die stinkt alleen niet als je er zelf 1 eetquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:30 schreef Biene het volgende:
Ik zat het weekend tegenover een beer, lees: 3 bij 3.
De beer zat een mega wopper cheese te eten, en HOE!
Ik vond het maar een ranzig tafereel. Veilig ben ik naar een andere coupe gelopen.
Wat een stank en dat om 11 uur in de ochtend!![]()
die dingen stnken vreselijkquote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef Cleetje het volgende:
[..]
die stinkt alleen niet als je er zelf 1 eet![]()
ja doe ik ook welquote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Camplo het volgende:
Die witte dingen uit het midden moeten eruit. Dat is voor de bijen ofzo, weet ik het, maar niet voor ons. En die van de bananen haal ik er ook altijd af.
Je hebt zo ook werkelijk gelezen?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:44 schreef t0y het volgende:
Jezus, gewoon 4 pagina's over witte sliertjes van manderijnen...
Ik nietquote:
Is dat de moeite waard? Vier pagina's over de witte sliertjes van een manderijn en de ergenissen die daaruit kunnen ontstaan. Nee, dat denk ik nietquote:
En het is ook gewoon goor, net zoals die sliertjes bij bananen, kan het niet door me strot krijgen zo vies.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik haal het er ook af hoor.
Ik vind de stuctuur echt niet okay.
Je hebt ook erg moeten lachen?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:52 schreef t0y het volgende:
[..]
Is dat de moeite waard? Vier pagina's over de witte sliertjes van een manderijn en de ergenissen die daaruit kunnen ontstaan. Nee, dat denk ik niet![]()
Zoals we al eerder hebben gezegd in dit topic: het is gewoon belangrijk...quote:Op maandag 13 februari 2006 23:52 schreef t0y het volgende:
[..]
Is dat de moeite waard? Vier pagina's over de witte sliertjes van een manderijn en de ergenissen die daaruit kunnen ontstaan. Nee, dat denk ik niet![]()
Amen....ik krijg ze ook niet wegquote:Op maandag 13 februari 2006 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En het is ook gewoon goor, net zoals die sliertjes bij bananen, kan het niet door me strot krijgen zo vies.
Ik vind het mooi.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:00 schreef G-string het volgende:
Lijkt wel een buitenaards landschapje...![]()
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |