quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:20 schreef Roellio het volgende:
[..]
Toch niet in zo'n hondenhok van De Key, hè?
Pfft, dat is wel de moeite. Het is dat ik via via al heel erg mooi zit, maar anders had ik lang kunnen wachten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:48 schreef Grumpey het volgende:
ik stond 5,5 jaar ingeschreven, halverwege 4 VWO had ik die stap genomen voor zowel Utrecht als Amsterdam
halverwege 4VWO was je al 17?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:48 schreef Grumpey het volgende:
ik stond 5,5 jaar ingeschreven, halverwege 4 VWO had ik die stap genomen voor zowel Utrecht als Amsterdam
van de woonstichting zijn website:quote:
Ah je kan afwassen onder de douchequote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Vandaag het houtwerk geschilderd en één muur, volgend weekend de rest. Zo ziet het er nu uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is niet erg ruim bemeten, maar ik hoef het tenminste niet te delen met anderen.quote:
ik heb hier een telefoon met foto's, ik heb hier een pc, ik heb hier internet, alleen het kabeltje is een heikel punt. Ik heb al geprobeerd met in te stralen en teleportie, maar helaas helaas.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:58 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ben benieuwd naar de foto's van het huis aan de Prinsengracht. Schiet eens op!
dat zegt je er maar al te graag even bij hequote:Op maandag 17 juli 2006 13:53 schreef Grumpey het volgende:
en ik betaal 240 euro, met internet 248...
quote:Op maandag 17 juli 2006 14:01 schreef The6thgate het volgende:
dat zegt je er maar al te graag even bij he![]()
![]()
al je kamer aan het inrichten? Ken het pand, een zus van mij heeft er ook ooit een half jaar gewoondquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:09 schreef The6thgate het volgende:
tvp. heb vanaf juli een kamer in het SSH pand aan de otterstraat in utrecht. prima locatie, lekker dicht bij t station
beetje jammer dat het maar 12m2 is met 14 ganggenoten, maar bij de eerste kamer hoor je mij niet klagenfoto's zodra komen zodra het ingericht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |