Ik ben verdulleme geen filantropische instelling!quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:17 schreef kastanova het volgende:
Misschien wist hij wel gewoon dat hij er niets van bakte, maar gokte hij gewoon op het gehele 'Op een oude fiets moet je het leren' principe...
In dat geval heb juist jij hém teleurgesteld.
Ik heb helemaal niks te zeiken over mijn sexlevenquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat moet juist niet terzijde. Dat is nu juist het hoofdpunt.![]()
Vrouwen zeiken en klagen, maar wat doen ze nu werkelijk in welke situatie dan ook om hun lot te veranderen? Niets. Beslissingen nemen is iets mannelijks, vrouwen hebben alleen al om het probleem uit te leggen twintig keer zoveel woorden nodig.![]()
Je wilt niet geven, maar nemen, hè?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben verdulleme geen filantropische instelling!
Als ze alleen maar mannen zou willen némen, zou ze niet zo piepen over een verkeerd beweginkje hier en daarquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je wilt niet geven, maar nemen, hè?![]()
Ik wil genómen worden... en goed ook!quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil genómen worden... en goed ook!
En dan neem ik het er graag, goed en veelvuldig van.
En ik geef genoeg... head et cetera.
herkentquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zelfs dan presteerde hij het nog om tegen te bewegen.
En om nu constant de boventoon te voeren..
Was het maar een verkeerd beweginkje hier en daar... het was een toevalstreffer als ie wel een keer goed bewoog.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:21 schreef kastanova het volgende:
Als ze alleen maar mannen zou willen némen, zou ze niet zo piepen over een verkeerd beweginkje hier en daar.
nemen, zelf nemen mwah kan allemaalquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil genómen worden... en goed ook!
En dan neem ik het er graag, goed en veelvuldig van.
En ik geef genoeg... head et cetera.
Hé trouwens; waarom beweren vrouwen toch altijd dat het aan het ritmegevoel van mannen ligt?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:24 schreef Copycat het volgende:
Was het maar een verkeerd beweginkje hier en daar... het was een toevalstreffer als ie wel een keer goed bewoog.
Dat zat ik net ook te denken, mooie boel. Beetje die mannen de schuld geven...quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef kastanova het volgende:
Hé trouwens; waarom beweren vrouwen toch altijd dat het aan het ritmegevoel van mannen ligt?
Misschien denken die mannen wel gewoon hetzelfde.
Hij kon ook niet dansenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:25 schreef kastanova het volgende:
Hé trouwens; waarom beweren vrouwen toch altijd dat het aan het ritmegevoel van mannen ligt?
Misschien denken die mannen wel gewoon hetzelfde.
Liggen die vrouwen een beetje te bokken als een parkinson patient met een epilepsie aanval en de man in kwestie zijn best maar doen om er nog iets van te maken... En dan achteraf ook nog gezeik krijgen dat het niet goed wasquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zat ik net ook te denken, mooie boel. Beetje die mannen de schuld geven...![]()
De andere mannen bonden je gewoon vast?quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:27 schreef Copycat het volgende:
En hij was de enige die ik totnutoe in bed heb gehad die zo misneukte..
quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:28 schreef kastanova het volgende:
De andere mannen bonden je gewoon vast?.
Doet me ergens aan denken; ook wel te waarderen: (bijna) maagden die volledig ontketend raken en uren- of dagenlang alleen nog maak keihard geneukt willen worden.quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
De andere mannen bonden je gewoon vast?.
We zijn juist teruggegaan naar de basis!quote:Op woensdag 15 februari 2006 17:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het wordt wel een beetje slowchatterig hier zo. Zullen we weer even terug naar de al dan niet bestaande échte geilheid onder vertegenwoordigsters van de vrouwelijke kunne?
Nee dan ben je al zover, als je telkens toch weer moet bierenquote:Op woensdag 15 februari 2006 17:35 schreef kastanova het volgende:
Als je telkens al na 1 biertje moet kotsen, wordt je ook geen alcoholist
Bij andere vrouwen die hij lekker vindt heeft hij dat ook, maar niet zo snel als bij mij en ja dat weet ik heel erg zekerquote:Op woensdag 15 februari 2006 14:12 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij dat naar alle waarschijnlijkheid als jong hondje ook bij iedere andere vrouw heeft. God wat ben jij bijzonder lekker.![]()
Dat hij je lekker vindt en geil van je wordt betekend toch niet dat hij verder niets ziet, als hij een stijve krijgt(gewoon een lichamelijke reactie) als je met hem knuffeld betekend dat toch niet dat gelijk het knuffen over is e.d.quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:25 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nou ja, hoe zou jij het uitdrukken dan als (zoals jij beweert) geen man niet zit te wachten op een vrouw die niet altijd geil is? Dan draait het toch maar om één ding? Maar inderdaad, zo ervaar ik dat. Andere vrouwen schijnen het fijn te vinden als hun man al een stijve krijgt als ie naar ze kijkt, ik vind het bloedirritant. Ik heb een collega die ik al heel lang leuk vind, en ik fantaseer ook best eens over wat ik daarmee kan doen, maar ik glij echt niet van m'n stoel zodra ie de kantine binnenkomt. Ik waardeer 'm ook als persoon en zo. Ik vind het gewoon heel denigrerend als je iemand alleen maar voortdurend als lustobject ziet. Het lijkt me ook heel vermoeiend, dat je nooit eens iemand gewoon kan zien als iemand waar je om geeft, nooit kan genieten van een aanraking of genieten van een gezellig etentje, zonder dat je daarbij gelijk seks moet.
Als een ander daar gelukkig mee is, man of vrouw, dat maakt mij niet uit, maar ik wil het voor mezelf niet.
What?quote:heb ook weleens gehad dat ik dan even niet wilde
de site of de vrouw?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
What?
Heb laatst even je site bekeken, ziet er goed uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |