Nieuwe afleveringen toch??quote:19:35 - 20:05 Comedy
Afl: Om gek van te worden.
Kinderen geen bezwaar
Nederlandse (NL) comedyserie. Afl.: Om gek van te worden. Gerard is steeds zijn sleutels kwijt en kan ook het Chinese raadsel al niet oplossen dat Julia hem voorlegt. Wat of wie zit hierachter?
Christus, das wel heel erg ver gezocht. Is dat bewust gedaanquote:
quote:FedEx Corporation - Wikipedia, the free encyclopedia
The FedEx logo is an award winning logo mainly for the hidden arrow in the space
between
Je kende het bedrijf dus al?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Whehe. Er zit gewoon een pijl in die naam! Is me nooit eerder opgevallen.
Tut tut, zo lelijk is ze niet hoor...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Hier, een lelijke oostblokslet voor Dizer en pb.
Euh, ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kende het bedrijf dus al?
quote:Andries (EO)
21:50 - 22:20 Informatief, Nederland 1
Afl: Geert Wilders.
Afl.: Geert Wilders. In deze aflevering is Geert Wilders te gast. Samen met Andries gaat hij op zoek naar de bezieling en bezinning van de omstreden politicus. Ze spreken met elkaar in Wilders' geboorteplaats Venlo en bij zijn werkplek in Den Haag. Zij nemen een kijkje op de plaatsen die voor Wilders van belang zijn geweest in zijn jeugd. Zijn ouderlijk huis, de lagere school en de plaatselijke kerk zijn voor de zwaarbewaakte politicus synoniem aan veiligheid en geborgenheid. Nu jaren later werkt hij in Den Haag en is hij één van de zwaarst bewaakte mensen in ons land. Het contrast kan haast niet groter. Wat heeft Wilders gevormd tot wat hij nu is? Wat is zijn motivatie om door te gaan? Een bijzondere ontmoeting over bezinning en bezieling. Presentatie: Andries Knevel.
Maar dan is ze nog wel een oostblokslet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, zo lelijk is ze niet hoor...
Ja, ik bedoel, ik had dat logo nog nooit gezien.quote:
Daar zeg ik dan ook niks over.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dan is ze nog wel een oostblokslet.
Ik heb dat logo wel vaker gezien, ja!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, ik had dat logo nog nooit gezien.. Maar jij hebt het schijbaar al eerder bestudeerd, en kwam er nu pas achter dat er een pijl inzat.
Weinig mis mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:10 schreef pberends het volgende:
In het FOK logo zit een ei verstopt!
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:10 schreef pberends het volgende:
Het Johma logo en mijn geestelijke gesteldheidquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:10 schreef pberends het volgende:
Ieegh. wat een lelijkerdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ter verduidelijking:quote:
Wat vind je van Scarlett Johanson dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ieegh. wat een lelijkerdEn ik val niet op oosblok-vrouwen
Mijn ouders hebben al moeite dat ik niet met Arabische vrouw wil trouwen
Tja, d'r cupmaat is niet groot genoeg hequote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:23 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Hey, een Dizer cartoon. Nu maar hopen dat er geen massale Dizer-protesten uitbreken. Gelukkig blijft het bij een onemanshow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |