abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44107764
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:10 schreef XL het volgende:

[..]

Die heeft Safin alvast.

Ik wil voor de wedstrijd een vijfde set.
Gelukkig is Safin een choker
Safin een choker? Valt wel mee vind ik, anders win je geen 2 GS.

5-2
sig verwijderd door FA
  zondag 3 december 2006 @ 17:11:16 #252
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44107778
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:10 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Safin een choker? Valt wel mee vind ik, anders win je geen 2 GS.

5-2
We zullen zien...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_44107829
Eén MP gemist. 6-5*.

Edit: GSM Rusland
sig verwijderd door FA
  zondag 3 december 2006 @ 17:14:37 #254
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44107851
Match

Davis Cup voor Rusland.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_44107981
Gefeliciteerd Rusland. Terecht gewonnen. Zij hebben tenminste echt een allround team. Argentinie heeft alleen Nalbandian.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_44108314
Rusland
  zondag 3 december 2006 @ 17:38:13 #257
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44108458
Sporza nu!
  zondag 3 december 2006 @ 17:39:21 #258
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44108489
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:38 schreef XL het volgende:
Sporza nu!
voor een samenvatting nog slechter dan die van de NOS vanavond.
pi_44108593
De NOS besteedt er best wel veel tijd aan hoor. Gister wel 5 minuten! Echt wel minstens 20 rallies...ongelooflijk
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 3 december 2006 @ 17:44:56 #260
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44108642
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:42 schreef Norrage het volgende:
De NOS besteedt er best wel veel tijd aan hoor. Gister wel 5 minuten! Echt wel minstens 20 rallies...ongelooflijk
nog steeds te weinig want ze hebben er ook tijd voor alle onnozele schaatsafstanden in een stad waar de toppers niet eens naartoe willen reizen.
pi_44108693
Het is was ook "gematigd" sarcastisch bedoeld
NOS
  zondag 3 december 2006 @ 17:49:54 #262
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44108761
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:46 schreef Norrage het volgende:
Het is was ook "gematigd" sarcastisch bedoeld
NOS
Ik wist niet goed of het sarcasme was. 5 min is namelijk best lang voor de NOS, je zou er bijna tevreden mee zijn. Dan moet je echter weer niet vergelijken met de 5 minuten die een Wennemars op 1 lettergreep blijft hangen, knip daar dan de eerste vier minuten hapering vanaf en laat 9 minuten tennis zien denk ik dan.
pi_44109328
Marat, Rusland

Jammer dat 't amper werd uitgezonden!
pi_44111399
quote:
Op zondag 3 december 2006 17:49 schreef XL het volgende:

[..]

Ik wist niet goed of het sarcasme was. 5 min is namelijk best lang voor de NOS, je zou er bijna tevreden mee zijn. Dan moet je echter weer niet vergelijken met de 5 minuten die een Wennemars op 1 lettergreep blijft hangen, knip daar dan de eerste vier minuten hapering vanaf en laat 9 minuten tennis zien denk ik dan.
mJah..Was een combinatie van de twee . die 5 minuten was inderdaad erg veel voor de NOS, maar niet als je het vergelijkt met waar ze wel meer aandacht aan geven
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 3 december 2006 @ 19:41:04 #265
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44111508
Is Jeltsin al als een dolle het veld op gelopen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 3 december 2006 @ 22:41:24 #266
30919 mitt
Michael Corleone
pi_44117705
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:41 schreef rubbereend het volgende:
Is Jeltsin al als een dolle het veld op gelopen?
zaterdag al.

Voor de rest zonde voor Argentina. Volgend jaar de finale in eigen huis
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_44124004
Proficiat Rusland.

Marat onderstreept eens temeer een grote speler te zijn. Twee dingen zijn jammer voor hem, namelijk dat we in het tijdperk - Federer zitten en dat hij zelf veelvuldig geblesseerd is geweest.

Anders had hij vast meer dan twee Slams gewonnen.
pi_44126612
Waarom verloor hij dan met 6-4 6-4 6-4 van Nalbandian?
Ik zie niet zoveel in die winst op Acasuso. Acasuso is de grootste choker (ok, hij speelde wel goed) en nou niet echt een speler van naam en faam op indoor banen...

Dat Safin groot is is wel bekend, hij wint niet voor niks 2 daviscups, 2 grand slams en 5 master series...maar aan deze daviscup finale kan ik niks zien.
  maandag 4 december 2006 @ 11:43:50 #269
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44126803
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:35 schreef Norrage het volgende:
Waarom verloor hij dan met 6-4 6-4 6-4 van Nalbandian?
Ik zie niet zoveel in die winst op Acasuso. Acasuso is de grootste choker (ok, hij speelde wel goed) en nou niet echt een speler van naam en faam op indoor banen...

Dat Safin groot is is wel bekend, hij wint niet voor niks 2 daviscups, 2 grand slams en 5 master series...maar aan deze daviscup finale kan ik niks zien.
In zijn partij tegen Nalby liet hij zelfs zien waarom hij niet die topper is. Hij liep op alles en iedereen te foeteren en zat niet lekker in zijn vel. Staat alle wind echter in zijn rug en is hij met het juiste been uit bed gestapt, dan mag hij meedoen met Nadal en Federer. Helaas voor Marat is dat maar een keer of 3 (max. 4) per jaar. Gelukkig voor ons was het twee jaar geleden tegen Federer.
pi_44281956
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:43 schreef XL het volgende:

[..]

In zijn partij tegen Nalby liet hij zelfs zien waarom hij niet die topper is. Hij liep op alles en iedereen te foeteren en zat niet lekker in zijn vel. Staat alle wind echter in zijn rug en is hij met het juiste been uit bed gestapt, dan mag hij meedoen met Nadal en Federer. Helaas voor Marat is dat maar een keer of 3 (max. 4) per jaar. Gelukkig voor ons was het twee jaar geleden tegen Federer.
Mjah, het mentale aspect is ook duidelijk een zwaktepunt van Marat.

Maar ondanks die minpunten heeft hij toch een grandioze staat van dienst opgebouwd. 2 Grand Slams, 2 Davis Cups en voormalig nummer 1 van de wereld verdient een dikke pluim.

Alhoewel hij meer had kunnen winnen als ie minder geblesseerd was, wat meer een vechtjas was en Federer niet zo briljant speelde.
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:49:12 #271
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44282999
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:09 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Mjah, het mentale aspect is ook duidelijk een zwaktepunt van Marat.

Maar ondanks die minpunten heeft hij toch een grandioze staat van dienst opgebouwd. 2 Grand Slams, 2 Davis Cups en voormalig nummer 1 van de wereld verdient een dikke pluim.

Alhoewel hij meer had kunnen winnen als ie minder geblesseerd was, wat meer een vechtjas was en Federer niet zo briljant speelde.
Dat zijn kop er niet goed op zit mag je hem best aanrekenen. Ondanks zijn fantastische prestaties. Zo is bijvoorbeeld James Blake ook een fantastische tennissers. Geweldige techniek, kan een enorm tempo spelen. Heeft een goede fysiek, maar mist mentaal/tactisch iets ten opzichte van de echte top. Speelt tegen Federer altijd de prachtigste punten, maar legt het wel altijd af. Met een killer-instinct zou Blake top3 zijn.
pi_44288260
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:49 schreef XL het volgende:

[..]

Dat zijn kop er niet goed op zit mag je hem best aanrekenen. Ondanks zijn fantastische prestaties. Zo is bijvoorbeeld James Blake ook een fantastische tennissers. Geweldige techniek, kan een enorm tempo spelen. Heeft een goede fysiek, maar mist mentaal/tactisch iets ten opzichte van de echte top. Speelt tegen Federer altijd de prachtigste punten, maar legt het wel altijd af. Met een killer-instinct zou Blake top3 zijn.
Aan de andere kant heeft James Blake zich wel van ferme tegenslag teruggeknokt. Daar heb ik wel ontzag voor.
  zaterdag 9 december 2006 @ 22:57:24 #273
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44289031
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 22:28 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Aan de andere kant heeft James Blake zich wel van ferme tegenslag teruggeknokt. Daar heb ik wel ontzag voor.
Na die tegenslag kwam eigenlijk zijn doorbraak. Reden te meer om aan te nemen dat zijn prestaties vooral mentaal geremd worden.
pi_45103350
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,5205-2534697,00.html

Ok. Nederland zal zelfs verliezen in de zonal groups...Want Henman gaat meedoen. Henman is ook niet meer wat hij geweest (hoewel hij in goede vorm was de laatste tijd) is maar tig keer beter dan een Bogdanovic of zo...Dus nu Henman en murray tegen...eeh....Sluiter en Haase?

(Ohja, kan iemand de titel veranderen naar Davis Cup 2007? Of zal ik een nieuw topic openen?)
  zondag 7 januari 2007 @ 12:01:31 #275
30919 mitt
Michael Corleone
pi_45103685
Voor 2007 mag er een nieuwe komen, net als voor Engeland - Nederland.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_45104018
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 22:57 schreef XL het volgende:

[..]

Na die tegenslag kwam eigenlijk zijn doorbraak. Reden te meer om aan te nemen dat zijn prestaties vooral mentaal geremd worden.
Te makkelijk om in te koppen deze.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_45104059
Als iemand wat plaatjes zou kunnen toevoegen aan mijn OP?

Davis Cup 2007
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')