quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:59 schreef kastanova het volgende:
Nooit initiatief nemen tot seks, dan krijg je élke vrouw gefrustreerd en geil.
Ik ken er toch ettelijke...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:53 schreef Oksel het volgende:
.. van nature?
Helaas ken ik maar weinig vrouwen die van nature echt geil zijn.
Hmm maar ik heb het nu meer over het 'versieren in de disco/kroeg' stadium.. Als je iemand al langere tijd kent, is het wel duidelijk of je iemand wel of niet echt aardig vindt denk ik.. En als ze dan geil tegen mij zou gaan doen, zou zelfs ik wel snappen dat ze me leuk vond hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het leuke is dat ik alleen 'geil' doe naar een man toe die ik écht heel leuk vind. En als ik iemand echt leuk vind, ja, dan ben ik heel erg makkelijk. Oftewel, iemand als jij krijgt de tegenovergestelde indruk van wat ik eigenlijk bedoel.
Nee,tot ze onder elkaar zijn.Ik heb goede vriendinnen van mij wel eens horen praten over sex.Neem van mij aan:vrouwen die zeggen dat mannen erg zijn zijn huichelaars(of mijn vriendinnen zijn zo erg,dat kan ook).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Denk dat in de gedachtes geen verschil zitten. Maar dat mannen erover praten en er over opscheppen. Terwijl vrouwen deze gedachtes niet openbaar maken.
'Langere tijd' kan ook een paar uur betekenen bij mij.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:59 schreef TripleM het volgende:
[..]
Hmm maar ik heb het nu meer over het 'versieren in de disco/kroeg' stadium.. Als je iemand al langere tijd kent, is het wel duidelijk of je iemand wel of niet echt aardig vind denk ik.. En als ze dan geil tegen mij zou gaan doen, zou zelfs ik wel snappen dat ze me leuk vond hoor
Dat gaat je mail opleveren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
'Langere tijd' kan ook een paar uur betekenen bij mij.Al kende ik de mannen in die gevallen al wel via internet.
Goed seksen is wel een pré jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:24 schreef catje86 het volgende:
als ik een vriend heb dan neem ik best vaak het initiatief....tenminste alstie goed kan seksen;)
Ja!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:49 schreef Italo het volgende:
Maar over het algemeen, mijn ervaring, lafjes qua geilheid en initiatief![]()
En dan zeuren ze nog, want dan kost het ze teveel moeite allemaal en wilde ze dat vrouwen wat makkelijker waren, kortom, het is niet goed of het deugd niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je moet dus als vrouw eigenlijk je geilheid verborgen houden totdat de man je 'veroverd' heeft. Nou ja, dan is het dus ook jullie eigen stomme schuld als je er na een half jaar achter komt dat mevrouw eigenlijk helemaal niet zo van seks houdt en het hooguit gebruikte om je mee te vangen.
Idd, dat gevoel is gewoon lekker, dat schuitje door je onderbuik, heerlijk dat geheime gevoel met je mee, kan ik intens van genieten, heel stiekum, hoeft niet door te gaan tot de daad, liever niet, zo is de fantasie completer, wordt hij niet verpest door de werkelijkheidquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook, maar de lol van de gedachte/het gevoel is zoals je al zegt belangrijker dan de wil om tot actie over te gaan...
Heel erg snel heel erg geirriteerd, het is graag, heel graag zelfs, of niet bij mij....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:59 schreef kastanova het volgende:
Nooit initiatief nemen tot seks, dan krijg je élke vrouw gefrustreerd en geil.
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:46 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Gemiddeld, over het algemeen, volgens mij: willen mannen vooral kwantiteit, en vrouwen kwaliteit.
Mag het ook beiden zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |