Ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoi, zit naar OOOOO-Spelen te kijken.
quote:
Viool, is zwanger ze krijgt een twaalflingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:31 schreef regenworm het volgende:
Viola zit weer te vreten 6 broodjes is die Kliko nooit vol
zou jij haar niet aan de weg zetten vandaag?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:31 schreef regenworm het volgende:
Viola zit weer te vreten 6 broodjes is die Kliko nooit vol
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:34 schreef elskreeft het volgende:
hallo allen
ik wil toch even hulde brengen aan het Viool-iederpondje gaat donder 't mondje topic hoor! Hilarisch!
kijk elke dag wat er bij is gekomen![]()
nouja, 'eten met Viool' schijnt opgenomen te wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:36 schreef elskreeft het volgende:
dr zal weinig gebeuren vanavond he...
denk het ook niet maar zo erg is het ook niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:36 schreef elskreeft het volgende:
hohohoho, we hebben het ook over kliko's en walvissenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:37 schreef Talitha het volgende:
Ik denk dat dit forum beter omgedoopt kan worden in Viola Big Sister,
aangezien minstens 2/3 van de postjes over haar (gebrek aan) activiteiten gaan![]()
dan hebben ze al meer dan voldoende filmmateriaal voor de rest van de komende week!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nouja, 'eten met Viool' schijnt opgenomen te worden
Ik vind het prima, kan ik tenminste een beetje rustig de opening van de OS volgen...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:36 schreef elskreeft het volgende:
Sorry, mijn vergissingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hohohoho, we hebben het ook over kliko's en walvissen
nee hoor we gaan zo lekker rellen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind het prima, kan ik tenminste een beetje rustig de opening van de OS volgen...
Ja, heb gehoord dat Jan Bos de vlag van Amerika wilde verbrandenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee hoor we gaan zo lekker rellen.
Kan je naar al die landen kijken, die de revu paserenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik vind het prima, kan ik tenminste een beetje rustig de opening van de OS volgen...
fuckit! Normaal gesproken is het ijshockey al een dag VOOR de spelen begonnen maar nu schijnt het in anderhalve week te kunnen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:05 schreef frizti het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/winterspelen2006/voorpagina/index.html
en op Live beelden vanuit Turijn klikken, kun je de streams kiezen.
http://akastreaming.nos.nl/broadplay/nos/broad_event_6.asx
is het direkte adres voor kanaal 6.
voor wie ben jij?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
fuckit! Normaal gesproken is het ijshockey al een dag VOOR de spelen begonnen maar nu schijnt het in anderhalve week te kunnen?
Ik moet gewoon tot woensdag wachten voor het ijshockey begint![]()
![]()
Was toch de Iraanse vlagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, heb gehoord dat Jan Bos de vlag van Amerika wilde verbranden![]()
![]()
avond MissJquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef MissJ. het volgende:
MissJ. zegt goedeavond.
Wat zijn we aan het doen de opening van de OS kijken zie ik....mwah dat word dus een saaie avond.
Staat er nog een rel op de rol....gaat John nog wat zeggen of heeft die wat gezegd tegen Theo ondertussen?
(ik heb de SV al gelezen hoor maar daar geen bijzonderheden)
Kliko wilde het nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:44 schreef versabommie het volgende:
maar nu ff ontopic: Heeft die ranzige bio-kliko al een gesprek gedaan met Mo?
goede vraag idd, gingen daarom de streams op slot vandaag?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:44 schreef versabommie het volgende:
maar nu ff ontopic: Heeft die ranzige bio-kliko al een gesprek gedaan met Mo?
Voor de Deense vlag is ook veel belangstellingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, heb gehoord dat Jan Bos de vlag van Amerika wilde verbranden![]()
![]()
Voor de tsjechen natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef MissJ. het volgende:
MissJ. zegt goedeavond.
Wat zijn we aan het doen de opening van de OS kijken zie ik....mwah dat word dus een saaie avond.
Staat er nog een rel op de rol....gaat John nog wat zeggen of heeft die wat gezegd tegen Theo ondertussen?
(ik heb de SV al gelezen hoor maar daar geen bijzonderheden)
Nee, dat was omdat monteurs een nieuwe koelkast kwamen aansluiten. De oude lekte op de water aansluiting.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
goede vraag idd, gingen daarom de streams op slot vandaag?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
fuckit! Normaal gesproken is het ijshockey al een dag VOOR de spelen begonnen maar nu schijnt het in anderhalve week te kunnen?
Ik moet gewoon tot woensdag wachten voor het ijshockey begint![]()
![]()
omdat haar bek te groot is voor haar karakterquote:
Die is een paar minuten geleden al geweest dus dat lukt niet meerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor de Deense vlag is ook veel belangstelling![]()
moet je ook w8en tot woensdag voor de OS interessant wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook helemaal wég van ijshockey!!!![]()
Het enige leuke van ijshockey is het mattenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook helemaal wég van ijshockey!!!![]()
IN DIE HEIMAAAAAAAAAAAT LALALALALALAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die is een paar minuten geleden al geweest dus dat lukt niet meer
en nu ze jermans
sinds wanneer mag je werken onder het forummenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag ergens gelezen.
Maar tussen mijn werk door.
Omdat Viool vond dat het toch geen zin had en ze dan maar de oudste en wijste wilde zijnquote:
Kan meerdere dingen te gelijk doen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
sinds wanneer mag je werken onder het forummen![]()
![]()
In de vergadering, even tevoren, had ze van bijna iedereen wel een sneer gekregen. Monique, Ferry, John lieten haar duidelijk merken, dat ze niet moesst zeuren.quote:
Ik moet zeggen dat ik dat idd ook kan uitzittenquote:
Het enigste probleem is dat ik het alleen volg bij de OS dus dat ik nog niet echt 'fan' ben van 1 ploeg, maar dat gaat zowieso vanaf deze week veranderen, vorige OS was het tenminste Tjechie!!!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
ff kieken, Manu en ik diggen ijshocky, Flugel ook dus we hebben de haubsturmbahnmoderator ook in onze zak...ik voel een off topic draadje die in stand mag blijven opkomen![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:52 schreef newsman het volgende:
Kliko rodelen ook echt een vet gave sport.
Kliko is zwaar genoeg om snel naar beneden te komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:52 schreef newsman het volgende:
Ja, dat kun je ook combineren met curling. Curling vanaf de lange schans !quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
ski springen op de lange schans is ook mooi
volgens mij niet,meer canadees, maar ben ook in copenhagen geweest en daar si het wel redelijk populairquote:
we krijgen ook nog mogulllleren ...voor de echte ski mogulen, doe die sport drie jaar en gooi je knieen in de open haard hehehequote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:52 schreef newsman het volgende:
oef als toeschouwer zo'n dalende steen tegen je muil krijgen ...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat kun je ook combineren met curling. Curling vanaf de lange schans !
Alleen jammer dan je een aardige krater krijgt als Viola neerstort.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:53 schreef kukeleku het volgende:
[..]
![]()
kliko van de lange schans af is ook een spektakel
Olympische Winterspelenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:51 schreef versabommie het volgende:
ff kieken, Manu en ik diggen ijshocky, Flugel ook dus we hebben de haubsturmbahnmoderator ook in onze zak...ik voel een off topic draadje die in stand mag blijven opkomen![]()
Theo die een ol'time classic verneukt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:56 schreef Manu82 het volgende:
I just can't get enough, waar ken ik dat ook al weer van
Maar daar hebben we jou nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Olympische Winterspelen
Draadje mag daar wel
Ik wil wél meelullen, maar ik mag daar idd niet modden.. Dus als het onzin wordt kan ik hoog en laag springen, wordt dan helemaal niksquote:
Begin je nu weer met zogenaamd de strenge boze moderator uithangen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Olympische Winterspelen
Draadje mag daar wel
dusssssssss....geef ons dat ene "Flugel knijpt een oogje toe topic"quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil wél meelullen, maar ik mag daar idd niet modden.. Dus als het onzin wordt kan ik hoog en laag springen, wordt dan helemaal niks
Heeft niks met HBB te makenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Begin je nu weer met zogenaamd de strenge boze moderator uithangen?![]()
Er is hier nog geeeeeeeeeeeeeen 1 offtopic waar men een ei kwijt kan dus ik zie graag het volgende topic:
[BB-OS] #1 Het mag van Flugel!
Goed regenwormquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:15 schreef regenworm het volgende:
Ik hoop dat ze deze mail te lezen krijgt niet voor mijzelf maar voor haar.
Geprobeerd alles zo positief mogelijk neer te zetten.
Kliko en co zijn erg geinteresseerd in de OS dus is het mi ontopic!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |