abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:49:12 #271
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44282999
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:09 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Mjah, het mentale aspect is ook duidelijk een zwaktepunt van Marat.

Maar ondanks die minpunten heeft hij toch een grandioze staat van dienst opgebouwd. 2 Grand Slams, 2 Davis Cups en voormalig nummer 1 van de wereld verdient een dikke pluim.

Alhoewel hij meer had kunnen winnen als ie minder geblesseerd was, wat meer een vechtjas was en Federer niet zo briljant speelde.
Dat zijn kop er niet goed op zit mag je hem best aanrekenen. Ondanks zijn fantastische prestaties. Zo is bijvoorbeeld James Blake ook een fantastische tennissers. Geweldige techniek, kan een enorm tempo spelen. Heeft een goede fysiek, maar mist mentaal/tactisch iets ten opzichte van de echte top. Speelt tegen Federer altijd de prachtigste punten, maar legt het wel altijd af. Met een killer-instinct zou Blake top3 zijn.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_44288260
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:49 schreef XL het volgende:

[..]

Dat zijn kop er niet goed op zit mag je hem best aanrekenen. Ondanks zijn fantastische prestaties. Zo is bijvoorbeeld James Blake ook een fantastische tennissers. Geweldige techniek, kan een enorm tempo spelen. Heeft een goede fysiek, maar mist mentaal/tactisch iets ten opzichte van de echte top. Speelt tegen Federer altijd de prachtigste punten, maar legt het wel altijd af. Met een killer-instinct zou Blake top3 zijn.
Aan de andere kant heeft James Blake zich wel van ferme tegenslag teruggeknokt. Daar heb ik wel ontzag voor.
  zaterdag 9 december 2006 @ 22:57:24 #273
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_44289031
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 22:28 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Aan de andere kant heeft James Blake zich wel van ferme tegenslag teruggeknokt. Daar heb ik wel ontzag voor.
Na die tegenslag kwam eigenlijk zijn doorbraak. Reden te meer om aan te nemen dat zijn prestaties vooral mentaal geremd worden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_45103350
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,5205-2534697,00.html

Ok. Nederland zal zelfs verliezen in de zonal groups...Want Henman gaat meedoen. Henman is ook niet meer wat hij geweest (hoewel hij in goede vorm was de laatste tijd) is maar tig keer beter dan een Bogdanovic of zo...Dus nu Henman en murray tegen...eeh....Sluiter en Haase?

(Ohja, kan iemand de titel veranderen naar Davis Cup 2007? Of zal ik een nieuw topic openen?)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 7 januari 2007 @ 12:01:31 #275
30919 mitt
Michael Corleone
pi_45103685
Voor 2007 mag er een nieuwe komen, net als voor Engeland - Nederland.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_45104018
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 22:57 schreef XL het volgende:

[..]

Na die tegenslag kwam eigenlijk zijn doorbraak. Reden te meer om aan te nemen dat zijn prestaties vooral mentaal geremd worden.
Te makkelijk om in te koppen deze.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_45104059
Als iemand wat plaatjes zou kunnen toevoegen aan mijn OP?

Davis Cup 2007
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')