quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:01 schreef Nawien het volgende:
Maar bij die bananen omdat het smerig smaakt, enja ik proef het. Mss zijn jouw smaakpapillen niet helemaal ontwikkeld maar de mijne wel![]()
En echte mannen eten geen honing, maar kauwen op bijen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef Roi het volgende:
Echte mannen eten het gewoon met schil en al
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:16 schreef Biene het volgende:
[..]
En echte mannen eten geen honing, maar kauwen op bijen.![]()
En een kiwi pel je zeker ook?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef zwartedoos het volgende:
ik peuter ze er ook af, ze smaken bitter![]()
bananensliertjes peuter ik er ook af, ze smaken bitter![]()
[..]
Vrouwen kauwen op bijenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:16 schreef Biene het volgende:
[..]
Vrouwen kauwen niet, maar zuigen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef Nawien het volgende:
Vrouwen kauwen op bijen, mannen op hommels
![]()
Ik 3 per dag gemiddeld en met sliertjes. Een banaan gaat wel zonder slierten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef Koenholio het volgende:
Ik eet nooit manderijnen.
Daar zit altijd zo'n vies zwart puntje aan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Zo zijn er ook mensen die het laatste stukje van een banaan niet op eten![]()
Inderdaad, ik haal de puntjes er ook af om die redenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:42 schreef Biene het volgende:
[..]
Daar zit altijd zo'n vies zwart puntje aan.![]()
Denk je dat ik mezelf opeet dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Verander je avatar dan in een broodje hamburger of een frikadel speciaal![]()
zie mijn sigquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:16 schreef Biene het volgende:
[..]
Appels met sliertjes? Waar doe jij boodschappen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:52 schreef snellejelle het volgende:
ik doe het lekker allebei
bij mandarijnen, bananen en appels
Ik vind het onzin als appels met peren vergeleken wordenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Appels en peren schillen heb ik altijd onzin gevonden![]()
AHquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:54 schreef Biene het volgende:
[..]
Appels met sliertjes? Waar doe jij boodschappen?
niet als mn kid erom vraagtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef Biene het volgende:
[..]
En kijkt de groenteboer je nu ook zo vreemd aan?
Geef ook nog even uitleg, ja. Ik begreep het ook echt niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef snellejelle het volgende:
AH
ik bedoel meer dat ik hem goed schil en het klokhuis absoluut niet opeet
Wat ben jij slecht zeg, omdat je het zelf niet kan uitspreken laat je je kind er voor opdraaien.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:05 schreef Biene het volgende:
[..]
Wat ben jij slecht zeg, omdat je het zelf niet kan uitspreken laat je je kind er voor opdraaien.![]()
ik kan jouw intelligentieniveau niet zo goed inschattenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:04 schreef Biene het volgende:
[..]
Geef ook nog even uitleg, ja. Ik begreep het ook echt niet.
Schat hem net iets hoger dan je nu doet. Heb je hem?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik kan jouw intelligentieniveau niet zo goed inschatten
Heb je al een verbod op de kinderboerderij?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sliertjes zijn vies.Ik word er misselijk van.
Ook bij kippetjes peuter ik draadjes eraf of .Maar ja dat zijn adertjes.![]()
Ik snapte 'm eerst niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:13 schreef Biene het volgende:
[..]
Heb je al een verbod op de kinderboerderij?![]()
he had jij niet eerst een FB?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:17 schreef Markster het volgende:
waar de fuck maak je je druk om kerel.
Dat is ook vies. Daarom vermeid ik kippenpoten ook als ik de mogelijkheid daartoe heb... Die dingen zitten vol met die vieze spiertjes en adersquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sliertjes zijn vies.Ik word er misselijk van.
Ook bij kippetjes peuter ik draadjes eraf of .Maar ja dat zijn adertjes.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:13 schreef Biene het volgende:
[..]
Heb je al een verbod op de kinderboerderij?![]()
[..]
Echte mannen eten gewoon honing, het is immers braaksel van een bijquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:16 schreef Biene het volgende:
[..]
Die zitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:54 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Echte mannen eten gewoon honing, het is immers braaksel van een bij
je moeder snapte het ook niet, die witte vlekjes op je nagels zijn het gevol van kalk gebrekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:09 schreef t0y het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik vroeger altijd banaan van mijn moeder moest eten omdat ik witte spikkeltjes op mijn nagel had. Komt door vitaminetekort zei ze dan. Ik eet al 2 jaar geen fruit meer, maar het ook geen spikkeltjes meer.
Heeft mijn moeder gelogen, net als over de bijbel en sinterklaas. Ik ga toch eens de dialoog met haar aan
Dan heeft ze alsnog gelogen, want ik drink ook geen melk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
je moeder snapte het ook niet, die witte vlekjes op je nagels zijn het gevol van kalk gebrek
Dude, wat lul je nou vaag.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:19 schreef t0y het volgende:
[..]
Dan heeft ze alsnog gelogen, want ik drink ook geen melk.
Lekker man, zo'n schilquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef Rydell het volgende:
Alles wat oranje is aan een mandarijn, dat eet ik!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef Rydell het volgende:
Volgende keer zal ik die vieze witte sliertjes voor je bewaren.
haha, dit meen je niet! jij spreekt mensen hierop aan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat een hekel heb ik daar aanWaarom in godsnaam, waarom? Is het niet eetbaar? Op eten!
Dit is echt het toppunt van decadentie!
Als ik die mensen aan spreek op hun onbehoorlijke bedrag zeggen ze doodleuk: "Ik vind het niet lekker". Moet het niet gekker worden!Je proeft ze amper.
Het is trouwens hetzelfde met mensen die de sliertjes van bananen afpeuteren alleen zie je dat minder vaak.
Manderijnen-eters die zorgvuldig de witte sliertjes wegpulken![]()
![]()
!
Jaja en bij het ontbijt lekker een zachtgekookt eitje.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:54 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Echte mannen eten gewoon honing, het is immers braaksel van een bij
nee hoor die eet ik braaf op, zijn juist lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:29 schreef MrBean het volgende:
Jullie zijn ook zeker van zulke kleuters die de korstjes van hun brood afhalen.
Nee man! die witte sliertjes zijn goor!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat een hekel heb ik daar aanWaarom in godsnaam, waarom? Is het niet eetbaar? Op eten!
Als ik die mensen aan spreek op hun onbehoorlijke bedrag zeggen ze doodleuk: "Ik vind het niet lekker". Moet het niet gekker worden!Je proeft ze amper.
Het is trouwens hetzelfde met mensen die de sliertjes van bananen afpeuteren alleen zie je dat minder vaak.
![]()
!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:46 schreef MrBean het volgende:
"Mama, wil je even een prakje van m'n banaan maken? Zo lus ik hem niet. En snel graag, ik moet straks naar college."
de schil bewaar jij netjes om als toetje op te etenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef Rydell het volgende:
Alles wat oranje is aan een mandarijn, dat eet ik! De rest mag (en moet) er gewoon af.Nooit geweten dat iemand zich daar druk om kon maken. Volgende keer zal ik die vieze witte sliertjes voor je bewaren.
Talpaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:26 schreef JosvG het volgende:
-Edit: dat laaste hoefde je er niet bij te vermelden-
Ja maar ik vind het gewoon niet lekker.. en de pitjes peuter ik er ook altijd meteen uit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef Sterke_Yerke het volgende:
![]()
!
Je vergeet de eventuele pitjesquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:01 schreef Nawien het volgende:
Ik doe het allebei![]()
Maar bij die bananen omdat het smerig smaakt, enja ik proef het. Mss zijn jouw smaakpapillen niet helemaal ontwikkeld maar de mijne wel![]()
Bij manderijnen gewoon omdat het leuk is om die dingen eraf te peuteren![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:37 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik ook niet, anders groeit er zo een Manderijnen/Bananen/Appel-boom in je maag...![]()
Ooit gehoord van pitloze mandarijnen? Speciaal gekweekt dat ze ongeslachtelijk van het steeltje worden getrokken en zonder voortplantingsmiddelen in je mond terecht kunnen komenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:24 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Gadver, ik ook niet. Had vandaag een mandarijn met 4 pitten in in partje.
Vreet liever die sliertjes op dan de schil...quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef Rydell het volgende:
Dat is helemaal voor watjes. Beetje genetisch gemanipuleerd spul naar binnen stoppen. Net zo als die druiven zonder pit en rode bananenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:45 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Ooit gehoord van pitloze mandarijnen? Speciaal gekweekt dat ze ongeslachtelijk van het steeltje worden getrokken en zonder voortplantingsmiddelen in je mond terecht kunnen komen![]()
Hoe lang ben je daar in godsnaam mee bezig geweest?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:23 schreef G-string het volgende:
Ja precies, het is heel belangrijk al die viezigheid van je mandarijn te pulken!
Zo ziet een goed partje er uit: (lekker sappig en zonder enig spoortje sliert en/of vel)![]()
[afbeelding]
In het laatste stukje van de banaan kunnen spinneneitjes zitten. Heb ik me ooit laten vertellen.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:26 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik pluk de sliertjes van de mandarijn, banaan en eet het laatste stukje van de banaan niet, en eet alleen maar pitloos fruit!
lekker zo een schil!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef Rydell het volgende:
Heb zelfs gehoord dat je van dat laatste stukje banaan (dat zwarte stukje) kanker kan krijgen.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef Biene het volgende:
[..]
In het laatste stukje van de banaan kunnen spinneneitjes zitten. Heb ik me ooit laten vertellen.![]()
Pfiew, ben ik blij dat ik het nooit eetquote:Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef Biene het volgende:
[..]
In het laatste stukje van de banaan kunnen spinneneitjes zitten. Heb ik me ooit laten vertellen.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:35 schreef G-string het volgende:
[..]
Heb zelfs gehoord dat je van dat laatste stukje banaan (dat zwarte stukje) kanker kan krijgen.
Dat komt er bij mij niet meer in dus hè.![]()
En helemaaaaaaal niet meer, nu ik dat van die spinneneitjes heb gelezen...![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:35 schreef Forcefuzz het volgende:
Pfiew, ben ik blij dat ik het nooit eet![]()
Baaaaaah echt waarquote:Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef Biene het volgende:
[..]
Dat krijg je echt nooit zelf voor elkaar, die komt uit een BLIKJEquote:Op zondag 12 februari 2006 16:23 schreef G-string het volgende:
Ja precies, het is heel belangrijk al die viezigheid van je mandarijn te pulken!
Zo ziet een goed partje er uit: (lekker sappig en zonder enig spoortje sliert en/of vel)![]()
[afbeelding]
U heeft haar op de tong?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:16 schreef Ringo het volgende:
Kokosnoten pellen! OOK al zoiets! WAAROM???
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef t0y het volgende:
Wie eet er nog fruit als je ook van die pilletjes waar alles inzit bij het kruidvat kan halen
Dat ziet eruit als een gecultiveerde steenpuist.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:33 schreef G-string het volgende:
Zoiets eet ik dus echt niet op hè?
[afbeelding]
ik eet hem in een keer op hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 19:33 schreef G-string het volgende:
RIL... BIBBER ...![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets eet ik dus echt niet op hè?
[afbeelding]
ook dat!quote:Op zondag 12 februari 2006 16:26 schreef Forcefuzz het volgende:
.. en eet het laatste stukje van de banaan niet..
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef Biene het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:02 schreef vbmot het volgende:
Gelukkig heb ik bedienden die dat voor mij doen.
geloof niet alles wat je leestquote:Op maandag 13 februari 2006 08:53 schreef Cleetje het volgende:
Spinne eitjes in het puntje van de banaan??!!! Ik ben echt blij dat ik dat stukje nooit opeet en na deze info blijf ik ver uit de buurt van het puntje!
een rijstwafelquote:Op maandag 13 februari 2006 13:19 schreef Cleetje het volgende:
Dan vind ik brood met pindakaas in de trein erger![]()
die stinkt alleen niet als je er zelf 1 eetquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:30 schreef Biene het volgende:
Ik zat het weekend tegenover een beer, lees: 3 bij 3.
De beer zat een mega wopper cheese te eten, en HOE!
Ik vond het maar een ranzig tafereel. Veilig ben ik naar een andere coupe gelopen.
Wat een stank en dat om 11 uur in de ochtend!![]()
die dingen stnken vreselijkquote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef Cleetje het volgende:
[..]
die stinkt alleen niet als je er zelf 1 eet![]()
ja doe ik ook welquote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Camplo het volgende:
Die witte dingen uit het midden moeten eruit. Dat is voor de bijen ofzo, weet ik het, maar niet voor ons. En die van de bananen haal ik er ook altijd af.
Je hebt zo ook werkelijk gelezen?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:44 schreef t0y het volgende:
Jezus, gewoon 4 pagina's over witte sliertjes van manderijnen...
Ik nietquote:
Is dat de moeite waard? Vier pagina's over de witte sliertjes van een manderijn en de ergenissen die daaruit kunnen ontstaan. Nee, dat denk ik nietquote:
En het is ook gewoon goor, net zoals die sliertjes bij bananen, kan het niet door me strot krijgen zo vies.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik haal het er ook af hoor.
Ik vind de stuctuur echt niet okay.
Je hebt ook erg moeten lachen?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:52 schreef t0y het volgende:
[..]
Is dat de moeite waard? Vier pagina's over de witte sliertjes van een manderijn en de ergenissen die daaruit kunnen ontstaan. Nee, dat denk ik niet![]()
Zoals we al eerder hebben gezegd in dit topic: het is gewoon belangrijk...quote:Op maandag 13 februari 2006 23:52 schreef t0y het volgende:
[..]
Is dat de moeite waard? Vier pagina's over de witte sliertjes van een manderijn en de ergenissen die daaruit kunnen ontstaan. Nee, dat denk ik niet![]()
Amen....ik krijg ze ook niet wegquote:Op maandag 13 februari 2006 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En het is ook gewoon goor, net zoals die sliertjes bij bananen, kan het niet door me strot krijgen zo vies.
Ik vind het mooi.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:00 schreef G-string het volgende:
Lijkt wel een buitenaards landschapje...![]()
[afbeelding]
Inderdaad! Ook het middelste uit de peer (helemaal van boven naar beneden) moet er uit!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Sliertjes van fruit of ze nu aan mandarijnen,sinaasappels,peren (ja in het midden van het klokhuis)bananen of weet ik nog veel meer waar aan haal ik er altijd af...vind het gewoon niet lekker!!
Jezus man... Waar kun JIJ je druk om maken zeg?!? GET A LIFE!!!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef Sterke_Yerke het volgende:
![]()
!
LOL!!!! ROTFL!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:16 schreef Ringo het volgende:
Kokosnoten pellen! OOK al zoiets! WAAROM???
Ik meestal de mandarijnen van de velletjesquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:53 schreef Quinazoline het volgende:
Ik haal soms zelfs de velletjes van de mandarijnen af.![]()
Sorry voor de dikke up, maar dit is toch gewoon een quote van Loesje?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:16 schreef Biene het volgende:
[..]
'k dacht dat er wel de meeste vitamine C in zat... maar daar kan ik me ook in vergissen...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef Solopeople het volgende:
Zitten daar juist niet de meeste fruitvezels in dan?
Jij weet jezelf goed te vermaken...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:07 schreef marcb1974 het volgende:
Doe het altijd, alleen al omdat het even leuk is
Genieten van de kleine dingen hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij weet jezelf goed te vermaken...
Dat klopt idd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:02 schreef ScottTracy het volgende:
Sorry voor de dikke up, maar dit is toch gewoon een quote van Loesje?![]()
Het maakt mij verder niet zoveel uit hoor, maar nu lijkt het zelfverzonnenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:50 schreef Biene het volgende:
[..]
Dat klopt idd.![]()
Deze ook: "Voel de vrijheid om alles mooi te maken"![]()
Iedereen kent Loesje, dus lijkt me niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:57 schreef ScottTracy het volgende:
Het maakt mij verder niet zoveel uit hoor, maar nu lijkt het zelfverzonnen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:26 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik pluk de sliertjes van de mandarijn, banaan en eet het laatste stukje van de banaan niet, en eet alleen maar pitloos fruit!
Mensen die kiwi's uitlepelen, of perziken schillen! Die eet ik ook gewoon zoquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:04 schreef Koewam het volgende:
Mensen die appels schillen!Zijn toch geen kinderen of zo
Gewoon opeten... En mensen die komkommers schilln ook zoiets... gewoon opeten
Jij eet zeker de schil er ook bij op? Je proeft het amper.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef Sterke_Yerke het volgende:
![]()
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |