Hij staat in je cache omdat jij hem hebt geplaatst.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:56 schreef Nachtdier het volgende:
Ik kan 'm gewoon zien...
Je moet gewoon helemaal niet bij imageshack hosten.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:29 schreef Pikhoofd het volgende:
Ik had m'n afbeelding gehost op imageshack, en kennelijk vindt imageshack fok.nl niet zo aardig. Het is nu als het goed is in orde.
Nah, de middelste "bal" is natuurlijk de zgn. wortel van de penis.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:56 schreef Nachtdier het volgende:
Ik heb nog nooit een lul met drie ballen gezien trouwens.
Wat een pikhoofd ben jijquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:30 schreef Pikhoofd het volgende:
[..]
Nah, de middelste "bal" is natuurlijk de zgn. wortel van de penis.
Ik zal het in het vervolg niet meer doen meneer, mijn nederige excuses. Ik heb van mijn fout geleerd en zal deze in de toekomst vermijden. Wellicht pleit mijn geringe ervaring met 't fok forum en image hosting voor mij.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:30 schreef NJ het volgende:
Je moet gewoon helemaal niet bij imageshack hosten.
Gefeliciteerd, je dacht zojuist hetzelfde als FOK!josti Maikuuulquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:23 schreef pberends het volgende:
Ik was niet de enige dus.
Lekker boeiend, Maikuuul doet gewoon z'n ding, waar hij goed in is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je dacht zojuist hetzelfde als FOK!josti Maikuuul.
Niet dus...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hij staat in je cache omdat jij hem hebt geplaatst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |