abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34973163
Nooit initiatief nemen tot seks, dan krijg je élke vrouw gefrustreerd en geil .
I was an atheist until I realized I was God
pi_34973220
Tot nu toe was ik bij al mijn minnaars / vriendjes degene die het eerste initiatief tot seks nam...
pi_34973633
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:59 schreef kastanova het volgende:
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 11 februari 2006 @ 18:14:22 #34
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34973646
mijn vriendin is echt geil. maar dan ook altijd.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34973872
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:53 schreef Oksel het volgende:
.. van nature?

Helaas ken ik maar weinig vrouwen die van nature echt geil zijn.
Ik ken er toch ettelijke...
pi_34974882
Volgens mij een een maat van me is 80% van de vrouwen die gaat stappen (niet ongesteld en geen vriendje) ook wel uit op sex. En ja een vrouw neemt meestal t initiatief van sex heb ik ook gemerkt. Bij mij is het zo omdat ik het anders op vind lijken dat ik alleen uit ben op de sex. (soms is dat ook wel waar, maar met langere relaties niet)
pi_34975003
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Het leuke is dat ik alleen 'geil' doe naar een man toe die ik écht heel leuk vind. En als ik iemand echt leuk vind, ja, dan ben ik heel erg makkelijk. Oftewel, iemand als jij krijgt de tegenovergestelde indruk van wat ik eigenlijk bedoel.
Hmm maar ik heb het nu meer over het 'versieren in de disco/kroeg' stadium.. Als je iemand al langere tijd kent, is het wel duidelijk of je iemand wel of niet echt aardig vindt denk ik.. En als ze dan geil tegen mij zou gaan doen, zou zelfs ik wel snappen dat ze me leuk vond hoor

SORRY HOOR LOTTE.

[ Bericht 6% gewijzigd door TripleM op 11-02-2006 23:03:43 ]
pi_34975052
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Meldt
Broek uit broek uit
pi_34975379
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Denk dat in de gedachtes geen verschil zitten. Maar dat mannen erover praten en er over opscheppen. Terwijl vrouwen deze gedachtes niet openbaar maken.
Nee,tot ze onder elkaar zijn.Ik heb goede vriendinnen van mij wel eens horen praten over sex.Neem van mij aan:vrouwen die zeggen dat mannen erg zijn zijn huichelaars(of mijn vriendinnen zijn zo erg,dat kan ook).
Misschien is het ook maar goed dat vrouwen hun gevoelens niet altijd kenbaar maken,ik ben bang dat de gemiddelde kroeg dan al gauw veranderd in één grote orgie.

Ik ben voor.
pi_34975463
Volgens mij is het allemaal maar een sprookje
Are you nuts??
pi_34975770
als ik een vriend heb dan neem ik best vaak het initiatief....tenminste alstie goed kan seksen;)
smiling is my favourite
pi_34975783
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef TripleM het volgende:

[..]

Hmm maar ik heb het nu meer over het 'versieren in de disco/kroeg' stadium.. Als je iemand al langere tijd kent, is het wel duidelijk of je iemand wel of niet echt aardig vind denk ik.. En als ze dan geil tegen mij zou gaan doen, zou zelfs ik wel snappen dat ze me leuk vond hoor
'Langere tijd' kan ook een paar uur betekenen bij mij. Al kende ik de mannen in die gevallen al wel via internet.
pi_34975797
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:01 schreef Italo het volgende:
Broek uit broek uit
Fotoboek enzo.
pi_34975873
Ik las ooit eens van een onderzoek waaruit bleek dat homo's het meeste sex hadden, hetero's gemiddeld en lesbo's het minst.

Er zit toch iets in de genen wat er voor zorgt dat mannen vaker sex willen.

Ik vind het overigens geen enkel probleem als mijn vriendje eerder geil is dan ik. Als ik zie dat hij geil is, volg ik vanzelf.
pi_34976350
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

'Langere tijd' kan ook een paar uur betekenen bij mij. Al kende ik de mannen in die gevallen al wel via internet.
Dat gaat je mail opleveren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34976544
En nu ontopic

Ik zat er aan te denken een soortgelijk topic te openen... Mijn ervaring is dat ik veel vaker geil was/ben dan mijn (ex-)vriendinnetjes... Ook een aantal die het geweldig vonden "verleid" te worden.

Ik vind/vond dat erg irritant, laat ik blijken er zin in te hebben en dan (bij wijze van) 2 uur wachten voordat er respons komt, na tig keer gaat bij mij de lol er af

Ik heb gelukkig ook meegemaakt dat het anders kan, werd ik letterlijk door het huis heen gegooid, geweldig

Maar over het algemeen, mijn ervaring, lafjes qua geilheid en initiatief
pi_34976571
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Fotoboek enzo.
Idd ja
pi_34981333
Nooit geweten van mijn vriendin .
Die met die rooie broek
pi_34982534
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:24 schreef catje86 het volgende:
als ik een vriend heb dan neem ik best vaak het initiatief....tenminste alstie goed kan seksen;)
Goed seksen is wel een pré ja Als de seks lekkerder is, heb je er sneller zin in.. Dat geldt dan niet voor de eerste keer, maar goed.. Maar dan nog ligt het aan de persoon.. Ik heb pas 1 vriendinnetje gehad die zelf vaak het initiatief nam.. Nou vind ik dat meestal niet zo'n probleem, maar iemand die vaak wil en vaak zelf het initiatief neemt is natuurlijk wel ideaal

Geen idee of dit nog on-topic is trouwens, ik heb veul pijnstillers op
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:49 schreef Italo het volgende:
Maar over het algemeen, mijn ervaring, lafjes qua geilheid en initiatief
Ja!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:46:30 #50
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_34982879
Gemiddeld, over het algemeen, volgens mij: willen mannen vooral kwantiteit, en vrouwen kwaliteit.
*Think outside the box*
pi_34982956
Dat mannen er meer over praten is echt bullshit.

Je kunt geen Viva, Cosmopolitan of vergelijkbaar vrouwenblad openslaan of het gaat over standjes en orgasmes. In welk specifiek mannenblad is dat zon issue?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_34982972
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je moet dus als vrouw eigenlijk je geilheid verborgen houden totdat de man je 'veroverd' heeft. Nou ja, dan is het dus ook jullie eigen stomme schuld als je er na een half jaar achter komt dat mevrouw eigenlijk helemaal niet zo van seks houdt en het hooguit gebruikte om je mee te vangen.
En dan zeuren ze nog, want dan kost het ze teveel moeite allemaal en wilde ze dat vrouwen wat makkelijker waren, kortom, het is niet goed of het deugd niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34983016
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:44 schreef es70 het volgende:

[..]

Ik ook , maar de lol van de gedachte/het gevoel is zoals je al zegt belangrijker dan de wil om tot actie over te gaan...
Idd, dat gevoel is gewoon lekker, dat schuitje door je onderbuik, heerlijk dat geheime gevoel met je mee, kan ik intens van genieten, heel stiekum, hoeft niet door te gaan tot de daad, liever niet, zo is de fantasie completer, wordt hij niet verpest door de werkelijkheid
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34983097
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:59 schreef kastanova het volgende:
Heel erg snel heel erg geirriteerd, het is graag, heel graag zelfs, of niet bij mij....

Ben heel snel mijn interresse kwijt, of je bent gretig, of je hebt een koud bed, er is niet echt een middenweg, zeker niet als ik je verder niet ken.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:59:43 #55
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_34983442
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Gemiddeld, over het algemeen, volgens mij: willen mannen vooral kwantiteit, en vrouwen kwaliteit.
dat denk ik ook
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zaterdag 11 februari 2006 @ 23:03:40 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34983593
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:59 schreef Asics het volgende:

dat denk ik ook
Mag het ook beiden zijn?

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34983696
Graag ja. Veel en goed.
pi_34984662
Vrouwen zijn even geil als mannen, alleen bij mannen is het genetisch bepaald dat ze hun pik achterna lopen.
pi_34984826
Een kut kun je ook niet echt achterna lopen aangezien die naar binnen wijst.

Sorry, het is laat.
pi_34984966
mmmm dat telt gelukkig niet voor iedere vrouw ,ik vind het juist wel leuk om te beginnen
en zo erg is het niet tog om ehm haar zover te krijgen....hoor mijn vriendje niet klagen
Salsa Española
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')