Ik heb een Kater met een hoofdletter Kquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 03:03 schreef MissBliss het volgende:
Oeps!
*Meldt*quote:De dertigplussers onder de dames zijn vooral op zoek naar een betrouwbare vent die van kinderen houdt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:10 schreef pberends het volgende:
Die vrouwlijke comedian bij The Comedy Factory was echt goddelijk.
Daar ging het pb dus niet om.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:19 schreef Airelle het volgende:
Vond je? Ik vond haar niet zo grappig.
Waarom?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:56 schreef Airelle het volgende:
Kut fok!
[POL Café #857] Het grote Mohammed-debatquote:Chinese werknemers weten dit allemaal ook en realiseren zich dat ze daarom sterk staan. Sinke glimlachend: ,,Als het nodig is, worden cv's zonder problemen bijeen gefantaseerd. Betrap je ze daarop, dan giechelen ze wat. 'Slim dat je dat door hebt', zeggen ze dan. Nee, slachtoffergedrag kennen ze niet.''
In het pasverschenen China Handboek 2006 betoogt directeur Ari van der Steenhoven van het advies- en trainingsbureau Eastwingate dat tweederde van de universiteitsdiploma's in het Aziatische land vals zijn.
Mohammed Jabri ofzo was grappig, zat zich de hele tijd op te winden als de ziekte. Wat een enge man zegquote:
You can say that againquote:
Mijn PI is was tofferquote:
Nietquote:
Wel!111!11111quote:
Blood Hound Gangquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
Voor een mooie vrouw was ze behoorlijk grappig. Ze sloeg wel vaak de spijkers op de kop. Zoals het naschreeuwen van jaren 80 hits, dat dat opeens topmuziek van tegenwoordig isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Daar ging het pb dus niet om.![]()
Natasha Leggero (Amerikaanse comedian).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Daar ging het pb dus niet om.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Whehe. Er zit gewoon een pijl in die naam! Is me nooit eerder opgevallen.
Alleen die achternaam alquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Natasha Leggero (Amerikaanse comedian).
Ik zie het niet nee.quote:
Nieuwe afleveringen toch??quote:19:35 - 20:05 Comedy
Afl: Om gek van te worden.
Kinderen geen bezwaar
Nederlandse (NL) comedyserie. Afl.: Om gek van te worden. Gerard is steeds zijn sleutels kwijt en kan ook het Chinese raadsel al niet oplossen dat Julia hem voorlegt. Wat of wie zit hierachter?
Christus, das wel heel erg ver gezocht. Is dat bewust gedaanquote:
quote:FedEx Corporation - Wikipedia, the free encyclopedia
The FedEx logo is an award winning logo mainly for the hidden arrow in the space
between
Je kende het bedrijf dus al?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:42 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Whehe. Er zit gewoon een pijl in die naam! Is me nooit eerder opgevallen.
Tut tut, zo lelijk is ze niet hoor...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Hier, een lelijke oostblokslet voor Dizer en pb.
Euh, ja.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kende het bedrijf dus al?
quote:Andries (EO)
21:50 - 22:20 Informatief, Nederland 1
Afl: Geert Wilders.
Afl.: Geert Wilders. In deze aflevering is Geert Wilders te gast. Samen met Andries gaat hij op zoek naar de bezieling en bezinning van de omstreden politicus. Ze spreken met elkaar in Wilders' geboorteplaats Venlo en bij zijn werkplek in Den Haag. Zij nemen een kijkje op de plaatsen die voor Wilders van belang zijn geweest in zijn jeugd. Zijn ouderlijk huis, de lagere school en de plaatselijke kerk zijn voor de zwaarbewaakte politicus synoniem aan veiligheid en geborgenheid. Nu jaren later werkt hij in Den Haag en is hij één van de zwaarst bewaakte mensen in ons land. Het contrast kan haast niet groter. Wat heeft Wilders gevormd tot wat hij nu is? Wat is zijn motivatie om door te gaan? Een bijzondere ontmoeting over bezinning en bezieling. Presentatie: Andries Knevel.
Maar dan is ze nog wel een oostblokslet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, zo lelijk is ze niet hoor...
Ja, ik bedoel, ik had dat logo nog nooit gezien.quote:
Daar zeg ik dan ook niks over.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dan is ze nog wel een oostblokslet.
Ik heb dat logo wel vaker gezien, ja!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, ik had dat logo nog nooit gezien.. Maar jij hebt het schijbaar al eerder bestudeerd, en kwam er nu pas achter dat er een pijl inzat.
Weinig mis mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Hier, een lelijke oostblokslet voor Dizer en pb.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:10 schreef pberends het volgende:
In het FOK logo zit een ei verstopt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |