Met wat elementen van jou, wat van mezelf en een beetje van Maggi is er een pracht van een OP ontstaan.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:48 schreef ioor het volgende:
Ook perfect, ook hilarisch?
Hele verstandige beslissing!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga de herhaling vandaag om 19:30 op NET5, denk ik maar weer kijken
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:34 schreef Liejannuh het volgende:
Help, nieuwe afleveringen voortaan op zondag!
Maar wie wat waar hoe laat????
Dit is de herhaling, maar in het begin zag ik door het beeld heen scrollen dat de nieuwe afleveringen op zondag zouden komen ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dit gewoon de herhaling van woensdag.
Dat heb ik gemist.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dit is de herhaling, maar in het begin zag ik door het beeld heen scrollen dat de nieuwe afleveringen op zondag zouden komen ofzo.
Ik vind hem veel leuker zo!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:16 schreef Cairon het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Je haar! Adam wat heb je gedaan! Je ziet er ineens twintig jaar ouder uit!
Met die gedachte werd ik vanochtend al wakkerquote:
De body's zijn juist way over the top. Net als het hele programma an sich.. en dat, samen met de gezwollen ego's van de mannen, maakt het voor mij zo ontzettend vermakelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:45 schreef KonnieKipke het volgende:
dat jullie vrouwen naar dit soort narcistische misselijkmakende mannetjes kijken
Of gaat het puur om de body''s?
Heb je het programma gezien of de topics doorgelezen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:45 schreef KonnieKipke het volgende:
dat jullie vrouwen naar dit soort narcistische misselijkmakende mannetjes kijken
Of gaat het puur om de body''s?
topics.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je het programma gezien of de topics doorgelezen?
ach..tenminste wel een paar andere homo's om naar te kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef Cairon het volgende:
ik haat extreme house makeover.
I want mr. Romance!
Je moet toch eens een keer kijken. Dan snap je dat het soppen vooral de niet droog te houden ogen betreftquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:28 schreef KonnieKipke het volgende:
jammer dat die nationale sopsessie van jullie niet doorgaat
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet toch eens een keer kijken. Dan snap je dat het soppen vooral de niet droog te houden ogen betreft.
Hmmja...zo'n Mark, daar kan ik nou echt zooooo geil van worden he?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:28 schreef KonnieKipke het volgende:
jammer dat die nationale sopsessie van jullie niet doorgaat
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef Duiveltja het volgende:
Nog even wat plaatjes om te "soppen".
Voor Cc
Ja!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:51 schreef Liejannuh het volgende:
Die Mark met z'n I've been a model for 12 years, I'm straight and I'm white.
hahah jah ik hield het toen echt niet meer..quote:
Tony heeft dat ookquote:Op zondag 19 februari 2006 22:27 schreef alyel het volgende:
[..]
hahah jah ik hield het toen echt niet meer..![]()
en dan zeggen dat elke vrouw voor Fabio's "charmes" bezwijkt.. volkomen onbegrijpelijk voor mij..![]()
Ik heb het vandaag voor het eerst gezien! OMG!!!!! DIE TONY!!quote:
Ik ga bijna denken dat hij ingehuurd is....NIEMAND is echt zo blind en dom toch??quote:Op maandag 20 februari 2006 01:05 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag voor het eerst gezien! OMG!!!!! DIE TONY!!![]()
![]()
Ga het nu zeker volgen.. wat een irritante kerel zeg!!![]()
Dat dacht ik ook...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga bijna denken dat hij ingehuurd is....
het is de domme spierbundelquote:Op maandag 20 februari 2006 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga bijna denken dat hij ingehuurd is....NIEMAND is echt zo blind en dom toch??
de heren zelf ook nietquote:Op zondag 26 februari 2006 20:02 schreef MissX het volgende:
die dames hebben geen smaak
Die totaal niet sexy leeuwenpose!quote:
De onderlinge relaties hebben ook zo'n enorme diepgangquote:
Een hele slechte Jack Sparrow imitatie, jaquote:Op zondag 26 februari 2006 20:22 schreef Étoile het volgende:
Bruce probeerde gewoon Johnny Depp na te doen![]()
De uitzending begint om 19.30 op zondagquote:Op maandag 27 februari 2006 00:09 schreef YanniiCke het volgende:
Ik heb t vandaag voor het eerst gezien, ik vind die visser leuk!
Mar hoelaat is het altijd?
En daarna een nieuwe US-serie "Close to home". Ziet er ook wel interessant uit.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:09 schreef Liejannuh het volgende:
Vanavond weer!!
En daarna Peking Express!!
Ja! Dat viel mij ook al op!quote:Op zondag 5 maart 2006 11:14 schreef Agrippina het volgende:
[..]
En daarna een nieuwe US-serie "Close to home". Ziet er ook wel interessant uit.
Whehehe, ja! Alleen daarom al verheug ik me op vanavond.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:24 schreef Zhenar het volgende:
WTF deed Mark in dat voorstukje?!![]()
"Skiddemelinkielinkdeedink, skiddemelinkdeedoo!"
![]()
![]()
Pfff in de gids staat 19.35quote:Op zondag 5 maart 2006 18:03 schreef Copycat het volgende:
Half negen vanavond, hoorde ik net.
Lekker overzichtelijk, al dat geschuif met uitzenddagen en -tijden...
Ik zapte toevallig net over Net5 toen er een vooraankondiging voor Mr Romance was.Ik kán het natuurlijk verkeerd verstaan hebben... maar volgens mij zei de voiceover echt duidelijk half negen...quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:30 schreef Duiveltja het volgende:
Kijken of die ene gast met de leeuwenact komt.
HE JUST DID IT!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:30 schreef Duiveltja het volgende:
En... ja hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 18:30 schreef Duiveltja het volgende:
Hij is idd wat bijgedraaid, maar zijn intelligentie blijft van een bedenkelijk niveau.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:52 schreef Zhenar het volgende:
Ik durf het bijna niet toe te geven... maar ik vind Mark steeds toffer![]()
Da's waar. Maar volgens mij bedoelt hij het niet verkeerd.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij is idd wat bijgedraaid, maar zijn intelligentie blijft van een bedenkelijk niveau.
Hij is eerlijk in al zijn domheid.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's waar. Maar volgens mij bedoelt hij het niet verkeerd.
En dat skiddeliedink dansje was te tof![]()
quote:I'm a lot more mature than those guys
ja komt door die neptanden van 'mquote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef One_conundrum het volgende:
Mark heeft een vet spraak gebrek eigenlijk.
"I wasjjj too'
Volgens mij was dit een herhaling van een niet uitgezonden uitzending...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hm, fijn is dat. Is de uitzending al geweest![]()
In de gids staat 19:35. Wat is dan voor een gedoe met die uitzendtijden de hele tijd
![]()
@#$%^&*
Wanneer komt de herhaling van deze aflevering?
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:56 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Volgens mij was dit een herhaling van een niet uitgezonden uitzending...![]()
Dan heb je meer dan ik en hoe kan dat dan? Ik zag later op teletekst dat het om 18.10 al begonnen was.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:49 schreef Nitro_YE het volgende:
klote Net 5, gewoon lastminute hun programmering omgooien en nu heb ik dus de helft niet, omdat de videorecorder om 19:35 pas begon.
o wacht is het al om 18:10 begonnen...ik dacht 19:10, in dat geval staat er niets goeds op mijn videoband (nog geen tijd gehad om het te bekijken helaas)quote:Op maandag 6 maart 2006 14:14 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Dan heb je meer dan ik en hoe kan dat dan? Ik zag later op teletekst dat het om 18.10 al begonnen was.
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:50 schreef maxxime het volgende:
eej wou ff zeggen dat mr romance echt HET programma van ut jaar isben trouwens ook nog achter de site van andrew (jaa die hele leuke visser) gekomen, tis www.kingmefishing.com kan je alles over zun hele visgedoe lezen, en ja er staan ook nog eens veel fotoos van hem in
a fijn kunnen we tog nog even van hem genieten als mr. romance is afgelopen
![]()
Andrewquote:Op maandag 13 maart 2006 14:50 schreef maxxime het volgende:
eej wou ff zeggen dat mr romance echt HET programma van ut jaar isben trouwens ook nog achter de site van andrew (jaa die hele leuke visser) gekomen, tis www.kingmefishing.com kan je alles over zun hele visgedoe lezen, en ja er staan ook nog eens veel fotoos van hem in
a fijn kunnen we tog nog even van hem genieten als mr. romance is afgelopen
![]()
and modest too!quote:Tony Catanzaro is not only known for his male fitness modeling, but for his natural bodybuilding and fitness competitions as well! He is CHARISMATIC, SEXY, AND CHARMING! He will inspire you to achieve your goals to and follow your dreams with information about the world of male fitness models, bodybuilders, male models, female fitness models and actors. Tony will also help you to understand more about nutrition, weight loss, diets, and fat loss!
So please, don't forget to check out all of these great services Anthony Catanzaro has to offer. Enjoy the site and come back soon.
Hoe komen jullie aan die foto's??? En als je er eentje van Justin tegenkomt, hou ik me aanbevolen.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:32 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk!!!
[afbeelding]
Hij is wel heel stoer hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |