zoals afgesprokenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je hebt 'm er in gehoudenTT is geweldig.
Klopt ja dat zei Frank over de foon zo straksquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:53 schreef frizti het volgende:
Het gaan saaie streams worden ben ik bang.
Ik geloof dat ze naar de openingsceremonie van de olympische spelen mogen kijken.
Triple cap virus?quote:
Whehehe..! Ik kon het niet laten.quote:
uhhhhhhhhhh........en dat valt je nu pas op Brightsidequote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Viool : Ooei, de retsina staat buiten de koelkast. Dat is erg.
Dat mens is toch werkelijk de hele dag bezig met vreten en zuipen. :-)
Dat had ik nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:57 schreef newsman het volgende:
[..]
uhhhhhhhhhh........en dat valt je nu pas op Brightside![]()
Nee bedankt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:58 schreef newsman het volgende:
Op tv kan je viool nog ff dronken zien
Zit nu op Ned 2 naar OOOOO-Spelen te kijken, lijkt me veel leuker.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:58 schreef newsman het volgende:
Op tv kan je viool nog ff dronken zien
Ik kijk ook ffquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zit nu op Ned 2 naar O-Spelen te kijken, lijkt me veel leuker.
En nu wachten tot de wijn Viool neemt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:01 schreef newsman het volgende:
Viool neemt haar derde wijntje
http://www.nos.nl/winterspelen2006/voorpagina/index.htmlquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zit nu op Ned 2 naar OOOOO-Spelen te kijken, lijkt me veel leuker.
Klopt, opzet, lang verhaal.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:07 schreef Foreverblue het volgende:
Muerte... ik kwam er vandaag toevallig achter dat je naam in het Spaans helemaal niet zo plezierig is... of is dat juist je opzet met die naam?
Goeie Mail Top regenwormquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:12 schreef regenworm het volgende:
Heb een e-mail naar Bonnie gestuurd:
Lieve Bonnie,
Met bewondering zit ik weken naar je te kijken.
Je werkt je een slag in de rondte klaagt nooit.
Alle klussen neem je aan en je gaat vrolijk aan de slag.
Paul de Leeuw heeft je een paar weken geleden op een afschuwelijke wijze jouw in de zeik genomen. Hij suggereerde dat je altijd dronken was. Maar je hebt Paul nu wel een harde klap in zijn gezicht gegeven. Je bent helemaal geen drank probleem en dat heb je heel Nederland laten zien.
Ik vind je een klasse meid ga zo door, je doet het verschrikkelijk leuk in Hotel Big Brother.
Op de forums wordt ook met veel bewondering over je gesproken, iedereen vind je klasse meid.
Bonnie nog heel veel succes de komende weken, en haal zoveel mogelijk geld binnen voor Mappa Mondo.
Gr. Regenworm
Ik hoop dat ze deze mail te lezen krijgt niet voor mijzelf maar voor haar.quote:
Die had ze toch al helemaal rond zei ze vanmiddagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:13 schreef regenworm het volgende:
Viola is al weer erg druk bezig met de styling voor morgenavond.
Oh dan heeft ze 3 stoelen verplaatst.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:16 schreef frizti het volgende:
[..]
Die had ze toch al helemaal rond zei ze vanmiddag![]()
![]()
Ik vind namelijk ook dat Paul de leeuw veel te ver met haar gegaan is, was echt een klere streek.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze deze mail te lezen krijgt niet voor mijzelf maar voor haar.
Geprobeerd alles zo positief mogelijk neer te zetten.
Ik heb gewoon de tv op een andere zender opgezet en niet meer naar Paul gekeken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:17 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik vind namelijk ook dat Paul de leeuw veel te ver met haar gegaan is, was echt een klere streek.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Man van weinig worden hè![]()
iedereen
Haai Talithaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
iedereen
[..]
iedereen
Hoi Talitha en flugeltje.quote:
Okee... dan zeg ik verder niksquote:
Ik was er gisteren nog... Ben nu ook niet naar HBB aan het kijken, heb de OS opstaan... Bovendien zit ik op m'n laptop en daar kan ik geen streams op kijken... Mannetje heeft de 'grote pjoeter' in beslag genomen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
Flugeltje
![]()
![]()
![]()
Leuk je ook weer te zien ik heb je heel erg gemist.
[..]
iedereen
Hoi Manu, wat een leuke manier om mijn nick te schrijven.quote:
De streams zijn niet erg intressant we houden je wel op de hoogte.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik was er gisteren nog... Ben nu ook niet naar HBB aan het kijken, heb de OS opstaan... Bovendien zit ik op m'n laptop en daar kan ik geen streams op kijken... Mannetje heeft de 'grote pjoeter' in beslag genomen.
Mij niet... maar geeft niet, ga toch wegquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:25 schreef Talitha het volgende:
Hoi Wormpje, Newsman, Frizti, Cuall, Flugel, BSOL, Manu en PH (heb ik iedereen?)
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:25 schreef Talitha het volgende:
Hoi Wormpje, Newsman, Frizti, Cuall, Flugel, BSOL, Manu en PH (heb ik iedereen?)
Tot snel FBquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mij niet... maar geeft niet, ga toch weg
Doei allemaal
Yayquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:25 schreef Talitha het volgende:
Doei FBquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doei allemaal
Hier blijven jijquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doei allemaal
Misschien heeft ze hongerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:31 schreef regenworm het volgende:
Viola zit weer te vreten 6 broodjes is die Kliko nooit vol
Hoi, zit naar OOOOO-Spelen te kijken.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:25 schreef Talitha het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoi, zit naar OOOOO-Spelen te kijken.
quote:
Viool, is zwanger ze krijgt een twaalflingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:31 schreef regenworm het volgende:
zou jij haar niet aan de weg zetten vandaag?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:31 schreef regenworm het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:34 schreef elskreeft het volgende:
hallo allen
ik wil toch even hulde brengen aan het Viool-iederpondje gaat donder 't mondje topic hoor! Hilarisch!
kijk elke dag wat er bij is gekomen![]()
nouja, 'eten met Viool' schijnt opgenomen te wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:36 schreef elskreeft het volgende:
dr zal weinig gebeuren vanavond he...
denk het ook niet maar zo erg is het ook niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:36 schreef elskreeft het volgende:
hohohoho, we hebben het ook over kliko's en walvissenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:37 schreef Talitha het volgende:
Ik denk dat dit forum beter omgedoopt kan worden in Viola Big Sister,
aangezien minstens 2/3 van de postjes over haar (gebrek aan) activiteiten gaan![]()
dan hebben ze al meer dan voldoende filmmateriaal voor de rest van de komende week!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nouja, 'eten met Viool' schijnt opgenomen te worden
Ik vind het prima, kan ik tenminste een beetje rustig de opening van de OS volgen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:36 schreef elskreeft het volgende:
Sorry, mijn vergissingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hohohoho, we hebben het ook over kliko's en walvissen
nee hoor we gaan zo lekker rellen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind het prima, kan ik tenminste een beetje rustig de opening van de OS volgen...
Ja, heb gehoord dat Jan Bos de vlag van Amerika wilde verbrandenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee hoor we gaan zo lekker rellen.
Kan je naar al die landen kijken, die de revu paserenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind het prima, kan ik tenminste een beetje rustig de opening van de OS volgen...
fuckit! Normaal gesproken is het ijshockey al een dag VOOR de spelen begonnen maar nu schijnt het in anderhalve week te kunnen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:05 schreef frizti het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/winterspelen2006/voorpagina/index.html
en op Live beelden vanuit Turijn klikken, kun je de streams kiezen.
http://akastreaming.nos.nl/broadplay/nos/broad_event_6.asx
is het direkte adres voor kanaal 6.
voor wie ben jij?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
fuckit! Normaal gesproken is het ijshockey al een dag VOOR de spelen begonnen maar nu schijnt het in anderhalve week te kunnen?
Ik moet gewoon tot woensdag wachten voor het ijshockey begint![]()
![]()
Was toch de Iraanse vlagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, heb gehoord dat Jan Bos de vlag van Amerika wilde verbranden![]()
![]()
avond MissJquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef MissJ. het volgende:
MissJ. zegt goedeavond.
Wat zijn we aan het doen de opening van de OS kijken zie ik....mwah dat word dus een saaie avond.
Staat er nog een rel op de rol....gaat John nog wat zeggen of heeft die wat gezegd tegen Theo ondertussen?
(ik heb de SV al gelezen hoor maar daar geen bijzonderheden)
Kliko wilde het nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:44 schreef versabommie het volgende:
maar nu ff ontopic: Heeft die ranzige bio-kliko al een gesprek gedaan met Mo?
goede vraag idd, gingen daarom de streams op slot vandaag?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:44 schreef versabommie het volgende:
maar nu ff ontopic: Heeft die ranzige bio-kliko al een gesprek gedaan met Mo?
Voor de Deense vlag is ook veel belangstellingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, heb gehoord dat Jan Bos de vlag van Amerika wilde verbranden![]()
![]()
Voor de tsjechen natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef MissJ. het volgende:
MissJ. zegt goedeavond.
Wat zijn we aan het doen de opening van de OS kijken zie ik....mwah dat word dus een saaie avond.
Staat er nog een rel op de rol....gaat John nog wat zeggen of heeft die wat gezegd tegen Theo ondertussen?
(ik heb de SV al gelezen hoor maar daar geen bijzonderheden)
Nee, dat was omdat monteurs een nieuwe koelkast kwamen aansluiten. De oude lekte op de water aansluiting.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
goede vraag idd, gingen daarom de streams op slot vandaag?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
fuckit! Normaal gesproken is het ijshockey al een dag VOOR de spelen begonnen maar nu schijnt het in anderhalve week te kunnen?
Ik moet gewoon tot woensdag wachten voor het ijshockey begint![]()
![]()
omdat haar bek te groot is voor haar karakterquote:
Die is een paar minuten geleden al geweest dus dat lukt niet meerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor de Deense vlag is ook veel belangstelling![]()
moet je ook w8en tot woensdag voor de OS interessant wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook helemaal wég van ijshockey!!!![]()
Het enige leuke van ijshockey is het mattenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook helemaal wég van ijshockey!!!![]()
IN DIE HEIMAAAAAAAAAAAT LALALALALALAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die is een paar minuten geleden al geweest dus dat lukt niet meer
en nu ze jermans
sinds wanneer mag je werken onder het forummenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag ergens gelezen.
Maar tussen mijn werk door.
Omdat Viool vond dat het toch geen zin had en ze dan maar de oudste en wijste wilde zijnquote:
Kan meerdere dingen te gelijk doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
sinds wanneer mag je werken onder het forummen![]()
![]()
In de vergadering, even tevoren, had ze van bijna iedereen wel een sneer gekregen. Monique, Ferry, John lieten haar duidelijk merken, dat ze niet moesst zeuren.quote:
Ik moet zeggen dat ik dat idd ook kan uitzittenquote:
Het enigste probleem is dat ik het alleen volg bij de OS dus dat ik nog niet echt 'fan' ben van 1 ploeg, maar dat gaat zowieso vanaf deze week veranderen, vorige OS was het tenminste Tjechie!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
ff kieken, Manu en ik diggen ijshocky, Flugel ook dus we hebben de haubsturmbahnmoderator ook in onze zak...ik voel een off topic draadje die in stand mag blijven opkomen![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:52 schreef newsman het volgende:
Kliko rodelen ook echt een vet gave sport.
Kliko is zwaar genoeg om snel naar beneden te komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:52 schreef newsman het volgende:
Ja, dat kun je ook combineren met curling. Curling vanaf de lange schans !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
ski springen op de lange schans is ook mooi
volgens mij niet,meer canadees, maar ben ook in copenhagen geweest en daar si het wel redelijk populairquote:
we krijgen ook nog mogulllleren ...voor de echte ski mogulen, doe die sport drie jaar en gooi je knieen in de open haard hehehequote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:52 schreef newsman het volgende:
oef als toeschouwer zo'n dalende steen tegen je muil krijgen ...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat kun je ook combineren met curling. Curling vanaf de lange schans !
Alleen jammer dan je een aardige krater krijgt als Viola neerstort.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:53 schreef kukeleku het volgende:
[..]
![]()
kliko van de lange schans af is ook een spektakel
Olympische Winterspelenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
ff kieken, Manu en ik diggen ijshocky, Flugel ook dus we hebben de haubsturmbahnmoderator ook in onze zak...ik voel een off topic draadje die in stand mag blijven opkomen![]()
Theo die een ol'time classic verneukt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:56 schreef Manu82 het volgende:
I just can't get enough, waar ken ik dat ook al weer van
Maar daar hebben we jou nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Olympische Winterspelen
Draadje mag daar wel
Ik wil wél meelullen, maar ik mag daar idd niet modden.. Dus als het onzin wordt kan ik hoog en laag springen, wordt dan helemaal niksquote:
Begin je nu weer met zogenaamd de strenge boze moderator uithangen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Olympische Winterspelen
Draadje mag daar wel
dusssssssss....geef ons dat ene "Flugel knijpt een oogje toe topic"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil wél meelullen, maar ik mag daar idd niet modden.. Dus als het onzin wordt kan ik hoog en laag springen, wordt dan helemaal niks
Heeft niks met HBB te makenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Begin je nu weer met zogenaamd de strenge boze moderator uithangen?![]()
Er is hier nog geeeeeeeeeeeeeen 1 offtopic waar men een ei kwijt kan dus ik zie graag het volgende topic:
[BB-OS] #1 Het mag van Flugel!
Goed regenwormquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:15 schreef regenworm het volgende:
Ik hoop dat ze deze mail te lezen krijgt niet voor mijzelf maar voor haar.
Geprobeerd alles zo positief mogelijk neer te zetten.
Kliko en co zijn erg geinteresseerd in de OS dus is het mi ontopic!quote:
Misschien mag je wel een SC openen in het OS-forumquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kliko en co zijn erg geinteresseerd in de OS dus is het mi ontopic!
Hoi Bluezz.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed regenwormsinds HBB kijk ik met heel andere ogen naar haar
Hai All
avond bleuzzzzquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed regenwormsinds HBB kijk ik met heel andere ogen naar haar
Hai All
Joa, tis rustig... Alleen Bommie dreigt te gaan rellenquote:
Joh je bent blij dat je je stempeltje weer kan drukkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Joa, tis rustig... Alleen Bommie dreigt te gaan rellen![]()
Hij wil een OS topic in HBB
en ik ben het er volkomen mee eens, OS topic in HBBquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Joa, tis rustig... Alleen Bommie dreigt te gaan rellen![]()
Hij wil een OS topic in HBB
Ik ben blij dat jíj er weer ben, heb je keigemist man....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh je bent blij dat je je stempeltje weer kan drukken![]()
Ik begin met mijn team :quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:05 schreef Manu82 het volgende:
en ik ben het er volkomen mee eens, OS topic in HBB![]()
![]()
![]()
Ik lust wel pap van al die leuke moderatortjesquote:
Mag Bommie dan een OS topic openen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jíj er weer ben, heb je keigemist man....![]()
Ja, dat mag.....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mag Bommie dan een OS topic openen?
Lid worden van de fanclub, aanmelden bij ondergetekende:quote:
Liefffffffffffff!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ga wel een HBB-related spel verzinnen waar alles draait om de OSquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja, dat mag.....
In het OS forum![]()
ja shit, sorry. Ik heb gewoon een zwak voor schizofreen acterende moderators die met strakke hand proberen de Bomster uit de hand te laten eten.....het zal ze niet lukken, wat ik je bom, het zal ze niet lukken!quote:
Ik wacht vol spanning afquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga wel een HBB-related spel verzinnen waar alles draait om de OS![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij bent echt een leuke moderator....kan ik nu dat [HBB-OS[ topic openen? Flugel is nog te onervaren om er een oordeel over te hebben toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik begin met mijn team :
[afbeelding]
fuck, ik en me grote muilquote:
quote:
tempo dan lamzakquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij bent echt een leuke moderator....kan ik nu dat [HBB-OS[ topic openen? Flugel is nog te onervaren om er een oordeel over te hebben toch?![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:13 schreef newsman het volgende:
Lieve Viola
Ik zie je dag in dag uit hard werkend, je helpt iedereen en aan het eind van de avond ben je bek af. Lieve Viola zou jij iets meer de tijd kunnen nemen voor het camera werk, want je bent druk en je loop veel te snel door het beeld, dat we je haast niet kunnen volgen.
Ook wil ik zeggen dat ik je kledingstijl, elke dag onwijs vernieuwend vind, je ziet er elke ochtend anders uit. De Promotie spotjes die je maakt voor het Mappa Mondo huis zijn onwijs profesioneel gemaakt, maar wanneer worden ze uitgezonden.
Lieve Viola, je bent een bruisende wind in huis en je werkt het hardst van allemaal, veel sterkte bij het sloffen, vreten en niks doen, want ik kan me lach niet meer inhouden
groeten newsman.
Geen drank meer voor Newsmanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:13 schreef newsman het volgende:
Lieve Viola
Ik zie je dag in dag uit hard werkend, je helpt iedereen en aan het eind van de avond ben je bek af. Lieve Viola zou jij iets meer de tijd kunnen nemen voor het camera werk, want je bent druk en je loop veel te snel door het beeld, dat we je haast niet kunnen volgen.
Ook wil ik zeggen dat ik je kledingstijl, elke dag onwijs vernieuwend vind, je ziet er elke ochtend anders uit. De Promotie spotjes die je maakt voor het Mappa Mondo huis zijn onwijs profesioneel gemaakt, maar wanneer worden ze uitgezonden.
Lieve Viola, je bent een bruisende wind in huis en je werkt het hardst van allemaal, veel sterkte bij het sloffen, vreten en niks doen, want ik kan me lach niet meer inhouden
groeten newsman.
Dat klopt, de server kan de vraag niet aan, probeer het later nog eens. . .quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:17 schreef Bluezz het volgende:
Newsman
PH, de download van dat inschrijfformulier loopt steeds vast
Ik had je creatiever verwacht en gedacht dat je voor euri's zou gokken om zo de pot van Mappa Mondo te spekken...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
HOP!
[HBB-OS] De grote HBB-OS wedspelen #1
kep al gestort schat ...XX euri vonnik zat voor een simpele knul als mequote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had je creatiever verwacht en gedacht dat je voor euri's zou gokken om zo de pot van Mappa Mondo te spekken...
Netjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
kep al gestort schat ...85 euri vonnik zat voor een simpele knul als me![]()
Heeft niets te maken met HBB whatsoever.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:26 schreef flugeltje het volgende:
Voor wat betreft het topic ga ik nog ff overleggen met m'n mede-mod...
energie drinks bleuzzzzz, krijgt ze kracht vanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:26 schreef Bluezz het volgende:
Wat zijn dat voor pakkies water die ze drinkt Fiool?
PARDON????????quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met HBB whatsoever.
Dicht.
Klaarrrrrrrrr
dat gaat de ballotagecommissie niet leuk vindenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dicht.
Klaarrrrrrrrr
Wat heb ik nu aan m'n fiets hangen, dat werd een toptopicquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dicht.
Klaarrrrrrrrr
Nope dat was niet.... Ik zei al dat ik het eerst met mede-mod ging overleggen. Daarom een slotteke tót dat gebeurd is... Je merkt vanzelf wel of het weer opengaat...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:30 schreef versabommie het volgende:
sjongejonge blauwtie zegt spring en flugel doet meteen maar een salto met gevaar voor eigen nek ...bahbah!
Rellenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:30 schreef versabommie het volgende:
sjongejonge blauwtie zegt spring en flugel doet meteen maar een salto met gevaar voor eigen nek ...bahbah!
ooohw...perspectievenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nope dat was niet.... Ik zei al dat ik het eerst met mede-mod ging overleggen. Daarom een slotteke tót dat gebeurd is... Je merkt vanzelf wel of het weer opengaat...
of niet
Nu is het wachten op de 'lassie-troefkaart'quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
ooohw...perspectieven![]()
Had ik vandaag al gezegd dat brabantse vrouwen mooie sensuele intelligente schepsels zijn?
sjit, ja ik weet heel niet hoe de rollen liggen verdeeld hierquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben hier geen mod bom, dus flugel neemt niets van mij aan![]()
als jij flugeltje een lekker drankje geeft wedden dat ze het dan wel aan neemtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:31 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben hier geen mod bom, dus flugel neemt niets van mij aan![]()
Neuh, dan moet je toch minimaal met de belofte komen om zelf het topic te starten, in stand te houden en beloven dat er geen drogspel in hoeftquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de 'lassie-troefkaart'
Oh jee, dat wordt een overstroming. Lieslaarzen aan. Capkelder, pas op voor wateroverlast.quote:
Ik hoop dat er een Japanse walvisvaarder langskomt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Oh jee, dat wordt een overstroming. Lieslaarzen aan. Capkelder, pas op voor wateroverlast.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik doe hier alleen de styling jah, dus ik vind dat topic gewoon scheefhangen
zo'n lange of zo'n bredequote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Viool zit te zeuren over cactussen. Kunnen we er niet eentje heel langszaam inbrengen ?
Hihihihihihiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Hotel Big Brotherquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
sjit, ja ik weet heel niet hoe de rollen liggen verdeeld hier![]()
Hoi Melke.quote:
ik verschuif wel ff een topic hier of daarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:35 schreef Bluezz het volgende:
Ow... dus dat gebeurt er elke keer als de logo's verschijnenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:41 schreef Inca het volgende:
Gaan de streams nu zometeen op het logo als Holt voorbij komt schrijden?
en hun gek van jou!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:42 schreef melke het volgende:
Mega ruzie thuis.. Soms word ik gek van mensen!!
Ik vaker dan somsquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:42 schreef melke het volgende:
Zelfs toen was ze al hoofdstyling zo te zien.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:42 schreef melke het volgende:
zo werkt dat he, ieder huisje heeft zijn kruisje...of viola in ergere gevallenquote:
Wil je er wel over praten?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:46 schreef melke het volgende:
[..]
Dat kan ik hier nu beter niet zeggen..
OMGquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:46 schreef Sjet het volgende:
Waarom denkt Viool nooit na??????
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:46 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Hahahahahahahahaha dat is een mooie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:46 schreef Sjet het volgende:
[afbeelding]
Daar wordt nu over gebeldquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Viool in het badje : Heeft iemand eraan gedacht de kustwacht te bellen ? Voordat je het weet stroomt de polder bij Aalsmeer over.
Okayquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:49 schreef melke het volgende:
[..]
Niet hier nee. Moest alleen ff gal spugen meer niet..
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:50 schreef newsman het volgende:
Stream 6 kliko is de wasstraat.
Ik denk Tai chiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:57 schreef newsman het volgende:
Zit op dit moment een randdebiel, in een bak met water, een stel rare bewegingen te maken, dat moet lijken op yoga
Zitten op dit moment een stel randdebielen, achter een computer, te kijken naar een randdebiel, in een bak water, een stel rare bewegingen te maken, dat moet lijken op yogaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:57 schreef newsman het volgende:
Zit op dit moment een randdebiel, in een bak met water, een stel rare bewegingen te maken, dat moet lijken op yoga
Ze is het water aan het stylenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:57 schreef newsman het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zitten op dit moment een stel randdebielen, achter een computer, te kijken naar een randdebiel, in een bak water, een stel rare bewegingen te maken, dat moet lijken op yoga
Tis maar goed, dat je jezelf zo goed kentquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zitten op dit moment een stel randdebielen, achter een computer, te kijken naar een randdebiel, in een bak water, een stel rare bewegingen te maken, dat moet lijken op yoga
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Tai Chinou volgens mij is het gewoon wazig gedoe
![]()
........beetje interessant doen![]()
Toch lijkt het me heerlijk om te doen, kalmerendquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Tai Chinou volgens mij is het gewoon wazig gedoe
![]()
........beetje interessant doen![]()
er is niets mooier dan de italiaanse taal...wat mij eraan herinnerd dat ik toch nog flink moet blokkenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is net of de paus praat
sterker, hij geeft aan hoe spastisch het kalf emotioneel en sociaal isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hhihihihii. Die is leuk![]()
Niet zo rustgevend meer maar wel heel grappig![]()
Weet je wat een sociale kliko is ? Een duo-bakquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
sterker, hij geeft aan hoe spastisch het kalf emotioneel en sociaal is![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je wat een sociale kliko is ? Een duo-bak![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je wat een sociale kliko is ? Een duo-bak![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:00 schreef PH52 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |