Met wat elementen van jou, wat van mezelf en een beetje van Maggi is er een pracht van een OP ontstaan.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:48 schreef ioor het volgende:
Ook perfect, ook hilarisch?
Hele verstandige beslissing!quote:Op zondag 12 februari 2006 15:12 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga de herhaling vandaag om 19:30 op NET5, denk ik maar weer kijken
quote:Op zondag 12 februari 2006 19:34 schreef Liejannuh het volgende:
Help, nieuwe afleveringen voortaan op zondag!
Maar wie wat waar hoe laat????
Dit is de herhaling, maar in het begin zag ik door het beeld heen scrollen dat de nieuwe afleveringen op zondag zouden komen ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bij mijn weten is dit gewoon de herhaling van woensdag.
Dat heb ik gemist.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:45 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dit is de herhaling, maar in het begin zag ik door het beeld heen scrollen dat de nieuwe afleveringen op zondag zouden komen ofzo.
Ik vind hem veel leuker zo!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:16 schreef Cairon het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Je haar! Adam wat heb je gedaan! Je ziet er ineens twintig jaar ouder uit!
Met die gedachte werd ik vanochtend al wakkerquote:
De body's zijn juist way over the top. Net als het hele programma an sich.. en dat, samen met de gezwollen ego's van de mannen, maakt het voor mij zo ontzettend vermakelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:45 schreef KonnieKipke het volgende:
dat jullie vrouwen naar dit soort narcistische misselijkmakende mannetjes kijken
Of gaat het puur om de body''s?
Heb je het programma gezien of de topics doorgelezen?quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:45 schreef KonnieKipke het volgende:
dat jullie vrouwen naar dit soort narcistische misselijkmakende mannetjes kijken
Of gaat het puur om de body''s?
topics.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb je het programma gezien of de topics doorgelezen?
ach..tenminste wel een paar andere homo's om naar te kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:05 schreef Cairon het volgende:
ik haat extreme house makeover.
I want mr. Romance!
Je moet toch eens een keer kijken. Dan snap je dat het soppen vooral de niet droog te houden ogen betreftquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:28 schreef KonnieKipke het volgende:
jammer dat die nationale sopsessie van jullie niet doorgaat
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet toch eens een keer kijken. Dan snap je dat het soppen vooral de niet droog te houden ogen betreft.
Hmmja...zo'n Mark, daar kan ik nou echt zooooo geil van worden he?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:28 schreef KonnieKipke het volgende:
jammer dat die nationale sopsessie van jullie niet doorgaat
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef Duiveltja het volgende:
Nog even wat plaatjes om te "soppen".
Voor Cc
Ja!quote:Op zondag 19 februari 2006 19:51 schreef Liejannuh het volgende:
Die Mark met z'n I've been a model for 12 years, I'm straight and I'm white.
hahah jah ik hield het toen echt niet meer..quote:
Tony heeft dat ookquote:Op zondag 19 februari 2006 22:27 schreef alyel het volgende:
[..]
hahah jah ik hield het toen echt niet meer..![]()
en dan zeggen dat elke vrouw voor Fabio's "charmes" bezwijkt.. volkomen onbegrijpelijk voor mij..![]()
Ik heb het vandaag voor het eerst gezien! OMG!!!!! DIE TONY!!quote:
Ik ga bijna denken dat hij ingehuurd is....NIEMAND is echt zo blind en dom toch??quote:Op maandag 20 februari 2006 01:05 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag voor het eerst gezien! OMG!!!!! DIE TONY!!![]()
![]()
Ga het nu zeker volgen.. wat een irritante kerel zeg!!![]()
Dat dacht ik ook...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga bijna denken dat hij ingehuurd is....
het is de domme spierbundelquote:Op maandag 20 februari 2006 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ga bijna denken dat hij ingehuurd is....NIEMAND is echt zo blind en dom toch??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |