En nog 1..quote:Op maandag 13 februari 2006 01:29 schreef DionysuZ het volgende:
rude, er is een verschil tussen een SNELHEID en een AFGELEGDE WEG. De eerste zegt helemaal niets over hoe lang je iets doet. Een snelheid van 100km/u kan ik een uur rijden, 2 uur, 10 jaar of 1 seconde. Dat verandert NIETS aan de snelheid, die blijft constant op 100km/u. De tijdsduur verandert WEL wat aan de AFGELEGDE WEG. Aangezien 2 uur met 100km/u rijden 200km afgelegde weg leveren, logischerwijs.
Hoe druk jij een afgelegde weg dan uit?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:34 schreef DionysuZ het volgende:
Een snelheid IS GEEN afgelegde weg. Er is een groot verschil!
in meters, of in kilometers, of in AE, of in micrometers. In ieder geval is het een afstand.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:35 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Hoe druk jij een afgelegde weg dan uit?
als ik 20 km heb afgelegd, dan heb ik een afstand afgelegd. Dat is mijn afgelegde weg: 20 kilometer.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:37 schreef rudeonline het volgende:
Een afstand is iets anders als een afgelegde weg. Een afstand is nog niet afgelegd..
Dus 10km/0.5u + 10km/0.5u = 20km/u.. snap ik je nu?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:36 schreef Rieuwert het volgende:
Ga anders eens fietsen en zorg dat je een uur over 20 kilometer doet. En meet onderwijl je snelheid (die zal 20 kilometer per uur (moeten) zijn). Ga vervolgens eens een uur met 10 kilometer per half uur fietsen. En dus niet 10 kilometer per half uur + 10 kilometer per half uur. Wedden dat je dan ook 20 kilometer verder bent? Ach laat ook maar
En hoe lang doe je daar dan over?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:38 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
als ik 20 km heb afgelegd, dan heb ik een afstand afgelegd. Dat is mijn afgelegde weg: 20 kilometer.
Dat maakt niet uit. Het blijven 20 kilometer. Aan een afgelegde weg zit geen tijdseenheid.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:40 schreef rudeonline het volgende:
[..]
En hoe lang doe je daar dan over?
Deze komt boven mijn bed te hangen!quote:Op zondag 12 februari 2006 23:39 schreef rudeonline het volgende:
1km/sec = 1koe/boerderij ( heb ik het al eerder over gehad)
ik kan geen weg afleggen zonder tijd. Maar dan alsnog blijft de definitie van afgelegde weg dat het gewoon een afstand is en dus zonder tijdseenheid.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:42 schreef rudeonline het volgende:
Als jij een weg kan afleggen zonder tijd, dan heb jij gelijk en houd ik mijn mond verder..
Dus dan heb je een snelheid nodig.quote:ik kan geen weg afleggen zonder tijd.
Einstein was wrong afterall.........quote:Op zondag 12 februari 2006 23:55 schreef rudeonline het volgende:
Als je 2 halve koeien opteld bij 2 halve boederijen heb je samen 1 hele boerderij met 1 hele koe. ( waarschijk is die dan wel dood..)
om een huis te bouwen heb ik ook tijd nodig. Is een huis dan ook een snelheid?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:45 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Dus dan heb je een snelheid nodig.
Afgelegde weg = snelheid
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:48 schreef rudeonline het volgende:
Een huis bouwen heeft ook een snelheid.
maar het huis zelf is geen snelheid!quote:Op maandag 13 februari 2006 01:48 schreef rudeonline het volgende:
Een huis bouwen heeft ook een snelheid.
Dit ontloop je weer eens met je huisenbouwen vraag..quote:Op maandag 13 februari 2006 01:45 schreef rudeonline het volgende:
[..]
Dus dan heb je een snelheid nodig.
Afgelegde weg = snelheid
je kan een weg afleggen zonder tijd...quote:Op maandag 13 februari 2006 01:42 schreef rudeonline het volgende:
Als jij een weg kan afleggen zonder tijd, dan heb jij gelijk en houd ik mijn mond verder..
Het bouwen wel.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:49 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
maar het huis zelf is geen snelheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |