Ja maar ik vind het gewoon niet lekker.. en de pitjes peuter ik er ook altijd meteen uit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat een hekel heb ik daar aanWaarom in godsnaam, waarom? Is het niet eetbaar? Op eten!
Dit is echt het toppunt van decadentie!
Als ik die mensen aan spreek op hun onbehoorlijke bedrag zeggen ze doodleuk: "Ik vind het niet lekker". Moet het niet gekker worden!Je proeft ze amper.
Het is trouwens hetzelfde met mensen die de sliertjes van bananen afpeuteren alleen zie je dat minder vaak.
Manderijnen-eters die zorgvuldig de witte sliertjes wegpulken![]()
![]()
!
Je vergeet de eventuele pitjesquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:01 schreef Nawien het volgende:
Ik doe het allebei![]()
Maar bij die bananen omdat het smerig smaakt, enja ik proef het. Mss zijn jouw smaakpapillen niet helemaal ontwikkeld maar de mijne wel![]()
Bij manderijnen gewoon omdat het leuk is om die dingen eraf te peuteren![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 12 februari 2006 00:37 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik ook niet, anders groeit er zo een Manderijnen/Bananen/Appel-boom in je maag...![]()
Ooit gehoord van pitloze mandarijnen? Speciaal gekweekt dat ze ongeslachtelijk van het steeltje worden getrokken en zonder voortplantingsmiddelen in je mond terecht kunnen komenquote:Op zondag 12 februari 2006 00:24 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Gadver, ik ook niet. Had vandaag een mandarijn met 4 pitten in in partje.
Vreet liever die sliertjes op dan de schil...quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef Rydell het volgende:
Alles wat oranje is aan een mandarijn, dat eet ik!
Dat is helemaal voor watjes. Beetje genetisch gemanipuleerd spul naar binnen stoppen. Net zo als die druiven zonder pit en rode bananenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:45 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Ooit gehoord van pitloze mandarijnen? Speciaal gekweekt dat ze ongeslachtelijk van het steeltje worden getrokken en zonder voortplantingsmiddelen in je mond terecht kunnen komen![]()
Hoe lang ben je daar in godsnaam mee bezig geweest?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:23 schreef G-string het volgende:
Ja precies, het is heel belangrijk al die viezigheid van je mandarijn te pulken!
Zo ziet een goed partje er uit: (lekker sappig en zonder enig spoortje sliert en/of vel)![]()
[afbeelding]
In het laatste stukje van de banaan kunnen spinneneitjes zitten. Heb ik me ooit laten vertellen.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:26 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik pluk de sliertjes van de mandarijn, banaan en eet het laatste stukje van de banaan niet, en eet alleen maar pitloos fruit!
lekker zo een schil!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef Rydell het volgende:
Alles wat oranje is aan een mandarijn, dat eet ik!
Heb zelfs gehoord dat je van dat laatste stukje banaan (dat zwarte stukje) kanker kan krijgen.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef Biene het volgende:
[..]
In het laatste stukje van de banaan kunnen spinneneitjes zitten. Heb ik me ooit laten vertellen.![]()
Pfiew, ben ik blij dat ik het nooit eetquote:Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef Biene het volgende:
[..]
In het laatste stukje van de banaan kunnen spinneneitjes zitten. Heb ik me ooit laten vertellen.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:35 schreef G-string het volgende:
[..]
Heb zelfs gehoord dat je van dat laatste stukje banaan (dat zwarte stukje) kanker kan krijgen.
Dat komt er bij mij niet meer in dus hè.![]()
En helemaaaaaaal niet meer, nu ik dat van die spinneneitjes heb gelezen...![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:35 schreef Forcefuzz het volgende:
Pfiew, ben ik blij dat ik het nooit eet![]()
Baaaaaah echt waarquote:Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef Biene het volgende:
[..]
Dat krijg je echt nooit zelf voor elkaar, die komt uit een BLIKJEquote:Op zondag 12 februari 2006 16:23 schreef G-string het volgende:
Ja precies, het is heel belangrijk al die viezigheid van je mandarijn te pulken!
Zo ziet een goed partje er uit: (lekker sappig en zonder enig spoortje sliert en/of vel)![]()
[afbeelding]
U heeft haar op de tong?quote:Op zondag 12 februari 2006 19:16 schreef Ringo het volgende:
Kokosnoten pellen! OOK al zoiets! WAAROM???
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:36 schreef t0y het volgende:
Wie eet er nog fruit als je ook van die pilletjes waar alles inzit bij het kruidvat kan halen
Dat ziet eruit als een gecultiveerde steenpuist.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:33 schreef G-string het volgende:
Zoiets eet ik dus echt niet op hè?
[afbeelding]
ik eet hem in een keer op hoorquote:Op zondag 12 februari 2006 19:33 schreef G-string het volgende:
RIL... BIBBER ...![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets eet ik dus echt niet op hè?
[afbeelding]
ook dat!quote:Op zondag 12 februari 2006 16:26 schreef Forcefuzz het volgende:
.. en eet het laatste stukje van de banaan niet..
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:30 schreef Biene het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:02 schreef vbmot het volgende:
Gelukkig heb ik bedienden die dat voor mij doen.
geloof niet alles wat je leestquote:Op maandag 13 februari 2006 08:53 schreef Cleetje het volgende:
Spinne eitjes in het puntje van de banaan??!!! Ik ben echt blij dat ik dat stukje nooit opeet en na deze info blijf ik ver uit de buurt van het puntje!
een rijstwafelquote:Op maandag 13 februari 2006 13:19 schreef Cleetje het volgende:
Dan vind ik brood met pindakaas in de trein erger![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |