die stinkt alleen niet als je er zelf 1 eetquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:30 schreef Biene het volgende:
Ik zat het weekend tegenover een beer, lees: 3 bij 3.
De beer zat een mega wopper cheese te eten, en HOE!
Ik vond het maar een ranzig tafereel. Veilig ben ik naar een andere coupe gelopen.
Wat een stank en dat om 11 uur in de ochtend!![]()
die dingen stnken vreselijkquote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef Cleetje het volgende:
[..]
die stinkt alleen niet als je er zelf 1 eet![]()
ja doe ik ook welquote:Op maandag 13 februari 2006 20:02 schreef Camplo het volgende:
Die witte dingen uit het midden moeten eruit. Dat is voor de bijen ofzo, weet ik het, maar niet voor ons. En die van de bananen haal ik er ook altijd af.
Je hebt zo ook werkelijk gelezen?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:44 schreef t0y het volgende:
Jezus, gewoon 4 pagina's over witte sliertjes van manderijnen...
Ik nietquote:
Is dat de moeite waard? Vier pagina's over de witte sliertjes van een manderijn en de ergenissen die daaruit kunnen ontstaan. Nee, dat denk ik nietquote:
En het is ook gewoon goor, net zoals die sliertjes bij bananen, kan het niet door me strot krijgen zo vies.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:57 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik haal het er ook af hoor.
Ik vind de stuctuur echt niet okay.
Je hebt ook erg moeten lachen?quote:Op maandag 13 februari 2006 23:52 schreef t0y het volgende:
[..]
Is dat de moeite waard? Vier pagina's over de witte sliertjes van een manderijn en de ergenissen die daaruit kunnen ontstaan. Nee, dat denk ik niet![]()
Zoals we al eerder hebben gezegd in dit topic: het is gewoon belangrijk...quote:Op maandag 13 februari 2006 23:52 schreef t0y het volgende:
[..]
Is dat de moeite waard? Vier pagina's over de witte sliertjes van een manderijn en de ergenissen die daaruit kunnen ontstaan. Nee, dat denk ik niet![]()
Amen....ik krijg ze ook niet wegquote:Op maandag 13 februari 2006 23:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En het is ook gewoon goor, net zoals die sliertjes bij bananen, kan het niet door me strot krijgen zo vies.
Ik vind het mooi.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:00 schreef G-string het volgende:
Lijkt wel een buitenaards landschapje...![]()
[afbeelding]
Inderdaad! Ook het middelste uit de peer (helemaal van boven naar beneden) moet er uit!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:48 schreef Pure-Poison het volgende:
Sliertjes van fruit of ze nu aan mandarijnen,sinaasappels,peren (ja in het midden van het klokhuis)bananen of weet ik nog veel meer waar aan haal ik er altijd af...vind het gewoon niet lekker!!
Jezus man... Waar kun JIJ je druk om maken zeg?!? GET A LIFE!!!!!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat een hekel heb ik daar aanWaarom in godsnaam, waarom? Is het niet eetbaar? Op eten!
Dit is echt het toppunt van decadentie!
Als ik die mensen aan spreek op hun onbehoorlijke bedrag zeggen ze doodleuk: "Ik vind het niet lekker". Moet het niet gekker worden!Je proeft ze amper.
Het is trouwens hetzelfde met mensen die de sliertjes van bananen afpeuteren alleen zie je dat minder vaak.
Manderijnen-eters die zorgvuldig de witte sliertjes wegpulken![]()
![]()
!
LOL!!!! ROTFL!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 12 februari 2006 19:16 schreef Ringo het volgende:
Kokosnoten pellen! OOK al zoiets! WAAROM???
Ik meestal de mandarijnen van de velletjesquote:Op woensdag 1 maart 2006 11:53 schreef Quinazoline het volgende:
Ik haal soms zelfs de velletjes van de mandarijnen af.![]()
Sorry voor de dikke up, maar dit is toch gewoon een quote van Loesje?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:16 schreef Biene het volgende:
[..]
En echte mannen eten geen honing, maar kauwen op bijen.![]()
'k dacht dat er wel de meeste vitamine C in zat... maar daar kan ik me ook in vergissen...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef Solopeople het volgende:
Zitten daar juist niet de meeste fruitvezels in dan?
Jij weet jezelf goed te vermaken...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:07 schreef marcb1974 het volgende:
Doe het altijd, alleen al omdat het even leuk is
Genieten van de kleine dingen hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij weet jezelf goed te vermaken...
Dat klopt idd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:02 schreef ScottTracy het volgende:
Sorry voor de dikke up, maar dit is toch gewoon een quote van Loesje?![]()
Het maakt mij verder niet zoveel uit hoor, maar nu lijkt het zelfverzonnenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:50 schreef Biene het volgende:
[..]
Dat klopt idd.![]()
Deze ook: "Voel de vrijheid om alles mooi te maken"![]()
Iedereen kent Loesje, dus lijkt me niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:57 schreef ScottTracy het volgende:
Het maakt mij verder niet zoveel uit hoor, maar nu lijkt het zelfverzonnen![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:26 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik pluk de sliertjes van de mandarijn, banaan en eet het laatste stukje van de banaan niet, en eet alleen maar pitloos fruit!
Mensen die kiwi's uitlepelen, of perziken schillen! Die eet ik ook gewoon zoquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:04 schreef Koewam het volgende:
Mensen die appels schillen!Zijn toch geen kinderen of zo
Gewoon opeten... En mensen die komkommers schilln ook zoiets... gewoon opeten
Jij eet zeker de schil er ook bij op? Je proeft het amper.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:56 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Wat een hekel heb ik daar aanWaarom in godsnaam, waarom? Is het niet eetbaar? Op eten!
Dit is echt het toppunt van decadentie!
Als ik die mensen aan spreek op hun onbehoorlijke bedrag zeggen ze doodleuk: "Ik vind het niet lekker". Moet het niet gekker worden!Je proeft ze amper.
Het is trouwens hetzelfde met mensen die de sliertjes van bananen afpeuteren alleen zie je dat minder vaak.
Manderijnen-eters die zorgvuldig de witte sliertjes wegpulken![]()
![]()
!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |