekker tegen em aan kruip en mijn kontje es subtiel in zijn schoot duw
pi_35116442
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je bent zeker de leukste thuis? Zo'n grap is ook nog maar drie miljoen keer gemaakt.
Ik heb weinig concurrentie thuis. >:O

Drie miljoen? Laat die tellingen eens zien.
pi_35116472
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:20 schreef MarMar het volgende:

@Tranceptor, over dat zwanger worden, daar wordt je pas geil van (ik iig wel, NOG erger dan ik al was)
Misschien moet ik dat ook maar eens overwegen, ik ben de laatste week zo frigide als een bos wortels.
pi_35116477
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Vind je seks überhaupt leuk, of zie je het meer als een verplichting? Ik kan bijna niet anders dan concluderen dat je nog nooit een goede minnaar hebt gehad...
owja, dat kan ook nog

* MarMar dioet een rondedansje

happy happy joy joy I'm a spoiled bitch
pi_35116534
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het kan leuk zijn, maar het wordt al snel een verplichting. Dat als je elkaar in het weekend ziet, je dus ook ieder weekend 'moet', omdat je elkaar weer een week niet ziet. En mijn ex wilde bijv. altijd als ie uit z'n werk kwam, dan vind ik het ook niet echt verrassend meer, of spannend, of uitdagend. En op een gegeven moment gaat het dan echt fout, en heb je geen zin meer en lig je op je horloge te kijken tot ie een keertje klaar is, en vraag je je af waarom je geen televisie op je hotelkamer hebt haha. Ik hoor dat ook weleens van anderen hoor, dus blijkbaar ben ik daar toch echt niet de enige in. (Of anders gezegd, ik ben niet de enige frigide trut )

Ik heb gewoon nog nooit een leuke vriend/goede relatie gehad. En dan kan de seks goed zijn, maar je hebt gewoon (of tenminste, ik heb gewoon) meer dan seks nodig om me goed te voelen. Misschien druk ik dat zo ook handiger uit dan in mijn eerdere posts. En zelfs al is de seks goed, iedere dag je favoriete eten komt ook een keer je neus uit.
pi_35116537
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:22 schreef MarMar het volgende:
happy happy joy joy I'm a spoiled bitch
Sterf

pi_35116590
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:22 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Misschien moet ik dat ook maar eens overwegen, ik ben de laatste week zo frigide als een bos wortels.
gebrek aan fantasie, weet je wat allemaal kan met een wortel?

ik hou overigens niet zo van wortels, mij te puntig.
pi_35116652
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:24 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Het kan leuk zijn, maar het wordt al snel een verplichting. Dat als je elkaar in het weekend ziet, je dus ook ieder weekend 'moet', omdat je elkaar weer een week niet ziet. En mijn ex wilde bijv. altijd als ie uit z'n werk kwam, dan vind ik het ook niet echt verrassend meer, of spannend, of uitdagend. En op een gegeven moment gaat het dan echt fout, en heb je geen zin meer en lig je op je horloge te kijken tot ie een keertje klaar is, en vraag je je af waarom je geen televisie op je hotelkamer hebt haha. Ik hoor dat ook weleens van anderen hoor, dus blijkbaar ben ik daar toch echt niet de enige in. (Of anders gezegd, ik ben niet de enige frigide trut )
Twee dingen. Ten eerste, hoer op met je gezeik over je ex! Je ex is geen afspiegeling van alle gozers en blijkbaar van een inferieur model ook nog. Ten tweede, als het gaat zoals het gaat wordt het geen verplichting. Dan wil je dat uit jezelf met hem drie keer per dag of vaker. Als je een beetje een leuk iets hebt in het begin, neuk je als konijnen.

Vrouwen nemen genoegen met slechte sex en slechte vriendjes 'omdat het zo hoort' en omdat het ze een reden verschaft om lekker te mekkeren en te zaniken, iets waar vrouwen dan wel weer in uitblinken.
pi_35116669
quote:

[..]

Ik heb gewoon nog nooit een leuke vriend/goede relatie gehad. En dan kan de seks goed zijn, maar je hebt gewoon (of tenminste, ik heb gewoon) meer dan seks nodig om me goed te voelen.
Natuurlijk heb je meer dan alléén seks nodig om je goed te voelen (al word ik persoonlijk diep gelukkig van een goeie beurt). Maar als de seks écht goed is, dan 'moet' je niet. Dan wil je niks liever en kun je niet wachten tot het eindelijk weer weekend is.

Magoed, er zijn natuurlijk ook mensen met minder libido. Niks mis mee, alleen moet je dan wel een partner zien te vinden die daar okay mee is.
pi_35116679
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef MarMar het volgende:

wortel a la buttplug
pi_35116697
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

gebrek aan fantasie, weet je wat allemaal kan met een wortel?

Vind je het erg als ik er even niet over nadenk?
pi_35116770
Tranceptor: Ik nam er geen genoegen mee, daarom is het ook uit. Verder heb ik meer dan één ex gehad en nog een aantal wannabe-exen die niet eens de kans kregen om het te verzieken bij me. En zoals gezegd, ik hoor het ook wel van vriendinnen.

Als je vindt dat vrouwen te veel zeiken moet je maar eens les gaan geven aan al die mannen die niet weten hoe het moet, hebben wij tenminste niets meer om over te zeiken =P
pi_35116860
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:29 schreef Maeghan het volgende:
Tranceptor: Ik nam er geen genoegen mee, daarom is het ook uit. Verder heb ik meer dan één ex gehad en nog een aantal wannabe-exen die niet eens de kans kregen om het te verzieken bij me. En zoals gezegd, ik hoor het ook wel van vriendinnen.

Als je vindt dat vrouwen te veel zeiken moet je maar eens les gaan geven aan al die mannen die niet weten hoe het moet, hebben wij tenminste niets meer om over te zeiken =P
Je hebt het gewoon beroerd getroffen dan. Als een meisje echt slecht is in bed, ben ik er al heel snel klaar mee. Dan is die relatie geen lang leven beschoren. Sex is niet het belangrijkste, maar als ik er telkens tegen op moet zien.

Waarom zou ik de concurrentie precies wijzer gaan maken?
pi_35116888
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:31 schreef Tranceptor het volgende:

Waarom zou ik de concurrentie precies wijzer gaan maken?
Oh ja, zit wat in. Sorry! *dom*
pi_35116927
quote:

[..]

Ik heb gewoon nog nooit een leuke vriend/goede relatie gehad. En dan kan de seks goed zijn, maar je hebt gewoon (of tenminste, ik heb gewoon) meer dan seks nodig om me goed te voelen. Misschien druk ik dat zo ook handiger uit dan in mijn eerdere posts. En zelfs al is de seks goed, iedere dag je favoriete eten komt ook een keer je neus uit.
O MIJN GOD
dus het is echt zo, mensen doen dat echt.. hier snap ik dus geen fuck van!!!

Wat is je eigen aandeel/iniatief dan qua seks, bedoel, je wacht tot je vent wil en dan laat je hem er even overheen gaan en dat noem je dan seks?? Schat, je hebt misschien nog nooit een toffe gozer gehad, maar als ik dit lees misschien ook nog nooit echt seks...

ik heb meerdere favoriete maaltijden en ik kook elke dag alleen maar mijn eigen lievelingseten, dat verveelt nooit
pi_35117012
quote:

[..]

Het kan leuk zijn, maar het wordt al snel een verplichting. [....] En op een gegeven moment gaat het dan echt fout, en heb je geen zin meer en lig je op je horloge te kijken tot ie een keertje klaar is
jezus, waarom zo enorm passief?

Alsof het enkel van de man afhangt of je een goede of slechte sexuele relatie hebt ... Gut, als je zelf als een zoutzak gaat wachten 'tot' je beklommen wordt, tja, dan kun je idd al snel gaan klagen 'dat het niet is zoals je wel zou willen'....

Als je met twee personen in een relatie zit, is het ook aan die twee personen om allebei eraan te werken dat het goed gaat ... en als het niet blijkt te werken, wat altijd kan, begon niet te miepen 'dat alle mannen klojo's zijn die alleen maar sex willen' ... wordt dan gewoon direkt pot (die bij mijn weten nóg meer plat sex-georienteerd zijn dan mannen)
pi_35117045
trouwens
ik vind ook dat veel vrouwen enorm zeiken

maar dat terzijde
pi_35117204
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:35 schreef MarMar het volgende:
trouwens
ik vind ook dat veel vrouwen enorm zeiken

maar dat terzijde
Dat moet juist niet terzijde. Dat is nu juist het hoofdpunt.

Vrouwen zeiken en klagen, maar wat doen ze nu werkelijk in welke situatie dan ook om hun lot te veranderen? Niets. Beslissingen nemen is iets mannelijks, vrouwen hebben alleen al om het probleem uit te leggen twintig keer zoveel woorden nodig.
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:40:03 #229
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_35117224
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:39 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Vrouwen zeiken en klagen, maar wat doen ze nu werkelijk in welke situatie dan ook om hun lot te veranderen? Niets. Beslissingen nemen is iets mannelijks, vrouwen hebben alleen al om het probleem uit te leggen twintig keer zoveel woorden nodig.
SOMMIGE vrouwen wel ja, anderen niet
pi_35117274
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:40 schreef Mukie het volgende:

[..]

SOMMIGE vrouwen wel ja, anderen niet
sommige vrouwen niet bedoel je
pi_35117312
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:40 schreef MarMar het volgende:

[..]

sommige vrouwen niet bedoel je
Sommige vrouwen, daarmee wordt bedoeld de standaarddeviatie van de gehele vrouwelijke bevolking. Tel uit die winst!
pi_35117618
MarMar: Nou, dat is het probleem ook een beetje, ik heb gewoon een laag libido. Atijd al gehad. Voor ik de kans krijg om überhaupt weer écht zin in seks te krijgen, dusdanig dat ik dat zelf ga aangeven, dan zijn we alweer tig pogingen van een eventuele partner verder.

De eerste keer met een partner gaat het altijd goed, want dan heb ik een tijd geen seks gehad en dan heb ik er wél zin in, en dan is het ook goede seks en ben ik zelf ook veel actiever.

Dat ik daadwerkelijk op m'n horloge keek was gelukkig alleen bij m'n eerste vriendje, en die was ook gewoon dramatisch slecht, maar dat besefte ik pas later toen ik een andere vriend had.
pi_35117683
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:48 schreef Maeghan het volgende:

Dat ik daadwerkelijk op m'n horloge keek was gelukkig alleen bij m'n eerste vriendje, en die was ook gewoon dramatisch slecht, maar dat besefte ik pas later toen ik een andere vriend had.
Toch vind ik echt extreem slecht in bed zijn ook altijd weer een prestatie.

Hoe krijg je het voor elkaar?
pi_35117729
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:50 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Toch vind ik echt extreem slecht in bed zijn ook altijd weer een prestatie.

Hoe krijg je het voor elkaar?
Inderdaad, zo moeilijk is het toch echt niet?
pi_35117772
Ik voelde er soms letterlijk niets van. Da's inderdaad best een prestatie bij een jong onschuldig meisje =D Ik bedoel, zeg je nou nog uitgewoonde snol of zo, maar nee dus.
pi_35117859
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:51 schreef Maeghan het volgende:
Ik voelde er soms letterlijk niets van. Da's inderdaad best een prestatie bij een jong onschuldig meisje =D Ik bedoel, zeg je nou nog uitgewoonde snol of zo, maar nee dus.
Ik zou hem gewoon in mn kont nemen als ik jou was
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:53:26 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35117862
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:51 schreef heiden6 het volgende:

Inderdaad, zo moeilijk is het toch echt niet?
Ik heb eens een vriendje gehad die er echt niets van bakte. Geen ritmegevoel... hij neukte bij wijze van spreken vanuit zijn schouders. En nee, dat neukt niet lekker en aansturen hielp ook niet echt.

Die relatie was dan ook geen lang leven beschoren .
pi_35117864
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:51 schreef Maeghan het volgende:
Hij was dus niet slecht, maar had gewoon een kleine lul?
pi_35117907
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb eens een vriendje gehad die er echt niets van bakte. Geen ritmegevoel... hij neukte bij wijze van spreken vanuit zijn schouders. En nee, dat neukt niet lekker en aansturen hielp ook niet echt.
Dan ga je toch bovenop zitten, lui ding .
pi_35117927
Hij was ook gewoon slecht. Van de rest bakte ie ook niets. Maar ja, ik was zo'n onzekere trut dat ik dacht dat het aan mij lag of zo =P
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:56:16 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35117995
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef kastanova het volgende:

Dan ga je toch bovenop zitten, lui ding .

Zelfs dan presteerde hij het nog om tegen te bewegen .
En om nu constant de boventoon te voeren..
pi_35118080
quote:

En als je dan eenmaal bezig bent, ontstaat er dan ook geen drang..?

De meeste vrouwen hebben 't dan toch redelijk moeilijk met nee zeggen....
Uhm...
pi_35118118
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:56 schreef Copycat het volgende:
Dat is een prestatie op zich .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_35118237
quote:
Jij onderop, beentjes wijd, handen op zijn billen, vinger bij zijn anus.
Trek hem met je handen naar 'binnen' en zodra hij een verkeerde beweging maakt, steek je je vinger een stuk naar binnen.

Het vergt enige ervaring en doorzettingsvermogen, maar uiteindelijk zul je me dankbaar zijn .

Indien de man in kwestie een vinger in zijn kontje wel kan waarderen, leg dan gewoon je nagels om zijn perineum en laat hem ff flink bloeden .
pi_35118288
quote:

Zo een heb ik er ook gehad ja. (Jezus, dat klinkt echt eh... "Spaar ze allemaal!") maar goed. Gelukkig maakte ie wel snel vorderingen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:05:54 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35118401
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:02 schreef kastanova het volgende:

Jij onderop, beentjes wijd, handen op zijn billen, vinger bij zijn anus.
Trek hem met je handen naar 'binnen' en zodra hij een verkeerde beweging maakt, steek je je vinger een stuk naar binnen.
Ik heb proberen bij te sturen, maar dat werd niet gewaardeerd. Daar voelde ie zich ontmand door, werd ie onzeker van en je kunt op je vingers natellen wat dát voor zijn libido en prestaties betekende.

Gelukkig is het issue al lang niet meer aan de orde, aangezien deze relatie al lang niet meer is.

Een unicum op zich mocht het absoluut genoemd worden, deze farce van een fuck. Daarvoor en daarna godzijdank nooit (meer) meegemaakt.
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:09:16 #247
8369 speknek
Another day another slay
pi_35118548
quote:

Ja zoiets is het wel. Niet dat ik nou sta te springen om de eerste de beste parenclub in te rennen, maar ik ben duidelijk heel wat seksbeluster dan m'n vriendin. En binnen de kennissengroep geldt dat voor eigenlijk iedereen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35118687
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:05 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig is het issue al lang niet meer aan de orde, aangezien deze relatie al lang niet meer is.
Hoe ouder je wordt en je partners dus ook, des te lastiger zal het worden om ze bij te sturen .

Een valse kat leer je na 10 jaar immers ook niet meer om alleen maar braaf te spinnen, dus mocht je nog eens zo'n prutser tegen komen; geef de moed op en breng hem gewoon direct naar de dierenarts voor een spuitje .
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:14:53 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35118814
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:12 schreef kastanova het volgende:

Hoe ouder je wordt en je partners dus ook, des te lastiger zal het worden om ze bij te sturen .

Een valse kat leer je na 10 jaar immers ook niet meer om alleen maar braaf te spinnen, dus mocht je nog eens zo'n prutser tegen komen; geef de moed op en breng hem gewoon direct naar de dierenarts voor een spuitje .
Het gênante was dat hij bijna tien jaar jonger was dan ik...
Mocht ik nog zo'n prutser tegenkomen, dan schop ik hem na één mislukte sekssessie linea recta naar het asiel.
pi_35118924
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:14 schreef Copycat het volgende:
Het gênante was dat hij bijna tien jaar jonger was dan ik...
Mocht ik nog zo'n prutser tegenkomen, dan schop ik hem na één mislukte sekssessie linea recta naar het asiel.
Misschien wist hij wel gewoon dat hij er niets van bakte, maar gokte hij gewoon op het gehele 'Op een oude fiets moet je het leren' principe...

In dat geval heb juist jij hém teleurgesteld .
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:18:44 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35118975
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef kastanova het volgende:

Misschien wist hij wel gewoon dat hij er niets van bakte, maar gokte hij gewoon op het gehele 'Op een oude fiets moet je het leren' principe...

In dat geval heb juist jij hém teleurgesteld .
Ik ben verdulleme geen filantropische instelling!
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:19:40 #252
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_35119019
quote:

[..]

Ik heb helemaal niks te zeiken over mijn sexleven . Da's helemaal (kan me dus ook niks voorstellen bij ondertussen tv willen kijken of op je horloge kijken ).
pi_35119043
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben verdulleme geen filantropische instelling!
Je wilt niet geven, maar nemen, hè?
pi_35119104
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als ze alleen maar mannen zou willen némen, zou ze niet zo piepen over een verkeerd beweginkje hier en daar .
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:22:22 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35119144
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:20 schreef heiden6 het volgende:

Ik wil genómen worden... en goed ook!
En dan neem ik het er graag, goed en veelvuldig van.

En ik geef genoeg... head et cetera .
pi_35119213
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

woensdag 15 februari 2006 @ 17:24:27 #257
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_35119238
quote:

[..]

herkent
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:24:47 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35119250
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:21 schreef kastanova het volgende:

Als ze alleen maar mannen zou willen némen, zou ze niet zo piepen over een verkeerd beweginkje hier en daar .
Was het maar een verkeerd beweginkje hier en daar... het was een toevalstreffer als ie wel een keer goed bewoog.
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:24:55 #259
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_35119257
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

nemen, zelf nemen mwah kan allemaal
pi_35119269
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:24 schreef Copycat het volgende:
Was het maar een verkeerd beweginkje hier en daar... het was een toevalstreffer als ie wel een keer goed bewoog.
Hé trouwens; waarom beweren vrouwen toch altijd dat het aan het ritmegevoel van mannen ligt?

Misschien denken die mannen wel gewoon hetzelfde .
pi_35119295
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef kastanova het volgende:
Hé trouwens; waarom beweren vrouwen toch altijd dat het aan het ritmegevoel van mannen ligt?

Dat zat ik net ook te denken, mooie boel. Beetje die mannen de schuld geven...
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:27:09 #262
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35119343
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef kastanova het volgende:

Hij kon ook niet dansen .

En hij was de enige die ik totnutoe in bed heb gehad die zo misneukte..
pi_35119353
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat zat ik net ook te denken, mooie boel. Beetje die mannen de schuld geven...
Liggen die vrouwen een beetje te bokken als een parkinson patient met een epilepsie aanval en de man in kwestie zijn best maar doen om er nog iets van te maken... En dan achteraf ook nog gezeik krijgen dat het niet goed was .
pi_35119383
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:27 schreef Copycat het volgende:
En hij was de enige die ik totnutoe in bed heb gehad die zo misneukte..
De andere mannen bonden je gewoon vast? .
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:29:05 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35119415
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:28 schreef kastanova het volgende:

Af en toe...
pi_35119483
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:28 schreef kastanova het volgende:

[..]

Doet me ergens aan denken; ook wel te waarderen: (bijna) maagden die volledig ontketend raken en uren- of dagenlang alleen nog maak keihard geneukt willen worden.
pi_35119486
Het wordt wel een beetje slowchatterig hier zo. Zullen we weer even terug naar de al dan niet bestaande échte geilheid onder vertegenwoordigsters van de vrouwelijke kunne?
  woensdag 15 februari 2006 @ 17:31:36 #268
140143 Dobbelstein
Vioolspeler :-)
pi_35119496
ik bijna altijd wel hahaha maar is wel een vreemd gevoel als je geil bent maar 'hij" komt niet omhog ^zucht^ was ik maar jong......... :-D
pi_35119661
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het wordt wel een beetje slowchatterig hier zo. Zullen we weer even terug naar de al dan niet bestaande échte geilheid onder vertegenwoordigsters van de vrouwelijke kunne?
We zijn juist teruggegaan naar de basis! .

Immers, indien een vrouw nog nooit goed geneukt is (goed ritmegevoel, stevig genomen, vastgebonden) dan zal ze ook niet spontaan écht geil worden...

Als je telkens al na 1 biertje moet kotsen, wordt je ook geen alcoholist, dat idee .
pi_35119887
moraal van het verhaal:
seks is belangrijk
seks in een relatie misschien nog belangrijker
compatible zijn op seksgebied iig wel

ik vertaal dat naar: seks moet niet het hoofddoel zijn van de relatie, maar kan wel degelijk een goede graadmeter zijn voor hoe je relatie loopt EN een relatie zonder seks heet geen relatie, maar een vriendschap

wat dan weer niet automatisch betekent dat een vriendschap persee zonder seks moet

@ Meaghan: wordt het niet eens tijd dat je gaat uitvissen wat je zelf wilt en wordt het dan niet ook nog es nog harder tijd om daar ook gewoon voor te gaan en geen genoegen te nemen met minder? Ik kan er naast zitten, maar ik denk van niet. (niet gemeen bedoeld, integendeel zelfs)
pi_35120019
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:35 schreef kastanova het volgende:

Als je telkens al na 1 biertje moet kotsen, wordt je ook geen alcoholist
Nee dan ben je al zover, als je telkens toch weer moet bieren
pi_35120548
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je vergeet dat hij dat naar alle waarschijnlijkheid als jong hondje ook bij iedere andere vrouw heeft. God wat ben jij bijzonder lekker.
Bij andere vrouwen die hij lekker vindt heeft hij dat ook, maar niet zo snel als bij mij en ja dat weet ik heel erg zeker

En ja er zijn andere vrouwen die hij lekker vindt, zou dom zijn als ik anders zou denken.
pi_35120770
quote:

[..]

Dat hij je lekker vindt en geil van je wordt betekend toch niet dat hij verder niets ziet, als hij een stijve krijgt(gewoon een lichamelijke reactie) als je met hem knuffeld betekend dat toch niet dat gelijk het knuffen over is e.d.

Dat daar heel vaak seks van komt bij ons, tja, dat is zo, maar het moet niet ofzo, heb ook weleens gehad dat ik dan even niet wilde en dan werd er gewoon geknuffeld hoor, met stijve...
pi_35120806
quote:
heb ook weleens gehad dat ik dan even niet wilde
What?

Heb laatst even je site bekeken, ziet er goed uit.
pi_35121017
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

What?

de site of de vrouw?
pi_35121116
quote:

[..]

Valt mij idd ook op, vrouwen die zaniken over hun seksleven en als je ze dan vraagt wat ze doen om dat leuk te krijgen dan komt er niets uit, ja hij moet maar raden wat ik lekker vind en ik vertel het lekker niet als het dat niet is.

Tja gek he dat de man in kwestie bij jou een slechte minnaar blijft, hij heeft ook niets om beter te worden, je geeft niets aan, doet niet mee, wat verwacht je dan??????
pi_35121117
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:15 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

de site of de vrouw?
De filmpjes.
pi_35121160
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:48 schreef Maeghan het volgende:
MarMar: Nou, dat is het probleem ook een beetje, ik heb gewoon een laag libido. Atijd al gehad. Voor ik de kans krijg om überhaupt weer écht zin in seks te krijgen, dusdanig dat ik dat zelf ga aangeven, dan zijn we alweer tig pogingen van een eventuele partner verder.

De eerste keer met een partner gaat het altijd goed, want dan heb ik een tijd geen seks gehad en dan heb ik er wél zin in, en dan is het ook goede seks en ben ik zelf ook veel actiever.

Hoevaak wil jij dan ongeveer?

3 keer in de week, 1 keer in de week, 1 keer in de 2 weken???
pi_35121305
Twee of drie keer per dag graag!
pi_35121306
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De filmpjes.
LINK PLEASE!
pi_35121335
Ahem. Pr0n is tegen de policy, mijnheer O.

[ Bericht 75% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 15-02-2006 18:24:17 ]
pi_35121336
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Twee of drie keer per dag graag!
Altijd weer twijfelen...
pi_35121349
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
Altijd weer twijfelen...
pi_35121405
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:09 schreef heiden6 het volgende:

[..]

What?

Ja zelfs ik heb weleens even geen zin, dat het leven in de weg zit, te druk is, teveel gedoe aan mijn hoofd heb en gewoon even weg wil kruipen in die sterke armen om me gewoon lekker geborgen te voelen.

Het gebeurt niet vaak, dat is waar, maar het gebeurt wel.

En tnxxxxx trouwens...
pi_35121427
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 18:23 schreef heiden6 het volgende:
Ahem. Pr0n is tegen de policy, mijnheer O.
Ik betaal bij voorkeur nergens voor
pi_35121459
Tis wel een paysite, maar er staat zat gewoon te bekijken, is al oude site hoor, in geen tijden meer een update gehad, maar wil je perse zien, denk dan aan mijn nickname.nl
pi_35122812
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 17:31 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Doet me ergens aan denken; ook wel te waarderen: (bijna) maagden die volledig ontketend raken en uren- of dagenlang alleen nog maak keihard geneukt willen worden.
Ik mis die gouden tijd, ownee ik zit er nog middenin.
pi_35123525
Hoop BS verwijderd. Terug ontopic nu gaarne.
pi_35123960
KAPPEN!

(Wederom BS verwijderd)
pi_35125784
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
KAPPEN!

(Wederom BS verwijderd)
Kusjekroel.

Ook onder je kinnetje?

Hoeveel vrouwen zijn nu echt geil. Hmm eens even kijken, zeg 3 miljard vrouwen. Daarvan is waarschijnlijk 1/3de nu serieus ergens mee bezig. De andere twee derde is ongeveer de helft nu bezig met andere zaken met bloederige inhoud. Van wat overblijft hoef ik minstens 95% niet eens geil voor te stellen (en het is zelfs iets meer aangezien ik niet op Aziaten en negroide vrouwen val). Nou goed dan nog de vrouwen met een mooi lichaam proberen over te houden, dus nog 90% eraf. Dan op basis van geografie na proberen te gaan van wie ik vast kan stellen dat ze geil IS. Dat wordt dus nog eens 90% eraf op zijn minst.

3 miljard-2 miljard= 1 miljard x 0.333= 300.000.000 x 5%= 15 miljoen= 1,5 miljoen = 150.000

Opgelost.

en ik heb me vast ergens verrekend

P.S. Ik ben de frigide trutten vergeten af te trekken.
pi_35125921
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef Tranceptor het volgende:

hadden ze ook geen oren naar geloof ik
pi_35126034
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:07 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Kusjekroel.

Ook onder je kinnetje?

Hoeveel vrouwen zijn nu echt geil. Hmm eens even kijken, zeg 3 miljard vrouwen. Daarvan is waarschijnlijk 1/3de nu serieus ergens mee bezig. De andere twee derde is ongeveer de helft nu bezig met andere zaken met bloederige inhoud. Van wat overblijft hoef ik minstens 95% niet eens geil voor te stellen (en het is zelfs iets meer aangezien ik niet op Aziaten en negroide vrouwen val). Nou goed dan nog de vrouwen met een mooi lichaam proberen over te houden, dus nog 90% eraf. Dan op basis van geografie na proberen te gaan van wie ik vast kan stellen dat ze geil IS. Dat wordt dus nog eens 90% eraf op zijn minst.

3 miljard-2 miljard= 1 miljard x 0.333= 300.000.000 x 5%= 15 miljoen= 1,5 miljoen = 150.000

Opgelost.

en ik heb me vast ergens verrekend

Slechte berekening, je rekent nu uit hoeveel vrouwen voor jou geil zijn, maar ook vrouwen die jij schuwlelijk vindt kunnen wel heel erg geil zijn, die horen ook in deze berekening.
pi_35126095
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Slechte berekening, je rekent nu uit hoeveel vrouwen voor jou geil zijn, maar ook vrouwen die jij schuwlelijk vindt kunnen wel heel erg geil zijn, die horen ook in deze berekening.
Dit topic is wat ik wil zien dat er is.

Ah gatver, je wil toch niet zo'n 80-jarige slijmerige lubberkut voorstellen. Hou die perverse fantasieen even voor je.
pi_35126133
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:14 schreef erodome het volgende:
Ik betwijfel of het na correctie daarvan wél een goede berekening is.

Ik ken zelf eik ook niet zoveel écht geile vrouwen. Een paar.
pi_35126205
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik betwijfel of het na correctie daarvan wél een goede berekening is.

Ik ken zelf eik ook niet zoveel écht geile vrouwen. Een paar.
Ik ken er ook niet zo heel veel, de meeste vriendinnen van me zijn aardig kinky. Heb hier een kamasutra-boek in pdf-vorm, wat ik al aan meerdere heb ge-emaild op aanvraag.
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:20:08 #296
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_35126313
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:15 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dit topic is wat ik wil zien dat er is.

Ah gatver, je wil toch niet zo'n 80-jarige slijmerige lubberkut voorstellen. Hou die perverse fantasieen even voor je.
eej waar is je FB???
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_35126326
Het was een hele ruwe schatting en 150.000 lijkt me nog veel te veel.
pi_35126338
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:20 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

eej waar is je FB???
Er niet meer .
pi_35126540
Ik.
  woensdag 15 februari 2006 @ 20:25:07 #300
8369 speknek
Another day another slay
pi_35126570
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 20:17 schreef heiden6 het volgende:
Ik ken er ook niet zo heel veel, de meeste vriendinnen van me zijn aardig kinky. Heb hier een kamasutra-boek in pdf-vorm, wat ik al aan meerdere heb ge-emaild op aanvraag.
spekkeh apstrtje gmail
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35126692
Nee, dit gaat erover hoeveel vrouwen daadwerkelijk geil zijn en tja helaas zitten daar ook tussen waarmee je nog niet dood gevonden wil worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')