quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:10 schreef pberends het volgende:
In het FOK logo zit een ei verstopt!
Het Johma logo en mijn geestelijke gesteldheidquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:10 schreef pberends het volgende:
In het FOK logo zit een ei verstopt!
Ieegh. wat een lelijkerdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Hier, een lelijke oostblokslet voor Dizer en pb.
Ter verduidelijking:quote:
Wat vind je van Scarlett Johanson dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ieegh. wat een lelijkerdEn ik val niet op oosblok-vrouwen
Mijn ouders hebben al moeite dat ik niet met Arabische vrouw wil trouwen
Tja, d'r cupmaat is niet groot genoeg hequote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:23 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Hey, een Dizer cartoon. Nu maar hopen dat er geen massale Dizer-protesten uitbreken. Gelukkig blijft het bij een onemanshow.
Je bent wel verzuurd de laatste tijd niet?quote:
Waar slaat dat nou weer op? Alsof ik daar op letquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat vind je van Scarlett Johanson dan?
En wat moet je met een Arabische vrouw.
Nee hoor, jij komt laatste tijd met grappen die nergens op slaan. Ik snap niet waarom je met zo iets aankomt en dan roept dat het een Dizer ding is? Als het nou over tieten ging, had ik het nog begrepen...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Je bent wel verzuurd de laatste tijd niet?
Joh, sinds welk moment in de geschiedenis moeten grappen ergens op slaan? Maar ik zal de kwaliteitsmanagement van mijn posts opvoeren als het over Dizer gaat.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor, jij komt laatste tijd met grappen die nergens op slaan. Ik snap niet waarom je met zo iets aankomt en dan roept dat het een Dizer ding is? Als het nou over tieten ging, had ik het nog begrepen...\
Hoe belangrijk is karakter bij jou voor een vrouw?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Alsof ik daar op let
Omdat jij het altijd over je baas hebt, en hoe geweldig hij is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor, jij komt laatste tijd met grappen die nergens op slaan. Ik snap niet waarom je met zo iets aankomt en dan roept dat het een Dizer ding is? Als het nou over tieten ging, had ik het nog begrepen...\
Oh, dus ik zeg 1 of 2 keer dat ik een toffe baas heb en dat ik bof, is het gelijk altijdquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat jij het altijd over je baas hebt, en hoe geweldig hij is.
Niet. Ik wil een vrouw dat der bek dichthoudt, gaat pijpen en schoonmaken. Meer niet. En ja, ze moet dikke tieten hebbenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is karakter bij jou voor een vrouw?
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat jij het altijd over je baas hebt, en hoe geweldig hij is.
Nou, dan vind ik 'm maar "quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lijkt mij meer dat het om 'piemelhoofd' gaat.!
Doe eens niet zo BVO'erig.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh, dus ik zeg 1 of 2 keer dat ik een toffe baas heb en dat ik bof, is het gelijk altijd
Ik vond hem wel leuk van pb.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dan vind ik 'm maar "". Met mijn uitleg vind ik 'm veel grappiger
.
Tieten zijn toch niet boeiend meer, eerder het kontje.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet. Ik wil een vrouw dat der bek dichthoudt, gaat pijpen en schoonmaken. Meer niet. En ja, ze moet dikke tieten hebben
Doe eens niet zo Dada-achtig dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ik doe niet aan homosexuele praktijkenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Tieten zijn toch niet boeiend meer, eerder het kontje.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik doe niet aan homosexuele praktijken
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:05 schreef pberends het volgende:
(Idols) Jerney over liefde, nou ik denk dat zij wel een swiffer in der broekie kan gebruiken.
Scientology bedoel jequote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:54 schreef pberends het volgende:
Oh wacht, Dizer is natuurlijk onder invloed van z'n orthodoxe familie.
Hemelpoort reacties.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
Beoordelingssysteem bij de hemelpoort.@ eerste reactie.
Ja!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:33 schreef Zhenar het volgende:
Wat extreem rustig hier. Is iedereen skien ofzo?!![]()
Idols he.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:33 schreef Zhenar het volgende:
De hele dag?!quote:
Olympische spelen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:33 schreef Zhenar het volgende:
Heh? Serge?quote:
Neeee! Mijn opmerking sloeg op Paltos' smiley!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |