quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:01 schreef Nawien het volgende:
Maar bij die bananen omdat het smerig smaakt, enja ik proef het. Mss zijn jouw smaakpapillen niet helemaal ontwikkeld maar de mijne wel![]()
En echte mannen eten geen honing, maar kauwen op bijen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:03 schreef Roi het volgende:
Echte mannen eten het gewoon met schil en al
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:16 schreef Biene het volgende:
[..]
En echte mannen eten geen honing, maar kauwen op bijen.![]()
En een kiwi pel je zeker ook?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:08 schreef zwartedoos het volgende:
ik peuter ze er ook af, ze smaken bitter![]()
bananensliertjes peuter ik er ook af, ze smaken bitter![]()
[..]
Vrouwen kauwen op bijenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:16 schreef Biene het volgende:
[..]
Vrouwen kauwen niet, maar zuigen.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:22 schreef Nawien het volgende:
Vrouwen kauwen op bijen, mannen op hommels
![]()
Ik 3 per dag gemiddeld en met sliertjes. Een banaan gaat wel zonder slierten.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:37 schreef Koenholio het volgende:
Ik eet nooit manderijnen.
Daar zit altijd zo'n vies zwart puntje aan.quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:40 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Zo zijn er ook mensen die het laatste stukje van een banaan niet op eten![]()
Inderdaad, ik haal de puntjes er ook af om die redenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:42 schreef Biene het volgende:
[..]
Daar zit altijd zo'n vies zwart puntje aan.![]()
Denk je dat ik mezelf opeet dan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:47 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Verander je avatar dan in een broodje hamburger of een frikadel speciaal![]()
zie mijn sigquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:16 schreef Biene het volgende:
[..]
Appels met sliertjes? Waar doe jij boodschappen?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:52 schreef snellejelle het volgende:
ik doe het lekker allebei
bij mandarijnen, bananen en appels
Ik vind het onzin als appels met peren vergeleken wordenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Appels en peren schillen heb ik altijd onzin gevonden![]()
AHquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:54 schreef Biene het volgende:
[..]
Appels met sliertjes? Waar doe jij boodschappen?
niet als mn kid erom vraagtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef Biene het volgende:
[..]
En kijkt de groenteboer je nu ook zo vreemd aan?
Geef ook nog even uitleg, ja. Ik begreep het ook echt niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:01 schreef snellejelle het volgende:
AH
ik bedoel meer dat ik hem goed schil en het klokhuis absoluut niet opeet
Wat ben jij slecht zeg, omdat je het zelf niet kan uitspreken laat je je kind er voor opdraaien.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:05 schreef Biene het volgende:
[..]
Wat ben jij slecht zeg, omdat je het zelf niet kan uitspreken laat je je kind er voor opdraaien.![]()
ik kan jouw intelligentieniveau niet zo goed inschattenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:04 schreef Biene het volgende:
[..]
Geef ook nog even uitleg, ja. Ik begreep het ook echt niet.
Schat hem net iets hoger dan je nu doet. Heb je hem?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik kan jouw intelligentieniveau niet zo goed inschatten
Heb je al een verbod op de kinderboerderij?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sliertjes zijn vies.Ik word er misselijk van.
Ook bij kippetjes peuter ik draadjes eraf of .Maar ja dat zijn adertjes.![]()
Ik snapte 'm eerst niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:13 schreef Biene het volgende:
[..]
Heb je al een verbod op de kinderboerderij?![]()
he had jij niet eerst een FB?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:17 schreef Markster het volgende:
waar de fuck maak je je druk om kerel.
Dat is ook vies. Daarom vermeid ik kippenpoten ook als ik de mogelijkheid daartoe heb... Die dingen zitten vol met die vieze spiertjes en adersquote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sliertjes zijn vies.Ik word er misselijk van.
Ook bij kippetjes peuter ik draadjes eraf of .Maar ja dat zijn adertjes.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:13 schreef Biene het volgende:
[..]
Heb je al een verbod op de kinderboerderij?![]()
[..]
Echte mannen eten gewoon honing, het is immers braaksel van een bijquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:16 schreef Biene het volgende:
[..]
Die zitquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:54 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Echte mannen eten gewoon honing, het is immers braaksel van een bij
je moeder snapte het ook niet, die witte vlekjes op je nagels zijn het gevol van kalk gebrekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:09 schreef t0y het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik vroeger altijd banaan van mijn moeder moest eten omdat ik witte spikkeltjes op mijn nagel had. Komt door vitaminetekort zei ze dan. Ik eet al 2 jaar geen fruit meer, maar het ook geen spikkeltjes meer.
Heeft mijn moeder gelogen, net als over de bijbel en sinterklaas. Ik ga toch eens de dialoog met haar aan
Dan heeft ze alsnog gelogen, want ik drink ook geen melk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:18 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
je moeder snapte het ook niet, die witte vlekjes op je nagels zijn het gevol van kalk gebrek
Dude, wat lul je nou vaag.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:19 schreef t0y het volgende:
[..]
Dan heeft ze alsnog gelogen, want ik drink ook geen melk.
Lekker man, zo'n schilquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef Rydell het volgende:
Alles wat oranje is aan een mandarijn, dat eet ik!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef Rydell het volgende:
Volgende keer zal ik die vieze witte sliertjes voor je bewaren.
haha, dit meen je niet! jij spreekt mensen hierop aan?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat een hekel heb ik daar aanWaarom in godsnaam, waarom? Is het niet eetbaar? Op eten!
Dit is echt het toppunt van decadentie!
Als ik die mensen aan spreek op hun onbehoorlijke bedrag zeggen ze doodleuk: "Ik vind het niet lekker". Moet het niet gekker worden!Je proeft ze amper.
Het is trouwens hetzelfde met mensen die de sliertjes van bananen afpeuteren alleen zie je dat minder vaak.
Manderijnen-eters die zorgvuldig de witte sliertjes wegpulken![]()
![]()
!
Jaja en bij het ontbijt lekker een zachtgekookt eitje.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:54 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Echte mannen eten gewoon honing, het is immers braaksel van een bij
nee hoor die eet ik braaf op, zijn juist lekkerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:29 schreef MrBean het volgende:
Jullie zijn ook zeker van zulke kleuters die de korstjes van hun brood afhalen.
Nee man! die witte sliertjes zijn goor!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat een hekel heb ik daar aanWaarom in godsnaam, waarom? Is het niet eetbaar? Op eten!
Als ik die mensen aan spreek op hun onbehoorlijke bedrag zeggen ze doodleuk: "Ik vind het niet lekker". Moet het niet gekker worden!Je proeft ze amper.
Het is trouwens hetzelfde met mensen die de sliertjes van bananen afpeuteren alleen zie je dat minder vaak.
![]()
!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:46 schreef MrBean het volgende:
"Mama, wil je even een prakje van m'n banaan maken? Zo lus ik hem niet. En snel graag, ik moet straks naar college."
de schil bewaar jij netjes om als toetje op te etenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef Rydell het volgende:
Alles wat oranje is aan een mandarijn, dat eet ik! De rest mag (en moet) er gewoon af.Nooit geweten dat iemand zich daar druk om kon maken. Volgende keer zal ik die vieze witte sliertjes voor je bewaren.
Talpaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:26 schreef JosvG het volgende:
-Edit: dat laaste hoefde je er niet bij te vermelden-
Ja maar ik vind het gewoon niet lekker.. en de pitjes peuter ik er ook altijd meteen uit.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef Sterke_Yerke het volgende:
![]()
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |