quote:Op zondag 5 maart 2006 18:30 schreef Duiveltja het volgende:
Kijken of die ene gast met de leeuwenact komt.
HE JUST DID IT!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:30 schreef Duiveltja het volgende:
En... ja hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 18:30 schreef Duiveltja het volgende:
Hij is idd wat bijgedraaid, maar zijn intelligentie blijft van een bedenkelijk niveau.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:52 schreef Zhenar het volgende:
Ik durf het bijna niet toe te geven... maar ik vind Mark steeds toffer![]()
Da's waar. Maar volgens mij bedoelt hij het niet verkeerd.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij is idd wat bijgedraaid, maar zijn intelligentie blijft van een bedenkelijk niveau.
Hij is eerlijk in al zijn domheid.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's waar. Maar volgens mij bedoelt hij het niet verkeerd.
En dat skiddeliedink dansje was te tof![]()
quote:I'm a lot more mature than those guys
ja komt door die neptanden van 'mquote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef One_conundrum het volgende:
Mark heeft een vet spraak gebrek eigenlijk.
"I wasjjj too'
Volgens mij was dit een herhaling van een niet uitgezonden uitzending...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hm, fijn is dat. Is de uitzending al geweest![]()
In de gids staat 19:35. Wat is dan voor een gedoe met die uitzendtijden de hele tijd
![]()
@#$%^&*
Wanneer komt de herhaling van deze aflevering?
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:56 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Volgens mij was dit een herhaling van een niet uitgezonden uitzending...![]()
Dan heb je meer dan ik en hoe kan dat dan? Ik zag later op teletekst dat het om 18.10 al begonnen was.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:49 schreef Nitro_YE het volgende:
klote Net 5, gewoon lastminute hun programmering omgooien en nu heb ik dus de helft niet, omdat de videorecorder om 19:35 pas begon.
o wacht is het al om 18:10 begonnen...ik dacht 19:10, in dat geval staat er niets goeds op mijn videoband (nog geen tijd gehad om het te bekijken helaas)quote:Op maandag 6 maart 2006 14:14 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Dan heb je meer dan ik en hoe kan dat dan? Ik zag later op teletekst dat het om 18.10 al begonnen was.
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:50 schreef maxxime het volgende:
eej wou ff zeggen dat mr romance echt HET programma van ut jaar isben trouwens ook nog achter de site van andrew (jaa die hele leuke visser) gekomen, tis www.kingmefishing.com kan je alles over zun hele visgedoe lezen, en ja er staan ook nog eens veel fotoos van hem in
a fijn kunnen we tog nog even van hem genieten als mr. romance is afgelopen
![]()
Andrewquote:Op maandag 13 maart 2006 14:50 schreef maxxime het volgende:
eej wou ff zeggen dat mr romance echt HET programma van ut jaar isben trouwens ook nog achter de site van andrew (jaa die hele leuke visser) gekomen, tis www.kingmefishing.com kan je alles over zun hele visgedoe lezen, en ja er staan ook nog eens veel fotoos van hem in
a fijn kunnen we tog nog even van hem genieten als mr. romance is afgelopen
![]()
and modest too!quote:Tony Catanzaro is not only known for his male fitness modeling, but for his natural bodybuilding and fitness competitions as well! He is CHARISMATIC, SEXY, AND CHARMING! He will inspire you to achieve your goals to and follow your dreams with information about the world of male fitness models, bodybuilders, male models, female fitness models and actors. Tony will also help you to understand more about nutrition, weight loss, diets, and fat loss!
So please, don't forget to check out all of these great services Anthony Catanzaro has to offer. Enjoy the site and come back soon.
Hoe komen jullie aan die foto's??? En als je er eentje van Justin tegenkomt, hou ik me aanbevolen.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:32 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk!!!
[afbeelding]
Hij is wel heel stoer hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |