Murray, Henman, Delgado, Bogdanovic, Rusedski, Lee en nog een hele serie Wimbledon-wildcardjes....quote:Op donderdag 28 september 2006 13:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De groep eronder, met Nederland is ook geloot.
We hebben Groot-Brittanie (waarom is dat als 1 land ?? ) uit geloot, check http://www.daviscup.com/news/newsarticle.asp?id=13920
Weekendje London dus op 06 Apr 2007![]()
Stuur hem een mailtje!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Murray is een Schot, die mag sowieso niet spelen vind ik
Safin liep zo ontzettend op de ondergrond te foeteren dat ik niet snap dat er geen andere rus speelt. Tursunov bijv.quote:Op zondag 3 december 2006 13:50 schreef Ambrosius het volgende:
GSM Nalby.
Acasuso vs Safin voor de beslissing.
Klopt, helaas.quote:Op zondag 3 december 2006 14:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vast nergens te zien ...
Verdomme, Eurosport zend de 30.000e afdaling ooit uit, NOS het 30.000e rondje schaatsen van het seizoen, de Belgen de 30.000e overwinning van Sven Nys en dat terwijl 2 matadoren in Moskou 30.000 keer een bal over het net tikken .... en laat ik net dat laatste willen zienquote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, helaas.
Eerste set Safin 6-3. Allebei redelijk eenvoudige servicegames.
Via daviscup.com kun je wel naar radio-commentaar luisteren (in het Engels), loopt wel twee punten achter meestal, maar het is iets.quote:Op zondag 3 december 2006 15:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Verdomme, Eurosport zend de 30.000e afdaling ooit uit, NOS het 30.000e rondje schaatsen van het seizoen, de Belgen de 30.000e overwinning van Sven Nys en dat terwijl 2 matadoren in Moskou 30.000 keer een bal over het net tikken .... en laat ik net dat laatste willen zien
Safin moet altijd sets verliezen als het te goed gaat he....quote:Op zondag 3 december 2006 15:39 schreef Leatherface het volgende:
Misschien speelt de vermoeidheid Safin momenteel een beetje parten. Daar waar Acasuso tot dusver is gespaard.
Maar het kan uiteraard nog alle kanten op.
Die heeft Safin alvast.quote:Op zondag 3 december 2006 17:05 schreef Ambrosius het volgende:
Tie-break. Eén mini-break is genoeg met dit serveergeweld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |