die kraftwerkposterquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:35 schreef Sjoewe het volgende:
Vandaag ingetrokken
25m2 + eigen keuken, douche, toilet en gedeelde tuin 14.gif
Die muurquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:20 schreef De_Handelaar het volgende:
[afbeelding]
mn slaapkamer komt andere keer.
Hier kun je een poging wagen: [Centraal] Ik zoek/heb een kamer deel 5quote:Op maandag 24 april 2006 19:24 schreef Nuna het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een plekje vrij in Nijmegen![]()
Koel. Waar woon je in Leeuwarden?quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Wat fototjes van mijn kamers (2), in Leeuwarden. Samen 18m2, ¤250 inclusief.
Foto's zijn gemaakt toen ik er net woonde, inmiddels meer dingen aan de muur én eenpersoonsbed ingewisseld voor een tweepersoons.
[afbeelding]
Raamzijde slaapkamer.
[afbeelding]
Bankje en salontafel.
[afbeelding]
Dvd- en cdtoren, tv, salontafeltje & fotootjes.
[afbeelding]
Computerbureau en klein stukje dressoir.
[afbeelding]
Minibarretje & koelkast.
Achter de Hoven! Voor in de wijk, wel beetje het 'goede' deel.quote:
Graag wederom met je eigen aarsch gehuld in een mooi slipje. Alvast bedankt!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik mijn kamer hier kan plaatsen!
Whehe. Goed plan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Graag wederom met je eigen aarsch gehuld in een mooi slipje. Alvast bedankt!
Heechterp. En ik wil ook weg, ook veels te gehorig.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:23 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Achter de Hoven! Voor in de wijk, wel beetje het 'goede' deel.
En u? Ook in Lwd?
Wil er overigens wel erg graag weg! Ben het flink zat, is erg gehorig en huisgenoten luidruchtig. Plus dat via de woningbouw veel groter én goedkoper kan.![]()
Danku!quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:22 schreef Asmodean het volgende:
mooi Zonnestraaltje!
Héél bekend verhaal.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heechterp. En ik wil ook weg, ook veels te gehorig.
Dat was niet mijn kamer.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Graag wederom met je eigen aarsch gehuld in een mooi slipje. Alvast bedankt!
Nee hoor, lieverd. Die opmerking was naar aanleiding van een voorheen geplaatste foto van mij.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:07 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Die opmerking was nav. dit!
'Ik kan niet wachten totdat ik mijn kamer hier kan plaatsen!'
Jawel! Ze bedoelen dat wanneer je wél een kamer hebt en daar foto's van gaat plaatsen, dat je dán weer een foto van jou in een slipje moet showen..quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nee hoor, lieverd. Die opmerking was naar aanleiding van een voorheen geplaatste foto van mij.
Maar niet in mijn kamer.
Ja idd, die foto heb ik ook gezien, erg charmantquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nee hoor, lieverd. Die opmerking was naar aanleiding van een voorheen geplaatste foto van mij.
Maar niet in mijn kamer.
Tuurlijk, schat!quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:26 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
Ja idd, die foto heb ik ook gezien, erg charmantWas in je vriendjes kamer heh...ja idd. Mooi klaar, gaan we niet teveel offtopic dames???
![]()
Hoi overburenquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:15 schreef Syytön het volgende:
Blaat, foto's van mijn kamer in Zwolle. Ik zit er gelukkig nog maar 2 maanden, dan ben ik af van mijn pianospelende buurman, de Indische relwijk, de rode vloerbedekking, en dit krakende kutbed (juist, het is onderhuur-gemeubileerd.)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
schilderijtjes hangen lekker scheef zeg!
Al die afgrijselijke meubels zijn dus niet van mij.
Hoi!quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:52 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Hoi overburen![]()
Nooit leuk, als je niet je eigen spulletjes om je heen hebt.
Wel een mooie ruimte hoor! En zwolle:![]()
Waar ga je heen dan over 2 maanden?
Ik krijg over 3 maanden (zeggen ze nu vorige maand was het nog 2) een kamer in het SSHU Lunetten pand... op de een of andere manier ben ik wel bang dat er alleen maar freaks zitten ...quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:09 schreef The6thgate het volgende:
tvp. heb vanaf juli een kamer in het SSH pand aan de otterstraat in utrecht. prima locatie, lekker dicht bij t station
beetje jammer dat het maar 12m2 is met 14 ganggenoten, maar bij de eerste kamer hoor je mij niet klagenfoto's zodra komen zodra het ingericht is
daarom bestaand er ook voorstrijk...quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:59 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ja, in die roodstenen muren gaat 10 liter verf per vierkante meter.....![]()
Gaat uw gang.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:41 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
daarom bestaand er ook voorstrijk...
Voorstrijk heft de zuigende werking op(moet ook in die situatie omdat het bakstenen zijn) maar zorgt niet voor een betere dek-kracht,Rood is echt een kolere kleur om mee te verfen; het dekt namelijk van geen meterquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:41 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
daarom bestaand er ook voorstrijk...
Het is maar net waar je prioriteiten liggen. Ik heb liever een bank en een stel goede leren stoelen. 1500 euro is een ook een schooljaar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:48 schreef Ceylon89 het volgende:
Het valt me op dat hier geen studentenkamers zijn met beamers en proejctieschermen. Het lijkt me erg chill om voor mijn bed zo'n projectiescherm te hebben waar ik heerlijk films en series kan kijken.
1500 euro is nog te doen.
Maar goed, ik ben nog een scholiertje... Weet ik veel of dat mogelijk is
.
Man, betaal eerst maar gewoon je rekeningen, zorg dat je wat hebt om op te zitten, dat je lekker kan eten etc. etc. Plus waar haal je de ruimte vandaan. Als je in één kamer woont, werkt, slaapt, eet, bla bla. Mja film op een beamer is leuk, maar voor zowel het geld als de ruimte zijn een stuk practischer en lmeer noodzakelijke bestedingen te vinden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:48 schreef Ceylon89 het volgende:
Het valt me op dat hier geen studentenkamers zijn met beamers en proejctieschermen. Het lijkt me erg chill om voor mijn bed zo'n projectiescherm te hebben waar ik heerlijk films en series kan kijken.
1500 euro is nog te doen.
Maar goed, ik ben nog een scholiertje... Weet ik veel of dat mogelijk is
.
Juist. Ik heb een breedbeeld tv, een pc, dvd-speler en dikke speakerset hier staan, en op zo'n kleine ruimte is het meer dan zat. Bovendien heb ik tegenwoordig amper tijd om films ofzo te kijken... de afgelopen drie weken één film gezien. Dus dan kun je dat geld beter aan andere nuttige, praktische zaken besteden...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Man, betaal eerst maar gewoon je rekeningen, zorg dat je wat hebt om op te zitten, dat je lekker kan eten etc. etc. Plus waar haal je de ruimte vandaan. Als je in één kamer woont, werkt, slaapt, eet, bla bla. Mja film op een beamer is leuk, maar voor zowel het geld als de ruimte zijn een stuk practischer en lmeer noodzakelijke bestedingen te vinden.
en het is niet eens gewone baksteen, maar poreuze grote rode bakstenen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:24 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Voorstrijk heft de zuigende werking op(moet ook in die situatie omdat het bakstenen zijn) maar zorgt niet voor een betere dek-kracht,Rood is echt een kolere kleur om mee te verfen; het dekt namelijk van geen metervooral als het wat goedkopere latex is, wat aan te raden is om een latex te pakken uit dezelfde tint-serie en daar mee 'voorstrijken' (maar dan ipv de zuiging opheffen maak de muur op kleur in dezelfde tint)
Maar dit is volledig offtopic)
Dit soort reacties is een reden om snel een kleedje te kopenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:19 schreef One_conundrum het volgende:
de ikea eettafel. die heb ik ook als bureau
Toch niet in zo'n hondenhok van De Key, hè?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:19 schreef Grumpey het volgende:
mensen, ik ben ook aan het verhuizen van studentenkamer!
ik zal binnenkort mijn oude kamer en mijn nieuwe kamer met foto's laten zien, dit is even een tvp.
(wil alleen alwel zeggen dat ik naar de prinsengracht in amsterdam ben verhuist)
quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:20 schreef Roellio het volgende:
[..]
Toch niet in zo'n hondenhok van De Key, hè?
Pfft, dat is wel de moeite. Het is dat ik via via al heel erg mooi zit, maar anders had ik lang kunnen wachten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:48 schreef Grumpey het volgende:
ik stond 5,5 jaar ingeschreven, halverwege 4 VWO had ik die stap genomen voor zowel Utrecht als Amsterdam
halverwege 4VWO was je al 17?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:48 schreef Grumpey het volgende:
ik stond 5,5 jaar ingeschreven, halverwege 4 VWO had ik die stap genomen voor zowel Utrecht als Amsterdam
van de woonstichting zijn website:quote:
Ah je kan afwassen onder de douchequote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vandaag het houtwerk geschilderd en één muur, volgend weekend de rest. Zo ziet het er nu uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is niet erg ruim bemeten, maar ik hoef het tenminste niet te delen met anderen.quote:
ik heb hier een telefoon met foto's, ik heb hier een pc, ik heb hier internet, alleen het kabeltje is een heikel punt. Ik heb al geprobeerd met in te stralen en teleportie, maar helaas helaas.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:58 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ben benieuwd naar de foto's van het huis aan de Prinsengracht. Schiet eens op!
dat zegt je er maar al te graag even bij hequote:Op maandag 17 juli 2006 13:53 schreef Grumpey het volgende:
en ik betaal 240 euro, met internet 248...
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:01 schreef The6thgate het volgende:
dat zegt je er maar al te graag even bij he![]()
![]()
al je kamer aan het inrichten? Ken het pand, een zus van mij heeft er ook ooit een half jaar gewoondquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:09 schreef The6thgate het volgende:
tvp. heb vanaf juli een kamer in het SSH pand aan de otterstraat in utrecht. prima locatie, lekker dicht bij t station
beetje jammer dat het maar 12m2 is met 14 ganggenoten, maar bij de eerste kamer hoor je mij niet klagenfoto's zodra komen zodra het ingericht is
er wordt aan gewerkt. ben er 2 keer geweest en heb nu geschilderd, een bank neergezet en 2 ikea kasten in elkaar gezet. donderdag ga ik weer en dan wil ik de laatste dingen meenemen. In elk geval mn bureau, computer, tv+tafeltje waar die opstaat+dvdspeler, een klein bijzettafeltje, een prullenbak en ik moet nog een kapstok maken en een lamp ophangen. misschien dat ik ook maar vast wat pannen etc. mee moet nemen....in elk geval zal ik de komende dagen nog wel op wat dingen komen en dan eind vd week inrichtenquote:Op maandag 17 juli 2006 14:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
al je kamer aan het inrichten? Ken het pand, een zus van mij heeft er ook ooit een half jaar gewoond
volgens mij een fiatquote:Op maandag 17 juli 2006 14:43 schreef Hugster het volgende:
En wat is die gele cabrio op de eerste foto?
Heel lang ingeschreven staan, en dan nog een beetje kennis verzamelen welke panden allemaal in het bezit zijn van de stichting en dat je je niet blindstaart op veel m2 of hoogte van huurbedrag. Had met mijn wachttijd ook kamers van 35m2 kunnen krijgen in het centrum, maar vaak zijn dit echte studentencomplexen met veel delen en/of slecht uitzicht, en geen huursubsidie.quote:Op maandag 17 juli 2006 14:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow wat een geluksvogel ben jij zeg!
Hoe kom je er ook alweer aan?
Ja, waar stond je ingeschreven?quote:Op maandag 17 juli 2006 15:27 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Heel lang ingeschreven staan, en dan nog een beetje kennis verzamelen welke panden allemaal in het bezit zijn van de stichting en dat je je niet blindstaart op veel m2 of hoogte van huurbedrag. Had met mijn wachttijd ook kamers van 35m2 kunnen krijgen in het centrum, maar vaak zijn dit echte studentencomplexen met veel delen en/of slecht uitzicht, en geen huursubsidie.
woonstichting de Key en vroeger nog Intermezzo wat inmiddels DUWO is, en samengevoegd is beide tot Studentenwoningweb. Hebben we het over Amsterdam tenminste natuurlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 15:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ja, waar stond je ingeschreven?
Welke stichting?
je kan al veel eerder doorverhuizen hoor, de wachttijden neem steeds meer af, temeer omdat het nu legaal is om mensen die niet meer studeren eruit te zetten. Het gaat langzaam (mensen die er nu zitten hebben nog oud contract) maar het gaat steeds sneller in ieder geval. Ik moest 2 jaar wachten voor ik een kamer op Uilenstede had, tegenwoordig heb je na 2 maanden al iets op uilenstede en na 6 maanden wel een zee-container van 30m2. Voor de binnenstad is het echter wel nog steeds lang wachten. Toch kan je wel kamer krijgen met +/- een wachttijd van 3 jaar. Gewoon blijven reageren elke week, het leuke is dat je daarmee ook leert op welke panden er gereageerd kan worden aangezien er in bijna elk pand wel iemand wisselt binnen een jaar waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik ken het idee.
Ik heb nu ook een kamer, van 10 m² voor ¤252,-
Wat gemeen!
Ik ben inmiddels 1 jaar ingeschreven.
Dus zodra ik ongeveer klaar ben met mijn studie, kan ik zo'n kamer krijgen?
sterker nog, ik vermoed zelfs dat ze het 'eenheidsfeesten' genoemd zullen hebben, dat is de meest gangbare term namelijkquote:Op maandag 17 juli 2006 20:05 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, Uilenstede! Daar heb ik nog wel een paar keer 'gelogeerd'.
Ze hebben daar geen flatfeesten maar 'afdelingsfeesten'..
Ik zit ook in Amsterdam, aan de Zuiderzeeweg met die bungalowhuisjes, zeg maar...quote:Op maandag 17 juli 2006 19:58 schreef Grumpey het volgende:
[..]
je kan al veel eerder doorverhuizen hoor, de wachttijden neem steeds meer af, temeer omdat het nu legaal is om mensen die niet meer studeren eruit te zetten. Het gaat langzaam (mensen die er nu zitten hebben nog oud contract) maar het gaat steeds sneller in ieder geval. Ik moest 2 jaar wachten voor ik een kamer op Uilenstede had, tegenwoordig heb je na 2 maanden al iets op uilenstede en na 6 maanden wel een zee-container van 30m2. Voor de binnenstad is het echter wel nog steeds lang wachten. Toch kan je wel kamer krijgen met +/- een wachttijd van 3 jaar. Gewoon blijven reageren elke week, het leuke is dat je daarmee ook leert op welke panden er gereageerd kan worden aangezien er in bijna elk pand wel iemand wisselt binnen een jaar waarschijnlijk.
Je zit ook in amsterdam neem ik aan?
Oja, verrek! Eenheid was 't! Nog raarder dan afdeling!quote:Op maandag 17 juli 2006 20:12 schreef Grumpey het volgende:
sterker nog, ik vermoed zelfs dat ze het 'eenheidsfeesten' genoemd zullen hebben, dat is de meest gangbare term namelijk
Overigens had ik de oude uilenstede-kamer van onze minister president, jawel, JP himself had op mijn kamer zijn (waarschijnlijk uiterst boeiende) studententijd meegemaakt
www.studentenwoningweb.nlquote:Op maandag 17 juli 2006 20:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik zit ook in Amsterdam, aan de Zuiderzeeweg met die bungalowhuisjes, zeg maar...
Maar waar kan ik dan reageren, ik snap namelijk niks van het hele studentenwoningweb
Zo'n ene bed....quote:Op maandag 17 juli 2006 14:59 schreef The6thgate het volgende:
[..]
er wordt aan gewerkt. ben er 2 keer geweest en heb nu geschilderd, een bank neergezet en 2 ikea kasten in elkaar gezet. donderdag ga ik weer en dan wil ik de laatste dingen meenemen. In elk geval mn bureau, computer, tv+tafeltje waar die opstaat+dvdspeler, een klein bijzettafeltje, een prullenbak en ik moet nog een kapstok maken en een lamp ophangen. misschien dat ik ook maar vast wat pannen etc. mee moet nemen....in elk geval zal ik de komende dagen nog wel op wat dingen komen en dan eind vd week inrichten
die eetkamerstoelen komen me bekend voorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vandaag het houtwerk geschilderd en één muur, volgend weekend de rest. Zo ziet het er nu uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vergeten te melden. die staat er al, maar moet ik ook nog in elkaar zettenquote:
De overige twee staan te koop.quote:
Dankjewelquote:Op maandag 17 juli 2006 23:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
www.studentenwoningweb.nl
Vul daar je gebruikersnummer in en je wachtwoord en je kan reageren op kamers. Heel simpel, en zeker doen. Heb je geen gebruikersnummer? Dat staat op 1 van de brieven die je van ze gehad hebt in al die tijd. Geen paswoord meer? Dan deze even opnieuw aanvragen. Sta je nog helemaal niet ingeschreven? Dan inschrijven uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |