Hoi overburenquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:15 schreef Syytön het volgende:
Blaat, foto's van mijn kamer in Zwolle. Ik zit er gelukkig nog maar 2 maanden, dan ben ik af van mijn pianospelende buurman, de Indische relwijk, de rode vloerbedekking, en dit krakende kutbed (juist, het is onderhuur-gemeubileerd.)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
schilderijtjes hangen lekker scheef zeg!
Al die afgrijselijke meubels zijn dus niet van mij.

Hoi!quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:52 schreef arithaterhorst het volgende:
[..]
Hoi overburen![]()
Nooit leuk, als je niet je eigen spulletjes om je heen hebt.
Wel een mooie ruimte hoor! En zwolle:![]()
Waar ga je heen dan over 2 maanden?

Ik krijg over 3 maanden (zeggen ze nu vorige maand was het nog 2) een kamer in het SSHU Lunetten pand... op de een of andere manier ben ik wel bang dat er alleen maar freaks zitten ...quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:09 schreef The6thgate het volgende:
tvp. heb vanaf juli een kamer in het SSH pand aan de otterstraat in utrecht. prima locatie, lekker dicht bij t station
beetje jammer dat het maar 12m2 is met 14 ganggenoten, maar bij de eerste kamer hoor je mij niet klagenfoto's zodra komen zodra het ingericht is

daarom bestaand er ook voorstrijk...quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:59 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ja, in die roodstenen muren gaat 10 liter verf per vierkante meter.....![]()

Gaat uw gang.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:41 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
daarom bestaand er ook voorstrijk...

Voorstrijk heft de zuigende werking op(moet ook in die situatie omdat het bakstenen zijn) maar zorgt niet voor een betere dek-kracht,Rood is echt een kolere kleur om mee te verfen; het dekt namelijk van geen meterquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:41 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
daarom bestaand er ook voorstrijk...

Het is maar net waar je prioriteiten liggen. Ik heb liever een bank en een stel goede leren stoelen. 1500 euro is een ook een schooljaar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:48 schreef Ceylon89 het volgende:
Het valt me op dat hier geen studentenkamers zijn met beamers en proejctieschermen. Het lijkt me erg chill om voor mijn bed zo'n projectiescherm te hebben waar ik heerlijk films en series kan kijken.
1500 euro is nog te doen.
Maar goed, ik ben nog een scholiertje... Weet ik veel of dat mogelijk is
.

Man, betaal eerst maar gewoon je rekeningen, zorg dat je wat hebt om op te zitten, dat je lekker kan eten etc. etc. Plus waar haal je de ruimte vandaan. Als je in één kamer woont, werkt, slaapt, eet, bla bla. Mja film op een beamer is leuk, maar voor zowel het geld als de ruimte zijn een stuk practischer en lmeer noodzakelijke bestedingen te vinden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:48 schreef Ceylon89 het volgende:
Het valt me op dat hier geen studentenkamers zijn met beamers en proejctieschermen. Het lijkt me erg chill om voor mijn bed zo'n projectiescherm te hebben waar ik heerlijk films en series kan kijken.
1500 euro is nog te doen.
Maar goed, ik ben nog een scholiertje... Weet ik veel of dat mogelijk is
.

Juist. Ik heb een breedbeeld tv, een pc, dvd-speler en dikke speakerset hier staan, en op zo'n kleine ruimte is het meer dan zat. Bovendien heb ik tegenwoordig amper tijd om films ofzo te kijken... de afgelopen drie weken één film gezien. Dus dan kun je dat geld beter aan andere nuttige, praktische zaken besteden...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Man, betaal eerst maar gewoon je rekeningen, zorg dat je wat hebt om op te zitten, dat je lekker kan eten etc. etc. Plus waar haal je de ruimte vandaan. Als je in één kamer woont, werkt, slaapt, eet, bla bla. Mja film op een beamer is leuk, maar voor zowel het geld als de ruimte zijn een stuk practischer en lmeer noodzakelijke bestedingen te vinden.

en het is niet eens gewone baksteen, maar poreuze grote rode bakstenen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:24 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Voorstrijk heft de zuigende werking op(moet ook in die situatie omdat het bakstenen zijn) maar zorgt niet voor een betere dek-kracht,Rood is echt een kolere kleur om mee te verfen; het dekt namelijk van geen metervooral als het wat goedkopere latex is, wat aan te raden is om een latex te pakken uit dezelfde tint-serie en daar mee 'voorstrijken' (maar dan ipv de zuiging opheffen maak de muur op kleur in dezelfde tint)
Maar dit is volledig offtopic)

Dit soort reacties is een reden om snel een kleedje te kopenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:19 schreef One_conundrum het volgende:
de ikea eettafel. die heb ik ook als bureau

Toch niet in zo'n hondenhok van De Key, hè?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:19 schreef Grumpey het volgende:
mensen, ik ben ook aan het verhuizen van studentenkamer!
ik zal binnenkort mijn oude kamer en mijn nieuwe kamer met foto's laten zien, dit is even een tvp.
(wil alleen alwel zeggen dat ik naar de prinsengracht in amsterdam ben verhuist)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |