Afkomstig uit Zeeland, presenteer ik mezelf als student, die graag doorstudeert in Amsterdam.
Graag wil ik jullie, studenten, of gewoon lezers voor de herkenbaarheid, op de hoogte houden middels dit topic over mijn verhuizing. Dit is de eerste keer dat ik alleen verhuis en gelijk bijna 200 km.
Ik heb al een kamer gevonden.
10m²
Zeeburg/ Oost
¤252,- incl. gas water en licht
woonkamer: 16m², toilet, douche en keuken gedeeld.
Gelijk op de eerste kijkavond was het raak voor mij, ik kreeg de kamer en was zo gelukkig!
De bruine muren heb ik inmiddels wit geverfd (helaas geen voor/nafoto, de nafoto volgt nog) na twee keer erover heen te sauzen. (Flexa-VTWonen, kleur: Roomwit)
Er ligt al blauw linoleum op de vloer en ik heb besloten dit zo te houden en een groot vloerkleed neer te leggen ter verwarming van de voeten.
Waarom heb ik dit besloten? Omdat ik geen handige vloerlegger ken, zo simpel is het
![]()
Morgen ga ik over met dit busje:
![]()
In Zeeland haal ik een (voor mij gratis) rood tweepersoonsbed op. Vrij makkelijk in elkaar te zetten. Daar zitten ook gelijk twee matrassen bij.
Dan rijd ik nog even naar huis om wat andere huishoudelijke spulletjes mee te nemen. Waarvan ook dit lieve, pasgeverfde kastje: (het zwarte = schoolbordverf)
![]()
Dan gaan we richting Amsterdam. Mijn vriendje rijdt, ik help.
Daar in Amsterdam staat de IKEA. Ik ben er nog niet helemaal uit welke meubels ik ga kopen, maar het zal een beetje in deze richting zijn:
Vestby Garderobekast: ¤36,-
![]()
Ivar Zelf-in-elkaar-zet boekenkast: ¤? hangt ervanaf hoeveel onderdelen je gebruikt.
De planken zijn in hout en ik ga ze nog even verven alvorens in elkaar te zetten. Dit zal overmorgen dan waarschijnlijk gebeuren.
Er staat al een tafel dat zal dienen als bureau.
Ik houd jullie op de hoogte!
[ Bericht 1% gewijzigd door Sweetsixteen16 op 05-07-2006 09:51:00 ]