quote:Op zondag 5 maart 2006 18:30 schreef Duiveltja het volgende:
Kijken of die ene gast met de leeuwenact komt.
HE JUST DID IT!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:30 schreef Duiveltja het volgende:
En... ja hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 18:30 schreef Duiveltja het volgende:
Hij is idd wat bijgedraaid, maar zijn intelligentie blijft van een bedenkelijk niveau.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:52 schreef Zhenar het volgende:
Ik durf het bijna niet toe te geven... maar ik vind Mark steeds toffer![]()
Da's waar. Maar volgens mij bedoelt hij het niet verkeerd.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij is idd wat bijgedraaid, maar zijn intelligentie blijft van een bedenkelijk niveau.
Hij is eerlijk in al zijn domheid.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Da's waar. Maar volgens mij bedoelt hij het niet verkeerd.
En dat skiddeliedink dansje was te tof![]()
quote:I'm a lot more mature than those guys
ja komt door die neptanden van 'mquote:Op zondag 5 maart 2006 19:00 schreef One_conundrum het volgende:
Mark heeft een vet spraak gebrek eigenlijk.
"I wasjjj too'
Volgens mij was dit een herhaling van een niet uitgezonden uitzending...quote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hm, fijn is dat. Is de uitzending al geweest![]()
In de gids staat 19:35. Wat is dan voor een gedoe met die uitzendtijden de hele tijd
![]()
@#$%^&*
Wanneer komt de herhaling van deze aflevering?
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:56 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Volgens mij was dit een herhaling van een niet uitgezonden uitzending...![]()
Dan heb je meer dan ik en hoe kan dat dan? Ik zag later op teletekst dat het om 18.10 al begonnen was.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:49 schreef Nitro_YE het volgende:
klote Net 5, gewoon lastminute hun programmering omgooien en nu heb ik dus de helft niet, omdat de videorecorder om 19:35 pas begon.
o wacht is het al om 18:10 begonnen...ik dacht 19:10, in dat geval staat er niets goeds op mijn videoband (nog geen tijd gehad om het te bekijken helaas)quote:Op maandag 6 maart 2006 14:14 schreef Agrippina het volgende:
[..]
Dan heb je meer dan ik en hoe kan dat dan? Ik zag later op teletekst dat het om 18.10 al begonnen was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |