Kijk, een beginnend miljonairquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:24 schreef Esc het volgende:
Kun je dat mailklikken niet automatiseren?
Ja dat zijn klootzakken die bergen geld beloven, maar als je meedoet met een survey dan lig je er vaak bij de derde vraag al weer uit "omdat je helaas niet tot de doelgroep behoort". Omdat je toevallig net niet een loon van 3x modaal hebt die je verdient in een specifieke bedrijfsbranche en dan alleen 's avonds van 22 tot 23 uur met een iPod op je hoofd. Bijvoorbeeld.quote:
Met Geldrace ben ik hooguit 10 sec per dag bezig.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:28 schreef LSDsmurf het volgende:
Allemaal tijdverspilling IMO. Voor die paar tientallen eurotjes die je om de zoveel maand misschien krijgt steek je er veel te veel tijd in.
Doe ik ook wel eens aan mee, maar ik sluit me aan bij wat er gezegd is over het beloven van bergen met geld. Dit topic herinnert mij eraan dat ik dat nu ga opzeggen.quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:30 schreef AnnekeM het volgende:
[..]haha.. is goed hoor.. laten we via de mail contact hebben hierover..
![]()
Ja tuurlijk, maak er maar direct een doodbloedtopic vanquote:Op zondag 12 februari 2006 13:09 schreef Five_Horizons het volgende:
Off topic geneuzel en vooral de debiele spam-posts verwijderd.
Heeft ze ook al een penisvergroter voor je besteld ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:41 schreef Xcalibur het volgende:
mijn moeder doet dat, 1x per dag even op wat mails klikken en je hebt weer wat verdiend...
het schiet niet echt op ofzo natuurlijk, maar na een tijdje heb je toch zo bij allemaal 50 euro staan ofzo
Yepquote:Op maandag 13 februari 2006 09:41 schreef kanaiken het volgende:
Hoe krijg je dat uitbetaald? Gewoon op je rekening gestort?
Nu weet ik van wie ik die link heb via fok! Ik Had op je link geklikt en mij aangemeld leek mij wel leuk. maar iemand had slechte recenties via kassa gehoord hierover dat het oplichters zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:33 schreef Adagio het volgende:
MoneyMiljonair is wel okay trouwens, mn eerste uitbetaling heb ik al gehad en m'n tweede komt er al weer aan. Het gaat niet echt hard, maar wel gestaag. En ze betalen vlot, da's ook een pluspunt
Ik heb er al een keer van uitbetaald gekregen, vrij snel ook zelfs, ik geloof al binnen een week!quote:Op maandag 13 februari 2006 12:28 schreef berney het volgende:
[..]
Nu weet ik van wie ik die link heb via fok! Ik Had op je link geklikt en mij aangemeld leek mij wel leuk. maar iemand had slechte recenties via kassa gehoord hierover dat het oplichters zijn
Wat zijn referrals?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:18 schreef _superboer_ het volgende:
Ik ben er nu ook een tijdje mee bezig... Het belangrijkste is dat je veel (!!) referrals krijgt, zodat het verdienen automatisch gaat. Ik verdien nu zo'n 30 euro per maand, met niks doenToch altijd handig...
Ik lees de mails niet eens, wat ik doe is het volgende:quote:Op maandag 13 februari 2006 12:53 schreef Lucille het volgende:
Ik zou eerst eens uitrekenen hoeveel tijd je kwijt bent aan het doorlezen van die emails en dus wat je uurloon is. Ik ben bang dat je schrikt hoe laag het is. Op dat moment moet je de afweging maken of dat het wel waard is.
hoeveel tijd spendeer je aan die ¤12,50? 5 minuten? 5 uur? 5 dagen? 5 weken?quote:Op maandag 13 februari 2006 13:10 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Ik lees de mails niet eens, wat ik doe is het volgende:
Oeh, mailtje van Geldrace, scroll direct naar onderen, klik op het varkentje, een link wordt geopend die ik meteen sluit en hop 2 cent verdient. Al met al 6 sec per mail (hooguit).
Maar nogmaals, het is geen vetpot, maar als je eenmaal aan de 12,50 zit is dat een leuk extra-tje voor 'niks' doen.
Ligt er helemaal aan of je actief refferals (mensen die zich namens jou inschrijven op geldrace of andere 'miljonair'-sites) werft. Op mijn sig na doe ik niet actief aan werving. Dus dat zal even duren voor ik aan de 12,50 zit. Ik denk dat het wel 5 maanden kan duren. Maar goed, wat is nou 6 sec. per mail op een hele dag..quote:Op maandag 13 februari 2006 13:16 schreef berney het volgende:
[..]
hoeveel tijd spendeer je aan die ¤12,50? 5 minuten? 5 uur? 5 dagen? 5 weken?
Dan is 12,50 weinig vooral als het lang duurt voor je er bent.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:21 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan of je actief refferals (mensen die zich namens jou inschrijven op geldrace of andere 'miljonair'-sites) werft. Op mijn sig na doe ik niet actief aan werving. Dus dat zal even duren voor ik aan de 12,50 zit. Ik denk dat het wel 5 maanden kan duren. Maar goed, wat is nou 6 sec. per mail op een hele dag..
Tja, als ik non-stop zou moeten klikken om 12,50 te krijgen is het weinig, maar voor af en toe even tussendoor is het in mijn ogen goed te doen.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:55 schreef berney het volgende:
[..]
Dan is 12,50 weinig vooral als het lang duurt voor je er bent.
Klik maar in mijn sigquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:26 schreef Neef het volgende:
hoevaak verveel je je wel niet.....effe klikken en klaar, hebbie weer wat te doen...toch?
kan iemand die links hier neerzetten.ajb
Ach of het valt onder de noemer promotie....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:37 schreef Dwaashaas het volgende:
Links worden (terecht) gezien als spam, maar als je even goed naar de sigs kijkt van sommige posters in dit topic zul je er ook wat vinden.
Verdien nu snelquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:01 schreef woeeiiii het volgende:
Ik doe mee met EuroClix en VerdienNuSnel, na 2 jaar klikken heb ik zon 30 euro bij elkaar
Als je zorgt dat je een paar honderd referrals krijgt gaat het een stuk sneller..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 02:15 schreef Orealo het volgende:
Ik zit nu bij dat geldrace, maar krijg nauwelijk emails![]()
echt 1 per 2 dagen ofzo![]()
Logisch, maar met wat voor middelen, alleen maar spammen via fora en e-mailsquote:Op zondag 19 februari 2006 11:04 schreef sugarnieuws het volgende:
netwerk opbouwen?
Inderdaad, in mijn ogen is het nog steeds niks doen. Zoals gezegd een paar sec. per e-mail en dat 2\3 per dag is goed te doen. Kost nog minder tijd dan zeiken, en dat doe je voor niksquote:Op maandag 20 februari 2006 10:51 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een keer wat mensen gemaild daarover maar kreeg alleen maar schrikreacties.
Zoals: Ik ga mijn gegevens niet prijsgeven en dan krijg ik allemaal onzin mailtjes. Dus ik heb het wat dat betreft maar opgegeven. Gewoon lekker mailtjes klikken en elke 3 maanden een eurotje of 15 laten uitbetalen.
Ik doe het nu driekwart jaar ofzo, en ik heb al 12 euro verdientquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:05 schreef ed-autopet het volgende:
Goeieavond,
In een geldgeile bui heb ik me bij een aantal sites zoals geldrace, eurclix en moneymiljonair ingeschreven die je letterlijk vergoeden voor het ontvangen van reclame emails (lees: spam).
Ik dacht; nou beetje klikken n geldverdienen, daar is niets mis mee.
Nu ben ik 3 dagen bezig, en moet me echt helemaal t schompes door talloze emails heen klikken voor een paar centen....
Zijn er eigenlijk mensen die dit ook doen? of mensen die nu al zeggen van; stop maar t schiet voor geen meter op.....
klopt, daarnaast is geld verdienen via internet nog heel raar voor sommige mensen. Duidelijk argumentatie en feiten is dus een vereiste als je leden gaat werven.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:51 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb een keer wat mensen gemaild daarover maar kreeg alleen maar schrikreacties.
Zoals: Ik ga mijn gegevens niet prijsgeven en dan krijg ik allemaal onzin mailtjes. Dus ik heb het wat dat betreft maar opgegeven. Gewoon lekker mailtjes klikken en elke 3 maanden een eurotje of 15 laten uitbetalen.
Dan doe je toch wat fout!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik doe het nu driekwart jaar ofzo, en ik heb al 12 euro verdientdus echt hard gaat het niet.
Je verdient meestal 0,1 CENT per email (0,001) dus reken maar uit hoeveel emails je moet wegklikken voor je 12 euro hebt en uitbetaling kan aanvragen
(12000 dus)
Ga dan in de supermarkt werken, dan levert meer op.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:51 schreef Stansfield het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2006 06:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ga dan in de supermarkt werken, dan levert meer op.
Voor en na werktijd kun je Fokken. Als je constant zit te Fokken tijdens het klikken, dan verdien je je centen minder snel natuurlijk.quote:
Nee hoor, de pagina's moeten meestal zo'n twintig seconden open blijven staan. Denk je nou echt dat ik naar al die verdomde advertenties ga zitten staren?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Voor en na werktijd kun je Fokken. Als je constant zit te Fokken tijdens het klikken, dan verdien je je centen minder snel natuurlijk.
inderdaadquote:Op zondag 26 februari 2006 12:52 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Dat mensen dit doen voor een 3e wereldloon
Wat ga je dan doen? Telkens 20 seconde Fokken?quote:Op zondag 26 februari 2006 12:41 schreef MissCleo het volgende:
[..]
Nee hoor, de pagina's moeten meestal zo'n twintig seconden open blijven staan. Denk je nou echt dat ik naar al die verdomde advertenties ga zitten staren?
Nope geldrace is gewoon klik-open, klik-weg, afhankelijk hoe snel je klikt dusquote:Op zondag 26 februari 2006 12:41 schreef MissCleo het volgende:
Nee hoor, de pagina's moeten meestal zo'n twintig seconden open blijven staan. Denk je nou echt dat ik naar al die verdomde advertenties ga zitten staren?
Toch wel, ik heb een apart adres voor deze shitquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:12 schreef Neuralnet het volgende:
Zijn de mensen in al die tijd niet slimmer geworden?
Ik spam zelf ook niet (buiten mijn sig). Zelf vind ik: "wordt hier lid en help mij aan geld"-mailtjes ook niks.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:21 schreef Neuralnet het volgende:
Jij wel, maar de mensen die jouw spam ontvangen vast niet.
waar?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:41 schreef sugarnieuws het volgende:
heheheheh. Er zijn op internet ook wel referal ketens te vinden waar je aan kunt sluiten om mensen via jou te laten aanmelden.
Ik ben er al een tijdje lid van. 1x een enquete gehad, maar nog geen enkele keer een product mogen testenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:02 schreef Dandilion het volgende:
test& vote iemand ervaring mee?
Een progje schrijven dat automatisch mail uitleest, moet kunnen. Maar daar hebben ze vast wel wat op gevonden.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:24 schreef Esc het volgende:
Kun je dat mailklikken niet automatiseren?
Als je dat in elk topic gaat melden ben je nog wel even bezigquote:Op donderdag 6 april 2006 10:33 schreef CrazyPhunk het volgende:
ik ben intussen aangemeld op zinngeld.nl en op euroclix
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:48 schreef CrazyPhunk het volgende:
echt?
das wel jammer ja, maar hoe lang duurt het dan ongeveen totdat ik geld kan verwachten?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:54 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
Maar euroclix en zinngeld zijn in ieder geval betrouwbaar. Ik heb van beide al centjes gehadAlleen jammer dat Euroclix een poos geleden de clix per mailtje van 5 naar 2 gezet heeft
Scheelt echt een hoop!
Bij Euroclix doe ik zelf nu denk ik een jaar of 3 mee (vooral met klikken, ik heb in die tijd misschien 3 mensen aangemeldquote:Op donderdag 6 april 2006 11:06 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
das wel jammer ja, maar hoe lang duurt het dan ongeveen totdat ik geld kan verwachten?
daar ben ik al lid bij die 2 euro linkquote:Op donderdag 6 april 2006 11:11 schreef Furia het volgende:
[..]
Bij Euroclix doe ik zelf nu denk ik een jaar of 3 mee (vooral met klikken, ik heb in die tijd misschien 3 mensen aangemeld) en ik heb 1x 10 euro gekregen, 1x 25 en ik ben nu nog zo'n 300 clix verwijderd van de volgende 25. Maar als je die link in mijn sig ziet, die van 2 euro, daar heb je dus weer wel snel uitbetaling. Ik deed daar iets van 1,5-2 maanden mee mee, ik geloof maandagavond betaling aangevraagd, dinsdagochtend (!!!) al binnen! Zo snel heb ik het zelf nog nooit gehad!
O ja, daar kun je elke dag ook een quiz doen die je weer een cent oplevert![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:19 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
daar ben ik al lid bij die 2 euro link
jaquote:Op donderdag 6 april 2006 12:33 schreef woeeiiii het volgende:
CrazyPhunk, zit je ook al bij verdiennusnel.nl?
Zoniet meld me ook ff aan via mijn referral
Voor een tientje doe ik het ook niet maar 70 euro in een jaar tijd is toch wel relax. Maar moet wel zeggen dat ik er een apart emailadres voor heb en die gewoon 1 of 2 keer in de week even nakijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 01:01 schreef Elwood1802 het volgende:
Dat mensen hier nog aan doen
Ik ga echt geen jaar lang mailtjes openen voor een tientje heur
Dit is voor mij ook de enige die echt iets op lijkt te leveren. Hier doe ik dus aan mee; levert zo'n 5 a 8 Blokker- of FreeRecordbonnen van 10 euro per jaar op.quote:Op zondag 12 februari 2006 19:07 schreef Dandilion het volgende:
Het enige bedrijf site waar ik geld van heb gehad was het NIPO, die sturen je blokker of free record bonnen op. werkt echt! En het zijn nog leuke onderzoeken ook om aan mee te doen.
succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |