jij hebt in de USA ook statistisch onderzoek gedaan? of alleen wat vage indrukken opgedaan ?Jij vind zeker ook dat al die voedselbanken in NL een teken van armoede zijn?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon heel wat anders geconstateerd als wat jouw stats mij willen laten geloven.
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:55 schreef MrBean het volgende:
[..]
Sommige mensen wel. Als ze hard moeten werken voor zo'n airco. Ik heb het zelf gezien in armere landen.
Wat je constateert in het dagelijks leven weegt voor mij zwaarder dan statistieken die uitpuilen van leugens en halve waarheden.quote:jij hebt in de USA ook statistisch onderzoek gedaan, of alleen wat vage indrukken opgedaan. Jij vind zeker ook dat al die voedselbanken in NL een teken van armoede zijn?
Klopt.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef McCarthy het volgende:
[..]dus mensen nemen alleen maar die airco zodat ze kunnen opscheppen tegenover hun buurman
Die mooie statistieken van jou doen anders precies hetzelfde.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:07 schreef McCarthy het volgende:
en jezelf status symbolen aanmeten is geen welvaart? Jij bent zeker zo iemand die prima voor anderen kan bepalen wat hij welvarend moet vinden.
Jij bent zeker zo iemand die denkt dat als je de overheid weg haalt, dat je dan een vrolijke libertarische hippiewereld krijgt waar rijken met armen knuffelen en lachend dansen in een sprookjeslandschap?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:07 schreef McCarthy het volgende:
en jezelf status symbolen aanmeten is geen welvaart? Jij bent zeker zo iemand die prima voor anderen kan bepalen wat hij welvarend moet vinden.
Precies.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die mooie statistieken van jou doen anders precies hetzelfde.
De noodzaak voor airconditioning ontbreekt in West-Europa eigenlijk wel in tegenstelling tot in grote delen van de VS. In Zuid-Europa is airconditioning wenselijk, maar dat is natuurlijk het minder rijke deel van Europa. Het is dus een vrij nutteloos statistisch gegeven.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:58 schreef McCarthy het volgende:
[..]dus mensen nemen alleen maar die airco zodat ze kunnen opscheppen tegenover hun buurman
Hij's leuk.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kijk de statistieken gaan precies op voor ons hoor!
We bezitten een eigen huis:
[afbeelding]
met een patio
[afbeelding]
en een keuken met een mooie oven:
[afbeelding]
en een koelkast
[afbeelding]
Statistieken liegen niet
Wij zijn rijk en welvarend
dit zegt helemaal niks. Wat zijn dat voor foto's. Is dit een opname setting voor een hollywood film? Is dat wel amerika? Waar gaat het over?quote:Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
met een patio
[afbeelding]
[afbeelding]
en een koelkast
[afbeelding]
Statistieken liegen niet
Sjonge jonge, wat ben jij dom zeg.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:59 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dit zegt helemaal niks. Wat zijn dat voor foto's. Is dit een opname setting voor een hollywood film? Is dat wel amerika? Waar gaat het over?
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
met een patio
[afbeelding]
[afbeelding]
en een koelkast
[afbeelding]
Statistieken liegen niet
weet ik veel wat het is, laat hij het er maar bij zeggen.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:01 schreef Hathor het volgende:
Lijkt meer op Afrika, maar het zou zomaar Alabama kunnen zijn. Sta nergens meer van te kijken tegenwoordig.![]()
Maar ook voedselbanken of andere particuliere initiatieven om mensen te helpen. Vreemd genoeg zie je dit verschijnsel in Nederland ook steeds meer.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:42 schreef MrBean het volgende:
[..]
Kindsterfte.
Dat zegt meer over armoede dan een patio of twee auto's.
dat zit in amerika hartstikke goed. Kijk, hier in NL proppen we elke halve miskraam in een couffeuse in de hoop er toch nog wat van te maken zodat die mensen later als halve wrakken door het leven gaan. Zo ver zijn wij doorgeschotenquote:
Wat doen de Amerikanen dan? In de meeste staten is abortus verboden, dus ik ben benieuwd.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:11 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat zit in amerika hartstikke goed. Kijk, hier in NL proppen we elke halve miskraam in een couffeuse in de hoop er toch nog wat van te maken zodat die mensen later als halve wrakken door het leven gaan. Zo ver zijn wij doorgeschoten
ach, ik erger me er nou eenmaal aan dat we in Nederland pogingen doen om alles wat kreupel en mank is koste wat kost in leven proberen te houden. Ik snap dat dat het GroenLinks motto is, het is alleen niet mijn moto.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:14 schreef popolon het volgende:
McCarthy je slaat door, je begint onzin uit te kramen.
Er was eens een Fuhrer...quote:Op maandag 13 februari 2006 01:17 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ach, ik erger me er nou eenmaal aan dat we in Nederland pogingen doen om alles wat kreupel en mank is koste wat kost in leven proberen te houden. Ik snap dat dat het GroenLinks motto is, het is alleen niet mijn moto.
De wereld mag van mij best wel wat harder worden.
Ik snap dat hele gezeik op Nederland niet zo, beide landen hebben hun voor- en nadelen maar 't lijkt er op dat jij alleen het goede van de VS en het slechte van NL naar boven haalt.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:17 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ach, ik erger me er nou eenmaal aan dat we in Nederland pogingen doen om alles wat kreupel en mank is koste wat kost in leven proberen te houden. Ik snap dat dat het GroenLinks motto is, het is alleen niet mijn moto.
De wereld mag van mij best wel wat harder worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |